abonnement Unibet Coolblue
pi_195870344
Ik ben geen complotdenker, en als ik ergens een winkel binnen loop doe ik zo'n ding wel aan, maar ik blijf het beleid een raar idee vinden.

Medische mondmaskers beschermen beter dan niet-medische mondmaskers, met dit feit snap ik niet dat men zo hamert op niet-medische mondmaskers voor iedereen die niet in de zorg werkt. Als ze toch niet zo goed werken kunnen ze toch gewoon achterwege blijven? En als ze wel zo goed werken waarom worden ze dan niet uitgedeeld aan zorgmedewerkers?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 26 oktober 2020 @ 18:28:37 #2
74056 crew  ToT
pi_195870370
Daarbij; waarom zou je geen medische mondmaskers mogen kopen van eBay of AliExpress?
Het lijkt me niet dat ziekenhuizen het daar allemaal vandaan halen.
pi_195870462
Niet medische mondmaskers helpen geen moer
Rutte en De jonge zelf verklaard
Het is allemaal schijn

Ach je doet het maar omdat de rest het doet denkt iedereen
pi_195870706
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 18:33 schreef Freecky28 het volgende:
Niet medische mondmaskers helpen geen moer
Rutte en De jonge zelf verklaard
Het is allemaal schijn

Ach je doet het maar omdat de rest het doet denkt iedereen
Het helpt wel met een stukje bewustwording n.m.i.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_195870725
Monkey see monkey do. Maar nee, het helpt inderdaad voor geen meter.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_195870774
Als ik toch zo'n ding op moet dan wil ik wel een medisch masker dat werkt.
pi_195870779
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 18:45 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Het helpt wel met een stukje bewustwording n.m.i.
Ja dat is waar , enkel als je dan ziet hoe mensen het dragen/opdoen afdoen/ wegproppen in hun achterzak , hopeloos 😂
pi_195870801
En de doelgroep die nou juist beschermd moet worden 70+ loopt gewoon zonder 🙈
pi_195870845
Die stoffen lapjes hebben weinig nut. Je kan er anoniem mee langs de hoeren lopen maar meer zin hebben ze niet.
pi_195870849
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2020 18:27 schreef Ridocar het volgende:
Ik ben geen complotdenker, en als ik ergens een winkel binnen loop doe ik zo'n ding wel aan, maar ik blijf het beleid een raar idee vinden.

Medische mondmaskers beschermen beter dan niet-medische mondmaskers, met dit feit snap ik niet dat men zo hamert op niet-medische mondmaskers voor iedereen die niet in de zorg werkt. Als ze toch niet zo goed werken kunnen ze toch gewoon achterwege blijven? En als ze wel zo goed werken waarom worden ze dan niet uitgedeeld aan zorgmedewerkers?
Omdat de overheid de levering niet aan kan van medische mondkapjes daarom wordt het afgeraden, maar vanuit druk van alle andere landen moeten wij ook aan de mondkapjes, anderen willen graag voorgelogen worden en zien het anders ondanks meerdere onderzoeken al hebben aangetoont dat het of zeer minimaal kan helpen maar bij verkeerd verbruik juist het tegenovergestelde bereikt wordt en laat nou net verkeerd gebruik vaak voorkomen.

Kortom schijnveiligheid wat vanuit den-haag ook al is aangegeven.
pi_195870936
Niet medische mondkapjes kunnen een beetje helpen wat meer is dan niets. Ze werken echter niet goed genoeg voor in de zorg.

Daarnaast zijn er voor medische mondkapjes harde eisen voor de kwaliteit en hoe goed ze moeten werken. Voor niet medische mondkapjes zijn er geen kwaliteitseisen. Waardoor het ene mondkapje beter zal werken dan het andere. Het probleem is dat je niet alle verschillende merken en types goed kunt testen om te kijken welke niet medische mondkapjes je het beste kunt hebben.
pi_195870989
Ben eigenlijk wel overtuigd dat niks helpt enkel natuurlijk verloop van besmettingen en immuniteit
Dan dooft het uit , gaat er nu enkel en alleen om dat de ic niet overvol komt

Voor de rest interesseert het de regering geen moer of Henkie met zn cafe en Truus met dr theatervoorstelling naar de kloten gaan

Het Virus het virus
pi_195871129
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 18:33 schreef Freecky28 het volgende:
Niet medische mondmaskers helpen geen moer
Rutte en De jonge zelf verklaard
Het is allemaal schijn

Ach je doet het maar omdat de rest het doet denkt iedereen
Ze helpen deels, maar niet voor jezelf
pi_195872887
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 18:49 schreef Mr.Ping het volgende:
Als ik toch zo'n ding op moet dan wil ik wel een medisch masker dat werkt.
Dan krijg je een boete toch?
  maandag 26 oktober 2020 @ 20:33:43 #15
338319 ZarB
Piña colada
pi_195872912
Druk vanuit de maatschappij want andere landen doen het ooohooook!
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_195873093
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 18:50 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Ja dat is waar , enkel als je dan ziet hoe mensen het dragen/opdoen afdoen/ wegproppen in hun achterzak , hopeloos 😂
Dat ligt dan aan de mensen zelf.
pi_195873521
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 19:13 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Ze helpen deels, maar niet voor jezelf
Vorige week voor het eerst weer in het ov gezeten. Maskers die afgaan om te kuchen. Dingen die verfromeld uit de broek komen en overduidelijk al veel vaker zijn gebruikt en we hebben allemaal een masker op dus ik schuif lekker dicht tegen je aan. Een paar dagen later ging de corona app af en mag ik thuisblijven zonder klachten, omdat de overheid te cheap is geweest om voldoende tests in te kopen.
pi_195873549
laatst bij kassa was er een test en ze helpen alleen bij hoesten/niezen, verder niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195873568
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 20:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Vorige week voor het eerst weer in het ov gezeten. Maskers die afgaan om te kuchen. Dingen die verfromeld uit de broek komen en overduidelijk al veel vaker zijn gebruikt en we hebben allemaal een masker op dus ik schuif lekker dicht tegen je aan. Een paar dagen later ging de corona app af en mag ik thuisblijven zonder klachten, omdat de overheid te cheap is geweest om voldoende tests in te kopen.
ik heb die van mij nog van april en gebruik hem indien nodig O-)
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')