Of je begint pas met de 2equote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:55 schreef espri het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Net naar volgend dorp geweest, niet dus en ook niet bij Gall&Gall dus dat wordt een leffe blond voor mij tegen die tijd.
Echt raar dat jij hem niet hebt gehad en pullup wel, maar je hebt eventueel al een alternatief.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:39 schreef espri het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, wie weet loop ik er nog tegen aan, duurt nog een maand.
Snap niet dat ze hem mij wel leverden nuquote:
Jou alternatief een pot Hakquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Prisha het volgende:
Bij mij ook binnen. Alleen De Leckere ontbreekt
[ link | afbeelding ]
Maar wel worteltjes en doperwtjesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:02 schreef Prisha het volgende:
Bij mij ook binnen. Alleen De Leckere ontbreekt
[ link | afbeelding ]
Doe de groenten terugquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:29 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet De Leckere groenten van Hak hebben
Even samengevat dus:quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, hier zit een Mitra vlakbij.. zal eens kijken.
Kan er niet een lijstje in de OP ?
Of moet ik een foto nemen en daarmee naar de slijter?
Dan neem je de 2 flesjes mee en proeven jullie samenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil me af melden voor 13 november, dat is de verjaardag van mijn overleden zus en het is al 4 jaar traditie om die dag te vieren met mijn zussen
En dat mijn zussen ook een account op Fok! aanmakenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan neem je de 2 flesjes mee en proeven jullie samen
Nee gewoon hun bevindingen samenvatten ... Of weten ze niet dat je FoK!t ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat mijn zussen ook een account op Fok! aanmaken
Wat een goed planquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat mijn zussen ook een account op Fok! aanmaken
Dan ga je net mijn nominatie missen...en die is zo lekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil me af melden voor 13 november, dat is de verjaardag van mijn overleden zus en het is al 4 jaar traditie om die dag te vieren met mijn zussen
Ik ben een anonieme Fokkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon hun bevindingen samenvatten ... Of weten ze niet dat je FoK!t ?
Zal ik stiekem biertjes omruilen in de OP?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan ga je net mijn nominatie missen...en die is zo lekker
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal ik stiekem biertjes omruilen in de OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |