Ojee jij ook niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:47 schreef Flory het volgende:
Bestelling binnen, helaas geen de Leckere![]()
Dus je bent niet de enige @:espri
Stom he?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Nope, heb al contact opgenomen en wordt nog gemaild
Hier hebben ze hem helaas nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:04 schreef espri het volgende:
[..]
Stom he?
Maar schijnt bij de appie te koop te zijn, nu woon ik in een durpske waar ze niet alles bij de appie hebben maar ga eens morgen een stukje verderop kijken en anders neem ik een ander biertje.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:06 schreef espri het volgende:
Ah bericht van de giganthandel..
de credit is reeds in behandeling door de administratie en bla bla bla. Dus weer mijn eigen woorden, ik heb vette pech met dit biertje.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, nog even een Corona en een Malle erbij, want daar hebben we er nog maar 1 van.
Voor de goede orde:de achterste vier flessen zijn om het weg te spoelen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
of om de gratis bezorg optie te activeren... Die van mij heb ik gewoon niet op de foto gezetquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, nog even een Corona en een Malle erbij, want daar hebben we er nog maar 1 van.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
2-persoonsproefpakketquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:50 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat heb jij extra besteld om het gat op te vullen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
of om de gratis bezorg optie te activeren... Die van mij heb ik gewoon niet op de foto gezet
spoelwatertjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb jij extra besteld om het gat op te vullen?
Zo dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:50 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
de Corona en de Westmalle vermoed ikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zo dan.![]()
Mijn AH had helaas maar 2 biertjes van het lijstje. Vrijdag nog even een bierzaak binnenlopen om te kijken of ze daar de rest hebben.
Jij mag niet meer raden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
de Corona en de Westmalle vermoed ik
Ja, helemaal gratis.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
Corona kun je tegenwoordig overal krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |