abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195852426
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:01 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Waarom zou je dat überhaupt willen?
Waarom ik goede seks zou willen :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195852512
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Gewoon allemaal echt, lieverd :*

Matches met bots worden verwijderd door Tinder zelf.
Oke ik geloof je
pi_195852629
Aantal matches zegt niet zoveel. Als je er lang op zit en nooit matches delete dan stapelt het zich vanzelf op.

Door je zoekafstand of leeftijden te veranderen krijg je weer een nieuwe stapel kaarten. Eerst had je dan dat de 1e een match was. Nu is het vaak de 2e van de nieuwe stapel.

Veel foto's zijn gewoon nep of inactief. Let maar eens op hoeveel van die mooie meiden er aan de TU studeren. In real life een enkeling. Maar op Tinder is de helft vd knappe dames engineer _O-

Wat ik merk is vooral meer matches als je onderweg bent. Toevallig ben ik chauffeur en heb dan elke dag dat ik onderweg ben wel minimaal een match. Maar als ik thuis ben is het misschien eens in de maand een match.

En tja op Tinder moet je vooral heel leuk kunnen chatten anders kom je niet ver. Zelf ben ik niet zo van het chatten dus Tinder is eigenlijk niet zo m'n ding. De dames zitten ondertussen lekker verder te swypen en dan is er altijd wel een kerel die ze het bed in lult.

Tinder passport is wel de leukste functie eigenlijk dan kun je nog eens de wereld door swypen. Maargoed een date is dan nog verder weg dan in NL.

Beter in real life. In de supermarkt en zelfs op straat zijn vrouwen een stuk aardiger dan op tinder.
pi_195852747
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:16 schreef tstile het volgende:
. De dames zitten ondertussen lekker verder te swypen en dan is er altijd wel een kerel die ze het bed in lult.
Alsof ze daar zelf niet op uit zijn :+
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_195852748
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:16 schreef tstile het volgende:
Aantal matches zegt niet zoveel. Als je er lang op zit en nooit matches delete dan stapelt het zich vanzelf op.

Door je zoekafstand of leeftijden te veranderen krijg je weer een nieuwe stapel kaarten. Eerst had je dan dat de 1e een match was. Nu is het vaak de 2e van de nieuwe stapel.

Veel foto's zijn gewoon nep of inactief. Let maar eens op hoeveel van die mooie meiden er aan de TU studeren. In real life een enkeling. Maar op Tinder is de helft vd knappe dames engineer _O-

Wat ik merk is vooral meer matches als je onderweg bent. Toevallig ben ik chauffeur en heb dan elke dag dat ik onderweg ben wel minimaal een match. Maar als ik thuis ben is het misschien eens in de maand een match.

En tja op Tinder moet je vooral heel leuk kunnen chatten anders kom je niet ver. Zelf ben ik niet zo van het chatten dus Tinder is eigenlijk niet zo m'n ding. De dames zitten ondertussen lekker verder te swypen en dan is er altijd wel een kerel die ze het bed in lult.

Tinder passport is wel de leukste functie eigenlijk dan kun je nog eens de wereld door swypen. Maargoed een date is dan nog verder weg dan in NL.

Beter in real life. In de supermarkt en zelfs op straat zijn vrouwen een stuk aardiger dan op tinder.
Ik heb ooit stage gelopen op de TU. :')

Ik kan bevestigen dat het stikt van de lekkere boys. Vrouwen zijn er bijna niet. :')
pi_195852980
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarom ik goede seks zou willen :')
Ja niet alsof je daar sneller zwanger van raakt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_195853028
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja niet alsof je daar sneller zwanger van raakt
Dat is waar, en ik heb mij al voortgeplant dus beter stop ik met seks nu.
pi_195853156
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Alsof ze daar zelf niet op uit zijn :+
Zijn er een hoop die erbij zeggen 'no ONS' etc etc etc

Maargoed die zullen dan wel de 2e date gaan seksen ipv de 1e :')
pi_195853282
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 19:43 schreef tstile het volgende:

[..]

Zijn er een hoop die erbij zeggen 'no ONS' etc etc etc

Maargoed die zullen dan wel de 2e date gaan seksen ipv de 1e :')
Heb ik er ook wel is ingezet om de grootste gekkies af te schrikken. Maar ben niet vies van seks op de eerste date. Hoeft niet per se maar als het goed voelt, ik heb zin, hij heeft zij en de omstanders zijn er naar “Why not”.
pi_195853488
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet doe, met normale profielen matchen.
Maar wat bedoel je precies dan, want tbh zie ik qua gedrag weinig verschil tussen de “knappe” en “normale” mannen.
Bij beide categorieën heb je eikels en aardige kerels.
Alleen de extreem knappe zijn vaak lichtelijk narcist.
Ik bedoel, dat jij als vrouw al 300x meer likes krijgt dan een man van hetzelfde "kaliber". Je krijgt waarschijnlijk zelfs tig keer meer likes dan mannen die in een "knappere league" zitten. Eerlijker wijze zou dat natuurlijk gelijk verdeeld moeten zijn, zo krijgen beide partijen ook makkelijker dates.

En dat is dus puur omdat je vrouw bent en het ouderwetse "mannetjes gaan achter de vrouwtjes aan" ook op tinder nog steeds de regel is. Dat Tinder dit ook nog eens tegen de al zwaar competitieve mannelijke tinderaars inzet d.m.v. algoritmes, boosts, tinder premium etc. schiet ook niet op.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_195853491
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:09 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

1 mdn 42.99 / 6 mnd 26.66 / 12 mn 17.91 voor mannen.

Tot zover gelijkheid blijheid.
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 18:10 schreef Fugue het volgende:

[..]

:') en wat krijg je dan? Gegarandeerd een date ofzo?
:') Wat een belachelijke prijzen.

Toen ik vrogâh nog op Tinder zat kon je een maand Gold doen voor een tientje. Af en toe vond ik het wel grappig om dat te doen. Dat is gewoon dus 3 a 4x zo hard gestegen. Bizar.
pi_195853652
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:01 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik bedoel, dat jij als vrouw al 300x meer likes krijgt dan een man van hetzelfde "kaliber". Je krijgt waarschijnlijk zelfs tig keer meer likes dan mannen die in een "knappere league" zitten. Eerlijker wijze zou dat natuurlijk gelijk verdeeld moeten zijn, zo krijgen beide partijen ook makkelijker dates.

En dat is dus puur omdat je vrouw bent en het ouderwetse "mannetjes gaan achter de vrouwtjes aan" ook op tinder nog steeds de regel is. Dat Tinder dit ook nog eens tegen de al zwaar competitieve mannelijke tinderaars inzet d.m.v. algoritmes, boosts, tinder premium etc. schiet ook niet op.
Nja, wel gedeeltelijk eens. Maar schijnbaar voelen mannen zich ook makkelijker aangetrokken. Ik ben nog nooit een man geweest dus zou het niet weten. Het leven is sws niet eerlijk.

Zijn er eigenlijk veel vrouwelijke incels?
pi_195853669
Je kan echt wel zonder kosten maken daten op Tinder. Alleen moet je dan wel beetje je best doen als man.

Ik denk dat de meeste zelf het algoritme over zich oproepen door zonder nadenken alles naar rechts te swypen.

Maargoed voor de meesten is Tinder niet de meest efficiente manier.
pi_195853741
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:08 schreef tstile het volgende:
Je kan echt wel zonder kosten maken daten op Tinder. Alleen moet je dan wel beetje je best doen als man.

Ik denk dat de meeste zelf het algoritme over zich oproepen door zonder nadenken alles naar rechts te swypen.

Maargoed voor de meesten is Tinder niet de meest efficiente manier.
Ja of “met alle respect” je superlike verspillen aan iemand die overduidelijk niet matcht, om wat voor reden dan ook.
pi_195853766
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:08 schreef Avianflu het volgende:

Zijn er eigenlijk veel vrouwelijke incels?
Ja ik maar dan zonder het celibate deel
pi_195853802
Je ziet, Tinder/dating topics doen het goed op FOK! :+
pi_195853804
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:12 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja ik maar dan zonder het celibate deel
Maar wat ben je dan .... je hebt dan toch gewoon seks dus geen incel....
pi_195853864
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze dus een minachting heeft voor mannen in het algemeen maar wel op een pik wil/doet sabbelen :')

Wat technisch gezien dan geen incel kan heten, maar qua gedachtegoed er wel op aansluit?
pi_195853884
quote:

[..]

Ohja zie nu pas waar het voor staat nvm
pi_195853898
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:15 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze dus een minachting heeft voor mannen in het algemeen maar wel op een pik wil/doet sabbelen :')

Wat technisch gezien dan geen incel kan heten, maar qua gedachtegoed er wel op aansluit?
Nee hoor hou je aannames maar voor je
pi_195853917
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:16 schreef Fugue het volgende:

[..]

Nee hoor hou je aannames maar voor je
Noem jezelf dan geen incel als je niet weet waar het voor staat _O-
pi_195853959
quote:

[..]

Gewoon het zure manhatende wat traditonele incels richting vrouwen hebben, maar dan incl. seks denk ik.
pi_195853984
quote:
11s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Gewoon het zure manhatende wat traditonele incels richting vrouwen hebben, maar dan incl. seks denk ik.
:')
pi_195854003
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:19 schreef Fugue het volgende:

[..]

:')
Leg uit dan
pi_195854021
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:20 schreef Chia het volgende:

[..]

Leg uit dan