SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die bijzonder?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:16 schreef Karzai het volgende:
![]()
mijn ballen zijn pittig geworden
[ afbeelding ]
Ah Smakelijkquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:16 schreef Karzai het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vette shit die ballen van jouquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:16 schreef Karzai het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Donkere dagen voor kerst komen er weer aan.
Verbrand stuk vlees.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:16 schreef Karzai het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
dadelijk wordt die wintertijd permanentquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik altijd, haat aan donkere dagen.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel al zin in de kerstvakantie. Lekker paar dagen helemaal niets doen.
Wat denk je? Dinsdag weer Ruttegodgenot?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk wordt die wintertijd permanent
nou ja. Moet bekennen dat als ik buiten loop eigenlijk niets merk van maatregelen behalve geen horeca. Ben natuurlijk wel al gewend geraakt aan rustiger straatbeeld maar het lijkt nog steeds druk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat denk je? Dinsdag weer Ruttegodgenot?
Dat maakt niet uit als je in Thailand woont.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk wordt die wintertijd permanent
en woensdag lockdownaidsgenot allen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat denk je? Dinsdag weer Ruttegodgenot?
daar wordt het ook vroeg donkerquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit als je in Thailand woont.
Wat is daar moeilijk aan?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil lui op mijn reet zitten maar kan niet.
Hoezo ineens vrije tijd?quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Weer een boek uit.. Gaat hard zo nu ik ineens weer vrije tijd heb
Gewoon nog een smoken.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet afwassen, was ophangen en douchen. Oh en afdrogen.
ja wordt nog later iddquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:32 schreef Karzai het volgende:
Ik heb liever dat het sóchtends wat vroeger licht is, nu gaat om half acht de zon op
Ohja.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen studie meer naast m'n werk, scheelt toch zo'n 20u per week
heb ik allemaal al gedaan vandaagquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet afwassen, was ophangen en douchen. Oh en afdrogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |