SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ook alleen maar omdat je met die vage koks daar anders een gefrituurde pannenkoek met tonijnsalade en pindakaas had gekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik smeerde aan boord ook gewoon m'n eigen boterhammetjes hoor :p
neuh ontbijt is aan boord in principe altijd brood.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je met die vage koks daar anders een gefrituurde pannenkoek met tonijnsalade en pindakaas had gekregen.
Noem het ene fishtaco met met satesaus en ik weet zeker dat er mensen zijn die het eten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je met die vage koks daar anders een gefrituurde pannenkoek met tonijnsalade en pindakaas had gekregen.
Ik lust veel met pindasaus, maar dat is een stapje te verquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Noem het ene fishtaco met met satesaus en ik weet zeker dat er mensen zijn die het eten.
het lijkt me ook smerig, maar ik heb mensen al pindasaus op van alles zien smeren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lust veel met pindasaus, maar dat is een stapje te ver
Een mexicano met pindasaus zou ik gerust eten als ontbijt hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lijkt me ook smerig, maar ik heb mensen al pindasaus op van alles zien smeren.
oeh nicequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een mexicano met pindasaus zou ik gerust eten als ontbijt hoor.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ho ho, een mexicano hoort met curry of op z'n belgisch in een pistolet met samuraisaus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs op festivals lukt dat me niet.
Gemaakt van echte samurais?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ho ho, een mexicano hoort met curry of op z'n belgisch in een pistolet met samuraisaus.
na de neustest krijg je een anal probe?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
Ben net gebeld voor de covidteststraat.
door naar de 2e ronde
Die Belgen moeten met hun fikken van onze snacks afblijvenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ho ho, een mexicano hoort met curry of op z'n belgisch in een pistolet met samuraisaus.
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
na de neustest krijg je een anal probe?
De sneltest gehad en nu door voor de echte?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
door naar de 2e ronde
ik gok de ananasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Broodje van m'n vader, volgens mij heet het pollewop of dat heeft hij ter plekke verzonnen:
wit broodje
boter
ham
ananas
ei
satésaus
Ik heb nooit meer dan twee happen weggekregen, maar dat kan ook gewoon door het ei komen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Een mexicano is wat een hyena ruikt als hij zijn snuit steekt in een pas gedode zieke gazelle.
Spannend!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
door naar de 2e ronde
Is dat iets zuidelijks? Ik ken het nietquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Een mexicano is wat een hyena ruikt als hij zijn snuit steekt in een pas gedode zieke gazelle.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Broodje van m'n vader, volgens mij heet het pollewop of dat heeft hij ter plekke verzonnen:
wit broodje
boter
ham
ananas
ei
satésaus
Ik heb nooit meer dan twee happen weggekregen, maar dat kan ook gewoon door het ei komen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sneltest gehad en nu door voor de echte?
Uiteraard.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
wit broodje
boter
ham
ananas
ei
satésaus
nee E-nogiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spannend!
Wat is de tweede ronde? Proefprikken?
vlaamsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat iets zuidelijks? Ik ken het niet
"Kalm maar hoor meneer", zei zij, terwijl ze de hakbijl prepareerde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee voor werk als gastvrouw of runner. Als gastvrouw stel je de mensen gerusten als runner moet je dus het materiaal aanvullen of de monsters wegbrengen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Kalm maar hoor meneer", zei zij, terwijl ze de hakbijl prepareerde.
boorhamer met een propje watten op het uiteinde..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Kalm maar hoor meneer", zei zij, terwijl ze de hakbijl prepareerde.
Aah, check. Dat zal inderdaad te zuidelijk zijn om hier in de standaard snackbar te liggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vlaamsis gewoon mayo en sambal
[ afbeelding ]
Belgisch, maar hier in de supermarkt vind je het ook wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat iets zuidelijks? Ik ken het niet
behalve de saus uit je eigen tubetje zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik iedere saus uit een potje of tube wel goor vind, dat glazige en rillerige
en Andalouse?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aah, check. Dat zal inderdaad te zuidelijk zijn om hier in de standaard snackbar te liggen.![]()
Dat, dat ligt geheel aan de ingrediënten heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behalve de saus uit je eigen tubetje zeker
Jezus.quote:
Andalouse is wel lekker bij gebakken aardappelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en Andalouse?
Pickalilly gooien ze er ook wel overheen, maar daar ben ik dan weer geen fan van
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en Andalouse?
Pickalilly gooien ze er ook wel overheen, maar daar ben ik dan weer geen fan van
vertelde je chef cock maatje zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat, dat ligt geheel aan de ingrediënten heb ik me laten vertellen.
nee er liepen drie quotes door elkaar heenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
spatie tussen je link en [ zetten
https://www.bol.com/nl/p/natural-harvest/9200000011752328/quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vertelde je chef cock maatje zeker
broodje pindakaas?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu wel weer eens zin in gebakken aardappeltjes. Woensdag alleen eten, ik weet al wat ik eet.
met spekjes?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu wel weer eens zin in gebakken aardappeltjes. Woensdag alleen eten, ik weet al wat ik eet.
Nee, ik eet geen varken.quote:
Neuh, ik vind het gewoon niet lekker.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het gewoon niet lekker.
Dan heb je nog nooit een varken lekker klaargemaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
dat roept mevr Koen ook altijd. Die neem ik daarin niet serieus met een pa die het niet vreet door z'n culturele afkomst. Dat werkt echt wel door op je smaakontwikkeling als kindquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buitenlander he. Dikke Turk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar
09:43
Rob Jetten, de fractievoorzitter van D66 in de Tweede Kamer, is positief getest op het coronavirus. Hij heeft milde klachten, meldt hij op Twitter.
Oh jee, straks kan de hele 2de kamer in quarantaine.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
Rob Jetten, de fractievoorzitter van D66 in de Tweede Kamer, is positief getest op het coronavirus. Hij heeft milde klachten, meldt hij op Twitter.
Ik heb zelf überhaupt nooit varken klaargemaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een varken lekker klaargemaakt.
whahahahahahquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
Mijn ouders eten het gewoon hoor. Ik heb m'n aversie helemaal zelf ontwikkeld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat roept mevr Koen ook altijd. Die neem ik daarin niet serieus met een pa die het niet vreet door z'n culturele afkomst. Dat werkt echt wel door op je smaakontwikkeling als kind
Ik eet eigenlijk nauwelijks nog varkenvlees.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zelf überhaupt nooit varken klaargemaakt.
Maar ook vaak zat te eten gekregen bij mensen die echt wel kunnen koken. Niet mijn ding.
daarom andere situatie welquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ouders eten het gewoon hoor. Ik heb m'n aversie helemaal zelf ontwikkeld.
speklapje of steak, allebei nommenommequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Een biefstuk of steak doet mij helemaal niets. eet het zelfs liever niet maar een speklapje ofzo
Gewoon een lekkere vette hamburger.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Een biefstuk of steak doet mij helemaal niets. eet het zelfs liever niet maar een speklapje ofzo
Ik heb toch al aardig wat vrouwen aan mijn bloederige rund gekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
goeie biefstukquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Een goed biefstuk zeg ik ook geen nee tegen andersquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
ah ja dat is wel lekker jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere vette hamburger.
Ik heb nog nooit spareribs op
U wot mate?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere vette hamburger.
Ik heb nog nooit spareribs op
verpleegsters die naar je uitgepopte aambeien kijken telt niet mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb toch al aardig wat vrouwen aan mijn bloederige rund gekregen.
k eet dat alleen als het welldone isquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb toch al aardig wat vrouwen aan mijn bloederige rund gekregen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verpleegsters die naar je uitgepopte aambeien kijken telt niet mee.
Blijf waar je bent, ik heb de ggz gebeld om je op te halen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k eet dat alleen als het welldone is
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijf waar je bent, ik heb de ggz gebeld om je op te halen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k eet dat alleen als het welldone is
je vergeet herten, zalmen, forellen, kabeljauw, kalkoenen, parelhoenen, ganzen, eenden enz enz enzquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
spareribs, steak, burger, spek, karbonade, kip, konijn, allemaal nommenomme
Hmm, ezel heb ik nog nooit gegeten geloof ik.quote:
kloptquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je vergeet herten, zalmen, forellen, kabeljauw, kalkoenen, parelhoenen, ganzen, eenden enz enz enz
Opmerkelijk. Androids kunnen dus ook besmet raken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
Paardeworst ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ezel heb ik nog nooit gegeten geloof ik.
Paardenbiefstuk is ook best prima
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Androids kunnen dus ook besmet raken.
Ennn Radiohead in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Opmerkelijk. Androids kunnen dus ook besmet raken.
dat klinkt echt te raarquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
krokodil vond ik een beetje ondefinieerbaar.. tussen varken en vis in.
Ik heb het wel eens bij zo'n grote vreetschuren op het menu zien staan, maar daar niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alligator en kangoeroe gegeten. Geen grote hoeveelheden.
Elandsalamiquote:
Alligator was op vakantie in Louisiana, kangoeroe was in Engeland, dacht Bath.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens bij zo'n grote vreetschuren op het menu zien staan, maar daar niet geprobeerd.
[..]
Elandsalami
las: dacht bahquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alligator was op vakantie in Louisiana, kangoeroe was in Engeland, dacht Bath.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat de alligator op vakantie was.
Keertje een sprinkhaan op en een meelworm. Gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou die dingen wel eten hoor. Insecten eet ik per definitie niet
Op de fiets regelmatig een dikke vlieg ingeslikt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo krijg je kerownaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje een sprinkhaan op en een meelworm. Gewoon in NederlandIn een restaurant en op de vakantiebeurs.
Checkquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de fiets regelmatig een dikke vlieg ingeslikt.
Of al die spinnen die je in je slaap inslikt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de fiets regelmatig een dikke vlieg ingeslikt.
Louisiana ben ik nooit geweest, Bath wel, maar dat verbind ik dan toch met varkensquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alligator was op vakantie in Louisiana, kangoeroe was in Engeland, dacht Bath.
En?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje een sprinkhaan op en een meelworm. Gewoon in NederlandIn een restaurant en op de vakantiebeurs.
In mijn vorige huis had ik muizen. Er waren ochtenden dat ik geen trek had in ontbijtquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of al die spinnen die je in je slaap inslikt.
Dat schijnt nonsens te zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of al die spinnen die je in je slaap inslikt.
Die had je in je slaap opgegeten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had ik muizen. Er waren ochtenden dat ik geen trek had in ontbijt
Je had teveel muis op?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had ik muizen. Er waren ochtenden dat ik geen trek had in ontbijt
Ja maar van een sprinkhaan met truffelmayo kom ik als het goed is niet op de IC.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En?
Raar Gerrie dat je dit dan wel doet maar dat de bios uitgesloten is
Nooit wakker geworden met een staartrestje tussen je kiezen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meelworm en sprinkhaan heb ik wel eens gegeten. Op zich niet vies, maar ze zo in zn geheel weg te knagen vind ik niks.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dachten ze in china met de pangolin ook nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar van een sprinkhaan met truffelmayo kom ik als het goed is niet op de IC.
Makes you wonderquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had je in je slaap opgegeten?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit wakker geworden met een staartrestje tussen je kiezen?
wel eens meelwormen en krekels op in Frieslandquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed voor je eetlust?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Tijdje op katten van familie en vrienden enzo gepast, en die van m'n nicht kwamen gewoon buiten. Kwam er eens eentje thuis met een levende muis in de bek. Muis ontsnapte en sprong in de gordijnen, kat erachteraan, ik probeer die muis nog te redden, kat wint, grijpt muis en gaat die uitgebreid onder de bank zitten opknagen. Hoop gepiep en ineens KRAK en dan kraak kraak geslurp.
Het was half acht 's ochtends.
Smakelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Tijdje op katten van familie en vrienden enzo gepast, en die van m'n nicht kwamen gewoon buiten. Kwam er eens eentje thuis met een levende muis in de bek. Muis ontsnapte en sprong in de gordijnen, kat erachteraan, ik probeer die muis nog te redden, kat wint, grijpt muis en gaat die uitgebreid onder de bank zitten opknagen. Hoop gepiep en ineens KRAK en dan kraak kraak geslurp.
Voor mij beer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat het "raarste" wat ik ooit heb gegeten,Kangaroe biefstuk is geweest
Ik vind dingen als mosselen en slakken nog steeds vreemd. smaakt nergens naar en ziet er gewoon ranzig uit. Het enige dat het lekker maakt is de saus die er overheen zitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat het "raarste" wat ik ooit heb gegeten,Kangaroe biefstuk is geweest
Oesterquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dingen als mosselen en slakken nog steeds vreemd. smaakt nergens naar en ziet er gewoon ranzig uit. Het enige dat het lekker maakt is de saus die er overheen zit
ook zoiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oester
In b4 @:uitstraling die dat ongetwijfeld geweldig vindt
Zekers, voor een goede slak kun je me wakker maken, mossel ook trouwens.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oester
In b4 @:uitstraling die dat ongetwijfeld geweldig vindt
Jeetje maar Zwarte Piet mag niet meer.quote:zwartkopzanger
Wat zielig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Gefrituurde zijderups heb ik wel eens op, die krioelen dikkig in een enorme bak en dan gaan ze gewoon slechts 5 seconden de hete olie in, ze springen en wurmen dan echt alle kanten op voordat ze ontploffen, ziet eruit als mislukte kroepoek en zo smaakt het ook.
laat me raden, China?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Gefrituurde zijderups heb ik wel eens op, die krioelen dikkig in een enorme bak en dan gaan ze gewoon slechts 5 seconden de hete olie in, ze springen en wurmen dan echt alle kanten op voordat ze ontploffen, ziet eruit als mislukte kroepoek en zo smaakt het ook.
Grappig beest wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)-zwartkopzanger.html
[..]
Jeetje maar Zwarte Piet mag niet meer.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon zo, zonder koeling?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me die verdiende zelfs een akelig dikke boterham met haar oesters en haar lijntje en champagne op chique bekakte feestjes, had toen ze ermee begon een piepklein kamertje in Amsterdam en naast haar bed stonden bakken vol met oesters, dat was wat minder
Bakfiets vol met ijs, strak leren pakje aan en gaan, dat heeft ze uitgebouwd tot een aardig succesvol bedrijf, geloof wel dat ze het snel verkocht heeft in maart van dit jaar, zakelijke neus dat het is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon zo, zonder koeling?
"Wil je van je partner af? Organiseer een bedorven oesterparty!"
Maar roze koeken danquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
Er is samen met mij nog een Filippijn van boord gegaan. die jongen is voor 't eerst van z'n leven uit z'n plaggenhut gegaan.
Aan boord moest ie z'n hut schoonmaken voordat ie van boord mocht.
Wij vertrekken hier over 2 uur uit het hotel. Is ie net bij de receptie gaan vragen om schoonmaakmiddelen zodat ie z'n kamer vast kan schoonmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Er is samen met mij nog een Filippijn van boord gegaan. die jongen is voor 't eerst van z'n leven uit z'n plaggenhut gegaan.
Wij vertrekken hier over 2 uur uit het hotel. Is ie net bij de receptie gaan vragen om schoonmaakmiddelen zodat ie z'n kamer vast kan schoonmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb net trouwens die speciale kitkat en twix bij de kruidvat gekochtquote:
Wij vertrekken hier over 2 uur uit het hotel. Is ie net bij de receptie gaan vragen om schoonmaakmiddelen zodat ie z'n kamer vast kan schoonmakenOf hij heeft in zijn nachtkastje zitten schijten en kwam er net op tijd achter dat dat niet de wc was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je zegt dat ze een stapje opzij doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boh. als ik m&m's zie op 't vliegveld: mothers hide your daughters, fathers hide your wives
hide yo kids, hide yo wifequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boh. als ik m&m's zie op 't vliegveld: mothers hide your daughters, fathers hide your wives
die at ik normaal alleen in de bioscoop.quote:
neuh zijn hut was sowieso wel een van de schoonste altijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of hij heeft in zijn nachtkastje zitten schijten en kwam er net op tijd achter dat dat niet de wc was.
Sterkte.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net trouwens die speciale kitkat en twix bij de kruidvat gekocht
Dit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die at ik normaal alleen in de bioscoop.
Maar dan ook meteen zo'n grote zak nog voordat de voorfilmpjes afgelopen waren
Wij vertrekken hier over 2 uur uit het hotel. Is ie net bij de receptie gaan vragen om schoonmaakmiddelen zodat ie z'n kamer vast kan schoonmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets zeggen hè?
neequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of je zegt dat ze een stapje opzij doen.
M'n zus nam die altijd mee zodat ik ze niet zou opvreten nog voor ik naar de film ging. En we gingen vaak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die at ik normaal alleen in de bioscoop.
Maar dan ook meteen zo'n grote zak nog voordat de voorfilmpjes afgelopen waren
Mental image.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neeik ben een V2 die die snoepwinkel in vliegt.
Dat werkt alleen als je het niet in huis haalt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus nam die altijd mee zodat ik ze niet zou opvreten nog voor ik naar de film ging. En we gingen vaak.
Dat ik niet ben afgevallen
Welk hotel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:45 schreef FranticDJ het volgende:
Pauper hotel dit.
0 ventilatie, meurt onwijs vochtig
Ik moet schuin op de wc zitten
Net brandalarm af laten gaan omdat ik ging douchen :’) (en dus nul ventilatie)
Wij vertrekken hier over 2 uur uit het hotel. Is ie net bij de receptie gaan vragen om schoonmaakmiddelen zodat ie z'n kamer vast kan schoonmakenawww das echt schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh vallen ze tegen?quote:
ik koop het tegenwoordig ook niet meer. Heel af en toe nog wel eens een zak bugles of chips, maar als zo'n zak open gaat dan is die ook binnen no time leegquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je het niet in huis haalt.
Oh gelukkig, heb van allebei 2 pakken gekochtquote:
Ik geef daar echt niet om, ik moet echt chocola hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop het tegenwoordig ook niet meer. Heel af en toe nog wel eens een zak bugles of chips, maar als zo'n zak open gaat dan is die ook binnen no time leeg
Bodemdrift is real yo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik koop het tegenwoordig ook niet meer. Heel af en toe nog wel eens een zak bugles of chips, maar als zo'n zak open gaat dan is die ook binnen no time leeg
dat heb ik eigenlijk alleen in de vorm van toetjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef daar echt niet om, ik moet echt chocola hebben.
Daar ga je al, ik drink doordeweeks geen alcohol.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik eigenlijk alleen in de vorm van toetjes.
savonds op de bank heb ik daar geen behoefte aan. Dan moet het iets hartigs zijn voor bij het bier.
Jeugdsentimentquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een tijdje geleden wokkels weggegooid omdat ze al twee jaar over datum waren
deze gebeurtenissen vinden dan ook alleen op vrijdag en zaterdagavond plaatsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar ga je al, ik drink doordeweeks geen alcohol.
dat had ik met chocolade kruidnotenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een tijdje geleden wokkels weggegooid omdat ze al twee jaar over datum waren
Dat heb ik met Cheetos, gelukkig kan ik die hier niet kopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vreet doordeweeks wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze gebeurtenissen vinden dan ook alleen op vrijdag en zaterdagavond plaats
Die heb ik nooit echt lekker gevonden. dat scheelt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb ik met Cheetos, gelukkig kan ik die hier niet kopen
Feiten vooroordelen noemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:58 schreef UitStraling het volgende:
"Iedereen lacht als mijn echtgenoot en ik aan vrienden vertellen dat we het geslacht van ons kind pas zullen weten als het achttien jaar oud is"
https://www.nu.nl/achterk(...)ten-eerste-kind.html
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:58 schreef UitStraling het volgende:
"Iedereen lacht als mijn echtgenoot en ik aan vrienden vertellen dat we het geslacht van ons kind pas zullen weten als het achttien jaar oud is"
https://www.nu.nl/achterk(...)ten-eerste-kind.html
Demonquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik met chocolade kruidnoten
Leuk verzonnen weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een one night stand gehad met een vrouw met twee zoontjes, ze liet foto's van hen zien, ja dit is kleine Camille maar hij slikt al medicijnen om zijn testosteron af te remmen en geloof me Camille op de foto's was een prachtig meisje.
Ontbijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie eieren met een datum van 31 oktober, wat zal ik eens gaan maken van de week.
Anders heb je een opstand in je gevangenis?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 10:52 schreef kwiwi het volgende:
Druk druk vandaag op het werk, maar om 16u hou ik het voor gezien
Boerenomelet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb drie eieren met een datum van 31 oktober, wat zal ik eens gaan maken van de week.
Die kan ik gewoon op pauze zettenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders heb je een opstand in je gevangenis?
eierkoekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Taartquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Taart is wel lekkerder. Zou best een puntje mokkataart lusten nuquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Jij bent duidelijk gezonder bezig dan ik
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Konden we dat maar met die viruswappies
Een ouwe taart?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Taart eindigen we allemaal mee als we hoogbejaard zijn.
ja moet je dan dat putje in stampenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.sgxl.nl/studi(...)oept-onder-de-douche
de fuck
Ik ga dit niet proberen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
de fuck
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
j
[..]
ja moet je dan dat putje in stampen
En vrouwen die minder douchen dan mannenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
de fuck
en hoe krijg je het dan door die sifon gewurmd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschein vinden ze dat juist het leuke er aan?
nou ja als je al zon douche putje hebt met zon roostertje moet het er daar gewoon doorheen kunnen toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe krijg je het dan door die sifon gewurmd?
Dat ruikt vast fris.quote:
Doe jij dat nooit?quote:
Kerels douchen zo te lezen vooral om te "mastruberen".quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En vrouwen die minder douchen dan mannen
hmm, zou goed kunnen ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
dat zou moeten branden denk ik?
Ik heb een rollerdeo. Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
dat zou moeten branden denk ik?
daar dacht ik ook net aan jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een rollerdeo. Ik wil het niet weten.
Binnenkant dijbeen is een optie toch, beetje hetzelfde effect als toiletverfrisser.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ooooh het is bij jou het axe effect op je tokus
nieuw bij easytoys straks... de Hitachi magicrollerdeoquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een rollerdeo. Ik wil het niet weten.
Ha, lekker, naar wc-spray ruiken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkant dijbeen is een optie toch, beetje hetzelfde effect als toiletverfrisser.
MI van zo'n geel blokje in je liesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkant dijbeen is een optie toch, beetje hetzelfde effect als toiletverfrisser.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ha, lekker, naar wc-eend ruiken.
Onzin, dat geeft het effect van een eitje bakken in een koude pan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerels douchen zo te lezen vooral om te "mastruberen".
Echt, zo'n hekel aan die fout.
"Wij van WC eend"quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ha, lekker, naar wc-spray ruiken.
Hey, de cijfers zeggen het.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, dat geeft het effect van een eitje bakken in een koude pan.
Kan het me dan wel voorstellen dan mannen het doen die totaal klaar zijn met de poes waarmee ze samenwonen.quote:
Waarom zou je daarvoor je partner zat moeten zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het me dan wel voorstellen dan mannen het doen die totaal klaar zijn met de poes waarmee ze samenwonen.
Als je samen woont mag je niet meer gewoon midden in de huiskamer masturberen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan het me dan wel voorstellen dan mannen het doen die totaal klaar zijn met de poes waarmee ze samenwonen.
Ja anders vreet je elkaar toch gewoon op?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor je partner zat moeten zijn?
Ik zit niet 24/7 bij m'n partner op z'n lip (of penis) hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders vreet je elkaar toch gewoon op?
Ik denk dat zijn hoofd op een speer staan in de woonkamer van Ballie.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn hoofd op een speer staan in de woonkamer van Ballie.
nou ja zegquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn hoofd op een speer staan in de woonkamer van Ballie.
Als jij straks in zo'n teststraat gaat werken doe je ook alleen maar mini speertjes bij mensen in hun neus porrenquote:
neequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als jij straks in zo'n teststraat gaat werken doe je ook alleen maar mini speertjes bij mensen in hun neus porren
nee joh. bal begint een side business met voorruiten schoon te maken ofzo.. while theyre there anywayquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als jij straks in zo'n teststraat gaat werken doe je ook alleen maar mini speertjes bij mensen in hun neus porren
in bikini dan toch wel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee joh. bal begint een side business met voorruiten schoon te maken ofzo.. while theyre there anyway
En dan een dikke jas er overheen, want koud nu.quote:
ik stap nu in de auto!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja glibber ik zo over die autoruit heen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
ja het werk is wel buiten. das wel een ding he
Er zit een ruit tussen, dus het is coronaproof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:40 schreef Koen66 het volgende:
combinatie tussen Hooters en een teststraat zou best wel werken denk ik
ja onzinquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vrieskou sterkt het karakter
Ja staat daar een bijna dode oma te hoesten danst er zo'n grietje langsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:40 schreef Koen66 het volgende:
combinatie tussen Hooters en een teststraat zou best wel werken denk ik
denk dat die oma opteert voor de standaard straat, dit is een premium versiequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja staat daar een bijna dode oma te hoesten danst er zo'n grietje langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |