SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mwah, er zit gerust prima spul tussen. Ik heb alleen 9 van de 10 keer een hekel aan liedjes op de radio, dat vertekent.quote:
Ik luister het steeds vaker eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso alles beter dan Slayer
@:Amarantha @:HPLC
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Liever Wiegedood. Al zijn dat dan weer Belgen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat muziek noemenquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er nu weer mis met Nederlandse muziek?
ja misschien ben je ook extra gevoelig voor die extreme als je al niet helemaal spoortquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
Hij zegt het in principe wel zoals het is, mijn moeder is niet helemaal in orde en een enorme aandachtshoer.
https://www.bbc.com/news/av/uk-54669239
Ex schoonmoeder, nou ja mijn eerste schoonmoeder eigenlijk, was ook zo'n spirituele zweefteef, blij dat het kreng inmiddels dood is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien ben je ook extra gevoelig voor die extreme als je al niet helemaal spoort
Ik heb er helaas meerdere.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:09 schreef gianni61 het volgende:
Blijkbaar heb ik ook een complottheoriegekkie onder mijn facebook vrienden.
Nou ja, ik heb er wel een aantal waarvan ik mijn twijfels heb, maar deze steekt er met kop en schouders boven uitquote:
"Honderden Spaanse artsen zeggen dat de pandemie is geplandquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:09 schreef gianni61 het volgende:
die gaan dan dit soort shit delen
https://www.frontnieuws.c(...)wcFptEC76G400ZYOCxYI
quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:09 schreef gianni61 het volgende:
die gaan dan dit soort shit delen
https://www.frontnieuws.c(...)wcFptEC76G400ZYOCxYI
quote:PLANDEMIC
Lekker dan, heb je al schapen in je tuin word je ook zelf nog voor schaap uitgemaaktquote:
Ze moeten poepen of wat?quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
een werelddictatuur met een sanitair excuus
Ja door de chip die ze bij de test in je hoofd stoppen loggen ze in via je wifi thuis zodat het zich overal kan verspreidenquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Covid wordt toch via Internet overgedragen?? Of snap ik het niet
en iets met reptilians, Bilderberg en Rothschildt. Helemaal van het padje af.quote:
Die kwam wel eens op bezoek bij de buurman van een goede vriendin van mij.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er nu weer mis met Nederlandse muziek?
En als je covid leuk vindt is het een fandemicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je covid leuk vindt is het een fandemic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vinger in de poeperd stekenquote:
Irritante domme kop heeft die gastquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kwam wel eens op bezoek bij de buurman van een goede vriendin van mij.
Nog een keer foei zeggen!quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
15:22
Het kabinet kondigt morgen naar verwachting geen nieuwe, ingrijpende maatregelen aan om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Volgens ingewijden komt er dan ook niet een persconferentie van een uur, zoals de afgelopen maanden gebruik is geworden als het kabinet maatregelen aanscherpte of versoepelde.
Wel komen premier Mark Rutte en coronaminister Hugo de Jonge met een korte verklaring, en zullen ze de pers te woord staan.
Het kabinet overlegde zondag op het Catshuis over de coronacrisis. Na dat overleg klonk het al dat de mogelijke effecten van de gedeeltelijke lockdown die een kleine twee weken geleden werd aangekondigd, pas later in de week zichtbaar zullen zijn. Het kabinet wil daarom nog even wachten voordat er definitief wordt besloten over nieuwe maatregelen, zeiden Haagse bronnen.
War of holy principlesquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hij weet gelukkig dat het een act is en verkoopt daarmee het Gelredome een keer of 3 uit. Aan zijn hoofd kan hij vast niet veel veranderen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:25 schreef UitStraling het volgende:
Op maandag 26 oktober 2020 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou wel een poging willen wagenquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij weet gelukkig dat het een act is en verkoopt daarmee het Gelredome een keer of 3 uit. Aan zijn hoofd kan hij vast niet veel veranderen.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
War of holy principles
I'm seeking God's help in your destruction
Slit the throat of heathen man
And let his blood dilute the water, bury your dead
Fuck your God, erase His name
A lady weeps insane with sorrow
I'll take his towers from the world
You're fuckin' raped upon your deathbed
This is God's war
God's war
This is God's war
God's war
Fucking holy war
Die titel ookquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op SBS6 is nu een programma waarbij van die volkszangers gevolgd worden. Hilarisch.
Wat is dat voor klapjosti?quote:Op maandag 26 oktober 2020 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rutger doet ook mee
Dat is gewoon een FOK! legende
Gelukkig een crisis voorkomenquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Oh lol oven staat nog op zomertijd, schrok al dacht dat het ineens half 5 was.
Had niet zo heel veel uitgemaakt voor je denk ikquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Oh lol oven staat nog op zomertijd, schrok al dacht dat het ineens half 5 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |