Die nieuwe, biohazard. word ie nou gamecube only? Net zoals het eerste deel.
btw weet ik niet of ik hem kan spelen hehe, ik vond deel 2,3 en code veronica al eng genoeg
Resident Evil is de oorspronkelijk PSone titel (Biohazard in Japan). Daarna volgden Resident Evil 2, Resident Evil: Nemisis (3) en Resident Evil Code Veronica (PS2 en Dreamcast)
Cacpom heeft een remake gemaakt van Resident Evil die nu uit is en is met deel 0 gekomen. Deze laatste zijn idd Cube exclusive (net als de komende Resident Evil 4) Deel 0 is echt gloednieuw en speelt zich af voor Resident Evil.
Duidelijk ?
Hier wat screens van de komende RE 4 (2004 ) (Cube)
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet iemand hoe ik verder moet? Ik ben nu weer gescheiden in het lab, en ik heb Rebecca beneden staan en Billy boeven, Billy zit bij de operation room en Rebecca libary,
IK had zo'n sample gevonden van een leeches maar op een file stond dat je die moest mixxen met een Stripping Agent, Hoe maak je die of waar krijg je die?
Alvast bedankt
quote:Yep!,
Op zondag 9 maart 2003 22:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit nu net op cd2,....... Damn,....hij is weer cool hoor.
Maar de replay waarde lijkt me niet echt hoog
Waar kan ik ergens een TV en videorecorder vinden die videoband te bekijken die je in het begin vind?
Erg goed dat je nu trouwens op de map kunt zien in welke kamers nog iets te doen is.
Dus hou hem in je kist, en haal hem later op in het lab, trouwens echt heel cool filmpje met kenneth(ik zeg nog niks maar het is )
quote:Speel je op dit moment gewoon RE Zero? Is die al uit?
Op zondag 9 maart 2003 22:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit nu net op cd2,....... Damn,....hij is weer cool hoor.
Als iemand dit spel wat ik nieuw voor de Cube heb gekocht in de winkel wil overkopen van me voor 30 euro, email me dan graag op virtualboy@chello.nl
quote:Je weet toch dat er een stickje op je controler zit waarmee je het poppetje kunt bewegen hé?
Op maandag 10 maart 2003 17:20 schreef supadupagama het volgende:
Ik ben officieel de slechtste Resident Evil 1 speler die ooit heeft geleefd, en ik bedoel dan ook dat ik zelfs met controle C amper of NIET voorbij de eerste zombie kom, ja zeer diep triest ja, ik moest er bijna van huilen na de 10e keer![]()
quote:Je bedoelt die knop op de Cube waar Reset op staat? Ja daar druk ik dan de hele tijd op en dat poppetje telkens maar verdwijnen, vreemd joh!!
Op maandag 10 maart 2003 17:24 schreef Strolie75 het volgende:
Je weet toch dat er een stickje op je controler zit waarmee je het poppetje kunt bewegen hé?
quote:Je bent lief maar ik zou geen moeite doen
Op maandag 10 maart 2003 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
Die eerste zombie moet je ook niet neerschieten, daar moet je voor wegrennen en je verstoppen achter de harige borstkast van Barry.
quote:Ik haalde de 3e zombie...
Op maandag 10 maart 2003 17:20 schreef supadupagama het volgende:
Ik ben officieel de slechtste Resident Evil 1 speler die ooit heeft geleefd, en ik bedoel dan ook dat ik zelfs met controle C amper of NIET voorbij de eerste zombie kom, ja zeer diep triest ja, ik moest er bijna van huilen na de 10e keer![]()
Als iemand dit spel wat ik nieuw voor de Cube heb gekocht in de winkel wil overkopen van me voor 30 euro, email me dan graag op virtualboy@chello.nl
Heb hem ook maar verkocht
quote:Hoe krijgen ze het op een disc he..... en dan ook nog Cube exclusive
Op maandag 10 maart 2003 20:40 schreef Chiwakka het volgende:
RE4 Screens:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Die is uit ja,. ............ tis geweldig. De gameplay heerst
Op maandag 10 maart 2003 16:54 schreef Deadre het volgende:[..]
Speel je op dit moment gewoon RE Zero? Is die al uit?
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 11-03-2003 21:08]
quote:Je vergist je idd,........... ! Das bij Resident Evil 2 ! Daar komen ze elkaar op diverse plaatsen tegen. RE1 is gewoon 2 discs en die gebruiken beide characters. De een doet veel met Barret en de ander veel met Rebecca.
Op dinsdag 11 maart 2003 20:11 schreef Strolie75 het volgende:
Bij RE1 heeft elk character toch een aparte disk of vergis ik me?
Over Rebecca gesproken,........ wat maakt zij een coole shit mee zeg met Billy in RE0,...... damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |