Die ook jaquote:
en smorgensquote:
Geen Nespresso hebben die latte macchiato’s voor je fixtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:54 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Die ook jaSowieso altijd koffie. Maar ook het heerlijk rustgevende geluid van een koffiezetapparaat dat lekker staat te pruttelen om een bakje troost te zetten
Das leuk hequote:
Op zijn tijd prima, maar in de ochtend gaat er niets boven een ouderwetse bak filterkoffie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen Nespresso hebben die latte macchiato’s voor je fixt![]()
![]()
Koffiedrinkers hebben houten tandenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:36 schreef Dimachaerus het volgende:
smerige koffiejunks hier
waarom zou je ooit aan koffie beginnen
begin van het einde
Nespressoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen Nespresso hebben die latte macchiato’s voor je fixt![]()
![]()
Wat is er mis met een Port Ellen 1964?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:47 schreef Solotovski het volgende:
De dag niet beginnen met een captain morgan cola
Hou niet van whiskyquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Port Ellen 1964?
Nooit gehad Dima? Koffie maakt je leven zoveel beter.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:36 schreef Dimachaerus het volgende:
smerige koffiejunks hier
waarom zou je ooit aan koffie beginnen
begin van het einde
jawelquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nooit gehad Dima? Koffie maakt je leven zoveel beter.
Wederom een mooi stukje proza van deze userquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jawel
ik heb weleens een paar dagen koffie gedronken in de ochtend maar ik merkte dat ik er al vrij snel gewend aan raakte en het nodig had
toen gestopt
ik vind het niet eens lekker ook en je wordt er zo snel afhankelijk van
beter knal je gewoon een caffeinepil in je mik anders
veel beter
ik heb nog nooit koffie op en mijn leven is perfectquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nooit gehad Dima? Koffie maakt je leven zoveel beter.
Fantastische haikuquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wederom een mooi stukje proza van deze user
Leugens, niemands leven is perfect, zeker niet zonder koffie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb nog nooit koffie op en mijn leven is perfect
Koffie is ook gezond, goed voor hart en vaten en shitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jawel
ik heb weleens een paar dagen koffie gedronken in de ochtend maar ik merkte dat ik er al vrij snel gewend aan raakte en het nodig had
toen gestopt
ik vind het niet eens lekker ook en je wordt er zo snel afhankelijk van
beter knal je gewoon een caffeinepil in je mik anders
veel beter
nee, volgens mij zit Der_Mann ergens drugs te snuiven en hoeren te neukenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Leugens, niemands leven is perfect, zeker niet zonder koffie.
Tevens, ben jij dat Der_Mann?
Inderdaad, je kan er heerlijk op schijten altijd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Koffie is ook gezond, goed voor hart en vaten en shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |