Wat had Diesel De Gendt in deze relatief korte tijdrit, die eerder in dalende lijn gaat dan vlak is, hier precies moeten uitrichten en dus voor moeten sparen, dan?quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat De Gendt zijn energie niet heeft gespaard voor de tijdritten en in plaats daarvan in elke mongolenvlucht wilde zitten.
Ik wist gewoon dat je hierop ging reageren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat had Diesel De Gendt in deze relatief korte tijdrit, die eerder in dalende lijn gaat dan vlak is, hier precies moeten uitrichten en dus voor moeten sparen, dan?
Ik stel een vraag. Ik ben namelijk wel benieuwd naar de gedachtegang. De Gendt is geen gewone, dat is één, maar dat is niet per definitie positief.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je hierop ging reageren.
Het is de waarheid.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft gelijkquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet dat De Gendt beter is in heroïsche vluchten en De Gendt in tijdritten een ''als het draait'' geval is. Ik zat hier gewoon een verkapte pooltjespost te doen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik stel een vraag. Ik ben namelijk wel benieuwd naar de gedachtegang. De Gendt is geen gewone, dat is één, maar dat is niet per definitie positief.
Onder de noemer 'opinie', terwijl die voornamelijk navertelt wat er in de wedstrijd gebeurd is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat verhaal van Raymond, getergd door Wilco
Wat een langdradig stukquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat verhaal van Raymond, getergd door Wilco
Dylan denkt 5 seconden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:40 schreef Momo het volgende:
Gat tussen Jai en Tao deze tijdrit? 10 seconden ofzo?
Dan is het de sprint van gisteren die doorslag gaf.quote:Op zondag 25 oktober 2020 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dylan denkt 5 seconden.
https://nos.nl/video/2353(...)f-seconden-wint.html
Zou wel zuur zijn maar wel eerlijk natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan is het de sprint van gisteren die doorslag gaf.
Dat zou wel heel sneu zijnquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan is het de sprint van gisteren die doorslag gaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |