Een van de meest gewaardeerde manieren om er vast een beetje rek in te krijgen ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus bij jou dus en daarna de piemel erin?
En erg plat en ranzig. Maar ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:56 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Vind kont eten behoorlijk creatief toch?
Vanuit het Engels, eat it like groceriesquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En erg plat en ranzig. Maar ieder zijn ding.
Nah, dat lijkt het me de ideale teaser.quote:
Jij vertaalt ‘eat it like groceries’ naar ‘kont eten’?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:21 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Vanuit het Engels, eat it like groceries. Wat zou je aanraden?
Hoe vertaal jij toss the salad!?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij vertaalt ‘eat it like groceries’ naar ‘kont eten’?
Letterlijk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:29 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoe vertaal jij toss the salad!?
Ik vind sla meer iets voor konijnen, maar als de sla goed gewassen is, vind ik het wel lekker om hem liefdevol om te scheppenquote:
Beetje aanmaken met een fijn sausje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik vind sla meer iets voor konijnen, maar als de sla goed gewassen is, vind ik het wel lekker om hem liefdevol om te scheppen
@:Tirza- : "Wil je mijn sla een keer goed omscheppen!? Ik heb de sla goed gewassen" Succes
![]()
Uiteindelijk zit die cremesaus altijd helemaal onderinquote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje aanmaken met een fijn sausje.
Dit dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dus?
Je kan toch niet verwachten dat een man alles bij jou doet, of andersom dat jij alles bij een man doet en hij niks bij jou?
Dus dat...Moet wel een troll zijn....quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
....
TS is zo hypocriet als de neten
Troll idd, aangezien hij/zij het er in de KLB ook al over hadquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:43 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Dus dat...Moet wel een troll zijn....
Echt??quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Troll idd, aangezien hij/zij het er in de KLB ook al over had
KLB / coronagekkies die fruit/groente wassenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:45 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Echt??
Zonde van de tijd dus....
Jammer, want een vers gewassen kont is heerlijk!.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:17 schreef Modus het volgende:
Niet gewoon zo ervoor gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Klinkt romantisch ook nog.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:50 schreef Stukhout het volgende:
Anilingus lijkt het net of je Latijns spreekt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |