SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door IJsdraakje op 27-10-2020 21:52:09 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
https://tenor.com/view/human-bye-spider-mourningford-gif-8842929
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker gemaakt door mensen aan de onderkant van de maatschappij
Zelfkant toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze tenminste werkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ligt hier vlak over de grensquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om keihard naakt Wagner te luisteren.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om keihard naakt Wagner te luisteren.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt hem gewoon overal op toepassen. De jeans van de gifs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt hem gewoon overal op toepassen. De jeans van de gifs.
Mijn laptop stond niet op automagisch aanpassen naar wintertijd en ik dacht dat het al bijna bedtijd was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Film gekeken. En het is pas tien uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:05 schreef friemelaar het volgende:
sorry dat ik vandaag zo laat was, ik moest eerst mijn huwelijkse plichten vervullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is bedtijd..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn laptop stond niet op automagisch aanpassen naar wintertijd en ik dacht dat het al bijna bedtijd was.
sorry dat ik vandaag zo laat was, ik moest eerst mijn huwelijkse plichten vervullenGeen vaatwasser hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nog niet, dan snap ik morgen m'n ochtend niet meer.quote:
sorry dat ik vandaag zo laat was, ik moest eerst mijn huwelijkse plichten vervullenKunt toch gewoon wippen en afwassen tegelijkertijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie heeft het over wippenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt toch gewoon wippen en afwassen tegelijkertijd?
Met kegelballen oefenen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Exje van me deed tijdens de afwas altijd............................laat maar.
De kopjes in het verkeerde kastje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Exje van me deed tijdens de afwas altijd............................laat maar.
Pets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De kopjes in het verkeerde kastje.![]()
*trekt keukenkastje open*quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel een stuk varken in je mond stoppen.
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hing dat beest er nog vanmiddag?
Dacht dat er nieuwe afl waren van the Boys?quote:
Seizoen 2 is op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat er nieuwe afl waren van the Boys?
Ja leuk hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe was het? Ik heb het allemaal gemist
nee de makelaar bleef in debuurt :pquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt er even snel aan gelikt hè?
2022 schat ik zo in pasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht dat er nieuwe afl waren van the Boys?
Na afl 8 seizoen 2 zie ik niks nieuws, was net een mooie aflevering.![]()
Oeh, een kanshebber dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja leuk hoor. Wel wat dingetjes natuurlijk. het is hoog dus ook weer klimmen
maar ga vrijdag nog een keer kijken
omgeving trouwens ook mooi
Deze trap is korter geloof ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe was het? Ik heb het allemaal gemist
ja beetjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, een kanshebber dusZijn er veel kijkers?
O, dat is Odessa, toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze trap is korter geloof ik.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze trap is korter geloof ik.
[ afbeelding ]
Zou je de vraagprijs bieden, of meer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetjemaar ze vertelde ook al over een man van 60 die het vanwege de trap toch niet deed
![]()
het leuke is dat het helemaal boven is dus natuurlijk geen bovenburenje voor en ander vrij uitzicht hebt. Het voelt knus. Slaapkamer aan de achterkant dus wordt niet wakker van het gespuis op straat
![]()
dat balkon is ook wat leuks van te maken
maar badkamer en slaapkamer zijn klein
Eenpersoon bed erin, tinder verwijderen, twee katten en een rode panda nemen, klaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetjemaar ze vertelde ook al over een man van 60 die het vanwege de trap toch niet deed
![]()
het leuke is dat het helemaal boven is dus natuurlijk geen bovenburenje voor en ander vrij uitzicht hebt. Het voelt knus. Slaapkamer aan de achterkant dus wordt niet wakker van het gespuis op straat
![]()
dat balkon is ook wat leuks van te maken
maar badkamer en slaapkamer zijn klein
minder :p moet er nog wel wat geld in stekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je de vraagprijs bieden, of meer?
Rode pandaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eenpersoon bed erin, tinder verwijderen, twee katten en een rode panda nemen, klaar.
Ik hoop dat het luktquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
minder :p moet er nog wel wat geld in steken
ja das wel belangrijk .quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat het luktAls het vrijdag nog steeds goed voelt natuurlijk
Alleen kopen als je geen twijfels hebtquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das wel belangrijk .
vind het wel wat eng :p
idee van dat plafond is leuk. maar heb hier een mooiere interpretatie van gezien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop/drijber/huis-41165295-kanaal-oz-9-66/
Tof huis, maar komt al verkocht onder voorbehoud op Funda
Ja, die spaanplaatlook vind ik niet zo fraai. Daar zou ik op termijn wel wat aan doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idee van dat plafond is leuk. maar heb hier een mooiere interpretatie van gezien.
zie edit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die spaanplaatlook vind ik niet zo fraai. Daar zou ik op termijn wel wat aan doen.
Tussen de woonerven ligt een 50km weg, die steken ze nog wel eens over hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
In de bebouwde kom zou een snelheidslimiet van 30 kilometer per uur de norm moeten zijn, met mogelijke uitzonderingen voor doorgaande wegen. Een meerderheid van de Tweede Kamer steunt een motie van GroenLinks en de SGP, die daartoe oproept. De maximumsnelheid in de bebouwde kom is nu nog 50 kilometer per uur, tenzij anders aangegeven.
De veiligheid gaat erop vooruit als automobilisten binnen de bebouwde kom minder hard rijden. Vooral kinderen hebben weinig kans om te overleven bij een botsing waarbij de auto 50 kilometer per uur rijdt. "De kans op ongelukken is 3,5 keer kleiner als we iets zachter rijden. Veel veiliger voor voetgangers, fietsers en kinderen", verklaart Suzanne Kröger van GroenLinks.
WAT DOEN DIE KINDEREN DAN OOK OP DE WEG
O, ik zie verder niks wat me onmiddellijk stoort. Maar mijn eisen zijn ook niet zo hoog.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zie edit.
maar dat hele huis moet wel gemoderniseerd worden.
Jouw kinderhaat neemt wel eens vormen aan die buiten de sociale acceptatie liggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
In de bebouwde kom zou een snelheidslimiet van 30 kilometer per uur de norm moeten zijn, met mogelijke uitzonderingen voor doorgaande wegen. Een meerderheid van de Tweede Kamer steunt een motie van GroenLinks en de SGP, die daartoe oproept. De maximumsnelheid in de bebouwde kom is nu nog 50 kilometer per uur, tenzij anders aangegeven.
De veiligheid gaat erop vooruit als automobilisten binnen de bebouwde kom minder hard rijden. Vooral kinderen hebben weinig kans om te overleven bij een botsing waarbij de auto 50 kilometer per uur rijdt. "De kans op ongelukken is 3,5 keer kleiner als we iets zachter rijden. Veel veiliger voor voetgangers, fietsers en kinderen", verklaart Suzanne Kröger van GroenLinks.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw kinderhaat neemt wel eens vormen aan die buiten de sociale acceptatie liggen.
ik zou alles leegrausenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik zie verder niks wat me onmiddellijk stoort. Maar mijn eisen zijn ook niet zo hoog.
k zie je daar wel zitten met een boekjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik zie verder niks wat me onmiddellijk stoort. Maar mijn eisen zijn ook niet zo hoog.
Armoedig keukentje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.funda.nl/koop/drijber/huis-41165295-kanaal-oz-9-66/
Tof huis, maar komt al verkocht onder voorbehoud op Funda
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k zie je daar wel zitten met een boekje
Tja, wij leerden onze kinderen dat ze niet op de weg mochten komen, en dat ze bij oversteken eerst goed links en rechts moesten kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Op de fiets auto's voorbij karren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
In de bebouwde kom zou een snelheidslimiet van 30 kilometer per uur de norm moeten zijn,
Naja, als ze 30 mogen, rijden ze misschien daadwerkelijk 50.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tja, wij leerden onze kinderen dat ze niet op de weg mochten komen, en dat ze bij oversteken eerst goed links en rechts moesten kijken.
Dat is nu veel te veel werk joh, die automobilisten moeten maar uitkijken![]()
Inderdaad, en dan niet naar alerts op 't scherm van hun smartphone.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:50 schreef friemelaar het volgende:
Dat is nu veel te veel werk joh, die automobilisten moeten maar uitkijken
Ik zou er de eerste jaren niks aan doenquote:
Eh, als het werkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er de eerste jaren niks aan doen
Gek, dat soort dingen boeien me echt niet. Waar ik nu woon is alles het nieuwste van het nieuwste. Maar ik was net zo gelukkig in een huisje waar alles 20 jaar oud was.
Ja, iedereen legt die focus weer net ergens anders.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
tis maar net wat je belangrijk vindt in het huis. Mijn nichtje vond de keuken een van de belangrijkste dingen bv toen zij zocht
Drijber zou je niet tegenstaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar goed, dit is al verkocht helaasch.
Altijd op je gevoel afgaan in ieder geval, het leven is te kort om alles verstandelijk bekijken.quote:
Ik ben zelf ook stug saai boers volk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drijber zou je niet tegenstaan?
Ik heb hele dagen ruzie in dat gebied, stug saai boers volk daar.
Heb daar in de buurt een keer ruzie over wat borrelnootjes gehad, engnekken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook stug saai boers volk.
Nou ja, niet boers dan.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet ie teveel aan z'n eigen zwiemel denken
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb daar in de buurt een keer ruzie over wat borrelnootjes gehad, engnekken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet ie teveel aan z'n eigen zwiemel denken
https://www.ad.nl/dossier(...)-vrezen-we~ad589a17/quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
jammer wel dat schiedam vandaag uitgestorven indruk maakte. horeca natuurlijk dicht.
Ja maar niet iets van de top of zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Zal ze ooit een piemel geproefd hebben?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)-vrezen-we~ad589a17/
Dit gaat een slagveld worden
Uiteindelijk gaat er wel gedifferentieerd worden in de horeca die open kan; voor kroegen/cafés zal dat niet het geval zijn maar voor restaurants zie ik wel nog mogelijkheden. Alleen niet als er 10.000 besmettingen per dag zijn, dus daar moet nog iets gebeuren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hele generatie horeca ondernemers zal verdwijnen maar de volgende generatie zal weer in dat gat springen, de echte aanpakkers zijn nu al bezig met andere dingen merk ik, ik ken veel topkoks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de topkoks is het probleem ook niet zo groot. De reguliere horeca heeft veel meer te lijden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hele generatie horeca ondernemers zal verdwijnen maar de volgende generatie zal weer in dat gat springen, de echte aanpakkers zijn nu al bezig met andere dingen merk ik, ik ken veel topkoks.
Dat zal dan op z’n vroegst ergens in december zijn, als we Hugo mogen geloven op zijn blauwe schoenen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat er wel gedifferentieerd worden in de horeca die open kan; voor kroegen/cafés zal dat niet het geval zijn maar voor restaurants zie ik wel nog mogelijkheden. Alleen niet als er 10.000 besmettingen per dag zijn, dus daar moet nog iets gebeuren.
Komt wel weer terug, het blijft eten en drinken en ontspanning dus een eerste levensbehoefte.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de topkoks is het probleem ook niet zo groot. De reguliere horeca heeft veel meer te lijden.
Hoewel het op bepaalde plekken natuurlijk ook wel extreem is met het aanbod; dat was sowieso nauwelijks levensvatbaar.
ja zou ook niet zo snel op dat soort plekken werken of gaan eten denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Den Haag is natuurlijk niet zo'n culinaire smeltkroes
Ik ken er wel een paar
Ik vraag me soms ook af of het verantwoord is om jou los te laten lopen, maar daar hoor je mij ook niet over als je weer loopt te nuilen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw kinderhaat neemt wel eens vormen aan die buiten de sociale acceptatie liggen.
Ik ken één topkok maar die zit in zak en as. Die had de pech dat hij geen terrasmogelijkheid had om in de zomermaanden de verliezen te compenseren. Dat bedrijf ligt echt op z’n gat nuquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hele generatie horeca ondernemers zal verdwijnen maar de volgende generatie zal weer in dat gat springen, de echte aanpakkers zijn nu al bezig met andere dingen merk ik, ik ken veel topkoks.
werken.. misschien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou ook niet zo snel op dat soort plekken werken of gaan eten denk ik
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken één topkok maar die zit in zak en as. Die had de pech dat hij geen terrasmogelijkheid had om in de zomermaanden de verliezen te compenseren. Dat bedrijf ligt echt op z’n gat nu
Klopt, op zaterdagavond kook ik normaal in een 2 sterrren restaurant. Nu even niet, maar we zijn (samen met mijn neef die 3 londense restaurants heeft)quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nouja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nog nooit gedaanKen volgens mij ook niet echt mensen die het doen
Matig idee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, op zaterdagavond kook ik normaal in een 2 sterrren restaurant. Nu even niet, maar we zijn (samen met mijn neef die 3 londense restaurants heeft)
al weer bezig met nieuwe ideeën.
Een sterrenrestaurant waarbij je in een aquarium moet zitten en een andere klant je dan uitkiest om te koken.
Altijd spannend.
Is Frantic niet echtquote:
Heb je weer aan de kip d’r kont lopen snuiven vanavond?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, op zaterdagavond kook ik normaal in een 2 sterrren restaurant. Nu even niet, maar we zijn (samen met mijn neef die 3 londense restaurants heeft)
al weer bezig met nieuwe ideeën.
Een sterrenrestaurant waarbij je in een aquarium moet zitten en een andere klant je dan uitkiest om te koken.
Altijd spannend.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je weer aan de kip d’r kont lopen snuiven vanavond?
Nou mijn jongste heeft net leren fietsen maar slingert nogal eens van de stoep en hier rijden ze ook soms 70 waar je 30 mag, en dan denk ik weleens “oeh ging net goed”.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me soms ook af of het verantwoord is om jou los te laten lopen, maar daar hoor je mij ook niet over als je weer loopt te nuilen.
Maar dan hou je toch wel toezicht?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou mijn jongste heeft net leren fietsen maar slingert nogal eens van de stoep en hier rijden ze ook soms 70 waar je 30 mag, en dan denk ik weleens “oeh ging net goed”.
Maar ze moeten het toch leren.
Wat begrijp je daar niet aan?
Een keer trek je de conclusie, Frantic is een illusiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb hier een standaard antwoord voor als ik aan boord zit
Van alle fokkers in deze sc ben jij volgens mij juist degene die het hardst rijdt. Behalve in je eigen straat want dan heb je er zelf last van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou mijn jongste heeft net leren fietsen maar slingert nogal eens van de stoep en hier rijden ze ook soms 70 waar je 30 mag, en dan denk ik weleens “oeh ging net goed”.
Als ze nog zó slingeren, is een andere oefenplek waarschijnlijk verstandiger. Je kent de buurt immers ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@LTVDKquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van alle fokkers in deze sc ben jij volgens mij juist degene die het hardst rijdt. Behalve in je eigen straat want dan heb je er zelf last van.
Dit heb je wel goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van alle fokkers in deze sc ben jij volgens mij juist degene die het hardst rijdt. Behalve in je eigen straat want dan heb je er zelf last van.
Ik leerde fietsen op verlaten parkeerterreinen. Op zondag. Niet zonder m'n ouders erbij en niet langs een 50-weg. Heel raar. Je hebt ook nog zoiets als woonerven. Maar Los laat z'n grut langs langs een drukke weg fietsen en oei, ging net goed als zijn kind blijkbaar nog niet in een rechte lijn kan fietsen en van de stoep lazert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan hou je toch wel toezicht?
Als ze één keer wordt geschept, valt er daarna weinig meer te leren.
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:
Denk om je hartquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leerde fietsen op verlaten parkeerterreinen. Op zondag. Niet zonder m'n ouders erbij en niet langs een 50-weg. Heel raar. Je hebt ook nog zoiets als woonerven. Maar Los laat z'n grut langs langs een drukke weg fietsen en oei, ging net goed als zijn kind blijkbaar nog niet in een rechte lijn kan fietsen en van de stoep lazert.
Dat klopt, maar je kunt niet altijd bang zijn. Geen sneeuwvlokjes dus slingeren ze op een gegeven moment naar school. Net zoals jij en ik vroeger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze nog zó slingeren, is een andere oefenplek waarschijnlijk verstandiger. Je kent de buurt immers ook.
Ik heb filters ontdekt op Instagram. Ben nu de domste selfies aan het uitwisselen met een vriend.quote:
Nou, toen ik voor het eerst alleen naar school mocht, kon ik wel gewoon goed fietsen hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kunt niet altijd bang zijn. Geen sneeuwvlokjes dus slingeren ze op een gegeven moment naar school. Net zoals jij en ik vroeger.
En dan kom je weer terug op: “wat doen kinderen op straat”? Ja naar school fietsen. Hun eerste keren, nogal slingerend.
Juist, niet altijd bang zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kunt niet altijd bang zijn. Geen sneeuwvlokjes dus slingeren ze op een gegeven moment naar school. Net zoals jij en ik vroeger.
En dan kom je weer terug op: “wat doen kinderen op straat”? Ja naar school fietsen. Hun eerste keren, nogal slingerend.
Realisme is niet hetzelfde als bang zijn. Fiets niet onder controle of te blind voor het verkeer waar je door moet? Dan fiets je daar gewoon nog niet. Ik moest vroegah een drukke weg over, tot daar ging m'n moeder mee tot ze gezien had dat ik veilig naar de overkant kon komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik heb nog een tijdje met m'n zus mee gefietst dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, toen ik voor het eerst alleen naar school mocht, kon ik wel gewoon goed fietsen hoor
Nou dat is nou precies waarom je al die angstneuroses hebt, je ouders hebben je nooit losgelaten vroeger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leerde fietsen op verlaten parkeerterreinen. Op zondag. Niet zonder m'n ouders erbij en niet langs een 50-weg. Heel raar. Je hebt ook nog zoiets als woonerven. Maar Los laat z'n grut langs langs een drukke weg fietsen en oei, ging net goed als zijn kind blijkbaar nog niet in een rechte lijn kan fietsen en van de stoep lazert.
Idem dito hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Realisme is niet hetzelfde als bang zijn. Fiets niet onder controle of te blind voor het verkeer waar je door moet? Dan fiets je daar gewoon nog niet. Ik moest vroegah een drukke weg over, tot daar ging m'n moeder mee tot ze gezien had dat ik veilig naar de overkant kon komen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat is nou precies waarom je al die angstneuroses hebt, je ouders hebben je nooit losgelaten vroeger.
Je moet er ook niet overheen rijden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Meeste kinderhoofdjes spatten met 30 km per uur even hard uit elkaar als met 50 km per uur.
Ik ben de oudste, dus ik zorgde dat mijn broertje veilig op school kwamquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik heb nog een tijdje met m'n zus mee gefietst dus dat scheelt.
Ik mocht op een gegeven moment niet meer naar school toe fietsen, het fietsenhok daar was te klein en iedereen die te dichtbij woonde moest maar gewoon lopend komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, toen ik voor het eerst alleen naar school mocht, kon ik wel gewoon goed fietsen hoor
Heb je dat getest?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Meeste kinderhoofdjes spatten met 30 km per uur even hard uit elkaar als met 50 km per uur.
Het ging over “wat doen kinderen op straat”?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Realisme is niet hetzelfde als bang zijn. Fiets niet onder controle of te blind voor het verkeer waar je door moet? Dan fiets je daar gewoon nog niet. Ik moest vroegah een drukke weg over, tot daar ging m'n moeder mee tot ze gezien had dat ik veilig naar de overkant kon komen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mocht op een gegeven moment niet meer naar school toe fietsen, het fietsenhok daar was te klein en iedereen die te dichtbij woonde moest maar gewoon lopend komen
wat depriquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah. Ik heb m'n yogafilmpje voor morgen gevonden hoor.
Ja duh. Dat ziet elke blinde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat is nou precies waarom je al die angstneuroses hebt, je ouders hebben je nooit losgelaten vroeger.
Ik woonde ver weg genoeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mocht op een gegeven moment niet meer naar school toe fietsen, het fietsenhok daar was te klein en iedereen die te dichtbij woonde moest maar gewoon lopend komen
Blijkbaar kunnen je kinderen niet goed fietsen als ze nog op de stoep fietsen en zelfs daar niet binnen de lijntjes blijvenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ging over “wat doen kinderen op straat”?
Ja naar school fietsen.
Mijn kinderen kunnen nu ook goed fietsen.
Hou die 50 er maar in, ben geen groen linkser. Maar wat doen kinderen op straat?
Je gaat toch niet tot hun 16e kinderen met de auto brengen?
Rondklooien? Komt door kutouders die kinderen niet fatsoenlijk met verkeer leren omgaan en ze maar wat rond laten slingeren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het ging over “wat doen kinderen op straat”?
Ja naar school fietsen.
Mijn kinderen kunnen nu ook goed fietsen.
Hou die 50 er maar in, ben geen groen linkser. Maar wat doen kinderen op straat?
Je gaat toch niet tot hun 16e kinderen met de auto brengen?
Ja helemaal eens!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh. Dat ziet elke blinde.
Maar door iedereen 30 laten rijden krijg je een hele generatie angsthazen en sneeuwvlokjes.
Nee ging om “ wat doen kinderen op straat?”quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rondklooien? Komt door kutouders die kinderen niet fatsoenlijk met verkeer leren omgaan en ze maar wat rond laten slingeren.
Af en toe de banden leeg steken en de regenjasjes verstoppen, zal ze leren die zwakke kindertjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen je kinderen niet goed fietsen als ze nog op de stoep fietsen en zelfs daar niet binnen de lijntjes blijven
Nog meer angsthazen en sneeuwvlokjes?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh. Dat ziet elke blinde.
Maar door iedereen 30 laten rijden krijg je een hele generatie angsthazen en sneeuwvlokjes.
En rondklooien. Of spelen die van jou nooit buiten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ging om “ wat doen kinderen op straat?”
Nou: naar school fietsen.
Lekker overzichtelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Verder gewoon per weg bekijken wat een goede maximumsnelheid is. Zat plekken hier die beter 30 kunnen zijn wegens onoverzichtelijk en andere plekken kunnen prima naar 70.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog meer angsthazen en sneeuwvlokjes?
O letterlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ging om “ wat doen kinderen op straat?”
Nou: naar school fietsen.
Of de stoep, als ze niet goed fietsen nog.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O letterlijk.
Dan heb je altijd nog zoiets als fietspaden hè.
Ga jij nooit horen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Grote bek die kinderloze vrouwen, en als ze eenmaal kinderen hebben dan moet je ze eens horen.
Binnen de bebouwde kom rij je meestal op straat hè?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O letterlijk.
Dan heb je altijd nog zoiets als fietspaden hè.
Nee, op een fietspad? In wat voor kutdorp woon jij dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom rij je meestal op straat hè?
Ik woon op stand maar geen fietspad te zien hier heur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, op een fietspad? In wat voor kutdorp woon jij dan.
Ja hoe durven ze, een mening hebben en beslissen geen larven te krijgen. Achter het aanrecht horen ze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Grote bek die kinderloze vrouwen, en als ze eenmaal kinderen hebben dan moet je ze eens horen.
Moet ze niet midden op straat gaan fietsen met slingeraars.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb 2 kinderen en een woeste vrouw als je te dicht langs haar rijdt.
Eh. Met een fietspad langs de kant hè. En ik dacht dat ik in een dorp woonde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom rij je meestal op straat hè?
In een mooi dorp wel eigenlijk, de fietspaden liggen hier buiten de bebouwde kom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het zo'n moederkloek?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb 2 kinderen en een woeste vrouw als je te dicht langs haar rijdt.
Hier hebben ze geen fietspaden in het dorpquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie, dorp.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze geen fietspaden in het dorp
Officieel wel een stadquote:
Dit dorp is het fietspad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze geen fietspaden in het dorp
Mijn kinderen net zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar, voor de goede orde, toen we (zus en ik) de fiets onder controle hadden en verkeer een beetje snapten, gingen we overal heen op de fiets. Zonder geslinger en zonder onveilige situaties.
O ik zie het al. Ik moet het voor je spellen want je kreeg als pappie meteen een rode waas voor je ogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kinderen net zo.
Maar nog hè; het zijn kinderen op straat.
Dat is wat ik zei.
Wat doen kinderen op straat? Naar school fietsen, of vrienden, sport.
Als ze niet veilig om kunnen gaan met verkeer, horen ze niet zonder supervisie bij een 50-weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn kinderen net zo.
Maar nog hè; het zijn kinderen op straat.
Dat is wat ik zei.
Wat doen kinderen op straat? Naar school fietsen, of vrienden, sport.
Binnen de bebouwde kom?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zie het al. Ik moet het voor je spellen want je kreeg als pappie meteen een rode waas voor je ogen.
Toen ik zei "wat doen kinderen op straat", bedoelde ik "wat doen kinderen op de rijbaan". Waar ze aangereden worden.
Hier is gewoon het hele dorp 30 km/u, op wat randwegen na.quote:
En dan fietsen ze midden op de weg?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binnen de bebouwde kom?
Naar school fietsen, sport en vrienden.
Ik sportte niet en had geen vriendenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat doen ze hè?
Veel fietsen.
Naar school en sport en vrienden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat doen ze hè?
Veel fietsen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze niet veilig om kunnen gaan met verkeer, horen ze niet zonder supervisie bij een 50-weg.
Herhaal deze post anders nog 34x.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat doen ze hè?
Veel fietsen.
Nee rechts van de weg. En hand uitsteken, enzo want ook op school nog fietsles gehad. En van ons.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan fietsen ze midden op de weg?
Kinderen zijn net katten. Je flikkert ze 's ochtends de deur uit en iedereen moet er maar rekening mee houden en 's avonds komen ze thuis om te eten.quote:
Ja, dan gaat het prima, fietsen zonder fietspad. Da's hier in de wijk ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is gewoon het hele dorp 30 km/u, op wat randwegen na.
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze niet veilig om kunnen gaan met verkeer, horen ze niet zonder supervisie bij een 50-weg.
Waarom voel je je dan zo aangesproken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee rechts van de weg. En hand uitsteken, enzo want ook op school nog fietsles gehad. En van ons.
Maar ja ze fietsen nu eenmaal op de rijbaan. Anders kom je er niet.
Stel je voor he, dat ouders hun verantwoordelijkheden nemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen zijn net katten. Je flikkert ze 's ochtends de deur uit en iedereen moet er maar rekening mee houden en 's avonds komen ze thuis om te eten.
Alleen zijn katten over het algemeen wel leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen zijn net katten. Je flikkert ze 's ochtends de deur uit en iedereen moet er maar rekening mee houden en 's avonds komen ze thuis om te eten.
Waarheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen zijn katten over het algemeen wel leuk.
Dat doe je niet goed hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ben ik de kinderhater.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen zijn katten over het algemeen wel leuk.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:
Je bent nog simpeler dan ik dacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.![]()
Maar ik reageerde allen op: wat doen kinderen op de weg?
Ja: naar school, sport of vrienden fietsen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ben ik de kinderhater.
Katten zijn ook kut.
Als ze fatsoenlijk met het verkeer meekunnen, zitten ze niet midden op de weg he. Het ging om ONGELUKKEN voorkomen. Kind dat goed oplet en zich aan de regels houdt, veroorzaakt geen ongelukken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.![]()
Maar ik reageerde alleen op: wat doen kinderen op de weg?
Ja: naar school, sport of vrienden fietsen.
Nee ik reageer op je stelling: wat doen kinderen op de weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent nog simpeler dan ik dacht.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze fatsoenlijk met het verkeer meekunnen, zitten ze niet midden op de weg he. Het ging om ONGELUKKEN voorkomen. Kind dat goed oplet en zich aan de regels houdt, veroorzaakt geen ongelukken.
Ik heb apfelstrudel in de vriezer liggen maar geen slagroom. Dat heeft me er al een paar keer van weerhouden om het niet in de oven te mikken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb trek, maar nu dingen gaan vreten is niet handig.
Slagroom regelen dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb apfelstrudel in de vriezer liggen maar geen slagroom. Dat heeft me er al een paar keer van weerhouden om het niet in de oven te mikken.
Kan toch ook gewoon zonder slagroomquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb apfelstrudel in de vriezer liggen maar geen slagroom. Dat heeft me er al een paar keer van weerhouden om het niet in de oven te mikken.
Ik vind slagroom nooit zoveel toevoegen aan appeltaart achtige dingenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:55 schreef CherryLips het volgende:
Hou ik mezelf voor anders zet ik zo nog de oven aan ook.
Maar slagroom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind slagroom nooit zoveel toevoegen aan appeltaart achtige dingen
Juist welquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik alleen als het goede verse slagroom is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?quote:
Veel te vroeg wakker, verder topppppquote:
Samequote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel te vroeg wakker, verder toppppp
Daar?
Deugmensquote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Beetje ritme haha. In mijn vakantie ook iedere dag half 6 op
Trustequote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:20 schreef Molo het volgende:
Nee maar serieus, je mag mij echt een spuitje geven als ik zo word
Dat is toch erg, half zes op in je vakantie, de horror![]()
Ik ga me nog even omdraaien, Koos is net opgepleurd uit bed hier, die maakte me wakker met zijn lompheid
Ik kan niet meer uitslapenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 06:20 schreef Molo het volgende:
Nee maar serieus, je mag mij echt een spuitje geven als ik zo word
Dat is toch erg, half zes op in je vakantie, de horror![]()
Ik ga me nog even omdraaien, Koos is net opgepleurd uit bed hier, die maakte me wakker met zijn lompheid
noi ik niet, daar moet ik echt m'n wekker voor opzetten. Anders is het zo 9-10 uur voordat ik eens wakker wordtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapenben echt iedere dag om 6:45 wakker tegenwoordig.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 07:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noi ik niet, daar moet ik echt m'n wekker voor opzetten. Anders is het zo 9-10 uur voordat ik eens wakker word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |