SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maatje van je is chef kok daar?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk nog iets over Den Helder zeggen
vergeten
kan nogquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
vergeten
En luiquote:
Ik kan niet zo goed met de marinelui omgaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
vergeten
ik ook nietquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met de marinelui omgaan.
Zij vooral gewoon niet met mensen, überhaupt, toch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met de marinelui omgaan.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Al die lullige huizenprijsjes hier, harder werken mensen
Nee mijn maatjes zijn chef-kok in fatsoenlijke plekken.quote:
Eh, ik ken er een paar die redelijk normaal zijn, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij vooral gewoon niet met mensen, überhaupt, toch?
ah.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee mijn maatjes zijn chef-kok in fatsoenlijke plekken.
Ja ken je de Travelsnack "Vier nachten in Nairobi"?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah.
had je de ambassadeursdochter een veeg gegeven?
ftfyquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ken je de Travelsnack "Vier nachten in een Nairobische"?
Wat zeg je, ik versta je niet door die gouden lepel in je mond.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Al die lullige huizenprijsjes hier, harder werken mensen
doen!quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe zal ik mijn travelsnacks namen gaan geven trouwens?
Jaaaaaaquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe zal ik mijn travelsnacks namen gaan geven trouwens?
Dit is ongeveer net zoveel kans op AIDS dan in Den Helder of Moskou.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ken je de Travelsnack "Vier nachten in Nairobi"?
quote:
Binnenkort maar weer eens eentje maken dan.quote:
Hamilton wint, Verstappen derde. Dat wist je al toch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuke race dit, rolt van crash naar crash en nu regen.
'Diep inside een Terschellinger eendenfuik'?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort maar weer eens eentje maken dan.
Je hebt nog wat materiaal in de archieven?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort maar weer eens eentje maken dan.
Indycarquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hamilton wint, Verstappen derde. Dat wist je al toch?
Niet veel meer. Maar nog wel iets op zichquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Je hebt nog wat materiaal in de archieven?
oh dat snap ik nooit. Dat is alleen maar heel hard drie rijen dik in de rondte rijden en als er eentje een minieme stuurfout maakt vliegen er gelijk dertig auto's in de fikquote:
Ze rijden nu op een roadcourse, stratencircuit zelfs.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat snap ik nooit. Dat is alleen maar heel hard drie rijen dik in de rondte rijden en als er eentje een minieme stuurfout maakt vliegen er gelijk dertig auto's in de fik
oh dan ben ik in de war met Nascar denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze rijden nu op een roadcourse, stratencircuit zelfs.
Nee, ze doen vooral ovals, dat klopt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dan ben ik in de war met Nascar denk ik.
wishfull thinking...quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)r-duidelijkheid.html
Hehe eindelijk. Politie en ME gaan met scherp schieten bij schijt-aan-corona-feestjes. Nu gaan we problemen oplossen
Sluipschutters op de dakenquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hehe eindelijk. Politie en ME gaan met scherp schieten bij schijt-aan-corona-feestjes. Nu gaan we problemen oplossen
heeft met z'n wagen de navelstreng doorgeburned zeker?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Iemand die de Indy 500 ooit heeft gewonnen is bij de geboorte van mijn neefje geweest
En die gaf de eerste melk zeker?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Iemand die de Indy 500 ooit heeft gewonnen is bij de geboorte van mijn neefje geweest
Alsof Nederlandse tokkies luisteren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Lolllll, safety car heeft geen brandstof meer.![]()
nee daarom ook schietenquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse tokkies luisteren.
Dat hoeft ook niet meer. Gewoon afschieten tot het afgelopen is met die ongein.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst eentje in de knie.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk eerder whiskyquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En die gaf de eerste melk zeker?
Indy-winnaars krijgen melk.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet meer. Gewoon afschieten tot het afgelopen is met die ongein.
Nou nou nou zeg wat een agressie.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou nou nou zeg wat een agressie.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou nou nou zeg wat een agressie.
Vuurwerk naar de politie gooien; kat- en muisspel iedere nacht.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Wel spannend om met zo'n avondklok wel de straat op te gaan juist.
Wie wat waar?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuke race dit, rolt van crash naar crash en nu regen.
Ik ga als plantquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Wel spannend om met zo'n avondklok wel de straat op te gaan juist.
Indycar, Florida, teveel om op te noemen.quote:
ach, ik kan rustig blokje om, politie heeft het dan toch te druk met duindorp en schilderswijk/transvaalquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vuurwerk naar de politie gooien; kat- en muisspel iedere nacht.
quote:
Nee gewoon zon simpele struikquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Cactus of palmboom?
Eeeeuhm eeeuhm ik ga in een kikkerpak, als de politie dan komt ga ik wat rondhupsen en kwaken.
TBAquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe laat gaat die avondklok in? Laatste rondje met de hond moet ik dan wel even plannen.
Owwwwquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Indycar, Florida, teveel om op te noemen.
Nah, dat was vanmiddag.quote:
Zo'n kartonnen struik zoals op toneel meenemen om achter te kruipen.quote:
Als Sesamstraat is afgelopen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe laat gaat die avondklok in? Laatste rondje met de hond moet ik dan wel even plannen.
Honden worden preventief geruimd ook danquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n kartonnen struik zoals op toneel meenemen om achter te kruipen.
Zou dat ooit weer helemaal in de mode raken denk je?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'They see me rollin', they be hatin''
Even mijn opa vragen voor een goed onderduikadres.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Honden worden preventief geruimd ook dan
Alle opa's en oma's worden ook geruimdquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even mijn opa vragen voor een goed onderduikadres.
Dan hoeft die avondklok ook nietquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Alle opa's en oma's worden ook geruimd
mja sneuquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:41 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)hte-aangehouden.html
Gelukkig is BB er nog.
Stom verhaal als je het zo leest. Ze was twee weken kwijt maar niemand kwam op het idee om bij haar thuis te kijken?
Misschien vonden ze het wel even lekker rustigquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:41 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)hte-aangehouden.html
Gelukkig is BB er nog.
Stom verhaal als je het zo leest. Ze was twee weken kwijt maar niemand kwam op het idee om bij haar thuis te kijken?
De RIVM flat?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me komt hier slapen omdat de EOD een flat bij haar in de buurt aan het ontruimen is.
moet ze dan niet op het bureau overnachten ?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me komt hier slapen omdat de EOD een flat bij haar in de buurt aan het ontruimen is.
Is dat hoe de paus ruikt?quote:
P(l)ausibel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wierook die naar oude, muffe mannen ruikt, met een zweem van incontinentie?
Daar zie je toch niets van?quote:
quote:
Oeh, dan kunnen we brandende spietsen doenquote:
Weirdquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JE KLINKT ZELF WIEROOKGLITTER
Beetje oververmoeid geloof ik... en KOPPIJN...quote:
Wierook en hoofdpijn is geen goeie combi.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beetje oververmoeid geloof ik... en KOPPIJN...
even wierook aanzetten... steken... aandoen.
ik ben van de goede combi's jwzquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wierook en hoofdpijn is geen goeie combi.
Ik ook.. Eten en wiet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben van de goede combi's jwz
Bier en tietenquote:
Gewoon een beetje bladerdeeg dus? Wel een stuk aangenamer dan met kaas.quote:
Present.quote:
Ik heb beiden en ik vind mezelf niet ordinair?quote:
Meer dan genoeg, maar zie niet in hoe dat nu relevant is?quote:
Echt hoor.quote:
Poeh gelukkig, begon vertrouwen in de mensheid al te verliezen.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb beiden en ik vind mezelf niet ordinair?
Leg eens uit dan wat er ordinair aan bier is? Dat tieten wat plat (hihaho) is, ben ik met je eens.quote:
Platte tietenquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er ordinair aan bier is? Dat tieten wat plat (hihaho) is, ben ik met je eens.
Ik vond 'm grappig.quote:
ja weet niet, moet dan meteen aan voetbalkantines of studentencorpsen denkenquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er ordinair aan bier is? Dat tieten wat plat (hihaho) is, ben ik met je eens.
Dan is wijn net zo ordi.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja weet niet, moet dan meteen aan voetbalkantines of studentencorpsen denken
Baco's en billen dan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja weet niet, moet dan meteen aan voetbalkantines of studentencorpsen denken
ook, drink ik ook niet. ik drink alleen koffie en water en cola zero... STIJLVOLquote:
krijg gta feelingquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oeh, dan kunnen we brandende spietsen doen
Maar dan deze keer voor het echiequote:
Dan moet je misschien niet heel de tijd op je telefoon zittenquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
Godver het is weer de nacht voor t naar huis gaan hoor. Deze jongen kan weer ens niet jn slaap komen.
Gelukkig voor Joop is het een billenman, laat ik het daar op houden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja toch.
Heb zelf al goeie billen om in te knijpen.
Tieten
Jij hebt goeie billen, of slechte tieten? 🤔quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig voor Joop is het een billenman, laat ik het daar op houden.
Ga lekker batsen met je oma :pquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je misschien niet heel de tijd op je telefoon zitten
Ik douw babi pangpang in je reet, klootviool.quote:
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt goeie billen, of slechte tieten? 🤔
als je een peuk erin hangt?quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
soms vergeet ik gewoon dat ik ben gestopt met roken
Nee jij zult het wel weer kut vinden net als allesquote:
jepsquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij zult het wel weer kut vinden net als alles
Nou en.quote:
Krijg ik van jou ookquote:
Sorry, liet me een beetje gaanquote:
Ik heb geen zin om morgenochtend wakker te worden terwijl er een frituursnack op de rand van mijn bed d'r messen aan het slijpen isquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om morgenochtend wakker te worden terwijl er een frituursnack op de rand van mijn bed d'r messen aan het slijpen is
Tuurlijk wel, trek gelijk ff een tong erdoor en opgelost.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om morgenochtend wakker te worden terwijl er een frituursnack op de rand van mijn bed d'r messen aan het slijpen is
Niet gekliktquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie hem dan live een tia-tje krijgen.![]()
Die wil je zeker ookquote:
Wel een vrolijk beestjequote:
ja haalt het niet bij dat vosjequote:Op zondag 25 oktober 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een vrolijk beestje
Alleen dat mormel wat op het einde er nog bij komt
Daar zou de chinees nog geen babi pangang van maken.quote:
Je auto alleen voor noodzakelijke dingen gebruiken. Rot op zeg.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze week gebeurt er dus niks.
En (basis) scholen en winkels gaan sowieso nooit dicht.
Dat betekend geen rust voor mij op mijn werk dus.
https://www.ad.nl/politie(...)n-cruciaal~ac1197a9/
Ja dat deed ik al.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je auto alleen voor noodzakelijke dingen gebruiken. Rot op zeg.
Nope.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Flikker dan echt helemaal alles dicht.
Echt he, je mag je auto gewoon gebruiken wanneer je wil, pfffftquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een lockdown zonder lockdown maatregelen..quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze week gebeurt er dus niks.
En (basis) scholen en winkels gaan sowieso nooit dicht.
Dat betekend geen rust voor mij op mijn werk dus.
https://www.ad.nl/politie(...)n-cruciaal~ac1197a9/
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-gedragen~a844a2e1/quote:‘We zijn een apart land met aparte mensen, die nooit geleerd hebben zich echt te gedragen’
"Het is echt noodzaak dat ik nu ga winkelen bij de H&M meneer agent".quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel zo. En er moet altijd (even) tegen de regels aangeschopt worden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-gedragen~a844a2e1/
QFT
Ja was weer een beetje gebroken. Maar nu is de vakantie voorbij en ben ik waarschijnlijk gewoon weer goed moe aan het einde van de dagquote:Op maandag 26 oktober 2020 06:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat een kut nacht heb jij achter de rug
Ah, Werkze!quote:Op maandag 26 oktober 2020 06:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja was weer een beetje gebroken. Maar nu is de vakantie voorbij en ben ik waarschijnlijk gewoon weer goed moe aan het einde van de dag![]()
Laatste dag voor jou nu?
Hele dag André Hazes draaien dus!quote:Op maandag 26 oktober 2020 06:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, Werkze!
Ja laatsteworden om 9.30 eindelijk beloodst.
Om 14u komt aflosser en wij om 22u naar t hotel.
Normaal gesproken is dit gedrag misschien een voordeel in onze cultuur, bij een pandemie niet zo handig.quote:Op maandag 26 oktober 2020 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-gedragen~a844a2e1/
QFT
quote:Behalve observaties van historici en antropologen kunnen ook harde cijfers daar ons iets over vertellen. De twee Nederlandse ambtenaren pakten het wereldwijd veel toegepaste Hofstede-model erbij. Dat is vernoemd naar de dit jaar overleden Nederlandse organisatiepsycholoog Geert Hofstede. Het vergelijkt culturen op zes onderdelen, zoals individualisme, de acceptatie van hiërarchie, risicomijdend gedrag en de mate waarin er uitbundig genoten wordt van het leven.
Grofweg geldt: hoe hiërarchischer, collectivistischer en ingetogener een cultuur is, hoe beter het volk in crisistijden streng opgelegde orders verdraagt en hoe trouwer het een forse gedragsverandering voor langere tijd accepteert.
De ambtenaren vergeleken de Nederlandse scores met die van Spanje, Zweden en Zuid-Korea. Nederlanders bleken het meest geīndividualiseerd, houden niet van hiërarchie (alleen Zweden vinden dat nog lastiger) en zijn sterk gericht op plezier maken.
Ik ben er ondertussen wel elke maand een keer geweest dus kan het blijven zeggenquote:Op maandag 26 oktober 2020 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik alweer 3 jaar geleden (en een maand ofzo)
Nee.quote:
ach vraag mij af hoe slecht wij ons gedragen. in Spanje en Italie hebben ze gewapende agenten nodig om men binnen te houdenquote:Op maandag 26 oktober 2020 07:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dit gedrag misschien een voordeel in onze cultuur, bij een pandemie niet zo handig.
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ondertussen wel elke maand een keer geweest dus kan het blijven zeggen
Hier ook, alleen wij zetten die agenten niet inquote:Op maandag 26 oktober 2020 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach vraag mij af hoe slecht wij ons gedragen. in Spanje en Italie hebben ze gewapende agenten nodig om men binnen te houden
Zit jij in het pluto-pak?quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:43 schreef mschol het volgende:
[..]
oh mooi
*vertrekt naar disneyland paris
Hoe kom je erbij dat mensen in Nederland op dit moment binnen blijven?quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach vraag mij af hoe slecht wij ons gedragen. in Spanje en Italie hebben ze gewapende agenten nodig om men binnen te houden
ja dat zie ik in den haag ook maar dit is natuurlijk niet de meerderheid van de mensenquote:Op maandag 26 oktober 2020 07:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat mensen in Nederland op dit moment binnen blijven?
Afgelopen vrijdag werkte ik bij mijn vriendin waarbij ik uitzicht op een winkelstraat heb. Genoeg mensen die daar nog vrolijk met 3-4 personen aan het shoppen waren. Het leken me ook niet allemaal essentiële aankopen.
Ik ook nietquote:
Pretparken vind ik normaal wel leuk, maar inderdaad ergens 3 kwartier aanschuiven om 30 seconden in een achtbaan te zitten staat mij wel een beetje tegen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet
Het klinkt altijd als heel veel in de rij staan. En als ik ergens een hekel aan heb.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier ook, alleen wij zetten die agenten niet in
Wij Nederlanders zijn slecht in regels opvolgen, maar er staat ook totaal geen straf op, dus we gaan er gewoon mee door.quote:
gelukkig niet zeg, lijkt me niet tof in zo'n pak te moeten rondlopenquote:
ik vroeger een keertje, daarna hele tijd niet en sinds 2010 ofzo bijna jaarlijks? ergens rond die periode ben ik aangestoken en loop ik bijna elk jaar rond met een jaarpasquote:
k denk dat wij niet zoveel verschillen van andere landen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn slecht in regels opvolgen, maar er staat ook totaal geen straf op, dus we gaan er gewoon mee door.
de politie ontruimt een illegaal feest met 300 man en deelt 2 boetes uit. dan weet je gewoon dat de dag erna hetzelfde gebeurt.
Klopt. Nederland is een jengelkind met een ouder die steeds dreigt met straf maar het nooit geeft. En dat komt waarschijnlijk doordat veel Nederlanders jengelkinderen waren met ouders die steeds dreigden met straf maar het nooit gaven.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zijn slecht in regels opvolgen, maar er staat ook totaal geen straf op, dus we gaan er gewoon mee door.
de politie ontruimt een illegaal feest met 300 man en deelt 2 boetes uit. dan weet je gewoon dat de dag erna hetzelfde gebeurt.
Interessant is dat Zweden nog minder van hiërarchie houden, maar wel naar de overheid luisteren. Dus op zich heeft hiërarchie en dan wellicht weinig mee te maken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dit gedrag misschien een voordeel in onze cultuur, bij een pandemie niet zo handig.
[..]
dat is vaak wel het geval..quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet
Het klinkt altijd als heel veel in de rij staan. En als ik ergens een hekel aan heb.
een jaarpas? ga je dan ook meerdere keren in een jaar?quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg, lijkt me niet tof in zo'n pak te moeten rondlopen
[..]
ik vroeger een keertje, daarna hele tijd niet en sinds 2010 ofzo bijna jaarlijks? ergens rond die periode ben ik aangestoken en loop ik bijna elk jaar rond met een jaarpas
Daar verschillen we duidelijk van mening.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k denk dat wij niet zoveel verschillen van andere landen.
Overigens denk ik ook niet dat je het van de jonge mensen die naar die illegale feestjes gaan kan verwachten dat ze dit soort 'kattenkwaad' helemaal niet uithalen.
Hier heb ik niet van illegale feesten gehoord tijdens de lockdown. Wel dat de politie boetes van een kleine 10.000 EUR uitdeelt als je je niet aan je quarantaine houdt.. Maar goed, hier is ook zo weinig criminaliteit dat de politie wel tijd heeft om boetes uit te schrijvenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k denk dat wij niet zoveel verschillen van andere landen.
Overigens denk ik ook niet dat je het van de jonge mensen die naar die illegale feestjes gaan kan verwachten dat ze dit soort 'kattenkwaad' helemaal niet uithalen.
ja een feestje. Als ik vorig jaar tegen je had gezegd dat de clubs ruim een half jaar dicht zouden gaan had je mij uitgelachenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een jaarpas? ga je dan ook meerdere keren in een jaar?
[..]
Daar verschillen we duidelijk van mening.
een illegale rave is dan ook niet echt kattenkwaad.
meestal keer of 3-4 en dan een dag of 3-4.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een jaarpas? ga je dan ook meerdere keren in een jaar?
Nou ja dat las ik ook dat ze bij het ontdekken van die illegale feestjes niet de mankracht hadden om men te beboeten.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier heb ik niet van illegale feesten gehoord tijdens de lockdown. Wel dat de politie boetes van een kleine 10.000 EUR uitdeelt als je je niet aan je quarantaine houdt.. Maar goed, hier is ook zo weinig criminaliteit dat de politie wel tijd heeft om boetes uit te schrijven
ik wil best vrijwillige boa zijn in de tram ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dat las ik ook dat ze bij het ontdekken van die illegale feestjes niet de mankracht hadden om men te beboeten.
En als dit nou de criminaliteit is die men uithaalt in coronatijd dan gaat het niet zo slecht toch
Lekker er op los knuppelenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil best vrijwillige boa zijn in de tram ofzo
God, wat lijkt me dat een hondenbaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil best vrijwillige boa zijn in de tram ofzo
Illegale raves zijn buiten corona tijd natuurlijk ook al verboden, maar dat terzijde.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dat las ik ook dat ze bij het ontdekken van die illegale feestjes niet de mankracht hadden om men te beboeten.
En als dit nou de criminaliteit is die men uithaalt in coronatijd dan gaat het niet zo slecht toch
ONTBIJTGENOTquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Kom er maar in Haags, de vakantie is nou wel afgelopen.
Ik had liever dat ze 'kattenkwaad' uithaalden dat het aantal besmettingen niet verder omhoog helptquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijne welquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Kom er maar in Haags, de vakantie is nou wel afgelopen.
Denk niet dat de feestjes de oorzaak zijn maar dat de maatregelen gewoo compleet tegen onze natuur in gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Illegale raves zijn buiten corona tijd natuurlijk ook al verboden, maar dat terzijde.
Als je in corona tijd denkt dat het kattenkwaad is om met een paar honderd mensen samen te komen en alle afstand en hygiëne regels een je laars te lappen dan is het natuurlijk wel logisch dat we het aantal besmettingen niet onder controle krijgen
Ik moet eens kijken hoeveel dagen ik nog over heb voor dit jaar, ik heb nog wel wat vakantie nodigquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne welKan niet wachten tot ik met pensioen ga, hele dag lekker doen waar je zin in hebt
Iedereen hier dood als Haags terugkomt omdat we weken niet gegeten hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al een week niet fatsoenlijk geluncht doordat lunchgenot niet werd geopend.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne welKan niet wachten tot ik met pensioen ga, hele dag lekker doen waar je zin in hebt
Nog 30 jaar voor mij, als de leeftijd niet verhoogd wordt. Gvd dat is bijna zo lang als ik al in leven benquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat lijkt me ook heerlijk. Maar dat duurt nog wel erg lang
Ik heb door de herfst nu ook een Disneyland-gevoelquote:Op maandag 26 oktober 2020 07:43 schreef mschol het volgende:
[..]
oh mooi
*vertrekt naar disneyland paris
Haags is zich niet bewust van zijn grote verantwoordelijkheidquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen hier dood als Haags terugkomt omdat we weken niet gegeten hebben
@Justin_Case we er allemaal niet meer zijn als je terugkomt...quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags is zich niet bewust van zijn grote verantwoordelijkheid
* Zoekt touw.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog 30 jaar voor mij, als de leeftijd niet verhoogd wordt. Gvd dat is bijna zo lang als ik al in leven benDan klinkt het wel heel lang.
Laagseizoen en doordeweeks.quote:Op maandag 26 oktober 2020 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pretparken vind ik normaal wel leuk, maar inderdaad ergens 3 kwartier aanschuiven om 30 seconden in een achtbaan te zitten staat mij wel een beetje tegen.
Neeee! We helpen elkaar er nog wel 30 jaar doorheen op FOK! Of op KSC.nl als FOK! het niet meer zo lang uithoudtquote:
Ja, graagquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
zal ik een bericht via insta sturen dat we honger hebben :p
Misschien niet de oorzaak maar wel een oorzaak.quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat de feestjes de oorzaak zijn maar dat de maatregelen gewoo compleet tegen onze natuur in gaan.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neeee! We helpen elkaar er nog wel 30 jaar doorheen op FOK! Of op KSC.nl als FOK! het niet meer zo lang uithoudt
Dat bepalen wij welquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vorige keer vond die het wat overdreven geloof ik
Ja, Justin Casequote:Op maandag 26 oktober 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zullen we ksc.nl vast registreren?
Ga jij mee dan?quote:
Keertje half juli gegaan, had verwacht dus geen zak te kunnen doen vanwege de drukte. Maar we hebben alles gewoon kunnen doen in twee dagen, zelfs al die animatiedingen in Studios, zo rustig was het. Mijn zus is Disneyfan en zit er normaal gesproken bijna elk jaar en die zat echt met verbazing naar de foto's te kijken. Lege Main Street en allesquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is vaak wel het geval..
je hebt wel wat mogelijk heden hier en daar om sneller door rijen heen te gaan en mij lukt het me buiten vakanties best aardig om, alles gehad te hebben wat ik wil doen in een dag (excl shows)
nou als iets tegen onze natuur in gaat is het wel lastig he om ons er maar altijd aan te houden. :pquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien niet de oorzaak maar wel een oorzaak.
En ja natuurlijk gaan die maatregelen tegen onze natuur in, maar dat wil niet zeggen dat je je er niet aan moet houden
Ik moet me al maanden inhouden om niet naar een illegale rave te gaan, Bitterbalquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als iets tegen onze natuur in gaat is het wel lastig he om ons er maar altijd aan te houden. :p
Voor ons fokkers is het makkelijk om niet naar zon feestje te gaan ja
Hou vol buda hou volquote:Op maandag 26 oktober 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet me al maanden inhouden om niet naar een illegale rave te gaan, Bitterbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |