Ik heb het doomoo voedingskussen, inderdaad ook dit model. Heerlijk!quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:49 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik vond een groot kussen dat ik helemaal rond mij kon leggen fijn icm rugby. Ik legde hem dan ook een beetje rond mij op het kussen. Ik heb ooit een klein kussen geprobeerd maar daar kon ik niks mee.
Ik had deze maar denk niet dat het merk veel uitmaakt.
https://www.bol.com/nl/p/(...)rey/9200000084698706
Zag dat niemand nog had gereageerd? Ik heb ze nooit gewassen na het voeden (wat een gedoe, kom nauwelijks aan douchen toe dus hoe willen ze dat hebben?), En handen wassen deed ik toen met vermoeden van spruw wel trouw maar nu echt niet meer altijdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:12 schreef Smart_ass het volgende:
Bedankt voor de reacties. Ik ben in ieder geval blij dat het voeden zelf geen pijn doet! Maar ik ga het zeker navragen en zien wat de arts ervan zegt en wat ze me voorschrijft.
Ik lees dus dat je extra moet opletten qua hygiëne ook. Ik ben wel benieuwd naar jullie routine. Spoelen jullie je tepels af na elke voeding? Wassen jullie voor en na het voeden altijd je handen? En hoelang doen jullie met een bh/zoogcompressen? Ben wel benieuwd zodat ik een beetje een beeld heb.
Oke gelukkig, ik voelde me al bijna een viespeuk ofzoquote:Op zondag 25 oktober 2020 16:08 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Zag dat niemand nog had gereageerd? Ik heb ze nooit gewassen na het voeden (wat een gedoe, kom nauwelijks aan douchen toe dus hoe willen ze dat hebben?), En handen wassen deed ik toen met vermoeden van spruw wel trouw maar nu echt niet meer altijdzoogcompressen ook niet bij elke voeding verschonen maar heb een lekschaal bij de andere borst onder het drinken dus het is puur tussendoor lekkage wat erin komt en dat is overdag haast niks. Een bh deed ik met spruw elke dag geloof ik, anders om de vier dagen ofzo. Deed met spruw de hempjes van snachts en bh op 60 graden wel eens. Spruw hier op aanraden van LK aangepakt met gentiaan violet. Maar wel witte tong na voeden, maar we merken verder niks. Heb het twee weken aangepakt. Geen idee of het nu weer terug is. Kokosolie ook tijd gebruikt, bij R hielp dat enorm toen.
True storyquote:Op zondag 25 oktober 2020 19:39 schreef SQ het volgende:
Ja want purelanvlekken was je niet zomaar uit je kleding
2 jaarquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ossengal tegen Purelan, maar dan nog
Hier al 2 dagen niet gevoed. Ik denk dat het nu echt klaar is na 2 jaar. Het voelt goed, hij heeft gekregen wat hij nodig had. En ik heb er echt (na een moeilijk begin) van genoten
Wat een mooie lange periode!quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ossengal tegen Purelan, maar dan nog
Hier al 2 dagen niet gevoed. Ik denk dat het nu echt klaar is na 2 jaar. Het voelt goed, hij heeft gekregen wat hij nodig had. En ik heb er echt (na een moeilijk begin) van genoten
Koos bijt mn tepel dan vast en gaat eraan trekken. Man man man.quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Haha, dat grommen is zo herkenbaar. U. heette hier een poosje “pitbull”.
Meppen en piepenquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:19 schreef Hilmo het volgende:
Prachtig Peel! Hele tijd, 2 jaarsieraad mooi idee! Wou ik bij mijn oudste ook maar ik draag niks dus kon daar niet uitkomen.
Ik zit ook vaak niet lekker maar werk met gewone kussentjes. Die van mij is al vanaf het begin dat hij zonder gedoe aanhapt, twee weken oud ofzo, zo enorm onrustig altijd. Eerst rustig drinken want dan loopt het lekker maar na een paar minuten zo huffen op die borst, echt keihard met dat vuistje meppen en piepen. Borstcompressie helpt dan wel wat. maar jemig. Het CB had het over temperamentvol kind ook omdat hij niet echt slaapt overdagmaar ga dat toch maar eens googlen
Er zit zoveel pit in deze baby mijn hemel. Soms ook gewoon grommen en boze geluiden maken als ik niet opschiet met borst aanbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |