abonnement Unibet Coolblue
pi_195885080
Oh je staat weer op repeat.

Ik heb een leuk liedje voor je;

  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:52:47 #27
491163 Viesdik
pi_195885116
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:39 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Je leest niet goed ik ben al gestopt dus dat eerste wat je zegt is ook niet nodig.

Ik denk dat het weg kan gaan door dit ( het Stoppen vol te houden) maar ze zeggen dat het niet alleen de verslaving van wiet is maar ook het onderliggende probleem als ik dat niet aanpak dan kan het zo zijn dat ik een andere verslaving ontwikkel heb er intussen al 3-4 gehad (benzos wiet alcohol) ook al een keer eerder in de kliniek gezeten, ik zou niet 123 weten wat dat probleem is want er zijn meerdere problemen en sommige zijn niet eens zo ff optelossen
Ik lees wel goed, ik denk dat je mij niet goed wil begrijpen.

Ik weet namelijk niet of het abrupt stoppen van een verslaving verstandig is. Vooral bij drugs niet.
Mensen die in een verslavingskliniek zitten blijven soms ook gebruiken, maar gedoseerd en steeds minder
pi_195885118
@Erasmus is it you?
pi_195885120
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:50 schreef Azula het volgende:
Oh je staat weer op repeat.

Ik heb een leuk liedje voor je;

Ja je kan zeggen wat je wilt maar de psycholoog heeft toch echt die dingen gezegt tegen mij
pi_195885146
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:31 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Ja maar dat werkt niet minderen met blowen want dan blijf ik doorblowen ik ben ook zo'n persoon als ik een zak van 100gram haal dan moet die op ook, kben gewoon bang omdat het nu eerder erop lijkt dat ik een losgeslagen mafkees ben met woedeaanvallen
Misschien ben je dat nu ook. Maar je kan toch leren om anders te zijn?

En nee, veranderen is nooit leuk. Pas als je eenmaal door die verandering heen bent, dan wordt het weer leuk. En dat maakt het het toch waard om te veranderen.

Maar alla.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:55:15 #31
491163 Viesdik
pi_195885153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:49 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen heb ik niet discipline heb ik niet en nooit geleerd...
https://werkenbijdefensie.nl/interessegebieden/reservisten
pi_195885159
quote:
18s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Erasmus is it you?
Ben twee weken gestopt. Geen cravings meer, voel mij geweldig goed en heb ook geen behoefte meer aan die zooi.

@TS, het is echt hard doorbijten door de ontwenningsverschijnselen, maar dit komt uiteindelijk goed. Onthoud dat hoe jij je nu voelt alleen maar tijdelijk is. Over twee weken ben jij jezelf dankbaar.
pi_195885183
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:55 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ben twee weken gestopt. Geen cravings meer, voel mij geweldig goed en heb ook geen behoefte meer aan die zooi.

@:TS, het is echt hard doorbijten door de ontwenningsverschijnselen, maar dit komt uiteindelijk goed. Onthoud dat hoe jij je nu voelt alleen maar tijdelijk is. Over twee weken ben jij jezelf dankbaar.
Ik voel een verschrikkelijk gevoel van onmacht
pi_195885206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:57 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Ik voel een verschrikkelijk gevoel van onmacht
Dat moet je leren accepteren. Dit is echt een onvermijdelijke tijdelijke fase waar je even doorheen moet.

Wees lief voor jezelf, doe lekker dingen waar je zin in hebt en neem vooral de rust.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 27-10-2020 14:58:56 ]
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:59:33 #35
491163 Viesdik
pi_195885242
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:58 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dat moet je leren accepteren. Dit is echt een onvermijdelijke tijdelijke fase waar je even doorheen moet.

Wees lief voor jezelf, doe lekker dingen waar je zin in hebt en neem vooral de rust.
Nou, ben benieuwd hoe TS er over 2 weken voor staat :)
Laat je het ons weten @Dikkebabastacks
pi_195885256
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:47 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Ja ik rookte wiet met tabak ik ben een paar maanden terug voor 3-4 weken gestopt, het lukte ineens was gemotiveerd en toen werd ik ontslagen en het eerste wat ik deed was naar de shop (heel dom want volgensmij heb ik stoppen nog nooit zo makkelijk gehad behalve die terugval) ja gisteren nog gerookt gewoon sigaretten maar ben er sinds vandaag mee gestopt want dan rook ik 1-2 pakjes per dag en eet ik helemaal niks meer en kotsen ervan
Het lijkt me verstandig dat je met je huisarts afspreekt en naast je stoppen met wiet ook duidelijk aan geeft hoe je eetpatroon in elkaar steekt. Tevens handig om je gewone peukgebruik uit te leggen. Als je één à twee pakjes per dag rookt(e), dan heeft het best een impact op je lijf en daarmee ook je geest. Dan probeer je nu met beide tegelijk te stoppen, dat is best veel tegelijk en het kan je best een opdonder geven. Zeker als je er niet bij eet.
Veel gewichtsverlies in korte tijd is ook best heftig, maar als je niet eet wel verklaarbaar en logisch. Toch duidelijk vermelden bij je huisarts. Wie weet moet er even bloed geprikt worden en/of kun je iets krijgen tegen de misselijkheid en/of de onrust.

Zonde als je het niet doet, want de huisarts kan je juist helpen het stoppen beter vol te kunnen houden en helpen voorkomen dat je je wellicht onnodig beroerd blijft voelen.
pi_195885263
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:52 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Ja je kan zeggen wat je wilt maar de psycholoog heeft toch echt die dingen gezegt tegen mij
Die psycholoog heeft alleen maar dingen tegen jou gezegd om je er over na te laten denken. Een psycholoog lost niks voor je op. Een psycholoog oordeelt niet eens. Een psycholoog helpt je alleen maar om niet tegen jezelf te liegen.

Dus alles wat die psycholoog tegen je zei, was bedoeld voor jou om er zelf mee aan de slag te gaan.

Jij schrijft het alsof de psycholoog een dokter is die symptomen heeft beschreven zodat je er mee naar iemand kan gaan en zeggen: kijk, je moet rekening met mij houden, ik heb deze problemen, ik ben zielig.

Maar zo werkt het niet. Die dingen die de psycholoog tegen je heeft verteld zijn alleen maar bedoeld om JOU te vertellen waar JIJ kan verbeteren. Niet om een excuus te geven voor je gedrag.
pi_195885281
quote:
Eigenlijk wel een goede. Even twee weekjes opvoeding genieten.
pi_195885304
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:59 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Nou, ben benieuwd hoe TS er over 2 weken voor staat :)
Laat je het ons weten @:Dikkebabastacks
Stoppen met blowen verschilt natuurlijk per persoon. Afhankelijk van de hoe lang of erg de verslaving was, varieërt het tussen weken en maanden. Maar na enkele weken zou je al een positief effect moeten hebben, al is het maar een klein beetje. Bij mij was iig een wereld van verschil, ik heb echt een neerslachtige kutweek moeten doorstaan waar ik niet te genieten was dus ik weet wat TS meemaakt.

TS, hou vol. Je kan het ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 27-10-2020 15:03:23 ]
pi_195885316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:57 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Ik voel een verschrikkelijk gevoel van onmacht
Dat is begrijpelijk. Maar voordat je stopte had je net zo weinig macht. Alleen had je dat gevoel van onmacht niet.

Dus feitelijk is er niks veranderd in je leven. Je bent nog steeds zo machteloos als elk ander mens, en zal daar zoals iedereen mee moeten leren leven.

Zo erg is het helemaal niet om machteloos te zijn. Iedereen overleeft het wel, op een paar uitzonderingen na.
pi_195885323
Maargoed met dat gemiep komt ‘ie de vragenlijst niet eens door en dan moet je ook nog heul hard rennen en dingen optillen en om zes uur paraat staan weet je wel niet hoe zwaar dat is.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:05:05 #42
491163 Viesdik
pi_195885359
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:02 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Stoppen met blowen verschilt natuurlijk per persoon. Afhankelijk van de hoe lang of erg de verslaving was, varieërt het tussen weken en maanden. Maar na enkele weken zou je al een positief effect moeten hebben, al is het maar een klein beetje. Bij mij was iig een wereld van verschil, ik heb echt een neerslachtige kutweek moeten doorstaan waar ik niet te genieten was dus ik weet wat TS meemaakt.

TS, hou vol. Je kan het ^O^
Yes you can! Make yourself great again!

Mixture van obama en trump
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:09:48 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195885433
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:40 schreef Dikkebabastacks het volgende:
Ik heb mezelf vanochtend gewogen en ik ben Godverdomme al 10+ kilo afgevallen van 75 naar bijna 60
Nu ik geen wiet meer rook eet ik sochtends niet smiddags niet en savonds een paar kleine happen
Ik vind het maar niks
Maar 2 dagen geleden wel klagen dat je met je nieuwe baan niet kon avondeten om 18u :')
pi_195885445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 14:57 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Ik voel een verschrikkelijk gevoel van onmacht
En toch heb je macht, kijk maar naar alle keuzes die je op een dag maakt. Dit topic openen bijvoorbeeld. Op wie en hoe je reageert. Hoeveel momenten heb je trek in een peuk of jonko en kies je ervoor om het niet te doen?

Kiezen om je huisarts te contacten is ook een keuze. Samen kijken naar verbeterpunten kan je helpen betere keuzes te maken en je meer in controle te voelen.
pi_195885449
Ik ga nu ff 4 tosti's met ongezonde kaas naar binnen werken fuck IT
En heb ik nog hier 2 potten XXl Weightgainer blijkbaar van een halfjaar geleden staan, 😈

Kga focussen op herstel daarna een baan,

En waarschijnlijk (schaam en ben bang ) maar toch dokter psycholoog
Want ik heb door dat blowen aventoe van die psychisch zieke gedachten waar ik echt van af moet ook die ziekelijke jaloezie die ik heb ontwikkeld naar iedereen met een vriendin een mooie auto en een goede baan dat aanpakken wordt
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:12:38 #46
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_195885473
En bekijk het zo: met wat meer pech had je van heroïne of, godbetert, benzodiazepines moeten afkicken. Het had altijd nog erger kunnen zijn.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_195885492
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:10 schreef Dikkebabastacks het volgende:
Ik ga nu ff 4 tosti's met ongezonde kaas naar binnen werken fuck IT
En heb ik nog hier 2 potten XXl Weightgainer blijkbaar van een halfjaar geleden staan, 😈

Kga focussen op herstel daarna een baan,

En waarschijnlijk (schaam en ben bang ) maar toch dokter psycholoog
Want ik heb door dat blowen aventoe van die psychisch zieke gedachten waar ik echt van af moet ook die ziekelijke jaloezie die ik heb ontwikkeld naar iedereen met een vriendin een mooie auto en een goede baan dat aanpakken wordt
Helemaal prima kerel. Doe lekker waar je zin in hebt, op blowen en roken na. Alcohol zou ik ook in deze fase ver vandaan blijven.

Als het je nog lukt om naar buiten te gaan, is sporten ook een aanrader. Je zal je beter voelen na al dat aanmaken van endorfine. Het is ook nog eens mooi meegenomen als je sporten leuk vindt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 27-10-2020 15:14:21 ]
  Spellchecker dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:17:29 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195885531
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:10 schreef Dikkebabastacks het volgende:
Ik ga nu ff 4 tosti's met ongezonde kaas naar binnen werken fuck IT
En heb ik nog hier 2 potten XXl Weightgainer blijkbaar van een halfjaar geleden staan, 😈

Kga focussen op herstel daarna een baan,

En waarschijnlijk (schaam en ben bang ) maar toch dokter psycholoog
Want ik heb door dat blowen aventoe van die psychisch zieke gedachten waar ik echt van af moet ook die ziekelijke jaloezie die ik heb ontwikkeld naar iedereen met een vriendin een mooie auto en een goede baan dat aanpakken wordt
Een of twee tosties lijkt me beter ... langzaam opbouwen ...
  User die altijd boos en kwaad is 2022 dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:17:52 #49
491163 Viesdik
pi_195885535
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:10 schreef Dikkebabastacks het volgende:
Ik ga nu ff 4 tosti's met ongezonde kaas naar binnen werken fuck IT
En heb ik nog hier 2 potten XXl Weightgainer blijkbaar van een halfjaar geleden staan, 😈

Kga focussen op herstel daarna een baan,

En waarschijnlijk (schaam en ben bang ) maar toch dokter psycholoog
Want ik heb door dat blowen aventoe van die psychisch zieke gedachten waar ik echt van af moet ook die ziekelijke jaloezie die ik heb ontwikkeld naar iedereen met een vriendin een mooie auto en een goede baan dat aanpakken wordt
Jaloezie als gevolg van zelfhaat en/of onmacht. Je botviert je frustraties op anderen
  Spellchecker dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:43:04 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195885900
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:41 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Wat ben jij een pauperautist zeg haha ik heb geen diploma ben ongeschoold dus heb de ballen aan je kut
Ga naar je huisarts.

Hoe was je sollicitatiegesprek?

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 27-10-2020 16:15:46 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')