quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Eensquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Prettige houding, die man. En “het komt zoals het komt”.![]()
En opstaan als ze aan komt lopen. Beetje fatsoen is ook wel fijn.
Groningerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Prettige houding, die man. En “het komt zoals het komt”.![]()
En opstaan als ze aan komt lopen. Beetje fatsoen is ook wel fijn.
38 dacht ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is hij nou, want de naam en leeftijd komt niet meer in beeld.
Zij lijkt echt ouder.
Ik dacht 38?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is hij nou, want de naam en leeftijd komt niet meer in beeld.
Zij lijkt echt ouder.
Dat wordt alleen maar erger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef Blackst4r het volgende:
Weet je, ik ben nu ook 33 en ik schrik elke keer hoe oud vrouwen eruit zien van mijn leeftijd. Echt al van die rijpende tomaten.
Die Thom toch he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
Nog nooit een ongemakkelijk Sergio gezien tot nu
En de gemiddelde jongen van 30 heeft inhammen en een buikje. Eet smakelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef Blackst4r het volgende:
Weet je, ik ben nu ook 33 en ik schrik elke keer hoe oud vrouwen eruit zien van mijn leeftijd. Echt al van die rijpende tomaten.
mwa, mijn vriendin is 32 en moet haar id kaart soms nog laten zien als ze wijn of sigaretten haaltquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef Blackst4r het volgende:
Dat zijn mannen die haar willen versierenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:00 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
mwa, mijn vriendin is 32 en moet haar id kaart soms nog laten zien als ze wijn of sigaretten haalt
Gelukkig ben ik niet gemiddeldquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
En de gemiddelde jongen van 30 heeft inhammen en een buikje. Eet smakelijk
Dat heb ik ook altijd. Maar volgens mij komt het ook door de televisie. Want alle mannen van 33 zien er ook altijd oud uit hier.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:58 schreef Blackst4r het volgende:
Enorm milde jongen juistquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zei er nou gister dat dit niet kon.
Is volgens mij wel de eerste keer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zei er nou gister dat dit niet kon.
Leuke jongen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben niet gay maar als ik gay was zou ik die Thai wel daten.
Heb zelf toealig ook een 7 jaar jongere vrouwquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Maar volgens mij komt het ook door de televisie. Want alle mannen van 33 zien er ook altijd oud uit hier.
Ga gewoon voor een jonger exemplaar. Ben zelf 34 en mijn vriendin 28.
Toevallig opper ik het en de volgende dag komt het.quote:
Die Thaise jongen komt wel best gay over, die andere sowieso wanneer je hem hoort praten. En ziet er te 'well put together' uit om hetero te zijn tbh.quote:
Koop van de week ff een staatslot danquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toevallig opper ik het en de volgende dag komt het.
Vodka ice tea is heerlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Weer wodka met water. Wat is dit voor waanzin?
Goeie tipquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:06 schreef Nine. het volgende:
[..]
Koop van de week ff een staatslot dan
Sergio heeft er vast wel een cringy gezegde overquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:08 schreef laucas het volgende:
Ik weet niet welke van de twee nou vreemder is..
kannibaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:10 schreef Poefbank het volgende:
Van Alexander kunnen we in de toekomst nog wel een documentaire verwachten over seriemoordenaars
Die Thai wilde een Arier toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:10 schreef pvdplanet het volgende:
Hij lijkt op een foute nazi in Inglorious Bastards
Ik zat het net te denken, ja.quote:
Die sopt bij Mathijs de Ligt.quote:
En net zo houdbaar als melkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:11 schreef KennyPowers het volgende:
Afknapper
natte haren
gebleekte tanden
Toch welquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zit helemaal niet op dit soort vragen te wachten.
Wie welquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zit helemaal niet op dit soort vragen te wachten.
klopt. kon zomaar voetballer zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen is echt niet typisch homo. Had hem met een meisje aan tafel gezet, had niemand het gezegd.
Die rooie wel redelijk.
En straks beginnen we aan de organen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb een briefje gemaakt om je ziel eruit te sleuren, leuk hé?
Liever enorm gebleekt dan gele tanden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:11 schreef KennyPowers het volgende:
Afknapper
natte haren
gebleekte tanden
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 27 oktober 2020 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De vrouw moet betalen. Zielig.
quote:
Nee dank je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Probeer het maar eens zou ik zeggen, als je een leuke jongen ziet
Niet echt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe waren de eerste dagen deze week? Leuke mensen, veel succes?
Maar wel bij een ingenieursbureau. Tot zover de vooroordelen.quote:
Geen chirurgquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wel bij een ingenieursbureau. Tot zover de vooroordelen.
Waarom zou je gaan staan? Alsik zittend nietgoed genoeg voorje ben dan laat maar.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dat mensen gewoon consequent blijven zitten als de ander aan komt lopen. Heel apart.
Woensdag gehaktdag dan.quote:
Te nerveus, niet iedereen weet zich houding te geven bij zoietsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dat mensen gewoon consequent blijven zitten als de ander aan komt lopen. Heel apart.
99 van de 100 stellen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Te nerveus, niet iedereen weet zich houding te geven bij zoiets
Haar dochter heeft ongetwijfeld ook zo'n stem. Dan vraag je er zelf omquote:
Fatsoen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze man gaat wel staan.
Wel zo galant ja.
Even met Maartje in het magazijnquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Wat heeft die barman verder nog te doen gvd? Je zit daar tochvoor en vanwege dat programma? Is dit om de drankkosten te drukken of zo? Stelletje NPO schrapers.
Ik conformeer me je aan jouw willekeurige en totaal betekenisloze sociale mores.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fatsoen.Zegt wel veel over iemand.
Gatverquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Alle kazen. Maar toch ook weer niet. Blauwe kaas. Geitenkaas
Ik verwachtte een post van jou met ook de uitleg dat ik er naast zit.quote:
Dat ja, zo'n zeurderig stemmetjequote:
Aan Pijnacker is ook geen eer te behalen natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Breda wonen en Pijnacker niet kennen
Oh hij komt uit Maastricht. Vooruit dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |