SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ook alleen maar omdat je met die vage koks daar anders een gefrituurde pannenkoek met tonijnsalade en pindakaas had gekregen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik smeerde aan boord ook gewoon m'n eigen boterhammetjes hoor :p
neuh ontbijt is aan boord in principe altijd brood.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je met die vage koks daar anders een gefrituurde pannenkoek met tonijnsalade en pindakaas had gekregen.
Noem het ene fishtaco met met satesaus en ik weet zeker dat er mensen zijn die het eten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je met die vage koks daar anders een gefrituurde pannenkoek met tonijnsalade en pindakaas had gekregen.
Ik lust veel met pindasaus, maar dat is een stapje te verquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Noem het ene fishtaco met met satesaus en ik weet zeker dat er mensen zijn die het eten.
het lijkt me ook smerig, maar ik heb mensen al pindasaus op van alles zien smeren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lust veel met pindasaus, maar dat is een stapje te ver
Een mexicano met pindasaus zou ik gerust eten als ontbijt hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lijkt me ook smerig, maar ik heb mensen al pindasaus op van alles zien smeren.
oeh nicequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een mexicano met pindasaus zou ik gerust eten als ontbijt hoor.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ho ho, een mexicano hoort met curry of op z'n belgisch in een pistolet met samuraisaus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs op festivals lukt dat me niet.
Gemaakt van echte samurais?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ho ho, een mexicano hoort met curry of op z'n belgisch in een pistolet met samuraisaus.
na de neustest krijg je een anal probe?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
Ben net gebeld voor de covidteststraat.
door naar de 2e ronde
Die Belgen moeten met hun fikken van onze snacks afblijvenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ho ho, een mexicano hoort met curry of op z'n belgisch in een pistolet met samuraisaus.
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
na de neustest krijg je een anal probe?
De sneltest gehad en nu door voor de echte?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
door naar de 2e ronde
ik gok de ananasquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Broodje van m'n vader, volgens mij heet het pollewop of dat heeft hij ter plekke verzonnen:
wit broodje
boter
ham
ananas
ei
satésaus
Ik heb nooit meer dan twee happen weggekregen, maar dat kan ook gewoon door het ei komen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Een mexicano is wat een hyena ruikt als hij zijn snuit steekt in een pas gedode zieke gazelle.
Spannend!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
door naar de 2e ronde
Is dat iets zuidelijks? Ik ken het nietquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Een mexicano is wat een hyena ruikt als hij zijn snuit steekt in een pas gedode zieke gazelle.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Broodje van m'n vader, volgens mij heet het pollewop of dat heeft hij ter plekke verzonnen:
wit broodje
boter
ham
ananas
ei
satésaus
Ik heb nooit meer dan twee happen weggekregen, maar dat kan ook gewoon door het ei komen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sneltest gehad en nu door voor de echte?
Uiteraard.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
wit broodje
boter
ham
ananas
ei
satésaus
nee E-nogiets.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spannend!
Wat is de tweede ronde? Proefprikken?
vlaamsquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat iets zuidelijks? Ik ken het niet
"Kalm maar hoor meneer", zei zij, terwijl ze de hakbijl prepareerde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee voor werk als gastvrouw of runner. Als gastvrouw stel je de mensen gerusten als runner moet je dus het materiaal aanvullen of de monsters wegbrengen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Kalm maar hoor meneer", zei zij, terwijl ze de hakbijl prepareerde.
boorhamer met een propje watten op het uiteinde..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Kalm maar hoor meneer", zei zij, terwijl ze de hakbijl prepareerde.
Aah, check. Dat zal inderdaad te zuidelijk zijn om hier in de standaard snackbar te liggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vlaamsis gewoon mayo en sambal
[ afbeelding ]
Belgisch, maar hier in de supermarkt vind je het ook wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat iets zuidelijks? Ik ken het niet
behalve de saus uit je eigen tubetje zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik iedere saus uit een potje of tube wel goor vind, dat glazige en rillerige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |