Mediteer je ook?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja, godver, ik heb een batikschilderij in mijn huis hangen, gekocht van een Indonesisch neukertje. Ben ik nu ook af?
Niet op je Tinder profiel zetten. Op het moment dat ik een thuis date met je heb zijn we al bij “the point of no return” aanbelandquote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja, godver, ik heb een batikschilderij in mijn huis hangen, gekocht van een Indonesisch neukertje. Ben ik nu ook af?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:13 schreef JochemSjakie het volgende:
Alleen zijn is in 95% van de gevallen beter. Echt leuke mensen zijn schaars.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:31 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen zijn is soms beter dan je te mengen met bepaalde kwaliteit.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Zijn er meer van, idd psycho gaan als je niet reageert. Moet je ze blokken, vervolgens duiken ze na een tijd weer op met een ander nummer alsof er niks aan de hand is
Idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:45 schreef Womanly het volgende:
[..]zo te horen zit tinder vol met psycho's.
Vandaag nog lekker alleen gevoeld, al mijn vriendinnen gaan samenwonen en dergelijke. Toen Tinder gedownload, binnen een kwartier weer verwijderd en blij dat ik alleen ben.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 10:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Alleen zijn is in 95% van de gevallen beter. Echt leuke mensen zijn schaars.
Ligt ook aan de leeftijdscategorie vind ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 09:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat zeggen de mannelijke Tinderers over de vrouwelijke en omgekeerd. Conclusie: Tinder is een datingapp voor gestoorde neukmateriaal![]()
Normale mensen zijn bij deze gewaarschuwd
Ik geloof dit wel. Volgens mij ook veel vrouwen met een behoorlijke rugzak op die leeftijd. Bij mannen net zo trouwensquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:38 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijdscategorie vind ik.
Bij 18 tot 25 vind je eigenlijk veel normale meiden. Bij 25-30 zie je al vrouwen met serieuze issues voorbijkomen. Vanaf een jaar of 30 jaar is het aandeel relaxte vrouwen aanzienlijk gedaald![]()
Ik ken Tinder al vanaf de beginjaren, dus heb het wel zien veranderen. Zowel qua profielen (vroeger was Tinder high-class en zat het asovolk op Badoo), maar ook hoe verzuurd vrouwen vanaf een jaar of 25-30 kunnen zijn
Ze zijn teleurgesteld in het leven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:38 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ligt ook aan de leeftijdscategorie vind ik.
Bij 18 tot 25 vind je eigenlijk veel normale meiden. Bij 25-30 zie je al vrouwen met serieuze issues voorbijkomen. Vanaf een jaar of 30 jaar is het aandeel relaxte vrouwen aanzienlijk gedaald![]()
Ik ken Tinder al vanaf de beginjaren, dus heb het wel zien veranderen. Zowel qua profielen (vroeger was Tinder high-class en zat het asovolk op Badoo), maar ook hoe verzuurd vrouwen vanaf een jaar of 25-30 kunnen zijn
Ik woon samen. Echt. Zo fantastisch is het niet. In je eentje kun je veel meer kleding in je kasten kwijt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vandaag nog lekker alleen gevoeld, al mijn vriendinnen gaan samenwonen en dergelijke. Toen Tinder gedownload, binnen een kwartier weer verwijderd en blij dat ik alleen ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |