abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195867310
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:00 schreef Momo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het blijft behoorlijk, ook zijn we nog niet in de situatie van de eerste golf.
Volgens menig ziekenhuismedewerker is de huidige situatie erger:
- De reguliere zorg probeert men zoveel mogelijk door te laten gaan (bijv. screening op baarmoederhalskanker).
- De reguliere zorg die tijdens de eerste golf is uitgesteld draagt bij aan de acute zorg die in de tweede golf nodig is.
- Er zijn problemen met capaciteit van zorgpersoneel: collega's uit de eerste golf die nog altijd niet hersteld zijn van corona, een burn-out hebben of ertegenaan hikken; collega's die wachten op de uitslag van hun test; collega's die ziek worden.
- Er is minder spreiding tussen ziekenhuizen mogelijk omdat meer dan tijdens de eerste golf de besmettingen over het hele land plaatsvinden.
- Er is minder begrip voor de problemen in de gezondheidszorg en men ervaart minder steun; daarnaast hebben zorgmedewerkers meer met agressiviteit te maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195867332
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195867333
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

Gaat lekker.. ;(
Wie is deze figuur in hemelsnaam, met zijn #metjegriepje tagje
blablablabla
pi_195867353
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195867381
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Volgens menig ziekenhuismedewerker is de huidige situatie erger:
- De reguliere zorg probeert men zoveel mogelijk door te laten gaan (bijv. screening op baarmoederhalskanker).
- De reguliere zorg die tijdens de eerste golf is uitgesteld draagt bij aan de acute zorg die in de tweede golf nodig is.
- Er zijn problemen met capaciteit van zorgpersoneel: collega's uit de eerste golf die nog altijd niet hersteld zijn van corona, een burn-out hebben of ertegenaan hikken; collega's die wachten op de uitslag van hun test; collega's die ziek worden.
- Er is minder spreiding tussen ziekenhuizen mogelijk omdat meer dan tijdens de eerste golf de besmettingen over het hele land plaatsvinden.
- Er is minder begrip voor de problemen in de gezondheidszorg en men ervaart minder steun; daarnaast hebben zorgmedewerkers meer met agressiviteit te maken.
Het schijnt ook extra druk te blijven in de ziekenhuizen juist omdat mensen niet meer bang zijn om weg te blijven bij niet-coronagerelateerde klachten.
Hoewel dit de situatie op een bepaalde manier nog penibeler maakt, is het natuurlijk goed dat hier weer meer oog voor is.
I'll give you something to do
  maandag 26 oktober 2020 @ 15:32:11 #82
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_195867387
+17,440 besmettingen in Zwitserland over de afgelopen 24 uur......
pi_195867401
quote:
15s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:32 schreef NaturalScience het volgende:
+17,440 besmettingen in Zwitserland over de afgelopen 24 uur......
Allemaal de schuld van Rutte.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195867402
Wil je kappen met onnodig paniek zaaien m.b.t. zogenaamd compleet overspoelde ziekenhuizen @Jor_Dii ?
blablablabla
pi_195867415
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:31 schreef galantis het volgende:

[..]

Het schijnt ook extra druk te blijven in de ziekenhuizen juist omdat mensen niet meer bang zijn om weg te blijven bij niet-coronagerelateerde klachten.
Hoewel dit de situatie op een bepaalde manier nog penibeler maakt, is het natuurlijk goed dat hier weer meer oog voor is.
Dat heb ik ook gelezen, al heb ik ook gelezen dat mensen nu vaker thuis dan in het ziekenhuis overlijden aan bijv. een hartaanval. En wat ik ook heb begrepen is dat mensen die in het ziekenhuis komen vaker coronaklachten verzwijgen uit hoop dat hun ingrepen doorgaan.
pi_195867448
quote:
15s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
Wil je kappen met onnodig paniek zaaien m.b.t. zogenaamd compleet overspoelde ziekenhuizen @:Jor_dii ?
Don't shoot the messenger kerel.. en uhm, kijk even in de spiegel als het gaat om 'paniek zaaien'.
pi_195867465
quote:
15s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
Wil je kappen met onnodig paniek zaaien m.b.t. zogenaamd compleet overspoelde ziekenhuizen @:Jor_dii ?
Kun je dat uitleggen in plaats van een grafiek te dumpen en ervanuit te gaan dat de cijfers voor zich spreken?
  maandag 26 oktober 2020 @ 15:37:03 #88
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195867473
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gelezen, al heb ik ook gelezen dat mensen nu vaker thuis dan in het ziekenhuis overlijden aan bijv. een hartaanval. En wat ik ook heb begrepen is dat mensen die in het ziekenhuis komen vaker coronaklachten verzwijgen uit hoop dat hun ingrepen doorgaan.
Ja, per week meerdere keren per ziekenhuis. Vier besmette personeelsleden vorige week in Meppel door één zo'n gladiool die het nodig vond om te verzwijgen dat hij in afwachting was van zijn testuitslag.
  maandag 26 oktober 2020 @ 15:37:40 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195867480
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger kerel.. en uhm, kijk even in de spiegel als het gaat om 'paniek zaaien'.
ja wat dat betreft zitten jullie wel in hetzelfde team
  maandag 26 oktober 2020 @ 15:38:38 #90
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195867488
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

Gaat lekker.. ;(
Wat is die Rode O eigenlijk?
Antifa
pi_195867494
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:38 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat is die Rode O eigenlijk?
NOS steunbetuiging.
pi_195867496
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jij post die tweet toch hier kerel, ga er vanuit dat je dan tenminste achter de inhoud staat? Doe tenminste een factcheck, op deze manier loop je de boel onnodig op te naaien met fake news.

Ik post hier geen tweets met nep nieuws, volgens mij is dat zelfs niet toegestaan, maar daar moet een mod zich maar over buigen.
blablablabla
pi_195867509
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij post die tweet toch hier kerel, ga er vanuit dat je dan tenminste achter de inhoud staat? Doe tenminste een factcheck, op deze manier loop je de boel onnodig op te naaien met fake news.

Ik post hier geen tweets met nep nieuws, volgens mij is dat zelfs niet toegestaan, maar daar moet een mod zich maar over buigen.
Maak je niet zo druk joh, dat bericht komt toch ergens vandaan en het ligt denk ik dichter bij de waarheid dan jouw dashboard suggereert.
pi_195867523
quote:
4s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:36 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Kun je dat uitleggen in plaats van een grafiek te dumpen en ervanuit te gaan dat de cijfers voor zich spreken?
Coronadashboard van het betreffende ziekenhuis (staat er gewoon boven trouwens) met totaal geen indicatoren die ook maar enigszins wijzen op een overbelasting van de Covid-zorg.
blablablabla
  maandag 26 oktober 2020 @ 15:41:38 #95
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_195867529
Weer een nieuwe week: ben benieuwd hoe het deze week gaat met de cijfers. Hopelijk vlakt het af.
(Un)masking for the greater good.
pi_195867533
Even rustig aan, mensen, het is al emotioneel genoeg zonder op elkaar in te hakken
pi_195867549
Kijk, zo snel gaat nieuws:

twitter

Nederland staat er slecht op als je puur die kop leest.
pi_195867562
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Coronadashboard van het betreffende ziekenhuis (staat er gewoon boven trouwens) met totaal geen indicatoren die ook maar enigszins wijzen op een overbelasting van de Covid-zorg.
Dat dashboard lijkt van 27 maart te zijn.
  Redactie Games maandag 26 oktober 2020 @ 15:44:24 #99
181272 crew  Noppie2000
pi_195867567
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Kijk, zo snel gaat nieuws:

[ twitter ]

Ja, en dan?
pi_195867568
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:

Want? Dat zijn toch gewoon de feiten.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')