SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit, dat wordt overleven op kaasfondue en ricolaquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:25 schreef kwiwi het volgende:
Jezus ik heb al 3 maanden geen geldige verblijfsvergunning meer en het kan nog wel 1-2 maanden duren zeggen ze. Wordt leuk als de grenzen evt. weer op slot gaan, dan kom ik Zwitserland wellicht niet terug in na het boodschappen doen in Duitsland
En melk en chocolade. Er zijn ergere dingenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit, dat wordt overleven op kaasfondue en ricola
Milkakoeien en Almhof-met-een-hoekjequote:Op maandag 26 oktober 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit, dat wordt overleven op kaasfondue en ricola
Staan hopelijk wel huisjes op stand?quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:27 schreef kwiwi het volgende:
Fuqueville, dat is de wijk in Foqueville waar US woont?
O ja, dat klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En melk en chocolade. Er zijn ergere dingen
Ja dat Trumphok met die Wall eromheenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:27 schreef kwiwi het volgende:
Fuqueville, dat is de wijk in Foqueville waar US woont?
In de buurt van het huis van de burgemeesterquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan hopelijk wel huisjes op stand?
tarrelsquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Almhof is Duits toch? Met die gekke rattenkorrels die je in je yoghurt moet kiepen.
Budaaaaaquote:
Hartstikkequote:Op maandag 26 oktober 2020 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Almhof is Duits toch? Met die gekke rattenkorrels die je in je yoghurt moet kiepen.
O vandaar.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
Chocolade is toch dat bruine goedje dat vrouwen eten als ze blij zijn of verdrietig?
Er staat een Polenhotel en ranzige dokter's praktijk.. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan hopelijk wel huisjes op stand?
Met zijn achten op een smerig kamertje?quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staat een Polenhotel en ranzige dokter's praktijk.. Wat denk je zelf?
*zet "te koop" bord in de tuin.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staat een Polenhotel en ranzige dokter's praktijk.. Wat denk je zelf?
nou...quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat zit er meestal naast
hij kijkt nu als experiment hoe lang het duurt voordat we elkaar opetenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:39 schreef FranticDJ het volgende:
zeg. heeft iemand wat van haagsie vernomen? of is ie met sabbatical?
Hij was ons zat.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:39 schreef FranticDJ het volgende:
zeg. heeft iemand wat van haagsie vernomen? of is ie met sabbatical?
Nee, gewoon een klif.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat zit er meestal naast
Een strand is een strook land met weinig of geen vegetatie aan het water van een zee, meer, plas of rivier. Een strand loopt af richting het water en gaat over in de bodem ervan.quote:
maar niet aan alle zee grenst strand.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een strand is een strook land met weinig of geen vegetatie aan het water van een zee, meer, plas of rivier. Een strand loopt af richting het water en gaat over in de bodem ervan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Strand_(kust)
nee maar ik zei ook meestalquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar niet aan alle zee grenst strand.
GODVERquote:Calling all witches, wizards, Muggles and No-Majs! We are delighted to announce that Fantastic Beasts: The Wonder of Nature will open on 9 December 2020.
begrijpen wel, snappen nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel
Tentoonstelling. Zou er eigenlijk afgelopen september naartoe gaan, maar nu gaat het hem ook niet wordenquote:
Awwquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tentoonstelling. Zou er eigenlijk afgelopen september naartoe gaan, maar nu gaat het hem ook niet worden
2030 schat ik.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tentoonstelling. Zou er eigenlijk afgelopen september naartoe gaan, maar nu gaat het hem ook niet worden
Hey das niet tofquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanaf morgen 6 maanden binnenblijven
Zo’n lockdown doe je onaangekondigd. Net als een staatsgreepquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Komt morgen ook geen persconferentie, zie bericht na gistermiddag.
Als ik zo om me heen kijk, kan het nog weleens verdomd lang gaan duren allemaalquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanaf morgen 6 maanden binnenblijven
Jawel toch, we krijgen een laatste strenge waarschuwing.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Komt morgen ook geen persconferentie, zie bericht na gistermiddag.
Wat zie je dan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk, kan het nog weleens verdomd lang gaan duren allemaal
Nee dat denk ik niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk, kan het nog weleens verdomd lang gaan duren allemaal
ĢFoeiģquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel toch, we krijgen een laatste strenge waarschuwing.
Nee morgen avond niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel toch, we krijgen een laatste strenge waarschuwing.
Ja tuurlijk, en dierenvoeding winkels ook.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk blijven de dierenartsen gewoon open
- Vijf ooms en tantes ziek, waarvan eentje in het ziekenhuis heeft gelegen, maar gelukkig sinds zaterdag weer thuis isquote:
Scheelt wel tijd, straks als je die zware griep hebt gehad ben je na vijf minuten wilerennen al compleet afgepeigerd, kun je eerder aan het bier, win-winquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
Ik denk dat we gewoon loslaten en accepteren, de nervositeit damt in en we accepteren Corona als de nieuwe (zware) griep.
Wel blijven we nog lang geen handen schudden.
Wat maakt de lockdown dan een lockdown als alles hetzelfde blijft?quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, en dierenvoeding winkels ook.
Überhaupt alle winkels.
Jeetje, hoop ziekenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:51 schreef Muck het volgende:
[..]
- Vijf ooms en tantes ziek, waarvan eentje in het ziekenhuis heeft gelegen, maar gelukkig sinds zaterdag weer thuis is
- Randdebielen die protesteren naast treinen
- Collega's die compleet overwerkt raken
- Veel te veel mensen die overal schijt aan hebben
Ik denk ook niet dat er een echte lockdown komt, dat zou een economische malaise worden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat maakt de lockdown dan een lockdown als alles hetzelfde blijft?
Deden ze zelfs in 40-45 niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, hoop zieken
Waarom protesteren mensen naast treinen?
Je proeft alleen je bier niet meer.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt wel tijd, straks als je die zware griep hebt gehad ben je na vijf minuten wilerennen al compleet afgepeigerd, kun je eerder aan het bier, win-win
Omdat ze knettergek zijn...quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, hoop zieken
Waarom protesteren mensen naast treinen?
Serieus???quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat ze knettergek zijn...
Maar als je doodmoe uit je werk komt, zit je niet te wachten op een schreeuwlelijk die zo'n beetje in je gezicht gilt dat 'die muilkorf af moet! Corona is een sprookje! Het is de roverheiiiiiiddddd'
quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je proeft alleen je bier niet meer.
Kan ook een voodeel zijn, als je Heineken drinkt
Dat veroordelende toontje kan ik slecht tegen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:51 schreef Muck het volgende:
[..]
- Vijf ooms en tantes ziek, waarvan eentje in het ziekenhuis heeft gelegen, maar gelukkig sinds zaterdag weer thuis is
- Randdebielen die protesteren naast treinen
- Collega's die compleet overwerkt raken
- Veel te veel mensen die overal schijt aan hebben
Ja, was in Amsterdamquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus???![]()
Ik merk dat ik nog amper buitenkom
Waar de fuck gebeurt dat dan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat ze knettergek zijn...
Maar als je doodmoe uit je werk komt, zit je niet te wachten op een schreeuwlelijk die zo'n beetje in je gezicht gilt dat 'die muilkorf af moet! Corona is een sprookje! Het is de roverheiiiiiiddddd'
De Jeukhebber. Goedemorgenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat veroordelende toontje kan ik slecht tegen.
99% van de mensen wil gewoon hun leven leven.
Dat maakt ze geen slechte mensen.
Er is een hoop onbegrip tussen mensen lately.
Helemaal niet?quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al vijf weken niet buiten geweest dus ik zou het niet weten.
is maar beperkt leuk..quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne welKan niet wachten tot ik met pensioen ga, hele dag lekker doen waar je zin in hebt
Paar keer naar de supermarkt, keertje wat brownies bij m'n zus en ouders bij de voordeur afgegeven, keertje naar de markt maar dat was ook weer de laatste keer. En dan gewoon naar de kliko enzo.quote:
Mijn vader moet je ook bezighouden en die gaat nu nog twee keer per week een ochtend fietsen met m'n oom, is hij het afgelopen jaar ook gewoon blijven doen. En veel wandelen. En m'n zus en ik verzinnen allerlei kutklusjes in huis voor hem.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
is maar beperkt leuk..
je gaat je vanzelf "vervelen"
mijn pa die doet er ook maar wat werk bij omdat hij anders maar thuis zit te zitten..
Zal je moeder blij mee zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn vader moet je ook bezighouden en die gaat nu nog twee keer per week een ochtend fietsen met m'n oom, is hij het afgelopen jaar ook gewoon blijven doen. En veel wandelen. En m'n zus en ik verzinnen allerlei kutklusjes in huis voor hem.
In ons eigen huis danquote:
Prima. Het lijkt zowaar wel zonnig weer te gaan wordenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen Fles, hoest nu in de Hanzestad?
Keerzijde van de vrijheidquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Is ook een beetje de manco van Nederland hč, doet je regering een dwingend beroep op je en dan zeg je ja ho eens even hier ben ik het niet mee eens hoor want blaahblaahblaah ik heb op internet wat anders gelezen heur, eigenlijk standrechtelijk executeren wegens desertie en een totaal gebrek aan eer.
Over twee weken is Trump tandeloos tot aan januari maar Fake News is wel een blijvertje vrees ik waardoor democratieën eigenlijk al tot het verleden behoren, over tien jaar bestaat 90 procent van de regeringsvormen wereldwijd louter uit dictaturen, kunnen de mensen in ieder geval niet meer piepen, Ordnung muss sein.quote:
*zoekt recept voor vleermuissoep op.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
over tien jaar is Murica uitgelachen, Poetin dood en loopt de hele wereld aan de leiband van China.
Ni Hao!quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
over tien jaar is Murica uitgelachen, Poetin dood en loopt de hele wereld aan de leiband van China.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zoekt recept voor vleermuissoep op.
Dat meisjequote:Op maandag 26 oktober 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Mensen geloven eerder wat tante Ria, een dronken meisje met vlechtjes uit Rusland of een werknemer van Facebook zegt dan de NOS of de wetenschap
Dacht dat Greta Zweeds was?quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Mensen geloven eerder wat tante Ria, een dronken meisje met vlechtjes uit Rusland of een werknemer van Facebook zegt dan de NOS of de wetenschap
Greta mag toch nog helemaal niet drinken..quote:
De NOS is een HOAX geleid door de Illuminatie en Cabalquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
When I look at my China girlquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan roept iedereen: “China is geweldig. Dat zeg ik al jaren.”
Want zo zijn mensen.
Wat is Cabal nou weerquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NOS is een HOAX geleid door de Illuminatie en Cabal
nee niet als je d'r mooi vindt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
We mochten het toch niet meer over Greta hebben?
Dat had Lange Frans je perfect kunnen uitleggen maar zijn account is geblokkeerd omdat die teveel wistquote:
Dus doe jij het nou maar danquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat had Lange Frans je perfect kunnen uitleggen maar zijn account is geblokkeerd omdat die teveel wist
Geen idee, ik leef blijkbaar onder een steenquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
het is een soort van harry potter triologie
Ah, maandagmorgen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:Cabal betekent in het Engels een 'geheime politieke kliek'. De term wordt gebruikt om de wereldwijde elite aan te duiden, die door middel van geheime genootschappen en complotten, ten koste van de mensheid, wereldwijd totale macht en rijkdom in handen probeert te krijgen.
https://www.ellaster.nl/2(...)bal-herziene-versie/
Pedofilie is strafbaar, even een kleine reminder.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
ja we lachen er om maar het is echt niet goed allemaal
quote:Er zijn een aantal machtscentra in de wereld van waaruit de Cabal opereert:
Rome: het spirituele machtscentrum en vestigingsplaats van de Jezuīeten. Vaticaanstad is een soevereine stad-staat, een enclave binnen Rome, met een eigen rechtssysteem.
The City in Londen: het financiële centrum gevestigd in de City of London. De City is weliswaar geen onafhankelijke staat zoals Vaticaan-stad, maar de Britse wetten gelden er niet. Het is een stukje Londen waar zelfs de Britse koningin geen zeggenschap heeft. Als de Britse koningin Elizabeth op bezoek gaat in de City moet ze via de Temple-bar de stad betreden en voldoen aan een bepaald protocol. Zij is op dat moment niet de hoogste in rang.
Washington DC: het militaire centrum. DC, District of Columbia wordt door insiders ook wel het District of Criminals genoemd. Het is een aparte stad-staat met eigen statuten.
Jeruzalem: Het nieuwe spirituele machtscentrum. Het Vaticaan en de Jezuīeten zijn in het geheim bezig om in Jeruzalem Solomon’s tempel, te bouwen en zichzelf in een gigantische ommuurde Jezuīeten-enclave te huisvesten. Twee derde van het land in Jeruzalem is inmiddels in het bezit van het Vaticaan.
Ok ik ben om, waar kan ik me inschrijven voor Cabral?quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben nu zelfs uniformen
[ afbeelding ]
Ja dus als ze die schimmige figuur nu verslaan, zal hij er in de toekomst niet meer zijn om de opdrachten te geven.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
De Cabal is een fictieve terroristische organisatie in de wereld van Star Trek die in de 22e eeuw bestaat, met als opdrachtgever een schimmige figuur uit de 28e eeuw, die zijn opdrachten dus vanuit de toekomst geeft.
@Q.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Mark Zuckerberg als Palpatine.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfde als de Illuminati of elite. Maar lees ook iets over star trek?
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
"Als de Britse koningin Elizabeth op bezoek gaat in de City moet ze via de Temple-bar de stad betreden en voldoen aan een bepaald protocol"quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:34 schreef LTVDK het volgende:
Als de Britse koningin Elizabeth op bezoek gaat in de City moet ze via de Temple-bar de stad betreden en voldoen aan een bepaald protocol
Dan moet zij door de knieën denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als de Britse koningin Elizabeth op bezoek gaat in de City moet ze via de Temple-bar de stad betreden en voldoen aan een bepaald protocol"
Door de knieën of op de knieën huehuequote:Op maandag 26 oktober 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet zij door de knieën denk ik.
Denk dat je dan banger moet zijn voor AI dan voor een groepjes mensen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
ze denken ook dat er een soort dag des oordeels komt he
Niet wijs genoeg om te begrijpen waar ik deze titel aan te danken heb blijkbaarquote:
dit zijn ook de mensen die nu voor de ingang naar de 2e kamer staan en politici uitschelden voor satanisten en random dingen als deep state noemenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je dan banger moet zijn voor AI dan voor een groepjes mensen.
Dat is wel iets wat we al heeeeeeel erg lang denken hč?quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
ze denken ook dat er een soort dag des oordeels komt he
Zijn eigenlijk dezelfde mensen alleen de modus operandi is anders.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit zijn ook de mensen die nu voor de ingang naar de 2e kamer staan en politici uitschelden voor satanisten en random dingen als deep state noemen
voor terroristen zijn we ook bang, waarom niet voor dit soort mensen
Elke maandagmorgen voelt als een Dag des Oordeels.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat we al heeeeeeel erg lang denken hč?
Bange poeperts dat we zijn.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je dan banger moet zijn voor AI dan voor een groepjes mensen.
Omdat we ze afschilderen als wappies, dus niet serieus nemenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit zijn ook de mensen die nu voor de ingang naar de 2e kamer staan en politici uitschelden voor satanisten en random dingen als deep state noemen
voor terroristen zijn we ook bang, waarom niet voor dit soort mensen
ja andere fantasiewereld maar same same. Het is niet goed hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk dezelfde mensen alleen de modus operandi is anders.
Ja ik zou ook elke kans aangrijpen als ik nog op school zat.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had enkele klasgenootjes die op die bewuste dag in 2012 niet naar school kwamen, omdat ze er heilig in geloofden dat de wereld die dag zou vergaan.
Ja en denk dat dat naief isquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat we ze afschilderen als wappies, dus niet serieus nemen
Die had je er ook bij inderdaad, maar lees het stukje achter de kommaquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zou ook elke kans aangrijpen als ik nog op school zat.
Denk alleen niet dat het zo explosief gaat als in Terminator maar dat het er gewoon kleurloos insluipt, beetje zoals een virus.quote:
Als die groep te groot wordt, kan het eng worden. Ik hoop maar dat het gros van de bevolking een beetje nuchter blijft denken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja andere fantasiewereld maar same same. Het is niet goed hoor.
ik had ook een collega die er stellig van overtuigd was. En zelfs ik moest er die dag 0.5 seconde aan denken of het misschien niet toch waarw asquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had enkele klasgenootjes die op die bewuste dag in 2012 niet naar school kwamen, omdat ze er heilig in geloofden dat de wereld die dag zou vergaan.
Dat op een dag je koelkast bepaalt wat jij mag eten en zo.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat het zo explosief gaat als in Terminator maar dat het er gewoon kleurloos insluipt, beetje zoals een virus.
En het ' anders denken' wordt nu ook vrij mainstream als mensen zoals lange frans en die andere bn-ers zonder schaamte zich hier over uit latenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die groep te groot wordt, kan het eng worden. Ik hoop maar dat het gros van de bevolking een beetje nuchter blijft denken.
Tja, mainstream, mainstream. Ze zijn luid en duidelijk te horen omdat ze een podium nemen en krijgen. Maar veruit de meeste Nederlanders nemen het niet serieus. Hoop ik.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En het ' anders denken' wordt nu ook vrij mainstream als mensen zoals lange frans en die andere bn-ers zonder schaamte zich hier over uit laten
zeker als er allerlei "influencers" (:r) met een grote achetrban ook dat soort uitspraken gaan doenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En het ' anders denken' wordt nu ook vrij mainstream als mensen zoals lange frans en die andere bn-ers zonder schaamte zich hier over uit laten
Ik denk niet dat Ingrid een bus wil opblazen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
de gevaarlijke zijn juist die eenlingen. Niet de grote groep maar die gekkies die door slaan net zoals je bv met islamitisch terreur hebt.
Hoe ging dat dan toen die collega de eerstvolgende werkdag gewoon weer op kantoor verscheenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had ook een collega die er stellig van overtuigd was. En zelfs ik moest er die dag 0.5 seconde aan denken of het misschien niet toch waarw as
Gewoon, ik doe even aardig tegen jequote:Op maandag 26 oktober 2020 09:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet wijs genoeg om te begrijpen waar ik deze titel aan te danken heb blijkbaar.
Dat was Dennis Hopper.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ingrid een bus wil opblazen.
Alweer bloemkool, kutkoelkast.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat op een dag je koelkast bepaalt wat jij mag eten en zo.
Da's wel het nadeel van het makkelijk bereiken van lui via het internet. Roep met genoeg vertrouwen poep en mensen die gefrustreerd zijn met de huidige gang van zaken zien je poep ineens als waarheid, want het belooft wat anders dan de huidige situatie.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou meer richting technologische singulariteit, dat de technologie zichzelf zo snel doorontwikkeld dat je het als mens niet meer doorhebt. Beetje zoals waarschijnlijk een insect de wereld waarneemt, die zal niet in staat zijn om ingewikkelde concepten als ruimtereizen of zelfs auto's begrijpen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat op een dag je koelkast bepaalt wat jij mag eten en zo.
Nee maar ze zijn bv in amerika toch al die pizza zaak gewapend binnen gevallen, of dat was 1 man. Pizzagate.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
het ging al snel over dat we wellicht ongemerkt waren overgegaan naar een andere staat van bewustzijnquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe ging dat dan toen die collega de eerstvolgende werkdag gewoon weer op kantoor verscheen? Ik zou het niet kunnen laten om wat flauwe grapjes te maken
.
Ik denk eerder dat het goed is dat de gemiddelde Ingrid niet over zware explosieven beschikt..quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind de groepen ontkenners momenteel enger, overigens.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
de gevaarlijke zijn juist die eenlingen. Niet de grote groep maar die gekkies die door slaan net zoals je bv met islamitisch terreur hebt.
Ja zal niet lang meer duren voordat Rutte zijn fietsje in moet ruilen voor een tank.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn bv in amerika toch al die pizza zaak gewapend binnen gevallen, of dat was 1 man. Pizzagate.
kamerleden kunnen hun eigen uitgang van 2e kamer niet meer gebruiken omdat ze bedreigd worden , tegen gehouden , uitgescholden etc
waar er altijd wel een islamist te vinden is die wil uitvoeren wat een imam roept zal er ook wel een Ingrid te vinden zijn voor vuile klusjesquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het goed is dat de gemiddelde Ingrid niet over zware explosieven beschikt..
Ja maar denk dat de meerderheid van de groep nie zo snel tot geweld overgaat maar er zitten gekkies bij die dat wel doen ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de groepen ontkenners momenteel enger, overigens.
Nou de moslimgekkes staan nog wel voor hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou van die wappies heeft geloof ik de afgelopen weken nog niemand er een hoofd afgehakt om een tekeningetje van een andere wappie.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn ondertussen onderdeel van "normaal" en zijn relatief voorspelbaar. Die viruswaanzinnigen vind ik lastig te voorspellen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou de moslimgekkes staan nog wel voor hoor.
Ja, ik snapte wat je bedoelde.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou meer richting technologische singulariteit, dat de technologie zichzelf zo snel doorontwikkeld dat je het als mens niet meer doorhebt. Beetje zoals waarschijnlijk een insect de wereld waarneemt, die zal niet in staat zijn om ingewikkelde concepten als ruimtereizen of zelfs auto's begrijpen.
Denk niet dat die Franse leraar het hiermee eens is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn ondertussen onderdeel van "normaal" en zijn relatief voorspelbaar. Die viruswaanzinnigen vind ik lastig te voorspellen.
Nee, want die vermeed ik al.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
dus @:ijsdraakje loopt liever een straatje in waar Mo staat te zwaaien met een mes dan een straatje waar wat Corona-ontkenenrs lopen?
wie van de 2 is het meest dement, Trump of Bidenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Oooh boy.
https://www.telegraaf.nl/(...)zijn-tegenstander-is
ja nog relatief nieuw maar worden ook al in de gaten gehouden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn ondertussen onderdeel van "normaal" en zijn relatief voorspelbaar. Die viruswaanzinnigen vind ik lastig te voorspellen.
iets wat ik vermijd vind ik lastig 'normaal' te noemenquote:
Dis is het grootste gevaar inderdaad, internet is de bibliotheek van Alexandrië geworden voor dommen en zwakzinnigen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik snapte wat je bedoelde.Vooruitgang is niet per se een verbetering. Ik vind de rol die sommige mensen internet nu al geven in huis al eng. Laat staan als technologie zelf beslissingen gaat nemen.
Ja, dat is bizar. Of wat Muck zei: mensen belagen die een mondkopje dragen op een treinstation. Het verbaast me hoe snel sommige mensen hun hoofd verliezen. Je gaat ook beter snappen hoe in Duitsland een Hitler aan de macht kon komen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn bv in amerika toch al die pizza zaak gewapend binnen gevallen, of dat was 1 man. Pizzagate.
kamerleden kunnen hun eigen uitgang van 2e kamer niet meer gebruiken omdat ze bedreigd worden , tegen gehouden , uitgescholden etc
ben ook echt benieuwd hoe de wereld Corona had beleefd als het in de 90's was gebeurdquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dis is het grootste gevaar inderdaad, internet is de bibliotheek van Alexandrië geworden voor dommen en zwakzinnigen.
Ja ik houd mijn huis ook relatief 'dom', deels omdat ik gewoon te lui ben om het allemaal te regelen maar ook deels omdat ik geen zin heb om alles maar 'verbonden' te laten zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik snapte wat je bedoelde.Vooruitgang is niet per se een verbetering. Ik vind de rol die sommige mensen internet nu al geven in huis al eng. Laat staan als technologie zelf beslissingen gaat nemen.
Deze brandt alleen wat lastiger af denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dis is het grootste gevaar inderdaad, internet is de bibliotheek van Alexandrië geworden voor dommen en zwakzinnigen.
Je hebt maar 1 gek met een mes nodig hoor ...quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Het verbaast me hoe snel sommige mensen hun hoofd verliezen.
Dan hadden de gekkies tegen de muur staan praten in plaats van tegen elkaar.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ook echt benieuwd hoe de wereld Corona had beleefd als het in de 90's was gebeurd
ja nou en dan verschuift de grens heel snel denk ik. Van het uitschelden van mondkapjes dragers totdat er eentje denkt dat Hugo de jonge echt een pedo is en hem fysiek aanvalt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is bizar. Of wat Muck zei: mensen belagen die een mondkopje dragen op een treinstation. Het verbaast me hoe snel sommige mensen hun hoofd verliezen. Je gaat ook beter snappen hoe in Duitsland een Hitler aan de macht kon komen.
Dan had iedereen in de rij moeten staan wachten voor de telefooncel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ook echt benieuwd hoe de wereld Corona had beleefd als het in de 90's was gebeurd
Ja ook dat. Maar ook technologisch. Internet of things enzo. Mijn broer heeft een thermosstaat die je met een app kunt bedienen. Leuk en handig. Totdat dat ding een eigen leven ging leiden terwijl hij in het buitenland zat. Moest mijn vader de stekker van de cv uit het stopcontact gaan trekkenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan hadden de gekkies tegen de muur staan praten in plaats van tegen elkaar.
Hmmm zo slecht was die tijd dus nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had iedereen in de rij moeten staan wachten voor de telefooncel.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd mijn huis ook relatief 'dom', deels omdat ik gewoon te lui ben om het allemaal te regelen maar ook deels omdat ik geen zin heb om alles maar 'verbonden' te laten zijn.
Nu kun je nog de stekker er uit trekken als die gek gaat doen, dat wordt straks lastig als ze zelfvoorzienend wordenquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ook dat. Maar ook technologisch. Internet of things enzo. Mijn broer heeft een thermosstaat die je met een app kunt bedienen. Leuk en handig. Totdat dat ding een eigen leven ging leiden terwijl hij in het buitenland zat. Moest mijn vader de stekker van de cv uit het stopcontact gaan trekken
Klopt wel wat ze zegt, daarom is de reguliere media hierin ook een kwalijk bezig, die bieden de viruswappies al maanden een platform voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou en dan verschuift de grens heel snel denk ik. Van het uitschelden van mondkapjes dragers totdat er eentje denkt dat Hugo de jonge echt een pedo is en hem fysiek aanvalt.
het is echt niet goed. we accepteren het ook niet dat gelovige zich met hun heilige boek zo sterk afzetten tegen de maatschappij en hier doen we het af als wappies en laten we ze wekelijks op het malieveld staan.![]()
hoorde vandaag een uitspraak van merkel; dat de gekozen woorden een voorloper zijn van het gedrag.
Ben je op reis dansen al je smart devices op tafel en zuipen je drank opquote:Op maandag 26 oktober 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ook dat. Maar ook technologisch. Internet of things enzo. Mijn broer heeft een thermosstaat die je met een app kunt bedienen. Leuk en handig. Totdat dat ding een eigen leven ging leiden terwijl hij in het buitenland zat. Moest mijn vader de stekker van de cv uit het stopcontact gaan trekken
Eens.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt wel wat ze zegt, daarom is de reguliere media hierin ook een kwalijk bezig, die bieden de viruswappies al maanden een platform voor de kijkcijfers.
Als je de deksel op de pan doet, loopt de druk nog sneller en hoger op. Dus laten uitrazen op het Malieveld is op zich wel een goed idee. Ik hoop dat het bij kleine aantallen blijft. Maar het is wel verontrustend om te zien hoe snel mensen hun hoofd verliezen. Zo nuchter zijn we blijkbaar toch niet als volkje.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou en dan verschuift de grens heel snel denk ik. Van het uitschelden van mondkapjes dragers totdat er eentje denkt dat Hugo de jonge echt een pedo is en hem fysiek aanvalt.
het is echt niet goed. we accepteren het ook niet dat gelovige zich met hun heilige boek zo sterk afzetten tegen de maatschappij en hier doen we het af als wappies en laten we ze wekelijks op het malieveld staan.![]()
hoorde vandaag een uitspraak van merkel; dat de gekozen woorden een voorloper zijn van het gedrag.
Zitten simpelweg ook veel psychiatrische patiënten tussen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de deksel op de pan doet, loopt de druk nog sneller en hoger op. Dus laten uitrazen op het Malieveld is op zich wel een goed idee. Ik hoop dat het bij kleine aantallen blijft. Maar het is wel verontrustend om te zien hoe snel mensen hun hoofd verliezen. Zo nuchter zijn we blijkbaar toch niet als volkje.
Dan was het Imca Marina geweest die in de Vijf Uur Show de duistere plannen van de Cabal had onthuld.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had iedereen in de rij moeten staan wachten voor de telefooncel.
Volgende stap is rellen als in Napels en Praag, stap daarna dan gaan er gebouwen in de fikquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de deksel op de pan doet, loopt de druk nog sneller en hoger op. Dus laten uitrazen op het Malieveld is op zich wel een goed idee. Ik hoop dat het bij kleine aantallen blijft. Maar het is wel verontrustend om te zien hoe snel mensen hun hoofd verliezen. Zo nuchter zijn we blijkbaar toch niet als volkje.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je op reis dansen al je smart devices op tafel en zuipen je drank op
Mij kennende doen die dingen het de helft van de tijd niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd mijn huis ook relatief 'dom', deels omdat ik gewoon te lui ben om het allemaal te regelen maar ook deels omdat ik geen zin heb om alles maar 'verbonden' te laten zijn.
Ik hoop dat we niet zo heethoofdig zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgende stap is rellen als in Napels en Praag, stap daarna dan gaan er gebouwen in de fik
Dus eigenlijk is de mens nu al te dom voor de machines en is het een kwestie van tijd tot ze zichzelf leren aan te zetten en niet meer afhankelijk zijn van mensen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij kennende doen die dingen het de helft van de tijd niet.
Nou ze gaan binnenkort weer pallets stapelen op Scheveningen en Duindorp he ...quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat we niet zo heethoofdig zijn.
Ja, en dan krijg je dus Terminatorsquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de mens nu al te dom voor de machines en is het een kwestie van tijd tot ze zichzelf leren aan te zetten en niet meer afhankelijk zijn van mensen.
En voor je het weet liggen ze stroom van je af te tappen terwijl jij denkt dat je gezellig taart zit te etenquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de mens nu al te dom voor de machines en is het een kwestie van tijd tot ze zichzelf leren aan te zetten en niet meer afhankelijk zijn van mensen.
Lange Frans, Janet Ossenbaard en Willem Engel publiekelijk ophangen en vierendelen op het Malieveld, opgelost.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat we niet zo heethoofdig zijn.
Livestreampje erbij.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange Frans, Janet Ossenbaard en Willem Engel publiekelijk ophangen en vierendelen op het Malieveld, opgelost.
Ze kunnen nog wel een extra tong gebruiken in het Haags Historisch Museumquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lange Frans, Janet Ossenbaard en Willem Engel publiekelijk ophangen en vierendelen op het Malieveld, opgelost.
In het 'beste' scenario wel ja, dat zou betekenen dat de mensheid nog wat waard is voor de technologie, waarschijnlijker is dat we niks anders meer zijn dan een irritante nuance zoals een mug.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je dus Terminators
Doe er om het in evenwicht te houden ook wat links en rechts extremisten bijquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Complotdenken over complotdenkersquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon a la Raspoetin oplossen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Complotdenken over complotdenkers
Ja verdomme, nu heb ik weer heel de dag Boney M. in mijn hoofd.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon a la Raspoetin oplossen.
Met zijn enorme piemelquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja verdomme, nu heb ik weer heel de dag Boney M. in mijn hoofd.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja verdomme, nu heb ik weer heel de dag Boney M. in mijn hoofd.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN GEBRADEN VARKEN IN.
Spruitjes en een vega iets.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wat ik vanavond moeten eten
geroosterd varken?quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
die heb ik nog niet geprobeerd.quote:
well, neem nog maar een koffie danquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:44 schreef bitterbal het volgende:
oh das dom. zat te wachten op de huisarts die zou bellen maar das pas 2 nov
Dat is, zeg maar, best veelquote:
Mja, net wat de verdere verwachtingen zijn ja. Ik had een soortgelijk bedrag met nog meer in het vooruitzicht, dus flikker dan maar op.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup. Naja als ie daarmee nog 2-3 jaar blijft rijden..
Iddquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, net wat de verdere verwachtingen zijn ja. Ik had een soortgelijk bedrag met nog meer in het vooruitzicht, dus flikker dan maar op.
Ik ga van die Spaanse gehaktballetjes maken in tomatensaus. Tenminste, mijn eigen versie daarvanquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Verschilt ook wat ze voor die tijd gekost hebben, eens in de x jaar een groter bedrag is ook prima, maar het moet niet te vaak worden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd
Naja goed. Stort ie over 2 jaar in, koop wel een brik van 500 euro ofzo. Is de laatste en enige keer dat er groot geld tegen aan gaat.
hmm lekkerquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga van die Spaanse gehaktballetjes maken in tomatensaus. Tenminste, mijn eigen versie daarvan
Pcies. Laatste grote kosten waren distributieriem maar dat is regulier onderhoud.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt ook wat ze voor die tijd gekost hebben, eens in de x jaar een groter bedrag is ook prima, maar het moet niet te vaak worden.
quote:
Jij komt echt niet meer buiten he?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb afgelopen maand 11mb van m'n databundel verbruiktNog best veel eigenlijk.
Ik heb 8 juli voor het laatst getankt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij komt echt niet meer buiten he?
dikke kans dat jij het dan ook hebt nuquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Er waren hier nog mensen die nog niemand kenden die corona heeft toch? De praktijkbegeleider met wie ik straks een afspraak heb, check, was vrijdag nog bij ons op de locatie, de invalkracht die vorige week de hele week bij ons heeft gewerkt, check, een collega die vorige week gewoon heeft gewerkt, check.
3 op 1 dag.
Drie vrienden, nichtje, neefje en een tante nuquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Er waren hier nog mensen die nog niemand kenden die corona heeft toch? De praktijkbegeleider met wie ik straks een afspraak heb, check, was vrijdag nog bij ons op de locatie, de invalkracht die vorige week de hele week bij ons heeft gewerkt, check, een collega die vorige week gewoon heeft gewerkt, check.
3 op 1 dag.
Grote locatie he? Heb niet direct samengewerkt met die mensen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dikke kans dat jij het dan ook hebt nu
en de auto staat sinds die tijd ook stil?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 8 juli voor het laatst getankt.
Je maakt zo wel de economie kapot jij hčquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's niet best met die alcoholzooi.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de auto staat sinds die tijd ook stil?
Nee volgens mij nu twee weken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de auto staat sinds die tijd ook stil?
Nicht en haar dochtertje tot nu toe. Man en ander kind waren negatief.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie vrienden, nichtje, neefje en een tante nu
Sinds vorige week is er bij mij alleen de dochter van de vriendin van m'n zwager bijgekomen. Maar die heb ik ook al 3/4 jaar niet meer gezien. Verder alleen maar collega's die ik niet zie en klas en sportgenoten van Koen Jr.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
3 op 1 dag.
Klopt. Al is maanden stil staan sowieso niet aan te raden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
E10 'bederft' sneller. Als je weinig rijdt, kun je beter van die premium brandstof tanken.
Bij mij zijn het vooral collega's. Al mijn vrienden zijn hypervoorzichtige nerveuzerds, zoals ik.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds vorige week is er bij mij alleen de dochter van de vriendin van m'n zwager bijgekomen. Maar die heb ik ook al 3/4 jaar niet meer gezien. Verder alleen maar collega's die ik niet zie en klas en sportgenoten van Koen Jr.
Scheelt dat ik weinig familie en nauwelijks vrienden heb ook
Schandalig!quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:27 schreef kwiwi het volgende:
Zo druk op m'n werk dat ik geen tijd heb om m'n gevangenisspel te spelen
quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het gister gekocht. Tot diep in de nacht zitten spelen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:27 schreef kwiwi het volgende:
Zo druk op m'n werk dat ik geen tijd heb om m'n gevangenisspel te spelen
Ben soms wel jaloers op de mensen die thuis kunnen werken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij zijn het vooral collega's. Al mijn vrienden zijn hypervoorzichtige nerveuzerds, zoals ik.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het gister gekocht. Tot diep in de nacht zitten spelen.
Mijn neef met corona piept ook moord en brand dat hij doodgaat maar wij lachen hem een beetje uit, grote kans dat hij het gaat overleven, man up.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij zijn het vooral collega's. Al mijn vrienden zijn hypervoorzichtige nerveuzerds, zoals ik.
Ja!quote:
Dit is lollig zonder context.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Was gekomen tot het bouwen van een wasserette maar toen kreeg ik stroomprobleempjes. Gelukkig genoeg schoonmakers voor de bloedvlekken.
Alleen als je tank vol zit. E10 trekt vocht aan.. en daardoor raakt het ‘slecht’quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt. Al is maanden stil staan sowieso niet aan te raden.
Ik ben daar ook heel blij mee. En onze CEO zei vorige week dat hij niet verwacht dat we ooit terugkeren naar de oude situatie, maar dat thuiswerken min of meer de norm zal worden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben soms wel jaloers op de mensen die thuis kunnen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |