SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen deze mensen dan ook met patienten met corona werken? want dat zou natuurlijk wel goed uitkomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
11:48
Corona en toch aan de bak? Zorgmedewerkers die besmet zijn met het coronavirus, maar slechts milde klachten hebben, worden soms gevraagd om toch te komen werken, zegt Elise Merlijn, bestuurder bij FNV Zorg & Welzijn.
,,We horen dit van onze achterban. En het gebeurt overal, in ziekenhuizen, verpleeghuizen, de gehandicaptenzorg, de wijkverpleging en de ggz", aldus Merlijn. ,,Er is al een groot personeelstekort en de vraag naar zorg neemt alleen maar toe."
Volgens Merlijn krijgt de vakbond regelmatig vragen van bezorgde zorgmedewerkers met corona over wat de gevolgen zijn als ze weigeren te gaan werken. Hoe vaak het precies voorkomt, is niet bekend.
Is die satésaus dan geen koeienvlaai geworden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Nomnom.. overgebleven gehaktballetjes met satesaus van gisteren voor lunch
Ja, je zou zeggen dat de besmette mensen zonder beschermende middelen met corona patiënten kunnen werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen deze mensen dan ook met patienten met corona werken? want dat zou natuurlijk wel goed uitkomen
Nee, is nog perfect zoals gisteren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die satésaus dan geen koeienvlaai geworden?
Nog meer beestjes voor doodzieke mensen om tegen te vechten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, je zou zeggen dat de besmette mensen zonder beschermende middelen met corona patiënten kunnen werken
en als ik dat met kapsalon doe loopt iedereen te jankenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:53 schreef kwiwi het volgende:
Nomnom.. overgebleven gehaktballetjes met satesaus van gisteren voor lunch
Kapsalon met gehaktballetjes in satesaus is ook wel een beetje raar he..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en als ik dat met kapsalon doe loopt iedereen te janken
die van wie van de drie?quote:
Met bitterbal? 2 keer nominaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:41 schreef gianni61 het volgende:
hoeveel testen doet een normale teststraat op 1 dag?
Heel rek met testbuisjes over mensen heen gooien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met bitterbal? 2 keer nominaal.
In rijen opstellen en met de scooter erlangs tuffen en een wattenstaafje in de harses drukken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel rek met testbuisjes over mensen heen gooien.
En dan met tutu gaan dansenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel rek met testbuisjes over mensen heen gooien.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In rijen opstellen en met de scooter erlangs tuffen en een wattenstaafje in de harses drukken.
Af en toe wat bloed op de wattenstaafjes, gratis bloedtest erbij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In rijen opstellen en met de scooter erlangs tuffen en een wattenstaafje in de harses drukken.
en als mensen schrikken "HET IS MAAR TOMATENSOEP!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe wat bloed op de wattenstaafjes, gratis bloedtest erbij.
O ik schrap het al.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
ze zei aan de telefoon dat als je zon monsterrunner bent je wel handig moet zijn
moest lachen
Covid-19 valt nog wel te overleven maar bitterbalquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
aantal besmettingen loopt zo wel af he als ze de teststraat niet overlevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Covid-19 valt nog wel te overleven maar bitterbal
raar mens vind ik datquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leuk programma van Ryanne van Dorst.
Owquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leuk programma van Ryanne van Dorst.
Soort Covid-19 meets Dachau.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aantal besmettingen loopt zo wel af he als ze de teststraat niet overleven
Zoek eens op hermafrodiet geslachtsdelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow![]()
Die Ryanne ken ik ook al niet.
O, dat mens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek eens op hermafrodiet geslachtsdelen?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek eens op hermafrodiet geslachtsdelen?
zeggen ze over wilders ook altijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:04 schreef Amarantha het volgende:
Ryanne zegt teminste wat ze echt denkt, kan ik wel waarderen aan haar.
Kan er niet naar kijken, te vies en onhygiënisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:04 schreef Amarantha het volgende:
Ryanne zegt teminste wat ze echt denkt, kan ik wel waarderen aan haar.
Bij wie van de die vind ik haar op zich wel aardig. Beter dan Najib.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb haar ooit in een tv-programma gezien maar ik ben vergeten wat ik van haar vond.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan er niet naar kijken, te vies en onhygiënisch.
En die 2 ballen dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
wat zal ik gaan eten vanvond
ik heb nog zuurkool, maar dat at ik de afgelopen twee dagen, dus dat valt eigenlijk al af
of ik kan nu een stoofpotje uit de vriezer halen
of een visburger met ovenfriet en een salade?
De visburgerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
wat zal ik gaan eten vanvond
ik heb nog zuurkool, maar dat at ik de afgelopen twee dagen, dus dat valt eigenlijk al af
of ik kan nu een stoofpotje uit de vriezer halen
of een visburger met ovenfriet en een salade?
Dat noemen ze "authentiek".quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan er niet naar kijken, te vies en onhygiënisch.
Hoog gehalte vrouw met baard van P.T. Barnum ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat noemen ze "authentiek".
keek voor schiedam, dacht ga ik daar heen straks maar is die opquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:17 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hema.nl/wonen(...)ompoen-25200555.html
Ik wil deze maar hij is overal op
Zo zien hotelkamers toch altijd uit?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom zien hotelkamers in Nederland eruit als kamers op een internaat? Zo spartaans en sfeerloos
Gewon functioneelquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom zien hotelkamers in Nederland eruit als kamers op een internaat? Zo spartaans en sfeerloos
Dan moet ik naar Arnhemquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keek voor schiedam, dacht ga ik daar heen straks maar is die op
heb je nu de kast?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Net toch maar naar de Ikea in Barendrecht gegaan omdat ik geen zin had om nog 3 weken te wachten tot die kast in Breda op voorraad was
je kan vragen of die ff langswipt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O het is de Hema bij m'n broer in de buurt, maar denk niet dat hij daar komt.
Jaquote:
Nou nee, in anderen landen doen ze zowaar aan sfeer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo zien hotelkamers toch altijd uit?
Van beide geen fan gok ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog gehalte vrouw met baard van P.T. Barnum ook.
Dan heb ik hem misschien volgend jaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan vragen of die ff langswipt?
als ik sfeer wil boek ik wel een airbnb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nee, in anderen landen doen ze zowaar aan sfeer.
Hmm, ik heb een voorkeur voor een hotel. Of als ik wat langer ergens blijf een appartementje. Maar nog nooit via airbnb geboektquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik sfeer wil boek ik wel een airbnb.
en in bijna alle andere gevallen boek ik ook liever een airbnb
Misschien krijg ik gewoon geen vakantiegevoel bij Nederlandquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Wat is sfeer? Ik zit in het buitenland ook nooit in heel spannende hotels.
Ik heb eigenlijk ook nog nooit in een Nederlands hotel gezeten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg ik gewoon geen vakantiegevoel bij Nederland
En iets bijna exotisch als een waddeneiland?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg ik gewoon geen vakantiegevoel bij Nederland
O, ik probeer altijd wel accommodaties te boeken die nog wat extra’s aan je vakantie geven. Een leuk kasteel of een bijzonder gebouw of zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Hotel heb je om te slapen en te douchen toch? De rest van de vakantie zie ik die kamer toch zo min mogelijk van binnen.
ja dat is wel leuk, met een beetje goede barquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik probeer altijd wel accommodaties te boeken die nog wat extra’s aan je vakantie geven. Een leuk kasteel of een bijzonder gebouw of zo
Ja, daar wil ik nog wel heen. Verder trekt alleen Limburg me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En iets bijna exotisch als een waddeneiland?
Oh, als dat er is en het kost geen rib, dan is het altijd plus 1.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik probeer altijd wel accommodaties te boeken die nog wat extra’s aan je vakantie geven. Een leuk kasteel of een bijzonder gebouw of zo
https://www.tripadvisor.c(...)-London_England.htmlquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:27 schreef CherryLips het volgende:
In Londen heb ik de afgelopen paar jaar in zulke hotels gezeten, maar ze worden steeds duurder dus moet iets nieuws zoeken.
https://www.premierinn.com/gb/en/hub.html
Travelodgequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:27 schreef CherryLips het volgende:
In Londen heb ik de afgelopen paar jaar in zulke hotels gezeten, maar ze worden steeds duurder dus moet iets nieuws zoeken.
https://www.premierinn.com/gb/en/hub.html
Al die pop-upsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.tripadvisor.c(...)-London_England.html
https://www.tripadvisor.c(...)-London_England.html
De bovenste blijf ik meestal slapen; die onderste wel eens gedaan als budget-optie. Maar daar is de buurt wel iets minder.
Mja, verder valt het qua "andere omgeving" een beetje tegen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik nog wel heen. Verder trekt alleen Limburg me.
Ik heb bijna nooit voorkeur voor een hotel. Vooral omdat ik liefst een eigen keuken hebquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een voorkeur voor een hotel. Of als ik wat langer ergens blijf een appartementje. Maar nog nooit via airbnb geboekt
Ik heb een hotelpas voor Nederland, daar zijn echt wel supervette hotelletjes op te vinden hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vaak vertaald wordt met ‘we pleuren de lobby vol teringzooi’ en dan zijn we een boetiekhotelquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
voor sfeer moet je zoeken op boetiekhotels
Zodat je in verre buitenlanden gewoon je prakje kunt maken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit voorkeur voor een hotel. Vooral omdat ik liefst een eigen keuken heb
In ieder geval een kop koffie kan maken en een paar flessen bier koud kan leggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodat je in verre buitenlanden gewoon je prakje kunt maken?
Leuk als je ergens een week blijft ofzo, maar als ik in een stad ben of een vrij druk schema heb, heb ik geen zin om nog ergens boodschappen te doen en iets zelf te koken en dan weer de stad in te gaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodat je in verre buitenlanden gewoon je prakje kunt maken?
daar word je niet eens toegelaten denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik functioneel wil ga ik wel een nachtje slapen bij het Leger des Heils
en op je eigen tijd kunt ontbijten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In ieder geval een kop koffie kan maken en een paar flessen bier koud kan leggen
in de meeste hotels had ik een waterkoker en een koelkastjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In ieder geval een kop koffie kan maken en een paar flessen bier koud kan leggen
Ik heb me al vijf dagen niet geschoren en ik loop rond in een trainingsbroek met een t-shirt. Nu alleen nog een winkelwagentje met een paar vuilniszakken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar word je niet eens toegelaten denk ik
a. dat is in geen enkel hotel zo.quote:
Even een blikje bier over je hoofd leeggieten en in je broek zeiken voor een authentieke geurquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb me al vijf dagen niet geschoren en ik loop rond in een trainingsbroek met een t-shirt. Nu alleen nog een winkelwagentje met een paar vuilniszakken.
In delen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:32 schreef LTVDK het volgende:
Moet zo ook nog die Ikea kast naar boven zien te krijgen, zijn natuurlijk van die tering onpraktische pakketten
Zware leef.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
a. dat is in geen enkel hotel zo.
b. als ik in een hotel ben wil ik uitslapen.
c. blijft ongeveer de tijd tussen 9 en 10 over net als de hele zaal vol met gammele trage ouwe vellen zit.
Mja zo maar even kijken, zijn 2 pakketten van 30 kilo en eentje van 20, en dan lekker langwerpig.quote:
Ik ben een mietje op trappen, dus mijn tactiek is beneden uitpakken en zo naar boven tillen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja zo maar even kijken, zijn 2 pakketten van 30 kilo en eentje van 20, en dan lekker langwerpig.
Ja omhoog valt het wel mee hoop ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een mietje op trappen, dus mijn tactiek is beneden uitpakken en zo naar boven tillen.
Eh, ik ben ondertussen zo vaak gevallen bij het trap óp lopen ook, dat ik wel twee keer nadenk.quote:
M&Ms en KitKats zijn niet Zwitsers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Raar eigenlijk met al die werkeloze chocoladevretende vrouwen op de bank.
https://www.nu.nl/economi(...)waar-op-de-maag.html
Ik bedacht me vorige week dat het misschien wel eens handig zou zijn om een trapleuning te gaan plaatsen want heb er 7 jaar geleden met verbouwen de oude af gehaald en nooit een nieuwe op gedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik ben ondertussen zo vaak gevallen bij het trap óp lopen ook, dat ik wel twee keer nadenk.I iz spesjul.
Ik ben helemaal geen vrouwquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie dat ik een branche moet redden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Lekker een beetje met je eigen tieten spelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet teveel chocolade eten hoor anders krijg je stemmingswisselingen en borsten.
dat is niet zo spannend als dat het lijktquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker een beetje met je eigen tieten spelen.
Oh jij doet dat niet driemaal daags?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
d
[..]
dat is niet zo spannend als dat het lijkt
neequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jij doet dat niet driemaal daags?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
d
[..]
dat is niet zo spannend als dat het lijkt
Ohquote:
Typt wel lastig dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
al heb ik gelezen dat ze vasthouden wel stressverlagend werkt
Ja gekkie, dat is zo voor mannen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
niet voor vrouwen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gekkie, dat is zo voor mannen.
Dat verklaart wel het een en ander.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Schade Deutschland alles ist vorbei.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Code oranje voor Berlijn, Aken en acht andere Duitse steden
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft het reisadvies voor tien Duitse steden aangepast naar code oranje, waarmee alle niet-noodzakelijke reizen worden afgeraden. Het gaat om Berlijn, Frankfurt, Bremen, München, Düsseldorf, Keulen, Aken, Stuttgart, Essen en Mannheim. Als reden noemt het ministerie een "ernstige" stijging van het aantal coronabesmettingen.
Het aangepaste reisadvies geldt vanaf morgen.
Joop helemaal zen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verklaart wel het een en ander.
Oef niet vlak over de grens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
Code oranje voor Berlijn, Aken en acht andere Duitse steden
Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft het reisadvies voor tien Duitse steden aangepast naar code oranje, waarmee alle niet-noodzakelijke reizen worden afgeraden. Het gaat om Berlijn, Frankfurt, Bremen, München, Düsseldorf, Keulen, Aken, Stuttgart, Essen en Mannheim. Als reden noemt het ministerie een "ernstige" stijging van het aantal coronabesmettingen.
Het aangepaste reisadvies geldt vanaf morgen.
In ieder geval een poging tot I guess.quote:
Hier, twee stressballen voor jouquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Kan best kloppen, als ik met tieten aan het spelen ben ben ik eigenlijk maar zelden echt boos
Ik vind dit plaatje maar vreemd geknipt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier, twee stressballen voor jou![]()
[ afbeelding ]
Is het ook, maar @UitStraling wilde ik het even duidelijk hebben. Ik wil hem niet verwarren met andere onderdelen van vrouwen waar hij nog nooit van gehoord heeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje maar vreemd geknipt.
Zoals daar zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het ook, maar @:UitStraling wilde ik het even duidelijk hebben. Ik wil hem niet verwarren met andere onderdelen van vrouwen waar hij nog nooit van gehoord heeft
Huh?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
K zit in de trein. Spannend jongens
*pakt borstel vast*
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het ook, maar @:UitStraling wilde ik het even duidelijk hebben. Ik wil hem niet verwarren met andere onderdelen van vrouwen waar hij nog nooit van gehoord heeft
Bewijs dat ze d'r handen vol heeft.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bewijs dat ze d'r handen vol heeft.
En je wordt niet vreemd aangekeken omdat je in je tieten loopt te knijpen?quote:
Als het maar niet van deze is. Daar hebben sommigen nog een trauma van. al is het al een jaar of 4 geledenquote:
Nee zit alleenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je wordt niet vreemd aangekeken omdat je in je tieten loopt te knijpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Buitenlampje gekocht voor bij de voordeur, net even in de badkamer uitgetest. Denk dat visite de deurbel in vervolg wel kan vinden.Beetje fel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Buitenlampje gekocht voor bij de voordeur, net even in de badkamer uitgetest. Denk dat visite de deurbel in vervolg wel kan vinden.Beetje fel.
Naast mooi ook nog handig, je vriend mag in zijn handjes klappen met jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Weet je nog, van de zomer, toen er een paar dagen gewoon niemand doodging aan Corona en er niemand werd opgenomen.
En dat we er nu in een maand tijd 200.000 besmettingen bij hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Weet je nog, van de zomer, toen er een paar dagen gewoon niemand doodging aan Corona en er niemand werd opgenomen.
https://www.worldlifeexpectancy.com/live-world-death-totalsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Daar ben je dan mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Als je zegt ja ik ben wel mooi dan ben je arrogant en als je zegt nee ben niet mooi dan ben je onzeker.
Op naar de hangende hamquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:49 schreef bitterbal het volgende:
Vet joh. Die grachten en oude huisjes
Mijn snacktorium afbakenenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De buurt afbakenen alvast, overal plasjes maken
Middelmatig is dan ook weer zo iets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Als je zegt ja ik ben wel mooi dan ben je arrogant en als je zegt nee ben niet mooi dan ben je onzeker.
Beetje jammere timing wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:08 schreef kwiwi het volgende:
We moeten nu mondkapjes op op kantoor, en ik moet er morgen naartoe omdat m'n laptop weer eens niet werkt
Mensen over de rand van de afgrond duwen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik verveel me.. zit te wachten op een email. Eens even kijken of ik nog de onbekwame ggz psycholoog kan uithangen in R&P.
heel Fok is toch ene grote R&Pquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik verveel me.. zit te wachten op een email. Eens even kijken of ik nog de onbekwame ggz psycholoog kan uithangen in R&P.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen over de rand van de afgrond duwen?
Daar kom ik echt nooit. Zeker niet omdat ik me zelf nog al in dat wereldje begeefquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja, ietsje minder mensen op de wereld zou niet verkeerd zijn. Maar velen overleven het virus dus het zal niet zo snel in uitsterven van het ras resulteren denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
Dag dag immuniteit, zou Covid-19 er dan toch voor zorgen dat we uitsterven?
https://www.imperial.ac.u(...)ling-england-react/#
Iedere x jaar een prikje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
Dit deed me eraan denken dat ik m'n oma nog eens moet bellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah wacht; ik moet morgen ook al de griepprik gaan halen.
Dit was toch oud nieuws.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
Kijk nou uit straks heb je weer die schaamkleppenkoning over de vloer hirquote:
Zal best al door het dronken Russische meisje met staartjes geschreven zijn op internet maar dit komt van het Imperial College London.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk nou uit straks heb je weer die schaamkleppenkoning over de vloer hir
Ik hoop dat er voor jou geen vriendin/vrouw is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat er voor jou geen bed is
Jouw nuchterheid vind ik heerlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, ietsje minder mensen op de wereld zou niet verkeerd zijn. Maar velen overleven het virus dus het zal niet zo snel in uitsterven van het ras resulteren denk ik
Oh noes! Het heeft volgens mij al op alle 'grote' nieuwssites gestaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal best al door het dronken Russische meisje met staartjes geschreven zijn op internet maar dit komt van het Imperial College London.
Aanrader die?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
gelijk een flesje helen ketjap met peper erbij halen![]()
[ afbeelding ]
Te heet ben ik ook wel een beetje klaar mee, van die onzin van miljoenen Scovillequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:30 schreef Karzai het volgende:
en ze hebben miloen sambal extra heet met een fris tintje
ja dat is zo een mespuntje of een theelepeltje in een gerecht, overheerst al snelquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te heet ben ik ook wel een beetje klaar mee, van die onzin van miljoenen Scoville
Keer die heetste chocolade ter wereld op het werk op, heb volwassen mannen zien janken en zichzelf zien onderschijtenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is zo een mespuntje of een theelepeltje in een gerecht, overheerst al snel
Ja dan slaat al je smaak dood.. zondequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te heet ben ik ook wel een beetje klaar mee, van die onzin van miljoenen Scoville
Jawel, van de 20 of zo kreeg er eentje zulke buikkrampen dat ze hem al ruftend naar huis hebben moeten brengen en een ander is een hele middag op de plee blijven zittenquote:
Ik had een ex die geen smaakpapillen meer over had na al van kinds af aan heel pittig eten, die gooide over alles wat ik kookte een halve fles extreem hete sausquote:
+1quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het ook kut als mensen dan zeggen stel je niet zo aan het is helemaal niet zo pittig. Ja fuck off dat is makkelijk zeggen als je er tegen kan.
Zondequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een ex die geen smaakpapillen meer over had na al van kinds af aan heel pittig eten, die gooide over alles wat ik kookte een halve fles extreem hete saus
Ik dacht dat dit US was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een ex die geen smaakpapillen meer over had na al van kinds af aan heel pittig eten, die gooide over alles wat ik kookte een halve fles extreem hete saus
Nee dan was het begonnen met "Exje van me had..."quote:
Ik zeg nooit exje man, dat is denigrerend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan was het begonnen met "Exje van me had..."
ik wel maar daar heb je bar weinig aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik wilde curry maken maar heb geen kokosmelk. Noooooo
De laatste keer dat ik Thais heb gegeten was het bij een tentje dat achteraf gezien op de lijst met ranzige restaurants stond, vriend van me heeft er een paar dagen last van gehadquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:52 schreef UitStraling het volgende:
Thais eten mag soms wel duivels heet zijn, past erbij.
Vragen mag toch altijd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:52 schreef bitterbal het volgende:
11:48
Corona en toch aan de bak? Zorgmedewerkers die besmet zijn met het coronavirus, maar slechts milde klachten hebben, worden soms gevraagd om toch te komen werken, zegt Elise Merlijn, bestuurder bij FNV Zorg & Welzijn.
,,We horen dit van onze achterban. En het gebeurt overal, in ziekenhuizen, verpleeghuizen, de gehandicaptenzorg, de wijkverpleging en de ggz", aldus Merlijn. ,,Er is al een groot personeelstekort en de vraag naar zorg neemt alleen maar toe."
Volgens Merlijn krijgt de vakbond regelmatig vragen van bezorgde zorgmedewerkers met corona over wat de gevolgen zijn als ze weigeren te gaan werken. Hoe vaak het precies voorkomt, is niet bekend.
Van die mensen die het over een collegaatje hebben. Als het een lilliputter is dan mag dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg nooit exje man, dat is denigrerend.
@UitStraling toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:55 schreef Amarantha het volgende:
Exje is wel een kutwoord zeg.Wie zegt zoiets?
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg nooit exje man, dat is denigrerend.
Hahaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:03 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Tennissen en daarna voetbal kijkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:03 schreef Koen66 het volgende:
ja werken. Nou ja een kwartiertje rond half zevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:03 schreef Koen66 het volgende:
wat is er qua voetbal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tennissen en daarna voetbal kijken
Atalanta - Ajax. Champions League.quote:
Zoveel gesport laatste tijd, heb onderhand hangende oogleden zowat. Vanavond maar eens een filmpje kijken, en de balg volvreten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:03 schreef Koen66 het volgende:
ahja veerek dat was idd vavavondquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Atalanta - Ajax. Champions League.
Kan ik weer eens beetje bijpraten met een vriend van me dus dat is wel leuk.
Ik eet me met al dat thuiswerken een ongeluk thuis. Kan ik niet tegenop sporten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoveel gesport laatste tijd, heb onderhand hangende oogleden zowat. Vanavond maar eens een filmpje kijken, en de balg volvreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |