SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wtf is dat nu, grijze Piet?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ach allemaal overgewaaide bullshit, als je er niks over hoorde was het er niet eens.
Precies, dat moet je ook niet willenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
Negers zijn toch ook gewoon veel te lui om zwarte piet te spelen?
Ja lach maar weer maar die polarisatie komt rechtstreeks uit het zwaar gepoliseerde america.quote:
Wow da's kut. Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:03 schreef Molo het volgende:
Iemand nog leuke plannen morgen?
Mijn visite heeft afgezegd wegens waarschijnlijk corona
Morgen visite en lekker zuipen na een zware sport sessie van 4 uur.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:03 schreef Molo het volgende:
Hier ook een jonge neef met corona, die piept aardig van de klachten maar wij lachen hem uit want hij piept ook al als hij een splinter in zijn vinger heeftquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:03 schreef Molo het volgende:
Vroeg me af of je al uitslag had maar negatief dus? Voel je je ook beter?quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:03 schreef Molo het volgende:
Klasgenoten van junior, familie van collega's etc.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij kent nog niemand die het gehad heeft of heeft?
hahahaha 4 uur maar.....mietjequote:Op zondag 25 oktober 2020 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen visite en lekker zuipen na een zware sport sessie van 4 uur.
1 van de buren in de flat heeft het. Althans ik ben hele donderdag binnen geweest en de app meldt dat ik juist donderdag langere tijd bij een Posi in de buurt geweest ben.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor echt enorm veel besmettingen, ook veel mensen die juist heel voorzichtig zijn enzoquote:
okayquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja gewoon mtb dus dat valt ook wel mee ja.
Ah ok, relaxed.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klasgenoten van junior, familie van collega's etc.
Ik vind het niets eens boeiend meer, jij wel.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, relaxed.Ik heb op dit moment 2 collega's thuis zitten omdat gezinsleden het hebben en 1 collega die het heeft en maandag weer zou komen werken maar die nog steeds niet 24 uur klachtenvrij is geweest. Zag haar zaterdag wel door de stad fietsen.
Maar heb wel steeds veel mensenin mijn omgeving die wachten op een test etc.
Ik heb de app niet, maar je krijgt alleen melding dat je langere tijd met iemand in contact bent geweest maar niet waar?quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 van de buren in de flat heeft het. Althans ik ben hele donderdag binnen geweest en de app meldt dat ik juist donderdag langere tijd bij een Posi in de buurt geweest ben.
En verder een vriendin van mijn schoonmoeder positief getest, die ik rond die tijd nog gezien heb maar ze bleek pas dag nadat ik haar zag besmet te zijn aldus GGD.
Niet verkeerd!quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen visite en lekker zuipen na een zware sport sessie van 4 uur.
LOLquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ook een jonge neef met corona, die piept aardig van de klachten maar wij lachen hem uit want hij piept ook al als hij een splinter in zijn vinger heeft
Ik negatief ja. Gelukkigquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeg me af of je al uitslag had maar negatief dus? Voel je je ook beter?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het niets eens boeiend meer, jij wel.
Zoveel mensen die het en der die het hebben of gehad hebben en niemand die er last van heeft.
Wat moet je daar nu van denken. 🤔
Zulke mensenquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, relaxed.Ik heb op dit moment 2 collega's thuis zitten omdat gezinsleden het hebben en 1 collega die het heeft en maandag weer zou komen werken maar die nog steeds niet 24 uur klachtenvrij is geweest. Zag haar zaterdag wel door de stad fietsen.
Maar heb wel steeds veel mensenin mijn omgeving die wachten op een test etc.
Kloptquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de app niet, maar je krijgt alleen melding dat je langere tijd met iemand in contact bent geweest maar niet waar?
Deels Los. Wat ik tot nu toe in mijn werkomgeving heb meegemaakt is dat mensen nauwelijks klachten hebben tot wel echt flink ziek, als in dagen in bed, koorts etc. Ik vind de stijging wel zorgelijk en ben bang dat de ziekenhuizen het niet meer aan kunnen straks.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind het niets eens boeiend meer, jij wel.
Zoveel mensen het en der die het hebben of gehad hebben en niemand die er last van heeft.
Wat moet je daar nu van denken. 🤔
Zelfde hier... ineens enorm veel positieve besmettingen op werk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deels Los. Wat ik tot nu toe in mijn werkomgeving heb meegemaakt is dat mensen nauwelijks klachten hebben tot wel echt flink ziek, als in dagen in bed, koorts etc. Ik vind de stijging wel zorgelijk en ben bang dat de ziekenhuizen het niet meer aan kunnen straks.
Heb jij de app?quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
De locatie kan niet omdat de app dat niet opslaat of kan delen
Oeh vannacht een uurtje extra! Dat is voor mij ook het enige positieve aan de wintertijd.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en donkerder vanaf vandaag...
Nog 2 maanden voordat we weer langzaam de goede kant opgaanquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haha denk je dat?quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog 2 maanden voordat we weer langzaam de goede kant opgaan
Is er een bewustheidsschaal test online?quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:34 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vader is zwaar dementerend, heeft op de bewustheidschaal nog maar 9 van de 31 punten over en die praat werkelijk exact als Los
Die app heeft weinig zin met bijna 70.000 besmettingen wekelijks, zeggen ze de laatste dagen ook bij de GGD, heeft werkelijk geen enkele zin meer met deze aantallen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij de app?
Beetje dubbel he dat je niet de locatie waar je in aanraking bent geweest met een covid persoon weet, maar aan de andere kant kleven daar weer allerlei privacy dingen aan natuurlijk. Denk dat het meer helpt als je jezelf sowieso goed in de gaten houdt qua mogelijke symptomen en daar naar handelt. Als je al symptomen hebt natuurlijk.
Weet ik eigenlijk niet, zitten ook motorische handelingen bij dus niet exact dezelfde denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is er een bewustheidsschaal test online?
Haha fuck you, ik heb altijd gelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:34 schreef UitStraling het volgende:
Mijn vader is zwaar dementerend, heeft op de bewustheidschaal nog maar 9 van de 31 punten over en die praat werkelijk exact als Los
Op hoeveel staat het r getal nu?quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die app heeft weinig zin met bijna 70.000 besmettingen wekelijks, zeggen ze de laatste dagen ook bij de GGD, heeft werkelijk geen enkele zin meer met deze aantallen.
Je wil je dementie checken?quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wij geven hem ook altijd maar gelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha fuck you, ik heb altijd gelijk.
Dat dan weer wel... lekker knuffelen tot in de kleine uurtjes en nog uitslapen ookquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh vannacht een uurtje extra! Dat is voor mij ook het enige positieve aan de wintertijd.
Nope, want ik kom alleen langer dan 15 minuten (tijd waarop een melding gezet wordt) in aanraking met mensen die ik goed ken en het me gewoon zeggen als ze positief getest zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij de app?
Beetje dubbel he dat je niet de locatie waar je in aanraking bent geweest met een covid persoon weet, maar aan de andere kant kleven daar weer allerlei privacy dingen aan natuurlijk. Denk dat het meer helpt als je jezelf sowieso goed in de gaten houdt qua mogelijke symptomen en daar naar handelt. Als je al symptomen hebt natuurlijk.
Neequote:Op zondag 25 oktober 2020 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, weet wel dat we erg rap gaan qua besmettingen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op hoeveel staat het r getal nu?
feestquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh dus net als het GGD advies op de werkvloer. Een kwartier onafgebroken, en anders gaat de teller weer op nul.quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope, want ik kom alleen langer dan 15 minuten (tijd waarop een melding gezet wordt) in aanraking met mensen die ik goed ken en het me gewoon zeggen als ze positief getest zijn.
En je mag je nu niet laten testen zonder klachten dus ik zie geen toegevoegde waarde voor mezelf.
Zegt niets over de app, wel over de functionele uitrol en proces van testen eromheen
Dacht dat we boven de 1 zitten al een tijdje. Dus het getal van gisteren, plus dat vandaag en morgen, delen door 3 dan heb je ongeveer het aantal besmettingen nu per dag. En dat dan keer 1,5 ofzo?quote:Op zondag 25 oktober 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, weet wel dat we erg rap gaan qua besmettingen.
Gaat lekekr dusquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
En aan de hand van de cijfers, die 10000 nog wat klopte niet omdat afgelopen week er ook al iets niet goed was met de it. en de vijfers van vandaag die waarschijnlijk niet compleet zijn gaan ze morgen weer overleggen?
Ik vind de info ook een stuk onduidelijker geworden.quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeger (een half jaar geleden) volgde ik dat nog allemaal.
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind de info ook een stuk onduidelijker geworden.
Als je nu even het aantal sterfgevallen /positieve testen / ziekenhuisopnames zoekt lijkt dat verder weg gestopt
Ik zoek elke dag, no joke, de post van LTVDK op. Volgens mij post hij dan van twitter. Het is wellicht omslachtiger dan het zelf even zoeken maar is gewoonte geworden. Bitter post de cijfers vaak even daarvoor maar die zijn minder overzichtelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind de info ook een stuk onduidelijker geworden.
Als je nu even het aantal sterfgevallen /positieve testen / ziekenhuisopnames zoekt lijkt dat verder weg gestopt
die checkte ik voorheen ook welquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:29 schreef Molo het volgende:
[..]
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
R is 1.22
Vast nog wel correctie erop die volgt vanwege achterlopen van cijfers door die storingen
De correctie zal de r hoger uit laten komen denk ik. Misschien moet ik me erop instellen dat de cijfers nog wel even zullen stijgen. Dat vind ik vervelend.quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:29 schreef Molo het volgende:
[..]
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
R is 1.22
Vast nog wel correctie erop die volgt vanwege achterlopen van cijfers door die storingen
Ik had een 2e golf wel verwacht (en een 3e/4e) maar had gehoopt dat het wereldwijd zou uitblijven /meevallen. Helaasquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Het is gewoon nu een beetje elke dag een teleurstelling.
Ik had een tweede golf verwacht, ook wereldwijd, maar had een minder sterke verwacht omdat in mijn beleving het merendeel van de mensen zich aan de maatregelen houd, OP mijn werk heeft de tweede golf in ieder geval veel meer impact dan de eerste,quote:Op zondag 25 oktober 2020 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had een 2e golf wel verwacht (en een 3e/4e) maar had gehoopt dat het wereldwijd zou uitblijven /meevallen. Helaas
Ik vraag me ook af hoe we in NL nu staan versus 1e golf, die was qua positieve testen geheid ook veel erger geweest als iedereen met verschijnselen getest zou worden zoals nuquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had een tweede golf verwacht, ook wereldwijd, maar had een minder sterke verwacht omdat in mijn beleving het merendeel van de mensen zich aan de maatregelen houd, OP mijn werk heeft de tweede golf in ieder geval veel meer impact dan de eerste,
Ik ben al anderhalf uur wakker... degene die het verzetten van de klok heeft bedacht, had waarschijnlijk geen kleine kinderenquote:
Ahquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf uur wakker... degene die het verzetten van de klok heeft bedacht, had waarschijnlijk geen kleine kinderen.
Elke dag om 3.30 wakker als ik aan boord benquote:Op zondag 25 oktober 2020 06:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook niet echt uitgeslapen dan.
nope niet waar, want privacy héquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de app niet, maar je krijgt alleen melding dat je langere tijd met iemand in contact bent geweest maar niet waar?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben al anderhalf uur wakker... degene die het verzetten van de klok heeft bedacht, had waarschijnlijk geen kleine kinderen.
Jawel, een van zijn kleinkinderen is zelfs de zanger van Coldplay.quote:Op zondag 25 oktober 2020 06:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik ken nog niemand Denk bijna dat het een hoax isquote:Op zondag 25 oktober 2020 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
FAKE NEWSquote:Op zondag 25 oktober 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ken nog niemand Denk bijna dat het een hoax is
Ik zou best zo'n duif willen hebben, boodschappenbriefje om zijn pootje, go get me my whisky and lobster you pigeon.quote:Op zondag 25 oktober 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het toch waar is dat ze de accu's van de duiven moeten vervangen
zie hem al gaanquote:Op zondag 25 oktober 2020 08:15 schreef UitStraling het volgende:
Flesjes cola voor bitterbal, kan de tweeliterfles niet tillen dus moet hij tienmaal heen en weer fladderen met kleinere flessen.
Ik post ze ook dagelijks op de FP aan de hand van die tweetquote:Op zondag 25 oktober 2020 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zoek elke dag, no joke, de post van LTVDK op. Volgens mij post hij dan van twitter. Het is wellicht omslachtiger dan het zelf even zoeken maar is gewoonte geworden. Bitter post de cijfers vaak even daarvoor maar die zijn minder overzichtelijk.
Er sterven dagelijks best veel mensen aan.
Bij jullie ook kwart voor vijf?quote:
Dan gaf hij niet zo veel om zijn eigen nachtrust dusquote:Op zondag 25 oktober 2020 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, een van zijn kleinkinderen is zelfs de zanger van Coldplay.
Misschien ga ik eerst wel een bakkie halen op het station of zo ja. Of bij de Turk hier tegenoverquote:
Ja daarom ben ik ook zo vroeg wakker. 😂quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je had nog wel gratis een uur extra vandaag
Dus geen smaak/verstand hebben zit in die familiequote:Op zondag 25 oktober 2020 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, een van zijn kleinkinderen is zelfs de zanger van Coldplay.
een flesje bubbels en aardbeien met slagroomquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een gehaktbal in ruil voor een bad.
Nog beterquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
een flesje bubbels en aardbeien met slagroom
ah hoeveel stappen zijn dat?quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is het plan vandaag. Helemaal links ligt het station, ik woon nog iets verder links buiten het kaartje. Gisteren heb ik dat blokje erboven gedaan, tussen de Rielerweg en het stadion![]()
[ afbeelding ]
Dat blokje alleen inclusief heen en terug? ik denk zo'n 8-9k. Hele dag hopelijk 11-12kquote:
Goed bezigquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat blokje alleen inclusief heen en terug? ik denk zo'n 8-9k. Hele dag hopelijk 11-12k
`quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ondje-proces-verbaal
"Een dierenarts heeft de viervoeter in laten slapen."
Jij kent iedereen natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze dan ook nog dikke tieten heeft dan ken ik haar
quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bruisballen, handdoekje en een geel eendje onder de arm en aanbellen
Nee dan net als jou pa zo teleurgesteld worden dat je dementie moet faken om maar weinig visite te krijgen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op voor de zoon, je kunt het deze keer
goed idee, het lijkt nu droogquote:Op zondag 25 oktober 2020 10:44 schreef Karzai het volgende:
Hete douche was ook lekker
koffie en ontbijt op, het is droog. Ook maar even een frisse neus halen
tja, ESF he.. dan krijg je datquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
in dit topic eten ze bitterballen met appelmoes
ESF / [SLOWCHAT] #1255 - Bitterbal met mayo
Eerst Sinterklaasquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:14 schreef mschol het volgende:
kerstversieringen worden opgehangen in de winkelstraten
Ze willen je uithollen en vullen met iets anders, eigenlijk zijn ze best slim daar welquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze willen je uithollen en vullen met iets anders, eigenlijk zijn ze best slim daar wel
Er ging laatst 1 of andere debiel briesend van Fok af omdat de zwarte piet smiley aangepast is.quote:
k heb geen gaatjesquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaatjes dienen gevuld te worden
quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat mijn gaatjes al gevuld zijn
Geen zin in dat gezeikquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Er ging laatst 1 of andere debiel briesend van Fok af omdat de zwarte piet smiley aangepast is.
mja, genieten dat kan niet echt meer door al het gezeik eromheen..quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen zin in dat gezeik
Kinderfeest, nostalgie, genieten, dat is alles
nog 5 dagen.. en halloween is best in opkomst..quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie wel overal veel halloweenversieringen ineens. In dat volkswijkje waar ik net was.
Heb jij kinderen?quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, genieten dat kan niet echt meer door al het gezeik eromheen..
ik merkte 2-3 jaar terug al dat ik enorm blij was dat het eindelijk achter de rug was
Zit het er dan helemaal op? Nice!quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
Vanmiddag mn koffers pakken en stofzuigen
morgen soppen.
Morgenavond in het hotel
Mooi man!quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan is het operatie zandstorm ipv stofwolk
voor zover dat kanquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi man!
Thuis wel even vieren met je familie ofzo dan neem ik aan?
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
Nee joh, ik was gewoon wandelen.quote:
wandelaars zijn mannen die gaatjes vullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel irritant dat de boeren vannacht lekker rondjes aan het rijden zijn geweest, overal natte klei, tig keer bijna op mijn ben gegaan en schoenen smerigquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wandelaars zijn mannen die gaatjes vullen
quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wandelaars zijn mannen die gaatjes vullenNoem jij ballie nu een dame van lichte zedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
nice..quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel irritant dat de boeren vannacht lekker rondjes aan het rijden zijn geweest, overal natte klei, tig keer bijna op mijn ben gegaan en schoenen smerig
nee dat was iemand anders hier.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij ballie nu een dame van lichte zeden
Genieten van Sinterklaas staat overigens compleet los van het hebben van kinderen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij kinderen?
Ik hou de mafklappers gewoon buiten mijn invloedssfeer en geniet er gewoon volop van. Lopen altijd idioten rond, die bepalen niet hoe ik me voel, dat ga ik niet toelaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genieten van Sinterklaas staat overigens compleet los van het hebben van kinderen hoor![]()
Gewoon je schoen zetten en een lief gedichtje erbij doen![]()
[ afbeelding ]
En wie weet wat je de volgende ochtend te wachten staat
Wat is dit voor een psychische masturbatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Genieten van Sinterklaas staat overigens compleet los van het hebben van kinderen hoor![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij vieren het ook altijd, kind of geen kind
Leukste feest van het jaar, op kerst na maar dat is natuurlijk compleet anders![]()
Love itOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh dat si wel echt jammerquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Sinterklaas ook leuk. Ben alleen de enige hier in de familie.
Probeer het zelf ook eens zou ik zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een psychische masturbatie?
Heb weleens voorgesteld om weer eens lootjes te trekken, maar iedereen is druk druk druk en gedoe en tijd dus dan krijg je een diepe zucht als antwoord. M'n broer doet het al met z'n schoonfamilie.quote:
Niet iedereen hoor! Ik heb bijvoorbeeld wel de basisschool afgemaaktquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
en dan word je gelijk mod zie je welquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor! Ik heb bijvoorbeeld wel de basisschool afgemaakt
Mehquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb weleens voorgesteld om weer eens lootjes te trekken, maar iedereen is druk druk druk en gedoe en tijd dus dan krijg je een diepe zucht als antwoord. M'n broer doet het al met z'n schoonfamilie.
Zag van de zomer op een terras twee vrouwen zitten die er in real life zo slayyyyyy uitzagenquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt nu zo'n filter op Instagram dat je een soort Corpse Bride-poppetje wordt, maar ik lijk dan op Nikkie de Jager met blauwe make-up.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan word je gelijk mod zie je wel
Ik ben die diepe zucht in mijn familie als ze weer lootjes met surprise willen doen met kerstquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb weleens voorgesteld om weer eens lootjes te trekken, maar iedereen is druk druk druk en gedoe en tijd dus dan krijg je een diepe zucht als antwoord. M'n broer doet het al met z'n schoonfamilie.
Mooi onderschrift heb jij!quote:
Afkorting van Haags_Tijdjequote:Op zondag 25 oktober 2020 12:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi onderschrift heb jij!
Was ook jij eerst Haags?
"Die wordt in elkaar geslagen thuis"quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag van de zomer op een terras twee vrouwen zitten die er in real life zo slayyyyyy uitzagen
Dat zag er toch een partij debiel uit. En verkeerde kleuren, namelijk koele ondertoon, gebruikt... Dus mijn dochter vroeg waarom die mevrouw blauwe plekken had ik haar gezicht
![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor! Ik heb bijvoorbeeld wel de basisschool afgemaakt
samequote:Op zondag 25 oktober 2020 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben die diepe zucht in mijn familie als ze weer lootjes met surprise willen doen met kerst![]()
Dank jequote:Op zondag 25 oktober 2020 12:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi onderschrift heb jij!
Was ook jij eerst Haags?
Nichtje van me wordt 3x per week in elkaar geslagen. Door een maatje van me.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Die wordt in elkaar geslagen thuis"
Mooiquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/unlimitedbritain/![]()
![]()
![]()
Oh nou dan moeten we dat maar allemaal gaan doen hequote:Op zondag 25 oktober 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Wij vieren sinterklaas altijd eerste kerstdag van vroeg tot laat met alle toeters en bellen met de hele familie, een van de redenen waarom we zo'n warme sociale leuke lieve knappe gulle gezellige unieke mensen zijn
Ik heb geen Instagram, maar die paar plaatjes die ik wel kan zien zijn echt prachtigquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/unlimitedbritain/![]()
![]()
![]()
En de T voor een jongensnaam toch?quote:
Maar de hamvraag is, verdient ze dat ook?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me wordt 3x per week in elkaar geslagen. Door een maatje van me.
Zegt wel alles, je kunt namelijk niet de enige lekkere sappige appel zijn van een boom vol vieze rotte appelsquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou dan moeten we dat maar allemaal gaan doen he
WTFquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
12:09
Onbekenden hebben vannacht flessen met brandbare vloeistof richting het gebouw van het Robert Koch-Instituut (RKI) in Berlijn gegooid. Dat melden Duitse media, op basis van een bericht van de Duitse politie. Het RKI is de Duitse evenknie van het RIVM. Er is niemand gewond geraakt. Het incident gebeurde rond 2.40 uur. De daders wisten te ontkomen.
Beveiligingsmedewerkers ontdekten het vuur op tijd en wisten het te doven. Er zou ook een ruit vernield zijn. De politie vermoedt een politiek motief. Daarom hebben de landelijke politiediensten het onderzoek overgenomen.
Grosse Franzel?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Onbekenden hebben vannacht flessen met brandbare vloeistof richting het gebouw van het Robert Koch-Instituut (RKI) in Berlijn gegooid. Dat melden Duitse media, op basis van een bericht van de Duitse politie. Het RKI is de Duitse evenknie van het RIVM. Er is niemand gewond geraakt. Het incident gebeurde rond 2.40 uur. De daders wisten te ontkomen.
Beveiligingsmedewerkers ontdekten het vuur op tijd en wisten het te doven. Er zou ook een ruit vernield zijn. De politie vermoedt een politiek motief. Daarom hebben de landelijke politiediensten het onderzoek overgenomen.
Tsja.. meer gerichte maatregelen zouden beter te verkroppen zijn door velen denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Yepquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
Sociale onrust in Duitsland geeft meestal wel bijzondere uitkomsten.
Zaten vast ook heel gezellige momenten tussenquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Gister 1917 gezien, moet best een gruwel geweest zijn in die loopgraven. Goed gefilmd trouwens.
Zekerzekerquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zaten vast ook heel gezellige momenten tussen
Voor het plebs wel ja, wij waren uiteraard gewoon hoge officieren geweest, beetje kaarten, Franse wijn zuipen en mademoiselles vingeren, wel te doen toch?quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Gister 1917 gezien, moet best een gruwel geweest zijn in die loopgraven. Goed gefilmd trouwens.
Ze hadden katten en honden enzo dus hoe erg kon het zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zaten vast ook heel gezellige momenten tussen
Oh serieus, vet!quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerzekerMet name in 1914 hebben de Duitsers en de Engelsen op heel veel plekken langs het front samen kerst gevierd. The Christmas Truce. Zat boeken over verschenen. In 1915 gebeurde het ook nog wel op heel beperkte schaal, maar daarna niet meer.
Ja dat viel allemaal niet mee je moest steeds met een tank een andere villa innemen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor het plebs wel ja, wij waren uiteraard gewoon hoge officieren geweest, beetje kaarten, Franse wijn zuipen en mademoiselles vingeren, wel te doen toch?
Nou, ja, kip ja sneller gaar dus dat wachten moet best vervelend zijn geweest soms denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden katten en honden enzo dus hoe erg kon het zijn.
Paul McCartney heeft daar een paar jaar geleden nog een nummer over gemaakt: Pipes of Peace. Oh, een paar decennia, ook goedquote:
Erger dan oorlogquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Je leest veel over dat de oorlog in het nachtleven een beetje werd verzopen. Zelfs met nazis kon het gezellig zijn.
Kijk waar we nu staan.
En paarden, acht miljoen aan dode paarden, kun je heel wat diners van bereidenquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden katten en honden enzo dus hoe erg kon het zijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Je leest veel over dat de oorlog in het nachtleven een beetje werd verzopen. Zelfs met nazis kon het gezellig zijn.
Kijk waar we nu staan.
Weet je waarom Paul nooit wilde klaverjassen met de andere Beatles?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paul McCartney heeft daar een paar jaar geleden nog een nummer over gemaakt: Pipes of Peace. Oh, een paar decennia, ook goed![]()
Hij Kaartnie?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet je waarom Paul nooit wilde klaverjassen met de andere Beatles?
Gericht schieten in dit gevalquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja.. meer gerichte maatregelen zouden beter te verkroppen zijn door velen denk ik.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_is_deadquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:28 schreef Koen66 het volgende:
'Paul McCartney' jaja, ook zo'n eeuwige hoax/conspiracy
Blijft grappig datquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_is_dead
ook gewoon eens in de zoveel tijd een nieuwe hint....quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_is_dead
Nichtje van me heeft laatst nog met hem en Obama geluncht in Montreux. Echt waar. Maatje is daar chefkok.quote:
Ja maar dat is ECHT echt waarquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me heeft laatst nog met hem en Obama geluncht in Montreux. Echt waar. Maatje is daar chefkok.
Misschien dat het ergens in Frans-Polynesië wel half vier is.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben écht seniel. Ik dacht dat het half vier was. Dat is in geen enkel seizoen goed.
Opstaan dan maarquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben écht seniel. Ik dacht dat het half vier was. Dat is in geen enkel seizoen goed.
krijg je dan je advokaatje met slagroom?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Boh, lekker hoor!quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
krijg je dan je advokaatje met slagroom?
Wel je eigen hond?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker gelopen met de hond. Nu op de bank.
Daar kan ik soms ook echt zin in hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:49 schreef Karzai het volgende:
Gelijk ook maar weer een pak chocomel meegenomen, viesdik de winter door!
warme en dan met rumquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kan ik soms ook echt zin in hebben.
Hahahaha vieze vetklepquote:
Ja voor dat geld zijn er op zich wel lekkerdere dingen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel lekker maar wel beetje te duur.
Dan zal die met oogjes wel van Halloween zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb iets met oogjes en een gewone met suiker
¤ 5,95 samen?quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb iets met oogjes en een gewone met suiker
ernstig aan de wandelarij dus jah best welquote:
Mag toch niet hopen dat je voor 2 donuts 6 euro moet betalen daar.quote:
Ik ben dit weekend niet verder gekomen dan wandelen naar de bank, wc, koelkast en bed.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ernstig aan de wandelarij dus jah best welVanavond weer met de pootjes in het warme badje, twee afleveringen Rail Away erbij, genot
misschien kan je je caafs dit lerenquote:Op zondag 25 oktober 2020 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zal die met oogjes wel van Halloween zijn.
Daglicht is goed voor jequote:Op zondag 25 oktober 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend niet verder gekomen dan wandelen naar de bank, wc, koelkast en bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |