quote:Duh, Danny heeft gewoon direct database toegang. Maar of Danny alle lijstjes wil bouwen betwijfel ik.
Op dinsdag 21 januari 2003 23:41 schreef Chandler het volgende:
Het is zo simpel doch reeds omslachtig, danny moet gewoon een andere ingang hebben gecreerd anders ben je echt goed gek
quote:Ik vestig al mijn hoop op ChOas !
Op woensdag 22 januari 2003 10:06 schreef Isabeau het volgende:
We hebben dus gewoon Arcee nodig
quote:Voor zover ik weet heeft Arcee nooit enige databaserechten gekregen.
Op woensdag 22 januari 2003 10:14 schreef mvt het volgende:
En natuurlijk Danny en de rest over welke afspraken er gemaakt zijn met Arcee en of bijvoorbeeld chOas die rechten ook kan krijgen.
quote:Slarioux : Dexter
Op woensdag 22 januari 2003 10:16 schreef Tijn het volgende:[..]
Voor zover ik weet heeft Arcee nooit enige databaserechten gekregen.
quote:Hoi
Op woensdag 22 januari 2003 10:19 schreef Isabeau het volgende:
HoiTijn
Het geeft niet als je het niet helemaal meer snapt hoor, ik doe gewoon mn best om lijstjes voor elkaar te krijgen
jeetje, wat viel jij net uit tegen die mavo'er
quote:Uhuh, maar dat is dus nooit gebeurd. Arcee heeft nooit een eigen mannetje gehad die met Dirk kon praten.
Op woensdag 22 januari 2003 10:19 schreef mvt het volgende:[..]
Slarioux : Dexter
quote:En iedereen zich maar afvragen waar ik dat slechte beeld van mavo'ers vandaan heb. Nou daar dus.
Op woensdag 22 januari 2003 10:21 schreef Tijn het volgende:jeetje, wat viel jij net uit tegen die mavo'er
quote:Gelukkig heb ik geen slecht beeld van generaliserende VWO'ers
Op woensdag 22 januari 2003 10:22 schreef Isabeau het volgende:[..]
En iedereen zich maar afvragen waar ik dat slechte beeld van mavo'ers vandaan heb. Nou daar dus.
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 10:11 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik vestig al mijn hoop op ChOas !
Okay dan! ... Het is geen probleem om een tooltje te maken
die de database leegtrekt, parsed, en in een andere database propt... die heb ik binnen een uurtje klaar... maar er zijn de volgende problemen:
quote:Ik denk dat dat nog wel 'es kan tegenvallen, Isa. Ik weet wel dat 'ie iig altijd lang bezig was met het maken van een nieuwe update en dat 'ie (via de search?) echt alle pagina's lang ging met z'n software.
Op woensdag 22 januari 2003 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik wed dat Arcee helemaal in een deuk ligt als hij dit leest omdat hij alles veel simpeler deed. Gokje hoor
Das feitelijk wat chaos ook wil doen volgens mij
quote:Als we het over dezelfde Gelly en Qyroz fan
Op woensdag 22 januari 2003 10:22 schreef Isabeau het volgende:[..]
En iedereen zich maar afvragen waar ik dat slechte beeld van mavo'ers vandaan heb. Nou daar dus.
quote:Das opzich heel omslachtig, maar dat is alleen voor het downloaden zo. Verder moet je niet vergeten dat ie met incrementals werkte, dus je moet ook nog een nagaan of er niet een idioot een topic kicked (desnoods vanuit een archief (Beertje66/vrijgezellen meeting). Heel veel werk dus.
Op woensdag 22 januari 2003 10:33 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik denk dat dat nog wel 'es kan tegenvallen, Isa. Ik weet wel dat 'ie iig altijd lang bezig was met het maken van een nieuwe update en dat 'ie (via de search?) echt alle pagina's lang ging met z'n software.
quote:ChOas, maar inderdaad, ja
Op woensdag 22 januari 2003 10:33 schreef Tijn het volgende:[..]
Ik denk dat dat nog wel 'es kan tegenvallen, Isa. Ik weet wel dat 'ie iig altijd lang bezig was met het maken van een nieuwe update en dat 'ie (via de search?) echt alle pagina's lang ging met z'n software.
Net even gekeken... maar je zit ongeveer tussen de 100 en
200 KB aan data voor een vol topic (Gijs-3)...
Voor topics met meer tekst is dit natuurlijk veel meer...
Maarja... wat wil je eruit halen... alleen post informatie ?
Dan wordt alles VEEL kleiner... nadeel is dan weer dat je
niet kan zien hoevaak iemand een bepaalde smiley heeft gebruikt, etc...
Ik ga overigens voor de Chaos methode.
Ik heb niet zo lang geleden eens eenn html parser geschreven om voetbalstatistieken te vergaren. De methode van Chaos komt daar aardig bij in de buurt.
Het is alleen een kwestie van fine-tunen.
Als je de data eenmaal op de juiste geparst hebt, dan kan je er zoveel lijstjes uit halen wat je maar wilt!
quote:Dat van die smileys ben ik niet met je eens. Je kan een een functie schrijven welke alle smileys uit een message body filtert!
Op woensdag 22 januari 2003 10:41 schreef ChOas het volgende:[..]
ChOas, maar inderdaad, ja
Voor topics met meer tekst is dit natuurlijk veel meer...Maarja... wat wil je eruit halen... alleen post informatie ?
quote:Volgens mij moet het een 1 op 1 copy worden van de FOK database, maar dan gericht op efficient queries runnen ipv de inhoud plaatsen op het net.
ChOas, maar inderdaad, ja
Voor topics met meer tekst is dit natuurlijk veel meer...Maarja... wat wil je eruit halen... alleen post informatie ?
quote:Nee, de smileys, posticons, usernames, forumnames en namen van de topics zijn ook wel belangrijk eigenlijk
Maarja... wat wil je eruit halen... alleen post informatie ?
Op hoeveel kom je dan uit?
quote:Das dus VEEL data
Op woensdag 22 januari 2003 10:43 schreef mvt het volgende:[..]
Volgens mij moet het een 1 op 1 copy worden van de FOK database, maar dan gericht op efficient queries runnen ipv de inhoud plaatsen op het net.
quote:Nee, het wordt zeker geen 1 op 1 kopie van de huidige database. Want daarin staan ook rechten vermeld, registratie e-mailadressen, notes en andere meuk die niks hiermee te maken heeft
Op woensdag 22 januari 2003 10:43 schreef mvt het volgende:[..]
Volgens mij moet het een 1 op 1 copy worden van de FOK database, maar dan gericht op efficient queries runnen ipv de inhoud plaatsen op het net.
quote:Het is in eerste instantie wat je allemaal aan informatie wilt downloaden. Je kan bijvoorbeeld nooit de smilies zoeken als je alleen maar postinformatie download.
Op woensdag 22 januari 2003 10:43 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Dat van die smileys ben ik niet met je eens. Je kan een een functie schrijven welke alle smileys uit een message body filtert!
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 22-01-2003 10:46]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |