SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent toch nog best veel weggeweest dit jaar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Punniken? Mijn hobby is tripjes maken, maar dat kan nu niet
breienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah cool heeft Albanie franken gehad?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Over hobby's gesproken, deze kreeg ik van de week nog binnen @:Liesje1979![]()
[ afbeelding ]
Tot 1947 min of meer alongside de Lek, na 1947 was het alleen nog maar de Lek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah cool heeft Albanie franken gehad?
Eerst proberen met viruswappiesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat we nog gaan meemaken dat we mensen op mars zien?
Een crisis tegelijk hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Ja zeker! SpaceX gaat echt heel hard met testen en ontwikkelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
is toch een reistijd van een paar jaar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker! SpaceX gaat echt heel hard met testen en ontwikkelen
Jij mag dat hoor schatquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
k twijfel altijd aan jullie mentale gezondheid. is toch normaal
Zou er zelf ook wel heen willen uit nieuwsgierigheidquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Gameboy mee en gaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch een reistijd van een paar jaar?
Nee veel korter. Minder dan een jaar. Het is ook de bedoeling om de maan als tussenstation te gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is toch een reistijd van een paar jaar?
Ik vind het nu ook echt vervelend worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als Amsterdam Sloterdijk te gaan gebruiken als tussenstation voor een rit naar Parijs.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee veel korter. Minder dan een jaar. Het is ook de bedoeling om de maan als tussenstation te gaan gebruiken.
We komen er steeds meer achter dat het vrij moeilijk is, eigenlijk onmogelijk voor het menselijk lichaam, zowat onmogelijk maar toch gaan we het meemaken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Nee, is ook nergens voor nodig en mensen hebben er niets te zoeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Met als verschil dat de maan al buiten de dampkring ligt en Amsterdam Sloterdijk nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als Amsterdam Sloterdijk te gaan gebruiken als tussenstation voor een rit naar Parijs.
Dit gaat Musk echt niet tegenhouden hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, is ook nergens voor nodig en mensen hebben er niets te zoeken.
De atmosfeer is daar binnen een paar seconden dodelijk en er heersen zware stormen en radioactiviteit is hele hoog.
Kaartje gehad?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:46 schreef Modus het volgende:
Nichtje van me is toevallig vorig jaar nog naar Mars geweest.
Wat wou je op de maan gaan doen dan? Effe de beentjes strekken, beetje poepen, een Big Mac Menu met Happy Hippo's en weer door?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Met als verschil dat de maan al buiten de dampkring ligt en Amsterdam Sloterdijk niet
Helemaal naar de moeder minen die hap.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wou je op de maan gaan doen dan? Effe de beentjes strekken, beetje poepen, een Big Mac Menu met Happy Hippo's en weer door?
Van de maan naar Mars kost minder energie dan van de aarde naar de maan. Dus een maanbasis maken voor de vluchten naar Mars zodat je tussen de aarde en maan een veel lichter en compacter voertuig heen en weer kan sturen dat weer veel minder energie kost.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wou je op de maan gaan doen dan? Effe de beentjes strekken, beetje poepen, een Big Mac Menu met Happy Hippo's en weer door?
999,99 % puur goud toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Is toch 35 sextillion euro waard die natuurlijke satelliet van ons.
Qftquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
k twijfel altijd aan jullie mentale gezondheid. is toch normaal
Dit klinkt best plausibel trouwens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de maan naar Mars kost minder energie dan van de aarde naar de maan. Dus een maanbasis maken voor de vluchten naar Mars zodat je tussen de aarde en maan een veel lichter en compacter voertuig heen en weer kan sturen dat weer veel minder energie kost.
Je gedraagt je maar gewoon en laat die natuurlijke satelliet in je broek smeerlap.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Is toch 35 sextillion euro waard die natuurlijke satelliet van ons.
SpaceX wil sowieso reizen tussen die 3 planeten mogelijk maken. Verder heeft het ook te maken met je eenmaal buiten de dampkring minder weerstand hebt dacht ik. En misschien nog wel andere redenen, weet het ook niet exact.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gedraagt je maar gewoon en laat die natuurlijke satelliet in je broek smeerlap.
Nee zal wel weer gewoon een McDonald's en Starbucks worden waarschijnlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit klinkt best plausibel trouwens.
Maar bedoel je dan dat ze daar geen happy hippo's hebben?
Nee ontsnappingssnelheid, dat is wel een punt wat LT zeiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
SpaceX wil sowieso reizen tussen die 3 planeten mogelijk maken. Verder heeft het ook te maken met je eenmaal buiten de dampkring minder weerstand hebt dacht ik. En misschien nog wel andere redenen, weet het ook niet exact.
Maar de happy hippo's waren ooit bij McDonald's, dus dan is er hoopquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zal wel weer gewoon een McDonald's en Starbucks worden waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de maan naar Mars kost minder energie dan van de aarde naar de maan. Dus een maanbasis maken voor de vluchten naar Mars zodat je tussen de aarde en maan een veel lichter en compacter voertuig heen en weer kan sturen dat weer veel minder energie kost.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als Amsterdam Sloterdijk te gaan gebruiken als tussenstation voor een rit naar Parijs.
ohquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:44 schreef engine het volgende:
And we're talking 100,000 trips of a giant spaceship. The notional journeys outlined in the November 2016 talk would require 80 to 150 days of transit time, with an average trip time to Mars of approximately 115 days
@:bitterbal
Door de Mcdrive met je raketquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Botontkalking, dodelijke straling, blindheid, voedsel en zuurstofvoorziening al opgelost dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
SpaceX gaat binnen een paar weken een starship 15 km laten vliegen. En blijven ze maar aan de lopende band bouwen. Gaat echt niet zo lang meer duren voordat er mensen op mars zijn.
En volledig corona vrij dus je kunt er nog gewoon op vakantie.quote:
Ja trekt mij toch niet zo hoor dat marsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
En volledig corona vrij dus je kunt er nog gewoon op vakantie.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Botontkalking, dodelijke straling, blindheid, voedsel en zuurstofvoorziening al opgelost dan?
Denk dat die te vroeg isquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Musk is aiming for Mars cargo missions by 2022 and a manned Mars mission by 2024.
Eerst je Bentley fiksen voordat je zo'n praatjes hebt heaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Botontkalking, dodelijke straling, blindheid, voedsel en zuurstofvoorziening al opgelost dan?
We gaan via een live uitzending die mensen zien die voet aan land zetten op mars.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht is dat te vroeg ja. Maar voor 2030 vind ik alsnog snel en daar lijkt het wel op.quote:
Dat dachten ze van de maan ook. Zal best mevallen allemaalquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gaan via een live uitzending die mensen zien die voet aan land zetten op mars.
Schreeuwen en levend verbranden, beeld schakelt over op Elon musk die zijn haren heeft uitgetrokken en ineens een mongoloīde paard gaat nadoen, de koers klapt in elkaar en ruimtereizen zijn verleden tijd.
Die omgebouwde studio in hollywood bedoel je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dachten ze van de maan ook. Zal best mevallen allemaal
Totale onzin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Musk is aiming for Mars cargo missions by 2022 and a manned Mars mission by 2024.
Nou je krijgt ze er nog relatief makkelijk levend heen..maar terug..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale onzin.
Gaat ooit wel lukken en dan waarschijnlijk een one way trip maar dat is echt alles, Musk staart zich dood op technologie om er te komen en dat is relatief makkelijk makkelijk en daar hebben we vrij veel ervaring in maar levende mensen is een ander dingetje.
Het gaat in eerste instantie ook om mensen die zich daar permanent gaan vestigen. Genoeg gekken te vinden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totale onzin.
Gaat ooit wel lukken en dan waarschijnlijk een one way trip maar dat is echt alles, Musk staart zich dood op technologie om er te komen en dat is relatief makkelijk makkelijk en daar hebben we vrij veel ervaring in maar levende mensen is een ander dingetje.
Ja dat vind ik ook raarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat in eerste instantie ook om mensen die zich daar permanent gaan vestigen. Genoeg gekken te vinden.
Hoe dan??!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat in eerste instantie ook om mensen die zich daar permanent gaan vestigen. Genoeg gekken te vinden.
Zelfs je urine denkt dat het in je longen thuishoort in de ruimte maar goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou je krijgt ze er nog relatief makkelijk levend heen..maar terug..
Voorziening geven om wel te overleven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe dan??!
Je leeft er nog geen dag.
Dan kom je terug op de vraag: waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Voorziening geven om wel te overleven.
Gokje 2045, als we dat al halen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat Elon heeft besloten dat hij dat gaat doen. Hij is niet tientallen raketten aan het bouwen om tentoon te stellen ofzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan kom je terug op de vraag: waarom zou je dat willen?
En dan AIDS oplopenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Leuk kado voor de kerst.![]()
https://twitter.com/vic23/status/1319721567354556416?s=21
Ja, zou ook kunnen als ze veel tegenslagen hebben of het geld raakt opquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gokje 2045, als we dat al halen.
ga kopen dan losquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
380$ ben je spekkoper.
Toekomstfilms worden snel realistisch nu.
https://www.vyzrtech.com/products/bio-vyzr
Jeetje, allemaal dingen die ze op aarde ook krijgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs je urine denkt dat het in je longen thuishoort in de ruimte maar goedmoet je je eens inlezen in wat voor gezondheidsproblemen mensen zijn geraakt die een paar maanden in de ruimte hebben doorgebracht, onvruchtbaarheid, blindheid, kanker, verzwakt hart, een heel scala aan hersenziektes, the absence of gravity sucks.
Uiteindelijk wel jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jeetje, allemaal dingen die ze op aarde ook krijgen
Hoe moet je whisky drinken dan en hamburgers eten en kussen en beffenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
380$ ben je spekkoper.
Toekomstfilms worden snel realistisch nu.
https://www.vyzrtech.com/products/bio-vyzr
Alleen binnenshuis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe moet je whisky drinken dan en hamburgers eten en kussen en beffen
Je gooide een cavia in de pan en je hamburger kreeg vers stro?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt seniel, vanavond een domme actie met koken en nu dacht ik dat er beneden werd aangebeld.
Hooiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gooide een cavia in de pan en je hamburger kreeg vers stro?
De politie heeft het tot en met april te druk met het in de gaten houden van viruswappies.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier hoor ik gewoon alweer vuurwerkbommen of andere sick zware explosies. Maar er komen nooit sirenes achteraan dus het zal er wel bij horen allemaal
Heb je haar al op je verjaardag gevraagd?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik weet het verschil nooit zo.
Ik verjaar niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je haar al op je verjaardag gevraagd?
Het zijn somsvan die bommen dat je bang bent dat je ruiten er uit vliegenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit hoog en droog. Laat ze maar knallen
dat dus ja. Dat je denkt "Dit is niet goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het zijn somsvan die bommen dat je bang bent dat je ruiten er uit vliegen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zullen wij nog wel eens zien als ik je ringen tel
Ja, toen ik nog in een smalle winkelstraat woonde, was ik daar ook weleens bang voor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
42 ringenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zullen wij nog wel eens zien als ik je ringen tel
Hier geen last van.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar buitenaf in het dorp met grote drinktent en grote gemotoriseerde dingen met ontsteking.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen ze aan carbidschieten bij jullie?
Beter dan een treurwilg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me soms een oude eik
Ik heb er als tiener heel veel lol mee gehad. Dat gun ik andere tieners ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
k zou het echt prima vinden als ze dat nutteloze knalvuurwerk verbieden
Waren vorig jaar bij mijn zwager, die heeft altijd pech.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij bent zeker de gene die het afsteekt
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waren vorig jaar bij mijn zwager, die heeft altijd pech.
Die woont naast een geflipte ex marinier formaat Badr. En die had net op O&N een psychose ofzoiets en schoot met een alarm pistool op auto’s enzo.
Daarmee ging ik de confrontatie aan, hebben ze nog last van.
Hoezo, je hebt toch altijd koptelefoon op je knar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
k zou het echt prima vinden als ze dat nutteloze knalvuurwerk verbieden
Wat staat hier nou weer?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waren vorig jaar bij mijn zwager, die heeft altijd pech.
Die woont naast een geflipte ex marinier formaat Badr. En die had net op O&N een psychose ofzoiets en schoot met een alarm pistool op auto’s enzo.
Daarmee ging ik de confrontatie aan, hebben ze nog last van.
nah dat begint al begin decemberquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch altijd koptelefoon op je knar.
Ik vond dat schieten met melkbusdeksels wel tof om te zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar buitenaf in het dorp met grote drinktent en grote gemotoriseerde dingen met ontsteking.
Vroeger wel eens wat uren rondgebracht maar dat heb je wel een keer gezien.
Een alarmpistool met patronen ken je dat?quote:
Het is wat op 't plattelaand.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een alarmpistool met patronen ken je dat?
Daarmee schoot hij op onze auto’s en mensen die langs liepen, SNAP JE DAT?
Een alarmpistool is toch een klappertjespistool voor volwassenen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een alarmpistool met patronen ken je dat?
Daarmee schoot hij op onze auto’s en mensen die langs liepen, SNAP JE DAT?
Ja zoiets, alleen zit er dan een patroon in wat wegschiet en iemand zo een oog kan wegvagen. Wel gevaarlijk hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een alarmpistool is toch een klappertjespistool voor volwassenen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Klasgenootje op de mavo verloor zijn hele hand met vuurwerk. Dus ik wil niks met dat spul te maken hebben
Jazeker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
als een verkoper dingen achterlaat die ik niet wil in een huis kan ik dan aangeven dat verkoper dat toch moet meenemen/weghalen?
Zat jij op de mavo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Klasgenootje op de mavo verloor zijn hele hand met vuurwerk. Dus ik wil niks met dat spul te maken hebben
Nee, als de eigenaar het echt niet wil meenemen of verwijderen dan is het aan jou.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
als een verkoper dingen achterlaat die ik niet wil in een huis kan ik dan aangeven dat verkoper dat toch moet meenemen/weghalen?
O, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zoiets, alleen zit er dan een patroon in wat wegschiet en iemand zo een oog kan wegvagen. Wel gevaarlijk hoor.
ah ja hij wil zijn loungeset laten staan en een kast in de woonkamerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, als de eigenaar het echt niet wil meenemen of verwijderen dan is het aan jou.
Ik nog beter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij was niet zo snugger.
Ik ben toch nog wel goed terecht gekomen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:54 schreef CherryLips het volgende:
God dat kind moet nu ook ruim 20 zijn.
Ik moet even liggen.
Bij ons wat het een gymnasium kakker die een MAVO meisje van nog net geen 14 zwanger had geschopt, was ook wel een dingetje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Er zat bij ons op de mavo zo'n grietje dat op d'r 15e zwanger was. Mijn hemel. En gewoon doorpaffen he.
In overleg valt dat toch wel te regelen? En anders de kringloop bellen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja hij wil zijn loungeset laten staan en een kast in de woonkamer
mot ik niet
Hoe kwam het in je op om te gaan daten met “jeweetwel” dat vraag ik me nog steeds af..quote:
Ja kast ziet er zwaar uitquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In overleg valt dat toch wel te regelen? En anders de kringloop bellen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kwam het in je op om te gaan daten met “jeweetwel” dat vraag ik me nog steeds af..
Heb jij nooit een Fokster gewipt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kwam het in je op om te gaan daten met “jeweetwel” dat vraag ik me nog steeds af..
Neequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij nooit een Fokster gewipt?
Ik heb geen idee wie bij dit grietje de vader was. Kon iedereen zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons wat het een gymnasium kakker die een MAVO meisje van nog net geen 14 zwanger had geschopt, was ook wel een dingetje.
Heb maar weinig gemist tot dusver. Dus zou hoogstens een kleine ervaring erbij zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjonge, je weet echt niet wat je mist hoor
Wie? Roddels wil ik!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar staan die dingen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja hij wil zijn loungeset laten staan en een kast in de woonkamer
mot ik niet
Nee is anders, denk maar eens goed na.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb maar weinig gemist tot dusver. Dus zou hoogstens een kleine ervaring erbij zijn.
Hoezo denk maar eens goed na?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee is anders, denk maar eens goed na.
Oh haha zoveel is het niet hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen bij FOK!sters kun je die 37 cm kwijt natuurlijk.
Vertel dan een ervaring.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens een keertje
O, dan snap ik niet hoe je door de ballotage bent gekomen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh haha zoveel is het niet hoor.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is dus iemand uit de SC?!?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan nog steeds niet goed zitten
Euhhquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Hm m’n pizza was misvallen. Toch bizar hoe goed je kan opknappen van eens lekker over je baard gaan..
User pizza...iets?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Hm m’n pizza was misvallen. Toch bizar hoe goed je kan opknappen van eens lekker over je baard gaan..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/WoofWoofTV/videos/714391935831447/?t=8
Die kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Het zeeuws van Franctic heeft soms rare uitspraken..quote:
Met van die Filipijnse poepvingertjes bereid zeker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
N
[..]
nah.. pizza van de kok.. had bij t eten al zoiets van.. oh beter niet gedaan.
Wil niet weten waar die vingertjes gezeten hebben..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die Filipijnse poepvingertjes bereid zeker?
Gloep, hele handjequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wil niet weten waar die vingertjes gezeten hebben..
Is wel een Filipijns spelletje om een vingertje in elkaars sterretje te proppen. Is hun vorm van tikkertje.
@bitterbalquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wil niet weten waar die vingertjes gezeten hebben..
Is wel een Filipijns spelletje om een vingertje in elkaars sterretje te proppen. Is hun vorm van tikkertje.
Flipwet.quote:
Vrouw of man, zien er allemaal hetzelfde uit dus dat snap ik welquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach dat hele land is zo ruig als een kokosmat
Aziaten zijn sowieso AAHrtsleijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrouw of man, zien er allemaal hetzelfde uit dus dat snap ik wel
Flipworldquote:
Aaaahhhhhhhquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aziaten zijn sowieso AAHrtsleijk.
Heel je Anus boordevolquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Flipworld
Gewoon de hele aardbol in je hol
De franticboot erinquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Flipworld
Gewoon de hele aardbol in je hol
quote:
Nee idd. Van die hele zwarte negerinnen uit centraal Afrika zijn het ook niet Idd.quote:Snap ook niet zo goed hoe Ethiopiërs zich kunnen voortplanten. Vrijwillig dan
Er zijn grotere.quote:
Ik zie nu een sliert citroengras voor mequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er zijn grotere.
Mijn schip is formaatje blanke lans. Formaatje Barry moet je bij Berge Bulk wezen
In welke konttext?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie nu een sliert citroengras voor me
Vuilniszak om vrouwmens heen, opgeblazen (gelijk een anus, opgevuld met allerhande zut)quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Satelliet wil nog steeds geen gifjes laden..
Heb er wel een beeld bijquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Vuilniszak om vrouwmens heen, opgeblazen (gelijk een anus, opgevuld met allerhande zut)
Zou het je eindelijk gelukt zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
mag ook wel een keer na al die deurknoppen die ik heb ik afgelikt om je te besmetten
Jij dacht dat het deurknoppen waren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
mag ook wel een keer na al die deurknoppen die ik heb ik afgelikt om je te besmetten
Zoals een kut een kut is, is een knop een knopquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij dacht dat het deurknoppen waren?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
vertelquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:03 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie dat topic over de Brabantse beffer gelezen?
Echt, wat een vent
US?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:03 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie dat topic over de Brabantse beffer gelezen?
Echt, wat een vent
Directe linkquote:
Die zie ik ook wel zo'n site beginnen jaquote:
Is toch totaal een troll zou het niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Directe link
http://brabantsebeffer.nl/site/
Even nog topic erbij zoeken
Gastenboek is één en al pareltjes
Ik geloof het wel hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch totaal een troll zou het niet?
quote:
Lees nog even verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
wat lees ik
Ik bef of bevredig ook eventueel uw vriendin zus familie buurvrouw enz als zij ook gebeft wil worden of een massage wil omdat ik er dan toch ben.
Als ik niet meteen beschikbaar ben dan krijgt u zo snel mogelijk antwoord.
Ep Oorklepquote:
Tering wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Directe link
http://brabantsebeffer.nl/site/
Even nog topic erbij zoeken
Gastenboek is één en al pareltjes
"Alleen beffen of vingeren kost dus maar vijf euro"quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
wat lees ik
Ik bef of bevredig ook eventueel uw vriendin zus familie buurvrouw enz als zij ook gebeft wil worden of een massage wil omdat ik er dan toch ben.
Als ik niet meteen beschikbaar ben dan krijgt u zo snel mogelijk antwoord.
De wattes?quote:
Elise uit Eindhoven heeft geschreven op 8 december 2019 om 12:18:quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan me wel herinneren dat er stond: “heeft u urine afscheiding En bent u bejaard, dat is geen probleem ik ben het gewend” Getekend de Brabantse befkoning.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan me wel herinneren dat er stond: “heeft u urine afscheiding En bent u bejaard, dat is geen probleem ik ben het gewend” Getekend de Brabantse befkoning.
Oh dat zeiden wij altijd tegen mannen met flaporen en domme petjesquote:
Ik zie echt zo'n lekkende drekkut voor me, jij?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elise uit Eindhoven heeft geschreven op 8 december 2019 om 12:18:
Hoi Willie.
Ik wil je graag bellen om mij te laten beffen maar ik schaam mij zo.
Ik ben incontinent en heb een nogal urinegeurige poes , Ik ben bang dat jij mij niet wilt beffen omdat ik kan sproeien als ik opgewonden ben.
Ik was mij echt vaak maar omdat ik heel de dag een luier draag ben ik bang dat ik geurig ben en je ermee afschrik of als ik mijn luier uitdoe en jij die gele vlekken ziet dat je dan niet wilt beffen.
Kan je mij hier antwoorden misschien dat ik dan wel durf te bellen
Groetjes Elise is niet mijn echte naam
Beheerdersantwoord van: willie
Hoi Elise of hoe jij ook heten mag bedankt voor je bijdrage in het gastenboek.
Er ruiken wel meer kutjes.
Ik ben wel wat gewend en bef ook regelmatig ouderen.
Die hebben allemaal wel een beetje (veel) last van urine verlies.
Groetjes Willie
Bel mij gerust
ja ik geloof het nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe kun je nou geloven dat dat echt is?
Het ligt er te dik boven opquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
Het is zo wazig en ongeloofwaardig dat het juist wel echt kan zijn
Zijn vaak wel van die erg lelijke mensen die zo ranzig oversekst zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
Het is zo wazig en ongeloofwaardig dat het juist wel echt kan zijn
hmmmquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn vaak wel van die erg lelijke mensen die zo ranzig oversekst zijn.
Oh dus jij bent geen knapperd?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn vaak wel van die erg lelijke mensen die zo ranzig oversekst zijn.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
Uitstraling die altijd maar sex denkt ... Hmmm
Shitquote:
51 graden noorderbreedtequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel graden wordt het morgen eigenlijk?
Echt niet, is gewoon van die typische flauwe en ranzige humor die je in de dorpen rond Eindhoven veel tegenkomtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:23 schreef Molo het volgende:
Ik ben in mijn tijd in de zorg werkend (en hier op Fok), zat ransapen tegen gekomen met allerlei verhalen enzo. Dus dit zou prima echt kunnen zijn denk ik
Zeker door die wazigheid ook ja
Hitler grapjes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Wat kan er qua humor tegenwoordig nog wel zonder anderen op hun lange tenen te trappen?
Alles. Je moet alleen wat keer mensen skippen in je leven. Mis je niks aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Wat kan er qua humor tegenwoordig nog wel zonder anderen op hun lange tenen te trappen?
Hier serieus alles nog, het is meer calvinistisch Nederland die dat probleem heeft op te lossen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Ik denk dat het lange tenen fenomeen een wereldomvattend dingetje isquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier serieus alles nog, het is meer calvinistisch Nederland die dat probleem heeft op te lossen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Neuh zijn toch echt bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat het lange tenen fenomeen een wereldomvattend dingetje is![]()
Hier ook, bij vrienden is niks onbesproken en zal niemand je ooit zeggen van “dit kan niet”. Heerlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier serieus alles nog, het is meer calvinistisch Nederland die dat probleem heeft op te lossen.Vakman pur sang![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doel ook de hele cancel cultuur in oa de filmindustrie. Zeiken dat in bv Friends geen zwarten zitten, maar een serie als de Fresh Prince hoor je uiteraard niemand over.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neuh zijn toch echt bepaalde bevolkingsgroepen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ach is toch VS gelul.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doel ook de hele cancel cultuur in oa de filmindustrie. Zeiken dat in bv Friends geen zwarten zitten, maar een serie als de Fresh Prince hoor je uiteraard niemand over.
Hier zegt niemand daar wat over.Vakman pur sang![]()
De waarde van vriendschap is dan ook de maat hoeveel je elkaar kunt zeggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier ook, bij vrienden is niks onbesproken en zal niemand je ooit zeggen van “dit kan niet”. Heerlijk.![]()
Gewoon negeren die onzin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doel ook de hele cancel cultuur in oa de filmindustrie. Zeiken dat in bv Friends geen zwarten zitten, maar een serie als de Fresh Prince hoor je uiteraard niemand over.![]()
Haha, hij zei neger terwijl het over zwarten gaat.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, hij zei neger terwijl het over zwarten gaat.![]()
![]()
Whitewashing, waar is de diversiteit, waarom mogen er geen mensen van kleur zwarte piet zijn maar moeten het altijd blanken zijnquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: