SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door IJsdraakje op 27-10-2020 21:52:09 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:46 schreef UitStraling het volgende:
https://tenor.com/view/human-bye-spider-mourningford-gif-8842929
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker gemaakt door mensen aan de onderkant van de maatschappij
Zelfkant toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze tenminste werkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ligt hier vlak over de grensquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om keihard naakt Wagner te luisteren.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om keihard naakt Wagner te luisteren.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt hem gewoon overal op toepassen. De jeans van de gifs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt hem gewoon overal op toepassen. De jeans van de gifs.
Mijn laptop stond niet op automagisch aanpassen naar wintertijd en ik dacht dat het al bijna bedtijd was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Film gekeken. En het is pas tien uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:05 schreef friemelaar het volgende:
sorry dat ik vandaag zo laat was, ik moest eerst mijn huwelijkse plichten vervullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is bedtijd..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn laptop stond niet op automagisch aanpassen naar wintertijd en ik dacht dat het al bijna bedtijd was.
sorry dat ik vandaag zo laat was, ik moest eerst mijn huwelijkse plichten vervullenGeen vaatwasser hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Nog niet, dan snap ik morgen m'n ochtend niet meer.quote:
sorry dat ik vandaag zo laat was, ik moest eerst mijn huwelijkse plichten vervullenKunt toch gewoon wippen en afwassen tegelijkertijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie heeft het over wippenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt toch gewoon wippen en afwassen tegelijkertijd?
Met kegelballen oefenen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Exje van me deed tijdens de afwas altijd............................laat maar.
De kopjes in het verkeerde kastje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
Exje van me deed tijdens de afwas altijd............................laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |