Ik zag het in post #3 al ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:59 schreef Chivaz het volgende:
De gevoelige snaar is weer geraakt. Mimimimi
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:06 schreef Ensiferum het volgende:
[ afbeelding ]
Het gezicht van een president die de verkiezingen vol vertrouwen naar het Hooggerechtshof laat gaan mochten de Democraten hun verlies niet erkennen.
Ah je bent er ook al zo eenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:09 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Doodsbang zijn voor een virus dat 99,99% overleeft![]()
Niet geheel verrassend natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah je bent er ook al zo een
Ik weet niet hoe jij rekent, maar als je kijkt naar de VS dan is het aantal doden op worldinfometers iets meer dan 230000 (in werkelijkheid een stuk meer, maar soit) ... dan zou je met een overlevingskans van 99.99% komen tot een aantal besmettingen van: 230000 / (1 - 0.9999) = 2,3 miljard. Zeg maar 6 keer zoveel als de bevolking van de VS.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:09 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Doodsbang zijn voor een virus dat 99,99% overleeft![]()
Wanneer je als Nederlander zo obsessief bezig bent met één of andere leider van een totaal ander land dan spoort er natuurlijk sowieso al iets niet met je. Al je posts een beetje doorspekken van typerend jargon, liefst in het Engels natuurlijk en de simpele logica van een aantal zaken niet inziet (NeGeNeNNegEnTiG pRoCeNt gAaT nIeT dOoD!!!!!) dan is er niets wat je nog zou moeten verrassen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend natuurlijk.
Welke verantwoordelijkheden heeft Trump, en welke hebben de gouverneurs? Waarom zijn het de blauwe staten waar het zo veel slechter gaat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:22 schreef Ulx het volgende:
1% van 350 miljoen is 3,5 miljoen. Best veel doden.
Ik vind het wel raar dat een regering dat niet eens probeert te voorkomen. Zoals nu gewoon opgeven wat het regime Trump doet is imho nogal zwak.
Buiten dat ik het inderdaad grote flauwekul vindt dat er een forum als AMV is (maar goed, alles voor de extra clicks inmiddels) zijn de mensen die obsessief bezig zijn met één of andere bejaarde kandidaat voor een presidentschap in een land waar ze zelf waarschijnlijk nog niet eens ooit zijn geweest inderdaad enorm treurig, ongeacht of dit nu die Biden of Trump is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:22 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je hebt nu heel AMV voor lul gezet
AVK is niet AMVquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat ik het inderdaad grote flauwekul vindt dat er een forum als AMV is (maar goed, alles voor de extra clicks inmiddels) zijn de mensen die obsessief bezig zijn met één of andere bejaarde kandidaat voor een presidentschap in een land waar ze zelf waarschijnlijk nog niet eens ooit zijn geweest inderdaad enorm treurig, ongeacht of dit nu die Biden of Trump is.
Gezien de kwantiteit van de users aan de linkerzijde hier... Ben ik bang dat je niet het punt maakt dat je denkt te maken beste kerel.quote:Maar goed, we weten allemaal wie de meeste blinde volgelingen heeft. Over het algemeen trouwens ook bekende middelbare nietsnutten van hier op het forum dus wat dat betreft ook niet verbazingwekkend.
Whohooo. Het WH heeft nu als beleid dat ze iedereen laten besmetten om herd immunity te krijgen. Dus ook de rode staten gaan een zooi extra doden voor hun kiezen krijgen. Dat zei Meadows.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:24 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Welke verantwoordelijkheden heeft Trump, en welke hebben de gouverneurs? Waarom zijn het de blauwe staten waar het zo veel slechter gaat?
En zoals verwacht zelf direct maar weer een scheiding tussen links/rechts proberen te maken terwijl ik duidelijk geen onderscheid maak. Hunnie hunnie hunnie! Dodelijk vermoeiend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:26 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
AVK is niet AMV
[..]
Gezien de kwantiteit van de users aan de linkerzijde hier... Ben ik bang dat je niet het punt maakt dat je denkt te maken beste kerel.
Ten opzichte van jou zit iedereen toch aan de linkerzijde? Rechts van jou vind je toch niemand meer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:26 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
AVK is niet AMV
[..]
Gezien de kwantiteit van de users aan de linkerzijde hier... Ben ik bang dat je niet het punt maakt dat je denkt te maken beste kerel.
Jij begon met het maken van onderscheid door te insinueren dat we allemaal weten wie de meeste blinde volgelingen heeft. Daar kan ik toch ook niets aan doen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
En zoals verwacht zelf direct maar weer een scheiding tussen links/rechts proberen te maken terwijl ik duidelijk geen onderscheid maak. Hunnie hunnie hunnie! Dodelijk vermoeiend.
Ik vond jouw posts verhelderendquote:
Er bestaat gaan AMV forum, volgens mij, er is een AMV topic in het POL subforum.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat ik het inderdaad grote flauwekul vindt dat er een forum als AMV is (maar goed, alles voor de extra clicks inmiddels) zijn de mensen die obsessief bezig zijn met één of andere bejaarde kandidaat voor een presidentschap in een land waar ze zelf waarschijnlijk nog niet eens ooit zijn geweest inderdaad enorm treurig, ongeacht of dit nu die Biden of Trump is.
Maar goed, we weten allemaal wie de meeste blinde volgelingen heeft. Over het algemeen trouwens ook bekende middelbare nietsnutten van hier op het forum dus wat dat betreft ook niet verbazingwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |