Zag het net ja. Zag alleen geen andere reden waarom ze zoveel moeite aan het doen waren om terug te komen.quote:
Dit is geen snor, hij heeft gewoon cheetos gegeten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat Dorian zijn snor heeft afgeschoren.
RIP gebitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is geen snor, hij heeft gewoon cheetos gegeten.
Ik denk dat de kansen voor Astana nu een stuk groter zijn dan met een oncontroleerbare groep proberen te gaan sprinten.quote:
Omar wint dit fluitend met deze benen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat Valverde weer eens een sprintje winnen @:showtimer
Hij heeft op z'n minst een excuus om niet mee te draaien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat de kansen voor Astana nu een stuk groter zijn dan met een oncontroleerbare groep proberen te gaan sprinten.
Ja heb ook het idee dat ie veruit de sterkte is..quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Omar wint dit fluitend met deze benen.
De naam is Costa, Rui Costa.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Daarachter lopen ze ook al te kutten
Rui Kelderman ziet het wel zitten om 4de te worden in de sprint.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De naam is Costa, Rui Costa.
quote:
Wat wil je nou?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:10 schreef El-Stinho het volgende:
Nans jij gaat het niet meer winnen, geef Valverde zijn momentje.
Dat staat er toch?quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zijn jullie een stel grapjassen. Ik constateer dat Nans niet veel kans maakt als het zo verloopt en alsnog word ik in een hoekje gedrukt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |