SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist niet eens dat het peppi en kokki waren, moet je nagaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Peppi en Kokki heb ik echt nooit grappig gevonden.
Lucky you.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het peppi en kokki waren, moet je nagaan
Vanaf nu zijn het Fipo en Sepoquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
je dacht dat ze fipo en sepo heten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn het Fipo en Sepo![]()
![]()
Zo van Toet toet boing boing Fipo en Sepo
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je dacht dat ze fipo en sepo heten?
1quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel huizen heb je inmiddels in bezit?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
ga vrijdag nog een keer kijken met tante
Die heeft in die periode echt een shitload aan albums gemaakt.quote:
Komt uit marokko op 2 kamelen, schiet met 2 pistolen... alles duidt erop dat ze islamitisch is. En dan gaan die dommerds een varken aan het spit rijgen voor d'rquote:
niet helemaal maar het is een dingetjequote:
niks meer gehoord.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:33 schreef kwiwi het volgende:
Hoe is het eigenlijk nog afgelopen met die jongen die thee met taart wilde brengen naar je bitterbal?
neequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou dan was het sowieso niet iemand die goed genoeg was om je tijd aan te besteden.
snap ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet helemaal maar het is een dingetjehet is vrij hoog.
slaapkamer was ook klein n bad kamer ook. en wil graag een bad er in dus moet kijken of dat met wat passen en meten zou kunnen
Ach en een beetje rondkijken is ook altijd goed, dan kom je er gelijk achter wat je wel/niet wil.quote:
nou ja weet vrij goed wat ik wil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach en een beetje rondkijken is ook altijd goed, dan kom je er gelijk achter wat je wel/niet wil.
ja klopt :p tis geen stijle trap, portiekquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
Maar een lange steile trap is toch een goede workout?
Met mannen ook?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja weet vrij goed wat ik wil.![]()
locatie is leuk, prijs ook. leuk huis
waarom wil je weg?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nieuw apartement/huis, maar Gergely en ik zijn allebei langzaam aan het kijken naar ander werk. Dus maar even afwachten waar we dan terecht komen.
nee mannen niet.quote:
Kleine slaapkamer lijkt me ook niet zo'n probleem of is dat te claustrofobisch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt :p tis geen stijle trap, portiek
Ja maar bij de ene zie je misschien een badkamer die je graag wil, maar de resr van het huis niet. Dan kun je bij een ander huis weer kijken of zo'n badkamer erin past. Niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja weet vrij goed wat ik wil.![]()
locatie is leuk, prijs ook. leuk huis
hmm nee eigenlijk niet. Maar dan moet ik wel een kleiner bed als nuquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine slaapkamer lijkt me ook niet zo'n probleem of is dat te claustrofobisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |