abonnement Unibet Coolblue
pi_195888429
Hallo, jas online gekocht voor 89,95 helaas te groot. Wil nu retourneren en omruilen voor maat kleiner. Moet dus nieuwe bestelling daarvoor plaatsen. Ik had de jas met korting gekocht. Nu zie ik dat die korting weg is dus de jas kost weer 180. Heb email gestuurd met de vraag of ik korting kan houden op dezelfde jas als ik die bestel, het kan maar snap de mail niet precies

Ik ga de jas zo terugsturen via de post. Moet ik nu dezelfde jas voor 180 euro bestellen en krijg ik achteraf teruggestort of wat? De prijs op de webshop is nog steeds 180.

De mail:

Bedankt voor je bericht aan ******

Wat vervelend dat je bestelde jas toch iets te groot valt. Mijn excuses hiervoor!

We komen je graag tegemoet met het prijsverschil voor je nieuwe bestelling. Hiervoor wil ik je wel vriendelijk verzoeken om de jas uit bestelling xxxxxxxx45674 te retourneren en opnieuw te bestellen binnen 3 dagen.

Nadat je nieuwe artikel op de post is gezet, zullen we de prijs achteraf weer veranderen naar 89,95 EUR. Zodra dit is gebeurd zal je ook een bevestiging van ons ontvangen.
pi_195888470
Je kan gewoon een nieuwe bestellen, denk dat ze achteraf handmatig het bedrag aanpassen/terugstorten
  Moderator dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:01:34 #3
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_195888540
Ik neem deze even mee naar WGR :)
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:01:40 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195888541
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 17:58 schreef Fugue het volgende:
Je kan gewoon een nieuwe bestellen, denk dat ze achteraf handmatig het bedrag aanpassen/terugstorten
Dit ja :Y
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:02:20 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_195888552
quote:
We komen je graag tegemoet met het prijsverschil voor je nieuwe bestelling.
Gewoon nog een keer bestellen en er wordt achteraf verrekend staat erbij.

Moet goed komen dus. Klinkt betrouwbaar.

Er staat trouwens wel dat je die bestelling binnen drie dagen moet doen (=voorwaarde). Doe je dat niet dan vervalt wss ook het hele voorstel van verrekening.
pi_195889186
Denk wel, dat je dus eerst het bedrag moet voorschieten, tenzij je met cc of afterpay betaalt
.
pi_195889201
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 18:02 schreef Tengano het volgende:

[..]

Gewoon nog een keer bestellen en er wordt achteraf verrekend staat erbij.

Moet goed komen dus. Klinkt betrouwbaar.

Er staat trouwens wel dat je die bestelling binnen drie dagen moet doen (=voorwaarde). Doe je dat niet dan vervalt wss ook het hele voorstel van verrekening.
Ja het is een van de grootste webshops. Wilde gewoon geen namen noemen. Nergens voor nodig.

Bedankt voor jullie reacties.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')