SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maatje van je is chef kok daar?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wou eigenlijk nog iets over Den Helder zeggen
vergeten
kan nogquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
vergeten
En luiquote:
Ik kan niet zo goed met de marinelui omgaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
vergeten
ik ook nietquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met de marinelui omgaan.
Zij vooral gewoon niet met mensen, überhaupt, toch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met de marinelui omgaan.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Al die lullige huizenprijsjes hier, harder werken mensen
Nee mijn maatjes zijn chef-kok in fatsoenlijke plekken.quote:
Eh, ik ken er een paar die redelijk normaal zijn, maar daar houdt het wel mee op.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij vooral gewoon niet met mensen, überhaupt, toch?
ah.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee mijn maatjes zijn chef-kok in fatsoenlijke plekken.
Ja ken je de Travelsnack "Vier nachten in Nairobi"?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah.
had je de ambassadeursdochter een veeg gegeven?
ftfyquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ken je de Travelsnack "Vier nachten in een Nairobische"?
Wat zeg je, ik versta je niet door die gouden lepel in je mond.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Al die lullige huizenprijsjes hier, harder werken mensen
doen!quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe zal ik mijn travelsnacks namen gaan geven trouwens?
Jaaaaaaquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe zal ik mijn travelsnacks namen gaan geven trouwens?
Dit is ongeveer net zoveel kans op AIDS dan in Den Helder of Moskou.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ken je de Travelsnack "Vier nachten in Nairobi"?
quote:
Binnenkort maar weer eens eentje maken dan.quote:
Hamilton wint, Verstappen derde. Dat wist je al toch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Leuke race dit, rolt van crash naar crash en nu regen.
'Diep inside een Terschellinger eendenfuik'?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort maar weer eens eentje maken dan.
Je hebt nog wat materiaal in de archieven?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort maar weer eens eentje maken dan.
Indycarquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hamilton wint, Verstappen derde. Dat wist je al toch?
Niet veel meer. Maar nog wel iets op zichquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Je hebt nog wat materiaal in de archieven?
oh dat snap ik nooit. Dat is alleen maar heel hard drie rijen dik in de rondte rijden en als er eentje een minieme stuurfout maakt vliegen er gelijk dertig auto's in de fikquote:
Ze rijden nu op een roadcourse, stratencircuit zelfs.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat snap ik nooit. Dat is alleen maar heel hard drie rijen dik in de rondte rijden en als er eentje een minieme stuurfout maakt vliegen er gelijk dertig auto's in de fik
oh dan ben ik in de war met Nascar denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze rijden nu op een roadcourse, stratencircuit zelfs.
Nee, ze doen vooral ovals, dat klopt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dan ben ik in de war met Nascar denk ik.
wishfull thinking...quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)r-duidelijkheid.html
Hehe eindelijk. Politie en ME gaan met scherp schieten bij schijt-aan-corona-feestjes. Nu gaan we problemen oplossen
Sluipschutters op de dakenquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hehe eindelijk. Politie en ME gaan met scherp schieten bij schijt-aan-corona-feestjes. Nu gaan we problemen oplossen
heeft met z'n wagen de navelstreng doorgeburned zeker?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Iemand die de Indy 500 ooit heeft gewonnen is bij de geboorte van mijn neefje geweest
En die gaf de eerste melk zeker?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Iemand die de Indy 500 ooit heeft gewonnen is bij de geboorte van mijn neefje geweest
Alsof Nederlandse tokkies luisteren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Lolllll, safety car heeft geen brandstof meer.![]()
nee daarom ook schietenquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse tokkies luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |