Godsammequote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:49 schreef Mammietje het volgende:
Goeie vragen nu over het uitgaan van het meest positieve scenario.... (debat)
Het varieert met veel meer zaken hequote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit dan?
https://www.rivm.nl/zonkracht
Bij onbewolkte condities zouden we vandaag 1.2 halen
Ja, dit! Ik vind het Red Team als luis in de pels zeker interessant, en het houdt het kabinet en de burgers scherp, maar dat doordrammen over een lockdown begint me nu wel de neus uit te komen. Is veel gebaseerd op sentimenten, heb ik het idee. En het lukt ze ook nog bijna. En dan denk ik weer: bij het RIVM weten ze toch wel wat ze aan het doen zijn? Laten we even nuchter blijven met elkaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat idd. Er wordt op zoveel plekken gedaan alsof het RIVM geen idee heeft waar ze het over hebben, terwijl het RIVM wereldwijd als een autoriteit op dit vakgebied gezien wordt. Als een willekeurige niet-afgestudeerd wiskundige (Bert Slagter) A roept en Jacco Wallinga roept B, dan zou ik voor B gaan.
Er zijn nou eenmaal mensen met meer autoriteit in een vakgebied omdat ze er meer verstand van hebben dan anderen. De mening van een daadwerkelijk viroloog telt nou eenmaal zwaarder dan die van mij
Dan maar naar de visboer..... gewoon een lekker visje eten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:03 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, binnen een dag is het vitamine-D schap bij kruidvat en etos weer leeg
Of je kijkt gewoon naar week aantallen....quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:48 schreef Ebinas het volgende:
Wachten elke dag maar weer op die cijfers besmettingen.
En eik klopt er geen reet van.
Testcapaciteit levert vertragingen.
Commerciële teststraten tellen niet altijd mee.
Software wat hapert, met als gevolg dat aantallen maar bij andere dagen opgeteld worden.
Mensen die zich niet eens laten testen bij klachten.
Enige betrouwbare info op dit moment vind ik de opnames.
Maar tja wie weet wat daar eik ook mis gaat in de tellingen.
Het blijft gewoon voor een behoorlijk deel een glazen bol dat virus
Plenaire debat in de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar kijk je nu naar? Ik ben niet helemaal bij omdat ik weer door de teststraat moest.
Iemand staat een tijdje meer onder de aandacht maar over twee jaar is iedereen Gommers weer vergeten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch een beetje zo, had jij ooit van Gommers gehoord?
laten we het hopen maar dat geldt voor veel BNersquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Iemand staat een tijdje meer onder de aandacht maar over twee jaar is iedereen Gommers weer vergeten.
die 0.88 klopt voor geen meterquote:
Dat lekkere visje van jou is tegenwoordig ook zo gezond niet meer dat je daar nog volledig op kan teren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dan maar naar de visboer..... gewoon een lekker visje eten.
Wanneer je normaal en gevarieerd eet is het nergens nodig om (dure) supplementen te eten.
Maar goed zoals vaak wil de mens graag "kijk mij een actieve invloed" hebben op de gezondheid waaraan graag wordt voldaan door de industrie.
De R0 valt volgens de modellering tussen 0.75 en 0.99, ze gaan uit van 0.88, dus hoezo uitgaan van het positiefste scenario?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:49 schreef Mammietje het volgende:
Goeie vragen nu over het uitgaan van het meest positieve scenario.... (debat)
Wat dan? Ik kijk niet meerquote:
de modellering zat er eerder 20% (!!) al naast hequote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De R0 valt volgens de modellering tussen 0.75 en 0.99, ze gaan uit van 0.88, dus hoezo uitgaan van het positiefste scenario?
Ik was gisteren nog in het ziekenhuis van Boxmeer waar overal met koeienletters stond dat mondkapjes verplicht waren. Meerdere personeelsleden zonder rond zien banjeren. Bij de legitimatieadministratie 2 collega's naast elkaar staand, zeker niet op 1,5 meter afstand.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:47 schreef Elan het volgende:
Benieuwd of ze het ziekenhuispersoneel dat positief test en/of gedwongen in quarantaine zit ook meenemen in hun capaciteitsgrafiekjes.
Ziekteverzuim is bizar hoog op veel plekken.
Nou omdat er eigenlijk haast niks mis kan gaan. Kijk maar naar België!? Gaat toch prima daar?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De R0 valt volgens de modellering tussen 0.75 en 0.99, ze gaan uit van 0.88, dus hoezo uitgaan van het positiefste scenario?
Ik denk dat Gommers het wel leuk vind. Die zullen we nog wel tegen gaan komen in Ik hou van Holland of The Masked Singer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het hopen maar dat geldt voor veel BNers
Paar stukken kibbeling in je kraag duwen, beetje naar Tanja, de vrouw van de visboer met de dikke tetten loeren, altijd gezond jaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:53 schreef Dven het volgende:
Maar goed, het klinkt wel tof natuurlijk, om voor je gezondheid gewoon om de paar dagen even een ommetje naar de visboer te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |