Een betere wereld begint bij fokkiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:54 schreef HPLC het volgende:
Ben blij dat die supertroll een ban heeft
deze durft ook niet, lekker veilig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dat je nieuwe slachtoffer na capuchino
je hebt wel een andere ondertitel, deze heeft denk ik meer succesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
deze durft ook niet, lekker veilig.
Ik durf allesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
deze durft ook niet, lekker veilig.
Echt hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
je hebt wel een andere ondertitel, deze heeft denk ik meer succes
Ja, toen ik hier vorig jaar wegging deed je net zo klef tegen kopjechino en heb ik van de ongemakkelijkheid mijn account laten verwijderen. Helaas ga je weer op dezelfde voet verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat haalt zeker weer vanalles naar boven?
Stel dit soort wanstaltig gedrag meteen aan de kaak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, toen ik hier vorig jaar wegging deed je net zo klef tegen kopjechino en heb ik van de ongemakkelijkheid mijn account laten verwijderen. Helaas ga je weer op dezelfde voet verder
Ik houd niet zo van bros, liever een mars of kitkatquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stel dit soort wanstaltig gedrag meteen aan de kaak.
Bros before hos
1kitkatquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van bros, liever een mars of kitkat
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef Fugue het volgende:
Ik kom pas weer terug als fokkie er weer is
Doei dan maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef Fugue het volgende:
Ik kom pas weer terug als fokkie er weer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |