SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja doe maar aanquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik laat jullie beslissen of ik iets ga doen aan mijn overvolle wasmand.
Dit.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend niet verder gekomen dan wandelen naar de bank, wc, koelkast en bed.
Kan morgen ook nog wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Doe maar niet. Wanneer zijn je schone kleren op? Kom ik wel even stalken in Emmen van de weekquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Niet eigenlijk, hij zit vooral vol omdat er ook beddengoed in de wasmand ligt.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar niet. Wanneer zijn je schone kleren op? Kom ik wel even stalken in Emmen van de week
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren/vandaag voor het eerst de film Scarface gezien.
Binnenstebuiten aandoen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat van de week bijna zonder schoon ondergoed.
Nichtje van me kent Al Pacino persoonlijk. Laatst nog mee wezen dineren daar in de Burj Khalifa.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren/vandaag voor het eerst de film Scarface gezien.
In Japan is daar vast een markt voor. Vuige vuigaardsquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna niet wassen, verkopen en nieuwe kopen..
maak je misschien nog winst ook
Oke uitstraling.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me kent Al Pacino persoonlijk. Laatst nog mee wezen dineren daar in de Burj Khalifa.
in de burj khalifa ben ik geweestquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me kent Al Pacino persoonlijk. Laatst nog mee wezen dineren daar in de Burj Khalifa.
Weet niet ik ben altijd ongemotiveerd op maandag.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Als ik een zondag echt bijna niks uitvoer dan ben ik maandag een totaal wrak, lusteloos en ongemotiveerd?
Daarom sport ik altijd op zondag.
dit jaquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet ik ben altijd ongemotiveerd op maandag.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Weekend net voorbij en weer 5 dagen wachten tot weekend is.
Maar heb je op een zondag weleens een paar uur gesport?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet ik ben altijd ongemotiveerd op maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |