SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
gewoon voor de webcam een grote döner kebab naar binnen werken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:07 schreef Koen66 het volgende:
kom op meeting schiet op, ik wil lunchen
dan moet ik eerst wegglippen en die bij een toko gaan regelenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon voor de webcam een grote döner kebab naar binnen werken.
heb je geen thuisbezorgd?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan moet ik eerst wegglippen en die bij een toko gaan regelen
dooie kip gok ikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
gisteren in schiedam was dat kip zaakje niet open. kon niet ruiken wat voor kip het was
Ruik jij aan kip?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
gisteren in schiedam was dat kip zaakje niet open. kon niet ruiken wat voor kip het was
ik ben toch meer van de borstenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kippenkonten zijn wel lekker om te eten
Vertrouw die nooit qua hygiëne.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vaak hebben ze toch zon rotisserie buiten staan ofzo
Ik hou ook van droogquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij vrouwen
maar kippenborst is zo gauw droog joh
met die gore zoete walmquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vaak hebben ze toch zon rotisserie buiten staan ofzo
ja bijdeze heb ik ook mijn twijfels maar op mijn laatste werk hadden we er ook een en die was goed en schoonquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vertrouw die nooit qua hygiëne.
Zo'n draaiding kopen voor hoofden?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijdeze heb ik ook mijn twijfels maar op mijn laatste werk hadden we er ook een en die was goed en schoon
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:17 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
...