SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mag dat wel van zijn woonbegeleiding??quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat Lange Frans het serverhok in is geglipt en wat kabeltjes heeft losgetrokken
Ze zouden die in het huis van US in Foqueville moeten zetten, stroom erop en nooit meer ervan af halenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag dat wel van zijn woonbegeleiding??
johquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
al dat gecorrigeer is ook maar klungelig
Ga je een nieuw huisje voor me bouwen dan, ja hè?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zouden die in het huis van US in Foqueville moeten zetten, stroom erop en nooit meer ervan af halen
Als dat naar Schotland is neem ik genoegen met het hondenhok en zal ik af en toe eens blaffen.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat naar Schotland is neem ik genoegen met het hondenhok en zal ik af en toe eens blaffen.
Precies, bij dat soort gevallen denk ik echt, Waarom woon ik WEL begeleid en HIJ niet...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zouden die in het huis van US in Foqueville moeten zetten, stroom erop en nooit meer ervan af halen
Bezuinigingen en zulks.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies, bij dat soort gevallen denk ik echt, Waarom woon ik WEL begeleid en HIJ niet...
Vooruit dan...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je een nieuw huisje voor me bouwen dan, ja hè?
Dan zou ik er dus ook uitmoeten..Ik woon al zo lang begeleid en betaal niet zo veel per maand...quote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Precies, bij dat soort gevallen denk ik echt, Waarom woon ik WEL begeleid en HIJ niet...
ben jij al een Lord Buda?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat naar Schotland is neem ik genoegen met het hondenhok en zal ik af en toe eens blaffen.
Om UitStraling te laten begeleiden zijn ze 38x meer kwijt dan aan jou.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik er dus ook uitmoeten..Ik woon al zo lang begeleid en betaal niet zo veel per maand...
Nee, ik ben gewoon een horige die blij is met wat kruimelsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben jij al een Lord Buda?![]()
https://establishedtitles.com/
Zullen we een buddy-systeem in het leven roepen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik faal echt enorm in adulting. Een beetje begeleiding kan bij mij soms ook geen kwaad
Waar heb je hulp bij nodig? Wij zijn er voor je hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik faal echt enorm in adulting. Een beetje begeleiding kan bij mij soms ook geen kwaad
Ja dat iemand normaal voor me kookt en dat ik dan de hond uitlaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een buddy-systeem in het leven roepen?
ik ben lordquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben jij al een Lord Buda?![]()
https://establishedtitles.com/
Wat is daar nou weer leuk aanquote:
Ja, hoeveel uur heb je nodig?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat iemand normaal voor me kookt en dat ik dan de hond uitlaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |