Het is sowieso bijzonder knap hoe je met beide benen los van de grond kan komen als je in je rug gelopen wordt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
Die Hendrix maakt nog een extra sprongetje en trekt zijn benen weg in zijn act. Wat een slechte acteur is dat.
Toen was voetbal nog in zwart-wit en won Feijenoord nog wel eens wat.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze spelen catenaccio.
De vorige keer dat Johan de Serie A keek.
Jij bent vrij om je eigen voorspelling te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax wordt morgen gewoon opgerold.
Dit precies, maar goed laat gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar zelfs als het een twijfelgeval is (wat niet zo is, het was gewoon een overtreding, ten val brengen van een tegenstander), dan nog zit hij fout.
Je mag een beslissing alleen terugdraaien als het zonder meer een foute beslissing was.
Daarnaast is de uitleg van Nijhuis idioot. Ik dacht dat ik handen zag, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. Maar hij geeft wel toe dat het eigenlijk helemaal niet uitmaakt of er wel of geen handen gebruikt worden.
Hij maakt gewoon zijn eigen regels.
Maar de VAR is volledig mislukt. Want het heeft alleen maar geleid tot meer discussie en het spel is er totaal niet eerlijker van geworden.
Van Dijk wordt de wedstrijd uit geschopt, geen ingreep. Gisteren Messi duidelijk onderuit geschoffeld, geen ingreep.
Hou op, schei uit.
Het wordt altijd 0-0 of 1-0 in de serie A.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze spelen catenaccio.
De vorige keer dat Johan de Serie A keek.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar zelfs als het een twijfelgeval is (wat niet zo is, het was gewoon een overtreding, ten val brengen van een tegenstander), dan nog zit hij fout.
Je mag een beslissing alleen terugdraaien als het zonder meer een foute beslissing was.
Daarnaast is de uitleg van Nijhuis idioot. Ik dacht dat ik handen zag, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. Maar hij geeft wel toe dat het eigenlijk helemaal niet uitmaakt of er wel of geen handen gebruikt worden.
Maar de VAR is volledig mislukt. Want het heeft alleen maar geleid tot meer discussie en het spel is er totaal niet eerlijker van geworden.
Van Dijk wordt de wedstrijd uit geschopt, geen ingreep. Gisteren Messi duidelijk onderuit geschoffeld, geen ingreep.
Hou op, schei uit.
Hoop je dat Johan zijn benen breekt?quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
De irritante klootzak Johan doet altijd neerbuigend over de altijd sympathieke Emile Schelvis
Je slaat onzin uit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
we hopen allen op 4-0 voor de thuisploeg
Niet gelezenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |