SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
gewoon voor de webcam een grote döner kebab naar binnen werken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:07 schreef Koen66 het volgende:
kom op meeting schiet op, ik wil lunchen
dan moet ik eerst wegglippen en die bij een toko gaan regelenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon voor de webcam een grote döner kebab naar binnen werken.
heb je geen thuisbezorgd?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet ik eerst wegglippen en die bij een toko gaan regelen
dooie kip gok ikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
gisteren in schiedam was dat kip zaakje niet open. kon niet ruiken wat voor kip het was
Ruik jij aan kip?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
gisteren in schiedam was dat kip zaakje niet open. kon niet ruiken wat voor kip het was
ik ben toch meer van de borstenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kippenkonten zijn wel lekker om te eten
Vertrouw die nooit qua hygiėne.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vaak hebben ze toch zon rotisserie buiten staan ofzo
Ik hou ook van droogquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij vrouwen
maar kippenborst is zo gauw droog joh
met die gore zoete walmquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vaak hebben ze toch zon rotisserie buiten staan ofzo
ja bijdeze heb ik ook mijn twijfels maar op mijn laatste werk hadden we er ook een en die was goed en schoonquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertrouw die nooit qua hygiėne.
Zo'n draaiding kopen voor hoofden?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijdeze heb ik ook mijn twijfels maar op mijn laatste werk hadden we er ook een en die was goed en schoon
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:17 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
...
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n draaiding kopen voor hoofden?
deze manquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:17 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
...
Wat dan? Dakduif?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
hier om de hoek staat ook zon ding. ruikt altijd super lekker maar kip was het toch neit :p
maar jij vertrouwt wel (de puni van) elke vrouw die ook maar binnen 50 meter van je komtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertrouw die nooit qua hygiėne.
Ons Haagsie komt ook overalquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:17 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
...
Danny heeft de Bot weer gefixtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ons Haagsie komt ook overal
Het is een complotquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weer die duiven, dit is echt geen toeval meer.
sociale man welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
k vind het best knap wat haags doet
En later mannen in pak om het op te komen halenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind je in plaats van botjes, een batterij en een camera in je kip
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
'hagel'quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja vrouwen, dat is altijd wel frappant, uit andermans bierglas drinken is vies en borrelnootjes op de bar zijn echt te goor maar een uurtje later wel een vreemde kerel zijn piemel aflebberen smek smek smek.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar jij vertrouwt wel (de puni van) elke vrouw die ook maar binnen 50 meter van je komt
ook lekker.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik kip halen voor bij m'n aardappeltjes?
Die nootjes zijn ook goor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vrouwen, dat is altijd wel frappant, uit andermans bierglas drinken is vies en borrelnootjes op de bar zijn echt te goor maar een uurtje later wel een vreemde kerel zijn piemel aflebberen smek smek smek.
kraakt lekker die botjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
vroeger thuis op zaterdag aten we maiskip met patat en appelmoes. Ik at altijd de vleugels
Blijven ze naast je staan terwijl jij probeert de GPS-tracker uit te poepenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En later mannen in pak om het op te komen halen
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijven ze naast je staan terwijl jij probeert de GPS-tracker uit te poepen
poesta nootjesquote:
En de poten en het hoofdje niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
vroeger thuis op zaterdag aten we maiskip met patat en appelmoes. Ik at altijd de vleugels
Borrelnootjes zijn ranzig, maar als er japanse mix of van die mini pretzels staanquote:
Nee dat werd gegeten door mijn vader en stiefmonster. nou ja hoofd niet hequote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En de poten en het hoofdje niet?
Typisch Egyptisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
ik zie alleen oerenactivisten en mijn brein denkt daar gelijk een h voor.. met dank aan de boerenpasta van balquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)oerenactivisten.html
die bonen klopt nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bonen in witte glazige saus als ontbijt toch?
Met een glas ochtendcola.
Ja dat is dan ook typisch Egyptischquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
k kreeg al cola toen ik echt heel jong was
Wij hadden nooit frisdrank in huisquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
k kreeg al cola toen ik echt heel jong was
ja is ook niet normaal zo jong.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij hadden nooit frisdrank in huis
En dat heb ik tegenwoordig eigenlijk ook nauwelijks.
Koude hibiscusthee, wordt toch veel gedronken daar en laat je Karkade acht maanden gisten op een koele donkere plek en je kunt je bezatten door het hoge alcoholgehalte, enige manier waarop de meeste Egyptenaren thuis kunnen zuipen.quote:
hoe jong was je?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is ook niet normaal zo jong.
hmm zegt mij nietsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koude hibiscusthee, wordt toch veel gedronken daar en laat je Karkade acht maanden gisten op een koele donkere plek en je kunt je bezatten door het hoge alcoholgehalte, enige manier waarop de meeste Egyptenaren thuis kunnen zuipen.
Ik heb het tegenwoordig alleen nog maar in blikjes omdat ik het zo weinig drink dat je anders altijd met een fles zonder prik zitquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij hadden nooit frisdrank in huis
En dat heb ik tegenwoordig eigenlijk ook nauwelijks.
Ik kom niet verder dan een paar blikjes ice tea green en red bull.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het tegenwoordig alleen nog maar in blikjes omdat ik het zo weinig drink dat je anders altijd met een fles zonder prik zit
Oke, dat is inderdaad wel erg vroeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk al voor mijn 2e dat ik cola kreeg
Neequote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een paar blikjes ice tea green en red bull.
en in de zomer heel af en toe sprite of cola.
[..]
Oke, dat is inderdaad wel erg vroeg.
Was stiefmonster de schuldige?
Groene ijsthee heb ik wel in fles, zit toch geen prik inquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een paar blikjes ice tea green en red bull.
en in de zomer heel af en toe sprite of cola.
foei.quote:
nee 3 weken nu? :pquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foei.
Al lang niks meer over stiefmonster gehoord trouwens
zou goed kunnen. Geen contact meer gehad?quote:
nee denk dat ze heel boos op mij is :pquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou goed kunnen. Geen contact meer gehad?
Boeiendquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat ze heel boos op mij is :p
Na 1 januari sjouw je jezelf een liesbreuk aan de liters cola.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groene ijsthee heb ik wel in fles, zit toch geen prik inBlikjes alleen wat cola, maar 2 blikjes per maand is veel.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na 1 januari sjouw je jezelf een liesbreuk aan de liters cola.
AH bezorgservicequote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na 1 januari sjouw je jezelf een liesbreuk aan de liters cola.
Nog steeds zoveel last?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou nu met mijn maag kan ik 1 glaasje per dag drinken
Gaan jullie samen wonen?quote:
Moet ze nu niet zo'n huis met trappen regelen natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ze nu niet zo'n huis met trappen regelen natuurlijk.
Ja nog even kijken hoe ik dat uit haar hoofd kan praten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een kast van een pand in Wassenaar, met een lift waar de boodschappenbezorger gewoon zijn busje in rijdt zodat hij bij de keuken het zo uit kan laden. Handig!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een kast van een pand in Wassenaar, met een lift waar de boodschappenbezorger gewoon zijn busje in rijdt zodat hij bij de keuken het zo uit kan laden. Handig!
Gewoon een cola tap installeren waar ze de vaten beneden kunnen zetten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een maandje denken die ook, sterf maar mooi met je stukken varken en fusten cola
Toen nog wel ja, nu mag je blij zijn als ze het al over je drempel neerzetten en niet gewoon op de stoep neergooienquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
AH bezorgt tot in de keuken voor covid
Vroeger hadden we nog gewoon normaal negers daarvoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een kast van een pand in Wassenaar, met een lift waar de boodschappenbezorger gewoon zijn busje in rijdt zodat hij bij de keuken het zo uit kan laden. Handig!
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)32175-9/fulltextquote:The Vaccine Taskforce aims to ensure that the UK population has access to vaccines as soon as possible, while working with partners to support equitable access for populations worldwide, whether rich or poor.
However, we do not know that we will ever have a vaccine at all. It is important to guard against complacency and over-optimism. The first generation of vaccines is likely to be imperfect, and we should be prepared that they might not prevent infection but rather reduce symptoms, and, even then, might not work for everyone or for long.
goeie oude tijd jaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog gewoon normaal negers daarvoor.
Hey die ken ik ook. Mijn nichtje is daar chefkok.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja dat symptoms reducen zou al alles kunnen veranderen he. Ga er niet vanuit dat je helemaa niets meer krijgt maar als het bij een verkoudheid blijft kunnen we weer normaal doenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Niet te vroeg juichen als er een vaccin is.
[..]
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)32175-9/fulltext
wat doet de hendheving?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
Liep net even 1,5 uur buiten, 5 keer voorbij gereden door de hendheving, voelde me verdacht
Heb je ook het deel na de komma gelezen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat symptoms reducen zou al alles kunnen veranderen he. Ga er niet vanuit dat je helemaa niets meer krijgt maar als het bij een verkoudheid blijft kunnen we weer normaal doen
billenplassertje?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat af en toe nog een leuk getint billenplassertje bij ook nog.
Dat zijn de BOA's van de streets, bonnetjes uitschrijven voor als je te lang in een blauwe zone staat ofzo en je streng toespreken als je stout bent geweest.quote:
Toch die baard weer een beetje kortwieken?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
Liep net even 1,5 uur buiten, 5 keer voorbij gereden door de hendheving, voelde me verdacht
Mja, is te verwachten ja. Even een vaccin maken is nogal wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Niet te vroeg juichen als er een vaccin is.
[..]
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)32175-9/fulltext
Henden heven natuurlijk. Snap je dan niks?quote:
ja dat het niet voor iedereen werkt of lang. Maar uitzonderingen zullen er altijd zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je ook het deel na de komma gelezen?
Of je een bekeuring geven terwijl je net met je parkeerbonnetje uit de automaat komt lopen om in je auto te leggenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn de BOA's van de streets, bonnetjes uitschrijven voor als je te lang in een blauwe zone staat ofzo en je streng toespreken als je stout bent geweest.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Henden heven natuurlijk. Snap je dan niks?
Dat van die griepprik hangt ook samen met of ze 'm juist voorspeld hebben. Mutaties zijn lastig enzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat het niet voor iedereen werkt of lang. Maar uitzonderingen zullen er altijd zijn.
Er zullen ook vast mensen sterven aan de griep ook al hebben ze de griepprik gehad.
Ja, er wordt een beetje het beeld neergezet dat alles weer normaal wordt als er een vaccin is. Maar dat kan toch wel anders uitpakkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, is te verwachten ja. Even een vaccin maken is nogal wat.
ah.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat van die griepprik hangt ook samen met of ze 'm juist voorspeld hebben. Mutaties zijn lastig enzo.
Spraakgebrek.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik kan op de een of andere manier 'handhaving' nooit normaal uitspreken, wordt altijd automatisch een slecht vertaalde Engelse uitspraak, vandaar dus 'hendheving'.
wat?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
Ja ik kan op de een of andere manier 'handhaving' nooit normaal uitspreken, wordt altijd automatisch een slecht vertaalde Engelse uitspraak, vandaar dus 'hendheving'.
Maar da's dus juist het punt, dat het minder goed werken of helemaal niet werken best nog eens geen uitzondering kan gaan zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah.
nou ja dat maatregelen zijn er nu toch ook niet voor de uitzonderingen. Die zijn er omdat de niet uitzonderingen de ziekenhuizen overspoelen. Geloof ook niet dat de doden de eerste reden zijn om maatregelen in te voeren
Mja, het kan dus zijn dat het voor iedereen maar kort werkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat het niet voor iedereen werkt of lang. Maar uitzonderingen zullen er altijd zijn.
Er zullen ook vast mensen sterven aan de griep ook al hebben ze de griepprik gehad.
Uiteindelijk zal er wel een groep komen met een immuunsysteem dat er vlot mee om kan gaan ja, net als de griep (Ik ben nooit ziek geworden van de griep iig). Maar hoe lang dat duurt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan het ook wel dat het virus zo afzwakt dat we geen gevaar meer lopen :p
Denk dat het virus sowieso wel is afgezwakt. Er zijn heel veel besmettingen, maar als je het vergelijkt met Maart/April heel weinig overlijdens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan het ook wel dat het virus zo afzwakt dat we geen gevaar meer lopen :p
Kan je niets over zeggen, want je weet de besmettingsgraad van toen niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk dat het virus sowieso wel is afgezwakt. Er zijn heel veel besmettingen, maar als je het vergelijkt met Maart/April heel weinig overlijdens.
Beetje het niveau Joseph Luns over het fokken van paardenquote:
ja maar 50-60 per dag, heel weinig ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk dat het virus sowieso wel is afgezwakt. Er zijn heel veel besmettingen, maar als je het vergelijkt met Maart/April heel weinig overlijdens.
We hebben inmiddels dan ook enorm veel vooruitgang geboekt, we geven een cocktail aan mensen op de reguliere afdelingen zodat er minder vaak mensen aan de IC beademing hoeven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach welnee zo bedoel ik het niet. Maar er het is niet meer zo heftig als het was, dįįrom blijft ook die lockdown uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar 50-60 per dag, heel weinig ja.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:02 schreef LTVDK het volgende:
Nou niet geheel onverwacht wordt mijn operatie uitgesteld
Nee ze durven geen datum te geven, ze zeiden ook dat ze het nu al zwaarder hebben dan in maartquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Net gebeld? Hebben ze gezegd hoe lang ze denken te moeten wachten?
Owquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:02 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:02 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze durven geen datum te geven, ze zeiden ook dat ze het nu al zwaarder hebben dan in maart
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach welnee zo bedoel ik het niet. Maar er het is niet meer zo heftig als het was, dįįrom blijft ook die lockdown uit.
Heus wel minder heftig ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze durven geen datum te geven, ze zeiden ook dat ze het nu al zwaarder hebben dan in maart
Wel superkut.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:02 schreef LTVDK het volgende:
Ja geloof ook niet dat ik nu graag in het ziekenhuis zou liggen, zeker omdat het een niet direct noodzakelijke operatie is. Naast dat ik niet ziek wil worden terwijl ik herstellende ben voelt het ook niet goed om dan een bed 'bezet' te houden voor mensen die wel directe zorg nodig hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kut. maar ja voor jou ook beter nu denk ik
hmm ja dat laatste zou ik mij niet zo druk om maken maar idd meer het risico voor je zelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geloof ook niet dat ik nu graag in het ziekenhuis zou liggen, zeker omdat het een niet direct noodzakelijke operatie is. Naast dat ik niet ziek wil worden terwijl ik herstellende ben voelt het ook niet goed om dan een bed 'bezet' te houden voor mensen die wel directe zorg nodig hebben.
Snap ik ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geloof ook niet dat ik nu graag in het ziekenhuis zou liggen, zeker omdat het een niet direct noodzakelijke operatie is. Naast dat ik niet ziek wil worden terwijl ik herstellende ben voelt het ook niet goed om dan een bed 'bezet' te houden voor mensen die wel directe zorg nodig hebben.
Het is een opname van een week he, dus niet even snijden, nachtje slapen en weer naar huis.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja dat laatste zou ik mij niet zo druk om maken maar idd meer het risico voor je zelf.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een opname van een week he, dus niet even snijden, nachtje slapen en weer naar huis.
Mja ze kunnen dat bed beter gebruiken voor iemand die het wel direct nodig heeft. Mijn operatie zou ook gewoon over 10 jaar nog kunnenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet![]()
maar jij bepaald niet welke operaties ze wel en niet uitvoeren dus hoef je je ook niet schuldig te voelen over dat bed
het had ook niet een 'urgent' labeltje dan, dus logisch dat het snel afvaltquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ze kunnen dat bed beter gebruiken voor iemand die het wel direct nodig heeft. Mijn operatie zou ook gewoon over 10 jaar nog kunnen
Maar als ze geen capaciteitsgebrek vreesden, was het geen punt geweest om het te doen natuurlijk. Dat is de inschatting van het ZH.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ze kunnen dat bed beter gebruiken voor iemand die het wel direct nodig heeft. Mijn operatie zou ook gewoon over 10 jaar nog kunnen
Het is in het ETZ in Tilburg, nogal een zware brandhaardquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als ze geen capaciteitsgebrek vreesden, was het geen punt geweest om het te doen natuurlijk. Dat is de inschatting van het ZH.
ah ziekenhuis vol met Willem II supportersquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is in het ETZ in Tilburg, nogal een zware brandhaard
Uhuh, bedoel meer dat die keuze sowieso bij het ZH ligt. Nu stellen ze zoveel mogelijk niet-urgent uit, maar als ze nu wél capaciteit hadden gehad, was het niet handig geweest om veel uit te stellen. (Want dan lopen de wachtlijsten later óók weer op).quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is in het ETZ in Tilburg, nogal een zware brandhaard
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman loopt te gillen tegen iemand en met spullen te smijten
Wat een teringtokkie.
Gewoon terugschreeuwen en dingen naar hem toe gooienquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman loopt te gillen tegen iemand en met spullen te smijten
Wat een teringtokkie.
Zag toevallig gisteren een reclame van Chicken Tonight in de stijl van Jerry Springerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:33 schreef Koen66 het volgende:
Jerry Springer
Bestaat dat eigenlijk nog steeds?
ja, in de chicken tonight reclamequote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:33 schreef Koen66 het volgende:
Jerry Springer
Bestaat dat eigenlijk nog steeds?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag toevallig gisteren een reclame van Chicken Tonight in de stijl van Jerry Springer![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in de chicken tonight reclame
en ja daardoor weet ik dat chicken tonight ook nog steeds bestaat.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in de chicken tonight reclame
en ja daardoor weet ik dat chicken tonight ook nog steeds bestaat.
Toen pas.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:38 schreef Koen66 het volgende:
The Jerry Springer Show is een gescript Amerikaans praatprogramma, gepresenteerd door Jerry Springer. De eerste uitzending was op 30 september 1991. In juni 2018 kondigde de zender NBC na ruim vierduizend afleveringen aan te stoppen met de show.[1]
Goh.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:38 schreef Koen66 het volgende:
The Jerry Springer Show is een gescript Amerikaans praatprogramma, gepresenteerd door Jerry Springer. De eerste uitzending was op 30 september 1991. In juni 2018 kondigde de zender NBC na ruim vierduizend afleveringen aan te stoppen met de show.[1]
Gescript? Nee, ik geloof het nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:38 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd:
https://en.wikipedia.org/wiki/Judge_Jerry
Ik dacht dat die kerel 20 jaar geleden al van de buis was.quote:
Om heel eerlijk te zijn dacht ik dat ie dood was inmiddelsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kerel 20 jaar geleden al van de buis was.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:45 schreef kwiwi het volgende:
Ben op kantoor om m'n laptop te laten fixen en vond m'n oude nog in een la. Dus nu kan ik lekker een paar uur FOK!ken want m'n collega's heb ik gezegd dat m'n laptop tot vanavond bij IT is
Nou nou, dat is meteen wel extreemquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn dacht ik dat ie dood was inmiddels
"van de buis" is een rekbaar begrip.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn dacht ik dat ie dood was inmiddels
Maar ik had het idee dat die man al 70 was toen ie de Jerry Springer show nog deed 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou nou, dat is meteen wel extreem
Same.. zat net al in de lades te zoeken of ik ergens nog verwaalde koekjes o.i.d. had liggen. Maar neequote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Trek. En m'n voedsel is op. Arme ik.
Arme wij.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same.. zat net al in de lades te zoeken of ik ergens nog verwaalde koekjes o.i.d. had liggen. Maar nee
Noes.quote:
Aan het kijken hoe huisraad bij een buur naar buitengegooid wordt denk ik?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:49 schreef kwiwi het volgende:
Waar is Buda eigenlijk? Hard aan het werk?
Ik heb gisteren bij het kruidvat weer veel te veel ongezonde zooi ingeslagenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Trek. En m'n voedsel is op. Arme ik.
Ik ga vandaag voor het eerst in twee weken weer eens naar een supermarkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij het kruidvat weer veel te veel ongezonde zooi ingeslagenLagen van die 3-packs Tuc voor 1,99 en 2e gratis
Had er gisteren ook geen zin in nee, lekker zweedse balletjes en rosti'squote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga vandaag voor het eerst in twee weken weer eens naar een supermarkt.Had snaaispul mee kunnen nemen bij Ikea vandaan, maar de rij voor voedsel was me te lang.
ow fuck, zelfde wijn in ander glasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd:
https://en.wikipedia.org/wiki/Judge_Jerry
zat vreetvoer hierquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same.. zat net al in de lades te zoeken of ik ergens nog verwaalde koekjes o.i.d. had liggen. Maar nee
dat doe jij niet met hachee stoofvleesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
18 kilo hachee stoofvlees opstaan, vanavond eens wat bejaarden verwennen
neequote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Trouwen. per 1 januari. dat wist je toch wel?
Niet alles draait om seks Franticquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat doe jij niet met hachee stoofvlees
Je stelt me teleur.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet alles draait om seks Frantic
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:49 schreef kwiwi het volgende:
Waar is Buda eigenlijk? Hard aan het werk?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noes.
[..]
Aan het kijken hoe huisraad bij een buur naar buitengegooid wordt denk ik?
Flinke panquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
18 kilo hachee stoofvlees opstaan, vanavond eens wat bejaarden verwennen
Blijkbaar mocht ik dit niet wetenquote:
iedereen op Fok! weet ditquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar mocht ik dit niet weten
ik heb 1x gezien hoe een vrouw van de 4de verdieping allemaal spul naar beneden gooide. Maar ja. je kan dan moeilijk stoppen en het toneelspel een half uurtje gaan aanschouwenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is nu weer kalm. Maar ik ga de huisbaas wel vragen om geluidsdemping te monteren in de ventilatiedingen. Belachelijk dat ik mijn buren kan horen ruzieėn
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
En in Februari komt de Liefdesbal tussen bal en LTVDK
sikaflex plakt allesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Bejaardensteun bij m'n bad. Lijm even laten drogen en morgen m'n volle gewicht eraan hangen.
Winkelwagentjes en vriezers vanaf de studentenflat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb 1x gezien hoe een vrouw van de 4de verdieping allemaal spul naar beneden gooide. Maar ja. je kan dan moeilijk stoppen en het toneelspel een half uurtje gaan aanschouwen
Heb je onderburen? en zo ja, zijn die ingelicht??quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Bejaardensteun bij m'n bad. Lijm even laten drogen en morgen m'n volle gewicht eraan hangen.
was mij aan het inlezen hoe de oude eyptenaren vroeger de hersenen van de dode via de neus er uit peuterdequote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:50 schreef kwiwi het volgende:
En ballie? Die is haar scalpel aan het slijpen om bij mensen in de neus te vrotten?
Ja, maar dat is meestal geen echtelijke ruzie, maar voor de lolquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Winkelwagentjes en vriezers vanaf de studentenflat.
O en mensen.
Oh, toch wel?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Echtelijk niet, maar genoeg geplofte relaties ook hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meestal geen echtelijke ruzie, maar voor de lol
dit was wel pas nadat mensen al dood waren hequote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was mij aan het inlezen hoe de oude eyptenaren vroeger de hersenen van de dode via de neus er uit peuterde
Denk dat die studente die tegen het raam van m'n vriendin opspatte het niet zo lollig vond.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meestal geen echtelijke ruzie, maar voor de lol
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja toch welM'n moeder wilde er ook wel eentje
ja en?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit was wel pas nadat mensen al dood waren he
nee, niksquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, niks
*Kruipt voorzichtig achteruit*
Waar ben je allemaa geweest?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vandaag al in meer winkels geweest dan in de afgelopen twee maanden.
Serieus?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat die studente die tegen het raam van m'n vriendin opspatte het niet zo lollig vond.
Pas je wel op? Reguliere zorg is afgeschaald.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Gamma, dierenwinkel, Hemaquote:
Dus als het misgaat zorgen dat het echt goed misgaat dat je naar de SEH kuntquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pas je wel op? Reguliere zorg is afgeschaald.
en een goed hoesten dat je keronaas hebtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als het misgaat zorgen dat het echt goed misgaat dat je naar de SEH kunt
Ja met mijn botten sowieso kom ik dan sowieso op de SEHquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Altijd een kettingzaag bij je hebben om je voet af te zagen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie moeten we bellen als je morgenavond verdacht lang stil blijft?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja met mijn botten sowieso kom ik dan sowieso op de SEH
Ben ook al ruim een half jaar de afspraak met de KNO-arts aan het uitstellen.
Dat is altijd een van m'n favoriete aankopenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe agenda gekochtDie van 2020 op 1 januari verbranden.
Ik heb de nieuwe scheurkalender al op de WC liggen. Make that the Cate Wise wordt vervangen door Loesjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Oeh wel lekker ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
1 van de betere nummers van 2020 imo
waarom wachten? Afspraken staan er toch niet in.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
De cavia'squote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie moeten we bellen als je morgenavond verdacht lang stil blijft?
daar denk ik meestal in maart pas aan dat ik die had willen kopenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe scheurkalender al op de WC liggen. Make that the Cate Wise wordt vervangen door Loesje
Ik kon hem via een loterij gratis laten komen..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar denk ik meestal in maart pas aan dat ik die had willen kopen
Waarom durf je nu wel ?:Pquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gamma, dierenwinkel, HemaEn vanavond even boodschappen doen. Moet eigenlijk ook nog even naar de Zeeman voor ondergoed.
En m'n haar begint na negen maanden een soort natuurlijke ombre te krijgen, behalve dan dat het onderste lichte gedeelte dus haske dood is.
awwww das echt te schattigquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n cavia met een rumvaatje om zijn nek: "I'm going in!"
Ik neem m'n telefoon altijd mee als ik in bad gaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie moeten we bellen als je morgenavond verdacht lang stil blijft?
Ik ben op kantoor om mijn collega's te vermakenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:28 schreef UitStraling het volgende:
Voorpret van mijn hachee, gaan jullie nog een goede daad verrichten vandaag?
'Werk.'quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom wachten? Afspraken staan er toch niet in.
Verstandigquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem m'n telefoon altijd mee als ik in bad ga
zijn er nog nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal waar blijven de dagcijfers?
Squeek squeekquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n cavia met een rumvaatje om zijn nek: "I'm going in!"
ohquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader was mee, stom genoeg
nopequote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:28 schreef UitStraling het volgende:
Voorpret van mijn hachee, gaan jullie nog een goede daad verrichten vandaag?
Bang voor een griepje maar dol op spinnenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog even bij de spinnen gekeken maar die zitten in van die kleine diepvriesbakjes weggestopt, je ziet ze amper.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
vast even een correctie uitvoeren op alle foutieve informatie van de afgelopen weken.quote:
7 MINUTEN GELEDENquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
al dat gecorrigeer is ook maar klungeligquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vast even een correctie uitvoeren op alle foutieve informatie van de afgelopen weken.
blijkt dat er 0 keronaas is
/aluhoedje
Denk dat Lange Frans het serverhok in is geglipt en wat kabeltjes heeft losgetrokkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
7 MINUTEN GELEDEN
Nog geen RIVM-cijfers
De dagelijkse coronacijfers zijn er nog niet door een technische storing bij het RIVM. Wanneer de cijfers wel komen, is nog onduidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |