17:00 en het is al pikdonkerquote:Op maandag 1 november 2021 07:48 schreef Arcee het volgende:
Kwart voor 8 en het is alweer lekker licht.
waardeloosquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:59 schreef TLC het volgende:
Vannacht gaat de zomertijd weer in, dus kickje voor dit topic
Want de dag duurt wat langer vanaf morgen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:25 schreef Drekkoning het volgende:
Vanaf morgen weer lekker wat langer in het zonnetje
(Als dit weer aanhoudt that is)
Mijn baas en de school van mijn kinderen past de werktijden helaas niet aan op de zonsondergangquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Want de dag duurt wat langer vanaf morgen?
Wat een geweldig domme opmerkingquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Want de dag duurt wat langer vanaf morgen?
Ook als je de wintertijd aanhoudt, wordt het gewoon zomer.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:05 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er echt mensen die in wintertijd willen leven? De zomer is veel mooier en leuker. Altijd zomertijd graag.
Mensen die deze redenatie aanhouden hebben het écht niet begrepen...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:05 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er echt mensen die in wintertijd willen leven? De zomer is veel mooier en leuker. Altijd zomertijd graag.
Natoer moet natoer blijven.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:39 schreef Gehrman het volgende:
Ik blijf gewoon wintertijd aanhouden. Ben geen boer die met zonsopkomst zijn vee moet voederen.
Mensen die het sarcasme niet ruiken ook niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 11:24 schreef DW457 het volgende:
[..]
Mensen die deze redenatie aanhouden hebben het écht niet begrepen...![]()
Vanaf morgen niet meer mijn bed uitbrandenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 08:25 schreef Drekkoning het volgende:
Vanaf morgen weer lekker wat langer in het zonnetje
(Als dit weer aanhoudt that is)
Ja, de zomer is leuker, maar dat komt niet door de zomertijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 10:05 schreef Mani89 het volgende:
Het begrip middag was ooit het midden tussen opstaan en naar bed gaan, in die zin zouden we dus de klok nog een paar uur kunnen verzetten of niet de klok verzetten maar gewoon werktijden aanpassen aan de werkelijke tijd en dus een paar uur eerder opstaan en beginnen met werken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de zomer is leuker, maar dat komt niet door de zomertijd.
Ook als je permanent wintertijd aanhoudt (die al zo'n 40 minuten voorloopt op de werkelijke tijd) zijn de zomers leuker dan de winter.
Geloof mij, ik heb de zomers van voor de zomertijd nog meegemaakt, die geweldige zomers van de Kodakfoto's.
#VroegerWasAllesBeter om te beginnen al dat we permanent de standaardtijd hanteerden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |