Je kan Bb ook zonder barré spelen als je alleen maar de hoogste vier snaren aanslaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:13 schreef Blues het volgende:
Was ie ineens dicht tijdens typen.![]()
Lekker dagje. Sporten, tuin gedaan; roos snoeien en mest, ook mest voor de hibiscus, grasmat harken want een half duizend kegels van de boom en rest geveegd. Heel zennn, daarna me gestort op Nothing rhymed van Gilbert o' Sullivan. Zowel de akkoorden op gitaar (Bb is een ramp) als op keyboard klinken mooi. Vind de tekst triest.
Gemiddeld toch een mooi resultaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog die gigantische pastinaak van 763 gram 2 weken geleden?
[ afbeelding ]
8 gram.
True. Ik heb er nog 2 geoogst. Die ene lijkt meer een biet dus die zal wel een stuk puin tegen gekomen zijn en die ander is eigenlijk wel 'normaal'.quote:
Ja ik speel geen barre's. Heb t opgegevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je kan Bb ook zonder barré spelen als je alleen maar de hoogste vier snaren aanslaat.als het me echt niet op de bedoelde manier lukt doe ik het zo wel eens. Gaat alleen niet als je moet tokkelen, want dan wil je die Bb bastoon wel horen.
Cutequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
8 gram.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halfuurtje naar wat dingen voor studie zitten te kijken en ik zit gewoon strak van spanning in mijn stoel.Zo stom, wat is er nou helemaal eng aan studie? Ik heb donderdag een overleg met een professor over een artikel waaraan we dingen moeten afmaken en het voorbereiden van zo'n overleg is kennelijk hartkloppend vingertintelend eng.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
8 gram.
He bah. Hoe is het weer bij jou, droog? Even buiten gaan lopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een halfuurtje naar wat dingen voor studie zitten te kijken en ik zit gewoon strak van spanning in mijn stoel.Zo stom, wat is er nou helemaal eng aan studie? Ik heb donderdag een overleg met een professor over een artikel waaraan we dingen moeten afmaken en het voorbereiden van zo'n overleg is kennelijk hartkloppend vingertintelend eng.
Bij ons zijn er maar 2 opgekomen, ik durf nog niet te oogsten, bang dat het is zoals die van vandaag bij jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True. Ik heb er nog 2 geoogst. Die ene lijkt meer een biet dus die zal wel een stuk puin tegen gekomen zijn en die ander is eigenlijk wel 'normaal'.
Vanavond puree.![]()
Ja, lief he @:Tele6 ?
Hey, kennelijk is het spannend. Ik vraag me ook wel eens af waarom ik het soms doodeng vind om bij iemand aan de deur te kloppen terwijl ik enkel wat wil afgeven. Rationeel gezien beschouwen we het vast als 'aanstelleritus' of 'onzinnig' of 'contraproductief', maar het is wat het is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik had begrepen dat pastinaakzaad heel snel aan kiemkracht verliest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij ons zijn er maar 2 opgekomen, ik durf nog niet te oogsten, bang dat het is zoals die van vandaag bij jou
Dat is geen slecht ideequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He bah. Hoe is het weer bij jou, droog? Even buiten gaan lopen?
Ja dat leerde ik dit jaar van Lucky in het moestuin topic. Dus toen AL het zaad dat er nog was in de grond gegooid en er kwamen er dus 2 opquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat pastinaakzaad heel snel aan kiemkracht verliest.
Ik zwaaide terug hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:16 schreef AnneX het volgende:
Bijna thuis, tikt makkelijker 😉
Zee gezien-guur-nat-naar Barrel gezwaaid.
Herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:21 schreef Tele6 het volgende:
ik lees nu " the live changing Magic of not giving a fuck"quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor!![]()
Ik deed er ook 6 weken over om een wekelijks overleg op te zetten.. want ik wist niet wat ik wilde EN " wat zouden de anderen er wel niet van vinden, van dat overleg en van mij"![]()
Ben je 40 voor hoor..
Ik moet zeggen dat mijn dagen als straatactivist wel hebben geholpen, wat dat betreftquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik lees nu " the live changing Magic of not giving a fuck"
zinvol wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |