Wat een lieve kikkervisjes!quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:54 schreef Kluun1985 het volgende:
Een hele goedemorgen!
[ afbeelding ]
Wat maakt die man mooie kindjes![]()
Een pakislaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Aan de ogen van de kinderen te zien, krijgen ze regelmatig een pak slaag.
Ze zijn superlief! Dochtertje mag niet zingen, het zoontje gaat zijn vader volgen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat een lieve kikkervisjes!
Kunnen zij ook niet zingen?
Dat zijn geen wallen. Beide lijken sprekend op hun bloedmooie papa.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:06 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom hebben die kids wallen van een kilometer??
Nee, hij is een goede vader.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Aan de ogen van de kinderen te zien, krijgen ze regelmatig een pak slaag.
Maar ik heb deze foto's van zijn mattie Youssef....quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:27 schreef mr.klojo het volgende:
Net even met abid aan de telefoon gezeten, hij neemt nieuwe wachtwooorden zodat kluun de dropbox van abid niet meer plunderd voor foto's.
Ja, hij is getrouwd met zijn nichtje. Dat kan ik niet serieus nemen. In een westers land wordt zijn huwelijk niet erkend.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:28 schreef jameshond7 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij in hij al bezet Kluun!
Hoezo seksisme? Hij komt uit een conservatieve familie. Vrouwen zijn huisvrouw, iedereen wordt uigehuwelijkt, vrouwen zitten alleen thuis en zorgen voor de kids. Meisjes die zingen hoort niet. Dat is geen seksisme dat heet beschermen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:29 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En jij keurt deze seksisme goed?
Jij bent verlieft op iemand die aan incest doet? Walgelijk Kluun. Echt walgelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 00:12 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja, hij is getrouwd met zijn nichtje. Dat kan ik niet serieus nemen. In een westers land wordt zijn huwelijk niet erkend.
Ben jij een vrouw dan? Wordt homofille daar wel geaccepteerd? En waarom zou hij ineens op een man vallen in plaats van een vrouw (zijn nicht)?quote:Op maandag 26 oktober 2020 00:14 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hoezo seksisme? Hij komt uit een conservatieve familie. Vrouwen zijn huisvrouw, iedereen wordt uigehuwelijkt, vrouwen zitten alleen thuis en zorgen voor de kids. Meisjes die zingen hoort niet. Dat is geen seksisme dat heet beschermen.
Rijst met kebab en roti is toch veel te zwaar als ontbijt?quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:54 schreef Kluun1985 het volgende:
Een hele goedemorgen!
[ afbeelding ]
Wat maakt die man mooie kindjesmaar goed, onze man heeft vanochtend bij zijn mattie Youssef thuis Rijs met Kebab en Roti gegeten
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Liefste
|