Vind ik wat snel na een half uurtje.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Conteh kan er niet zoveel van denk ik.
Mwah zowel tegen Twente als RKC verdien je over de hele wedstrijd gewoon de drie punten. Heb het idee dat we aardig onderpresteren. Aan de andere kant heb ik er ook geen vertrouwen in dat we tegen clubs als Heerenveen, Vitesse en Utrecht wèl alles gaan winnen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar had iemand anders verwacht zo zonder spits?
De combinatie gebrek aan scorend vermogen, teveel spelers uit vorm en een constante stroom aan blessures maakt gewoon dat je nu staat waar je ook hoort te staan. Misschien dat we 2 punten meer hadden moeten hebben van de wedstrijd tegen Twente. Wordt een vermoeiend en frustrerend seizoen waar je hopelijk 3e wordt. Dat zal lastig zat worden want AZ gaat vast ook weer draaien.
Ik vond het tekenend hoe Toornstra op een gegeven moment geprezen werd om zijn rust in het spel. Ik dacht meteen: nee man, dat is gewoon zijn handelingssnelheid. Als het spel sneller gaat vertraagt hij het zichtbaar, gaat het langzamer (zeldzaam) dan lijkt hij het te versnellen maar onderaan de streep heeft ie maar één versnelling waarin hij vastzit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:49 schreef Haringkop het volgende:
Traditioneel puntverlies in Waalwijk, sommige dingen veranderen nooit. Voor de rust had je al minstens twee goals moeten maken, maar uiteindelijk is het allemaal te traag en te sloom. Fatsoenlijk positiespel blijkt kennelijk niet trainbaar.
Berghuis, Teixeira, Kokcu, Sinisterra. Genoeg aangevers, maar Linssen is geen spits. Narsingh is geen spits. Jorgensen is constant geblesseerd en kan er niet zoveel meer van.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar al had je wel een wel goede spits, wie had hem bediend dan? De bal gaat toch veel langzaam rond, geen beweging zonder de bal, beroerde aannames, we kunnen amper 1of 2 aanraken spelen. Hoe vaak zie je een geslaagd driehoekje...
Ja, begin ook wel te draaien. Twee aardige potjes gespeeld. Dat was het wel. Vertraagt zo enorm.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben ook wel klaar met Diemers. Af en toe een leuke bal, maar echt veel te weinig.
Hij maakt ook vaak de verkeerde keuzes in zijn passing..kiest vaak voor een te moeilijke oplossing.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, begin ook wel te draaien. Twee aardige potjes gespeeld. Dat was het wel. Vertraagt zo enorm.
Voelt echt als een typische subtopspeler. Soms doet ie dingen waar je dan van denkt 'oh nou, dat was prima'. Maar dat blijft bij soms.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, begin ook wel te draaien. Twee aardige potjes gespeeld. Dat was het wel. Vertraagt zo enorm.
Mee eens. Wil niet uitsluiten dat hij bij ons uiteindelijk kan aanhaken qua niveau want er zit wel wat in, maar je kan niet van zo’n jongen verwachten dat ie er gelijk staat.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voelt echt als een typische subtopspeler. Soms doet ie dingen waar je dan van denkt 'oh nou, dat was prima'. Maar dat blijft bij soms.
Oneens.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Wil niet uitsluiten dat hij bij ons uiteindelijk kan aanhaken qua niveau want er zit wel wat in, maar je kan niet van zo’n jongen verwachten dat ie er gelijk staat.
Dat gaat hem niet meer worden hoor. Weet nog dat Perez vorig seizoen ook kritisch op hem was omdat hij steeds de bal vijf keer moet aanraken voordat ‘ie goed ligt. Dat ga je er niet meer uitkrijgen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Wil niet uitsluiten dat hij bij ons uiteindelijk kan aanhaken qua niveau want er zit wel wat in, maar je kan niet van zo’n jongen verwachten dat ie er gelijk staat.
Geertruida is er ook nog. Die mag wat mij betreft sowieso Toornstra vervangen, die vond ik vandaag ook weer zo fucking slordig af en toe.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:17 schreef fetX het volgende:
Maar ja die Teixeira zal er ook wel een tijdje uit liggen als dat hamstring is.
Dan zit je dus met Toornstra, Kokcu en Diemers.
Vond Geertruida vandaag echt heel slecht invallen, maar goed. Heel veel opties hebben we niet.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geertruida is er ook nog. Die mag wat mij betreft sowieso Toornstra vervangen, die vond ik vandaag ook weer zo fucking slordig af en toe.
En dan Toornstra op Diemers zijn plek.
Als Texeira er uit ligt dan, kreeg de indruk dat het ook stukje voorzorg was en dat het dus wel meevalt.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:17 schreef Scrummie het volgende:
Oneens.
Is het niet, gaat het niet worden. En ik vind dus wel dat je van zo'n speler mag verwachten dat ie er gelijk staat. Het is geen jong mannetje uit een ver land ofzo.
Verwacht het ook niet, hoor. Punt is ook wel dat die jongen gewend is om ontzettend veel tijd te krijgen op het veld en bij Feyenoord krijg je dat niet. Wie weet past hij zich er nog op aan. Ben graag wat optimistisch in dit soort gevallen, zeker omdat er voorlopig niks beters lijkt te komen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:17 schreef Caland het volgende:
Dat gaat hem niet meer worden hoor. Weet nog dat Perez vorig seizoen ook kritisch op hem was omdat hij steeds de bal vijf keer moet aanraken voordat ‘ie goed ligt. Dat ga je er niet meer uitkrijgen.
We zijn inmiddels zo ver dat we verlangden naar Narsingh deze week, dat zegt al genoeg over de opties...quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond Geertruida vandaag echt heel slecht invallen, maar goed. Heel veel opties hebben we niet.
Moet dus zeggen dat Narsingh helemaal niet zo slecht invielquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We zijn inmiddels zo ver dat we verlangden naar Narsingh deze week, dat zegt al genoeg over de opties...
Oh en is Conteh al afgeschreven of kan dat pas na 37 minuten?
Nee vond ik ook hoor! Maar ik weet nog dat de kotssmileys niet te tellen waren als zijn naam alleen viel en van de week was het ineens: ja maar diepgang, Narsingh is er nog!quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet dus zeggen dat Narsingh helemaal niet zo slecht inviel
Inderdaad, die liep toen compleet te klooien tegen de amateurs van Gemert terwijl aan de andere kant Hankouri de avond van zijn leven had.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:29 schreef Caland het volgende:
Sinisterra had ik na een wedstrijd of 3 ook volledig afgeschreven. En wie niet trouwens toen
Die leek er écht helemaal niks van te kunnen
Balotelli.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:30 schreef Haringkop het volgende:
Is er niet ergens nog een spitsje zonder contract?
Balotelli.quote:Op zondag 25 oktober 2020 19:30 schreef Haringkop het volgende:
Is er niet ergens nog een spitsje zonder contract?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |