Waarom zou je in godsnaam vega troep eten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:40 schreef Solotovski het volgende:
Ik eet een vega mckroket en ik weet niet wat me overkomt
Och arme..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Platvloers, onbeschoft, toont gebrek aan kwetsbaarheid, weinig vleiend en het gevoel dat je zure zult ruikt.
Welke zou je nemen dimaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:15 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.instagram.com(...)club-boutique-hotel/
wat een heerlijke reismeisjes hmm lekker
ook echt typisch weer dat het allemaal hollandse snollen zijn
zin in in curacao
zin in reizen
Dit is heel fok toch zo’n beetje?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Platvloers, onbeschoft, toont gebrek aan kwetsbaarheid, weinig vleiend en het gevoel dat je zure zult ruikt.
Jochemsjakiequote:
Turkije paar dagen .. en ja dat geeft veel problemen geloof ik hier op fok @DeBraad wil mijn baas enzo bellen zit te klote op fok want hij heeft recht mij aan te spreken blijkbaarquote:
@DeBraadquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 06:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Turkije paar dagen .. en ja dat geeft veel problemen geloof ik hier op fok @:debraad wil mijn baas enzo bellen zit te klote op fok want hij heeft recht mij aan te spreken blijkbaar
ja best wel . was heerlijk weer en rustigquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 06:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:debraad
Genoten in Turkije?
Jaloers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 06:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja best wel . was heerlijk weer en rustig
hoeft niet hoor ben al weer terugquote:
Je moest natuurlijk 20 Turkse pizza’s meenemen voor die bollequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 06:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Turkije paar dagen .. en ja dat geeft veel problemen geloof ik hier op fok @:debraad wil mijn baas enzo bellen zit te klote op fok want hij heeft recht mij aan te spreken blijkbaar
geen idee hij wil mijn baas spreken want ik was in maastricht en turkije. maar die hoeft hem niet als werknemer dus onbegonnen werkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 06:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moest natuurlijk 20 Turkse pizza’s meenemen voor die bolle
dat ik paar dagen maastricht was weekje in turkije..quote:
dit jarloerse mensenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:33 schreef ZarB het volgende:
Al die haters. Fok was het insta uit die tijd. Alleen maar jaloerse mensen
Lol wie de fuck ben jij nou weer danquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:33 schreef ZarB het volgende:
Al die haters. Fok was het insta uit die tijd. Alleen maar jaloerse mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |