Nu pas?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin toch steeds meer te twijfelen of Traore het wel heeft om spits te zijn in Ajax 1
Ach nee, tuurlijk niet. Hosé 2.0.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin toch steeds meer te twijfelen of Traore het wel heeft om spits te zijn in Ajax 1
Nee helaas, in het begin leek het soms nog wel wat. Misschien mist hij het vertrouwen hoor, maar heeft toch te weinig speciale kwaliteiten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Ja, hij is nog jong maar het lijkt niet door te zetten qua scorend vermogenquote:
Hij is 19 jaar, Kluivert was twee jaar jonger toen hij al domineerde met Ajax in de Champions League en maakte zelfs de winnende goal in de finale. Traoré heeft nu nog moeite met wedstrijden in Jong Ajax, dus natuurlijk wordt het niets meer met hem.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, hij is nog jong maar het lijkt niet door te zetten qua scorend vermogen
Wat spreekt jou oprecht aan hem dan?quote:
Dit is een onzinredenatie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is 19 jaar, Kluivert was twee jaar jonger toen hij al domineerde met Ajax in de Champions League en maakte zelfs de winnende goal in de finale. Traoré heeft nu nog moeite met wedstrijden in Jong Ajax, dus natuurlijk wordt het niets meer met hem.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is 19 jaar, Kluivert was twee jaar jonger toen hij al domineerde met Ajax in de Champions League en maakte zelfs de winnende goal in de finale. Traoré heeft nu nog moeite met wedstrijden in Jong Ajax, dus natuurlijk wordt het niets meer met hem.
Dit is niet hoe het ging.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ekkelenkamp loopt toevallig een balletje binnen tegen een matige tegenstander en gaat weer allemaal kansen krijgen van Ten Hag dus. Erg jammer.
Rechterrijtje in de Eredivisie kunnen er allemaal niks van.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
VVV kan er niks van inderdaad. @:lange_lans
Als een speler 19 jaar is kun je al zien of hij talent heeft of niet. Traoré heeft het gewoon niet.quote:
Cambuur was er moeiteloos ingebleven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rechterrijtje in de Eredivisie kunnen er allemaal niks van.
0-2 van Traoré.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als een speler 19 jaar is kun je al zien of hij talent heeft of niet. Traoré heeft het gewoon niet.
Maar blijf maar hopen dat het nog wel goed komt, zoals ook met Bojan destijds.
Hij heeft een prima techniek en hij heeft een goede diepgang en positioneel inzicht. Staat vaak op de goede plek in de 16 en dat zie je de laatste weken zowel in Jong, als bij Jong Oranje en zojuist ook prima. Als ie daar niet had gestaan was die bal van Traore er niet ingegaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat spreekt jou oprecht aan hem dan?
Kan me voorstellen dat je hem misschien nog een kans wil geven maar om nu echt gecharmeerd van hem te raken vind ik erg bijzonder.
Ja maar die argumentatie dat elke speler dezelfde ontwikkeling moet hebben is onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als een speler 19 jaar is kun je al zien of hij talent heeft of niet. Traoré heeft het gewoon niet.
Maar blijf maar hopen dat het nog wel goed komt, zoals ook met Bojan destijds.
Ook dat niet inderdaadquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:46 schreef Tjacka het volgende:
EkkelenGOD heeft nog nooit een kans gehad op 10 toch?
NepAjaciedquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Kwartier gemist omdat ik niet wist dat het zo belachelijk vroeg was.
Ik ben woedend.
0-2 meegepikt
Volgend jaar dan maar, hopelijk in het nieuwe stadion.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur was er moeiteloos ingebleven.
Ja, misschien maakt hij nog wel een hattrick vandaag. Maar hij heeft het gewoon niet, hij zal de top niet halen. Hij wordt nooit een spits van wereldklasse, helaas.quote:
Dat duurt nog wel ff.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar, hopelijk in het nieuwe stadion.
Dat denk ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt hij nog wel een hattrick vandaag. Maar hij heeft het gewoon niet, hij zal de top niet halen. Hij wordt nooit een spits van wereldklasse, helaas.
Is dat echt voldoende? Alles maar een beetje kunnen en balletjes afwachten? Ik heb daar niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft een prima techniek en hij heeft een goede diepgang en positioneel inzicht. Staat vaak op de goede plek in de 16 en dat zie je de laatste weken zowel in Jong, als bij Jong Oranje en zojuist ook prima. Als ie daar niet had gestaan was die bal van Traore er niet ingegaan.
Traore is geen spits voor Ajax. Zal wel een Dolberg verhaal worden. Begin langzaam te denken dat er geen spits voor Ajax is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die argumentatie dat elke speler dezelfde ontwikkeling moet hebben is onzin natuurlijk.
Daarom is het leuk dat Kluivert en Van Nistelrooij even oud zijn maar toch een totaal ander carriereverloop hadden.
Toen Van Nistelrooij nog bij Heerenveen speelde zal je al dat hij meer talent had in zijn grote teen dan Traoré in zijn hele lichaam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die argumentatie dat elke speler dezelfde ontwikkeling moet hebben is onzin natuurlijk.
Daarom is het leuk dat Kluivert en Van Nistelrooij even oud zijn maar toch een totaal ander carriereverloop hadden.
Suarezquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Traore is geen spits voor Ajax. Zal wel een Dolberg verhaal worden. Begin langzaam te denken dat er geen spits voor Ajax is.
Spelen wel leuk maar ik kan de trainer nog altijd niet accepterenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur was er moeiteloos ingebleven.
Het wordt sowieso geen Dolberg verhaal want die begon veel beter en een totaal ander type.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Traore is geen spits voor Ajax. Zal wel een Dolberg verhaal worden. Begin langzaam te denken dat er geen spits voor Ajax is.
Wow jij bent echt een boomer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen Van Nistelrooij nog bij Heerenveen speelde zal je al dat hij meer talent had in zijn grote teen dan Traoré in zijn hele lichaam.
Ik betwist ook niet dat Traoré niet zo goed is, ik vond je redenatie alleen niet zo sterk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen Van Nistelrooij nog bij Heerenveen speelde zal je al dat hij meer talent had in zijn grote teen dan Traoré in zijn hele lichaam.
Oh ja, nu ik jou zie posten bedenk ik me dat ik nog iets te doen heb.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit kan Ajax nu toch wel schriftelijk afdoen?
Ik ben ook geen groot fan van act Henk maar hij is wel razendpopulair.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spelen wel leuk maar ik kan de trainer nog altijd niet accepteren
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, nu ik jou zie posten bedenk ik me dat ik nog iets te doen heb.
Hou je mail in de gaten!
#Ajax speelt tegen VVV met rouwbanden vanwege het overlijden van facilitair medewerker betaald voetbal bij Ajax 1 en Jong Ajax, Carlos Brown. Hij werd slechts 53 jaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoezo speelt Ajax met een rouwband? Materiaalman overleden?
@Klopkoek kom er maar in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat soort ploegjes zijn een parodie op betaald voetbal
Het is toch fijn als er af en toe iemand een bal afmaakt ipv dat eindeloze gepass in de 16 waar Promes en Tadic een handje van hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat echt voldoende? Alles maar een beetje kunnen en balletjes afwachten? Ik heb daar niet zoveel mee.
Kudus geblesseerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoezo speelt Ajax met een rouwband? Materiaalman overleden?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
#Ajax speelt tegen VVV met rouwbanden vanwege het overlijden van facilitair medewerker betaald voetbal bij Ajax 1 en Jong Ajax, Carlos Brown. Hij werd slechts 53 jaar.
Dank voor je antwoord.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
#Ajax speelt tegen VVV met rouwbanden vanwege het overlijden van facilitair medewerker betaald voetbal bij Ajax 1 en Jong Ajax, Carlos Brown. Hij werd slechts 53 jaar.
Die denken dat Mark Diemers de beslissende assist in de benen heeft en dat Linssen de goals gemaakt.quote:
Dan zijn we het toch eens. Ik vind dit trouwens niet alleen een probleem van Ajax, maar eigenlijk van heel Nederland. We hebben geen echte spits van wereldklasse nu, Depay komt er nog het dichtste bij. Maar het is wachten tot er weer iemand op staat van het kaliber Bergkamp, Kluivert, van Nistelrooij, Van Persie,quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alle facilitaire medewerkers inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[..]
Dank voor je antwoord.
Nooit van gehoord.
Oh nee. Bedoel meer dat hij geen vaste spits gaat worden net als Dolberg. Traore moet lekker naar België gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het wordt sowieso geen Dolberg verhaal want die begon veel beter en een totaal ander type.
Absoluut.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch fijn als er af en toe iemand een bal afmaakt ipv dat eindeloze gepass in de 16 waar Promes en Tadic een handje van hebben
Maar ze moeten tegen RKC.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Als Feyenoord de volgende wedstrijd gelijk speelt of verliest dan is er meteen sprake van een crisis.
Oh gaat hij ook niet worden, Brobbey ook niet overigens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh nee. Bedoel meer dat hij geen vaste spits gaat worden net als Dolberg. Traore moet lekker naar België gaan.
Sam LamnersGOATquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch eens. Ik vind dit trouwens niet alleen een probleem van Ajax, maar eigenlijk van heel Nederland. We hebben geen echte spits van wereldklasse nu, Depay komt er nog het dichtste bij. Maar het is wachten tot er weer iemand op staat van het kaliber Bergkamp, Kluivert, van Nistelrooij, Van Persie,
Oh ik dacht dat user @3rr0r een beroerte kreeg.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt me onzin.
Graag uitleggen waar deze afkorting voor staat.
Dat gaat een Castillion worden oid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh gaat hij ook niet worden, Brobbey ook niet overigens.
Ik zet zo een geeltje op winst RKC.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans op puntverlies is dus 0.
Denk ik ook ja, is dat racistisch van mij?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat een Castillion worden oid.
Hoop dat ze die niet winnen. Feyenoord begint te veel in zichzelf te geloven.quote:
Geen zorgen ik ben er!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds woedend dat Kudus zolang geblesseerd is.
Die jongen heeft ook nog niet heel veel kansen gehad, maar ik denk dat ie wel richting het niveau van Donny kan komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar dan moet je in voetballend opzicht ook wel meer toevoegen dan Ekkelenkamp doet, zoals een Van de Beek bijvoorbeeld. Daar zit Ekkel mijlenver vandaan.
Alweer boos? Als er iets speelt kan je het tegen mij zeggen hè.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
Toch ongeveer hetzelfde type? Al was Castillion iets beter terwijl hij onderweg was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, is dat racistisch van mij?
Kudus en Antony zijn echt wereldaankopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen heeft ook nog niet heel veel kansen gehad, maar ik denk dat ie wel richting het niveau van Donny kan komen.
Dat zie ik er niet in, misschien niveau Siem maar zoals je weet vond ik dat ook altijd een verschrikking.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen heeft ook nog niet heel veel kansen gehad, maar ik denk dat ie wel richting het niveau van Donny kan komen.
Nee johquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Scherpen is de nieuwe Vd Sarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarmee is ook alles gezegdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Maar Diemers en Linssen doen het ook leuk hoor.
Nog steeds.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer boos? Als er iets speelt kan je het tegen mij zeggen hè.
Hier durf ik wel een 1,5 fles Havana op te zetten. Jij ook?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ah, Hertha ook al in de eredivisiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeefuik valt in de 46ste minuut in bij Hertha en krijgt in de 50ste minuut zijn tweede gele kaart
Na drie jaar geen voetbal kijken heb je besloten alles maar te volgen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeefuik valt in de 46ste minuut in bij Hertha en krijgt in de 50ste minuut zijn tweede gele kaart
Heel goed in afronden ook die Linssen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Maar Diemers en Linssen doen het ook leuk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ik lees altijd al alles.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na drie jaar geen voetbal kijken heb je besloten alles maar te volgen?
Ja hoezo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
ah, Hertha ook al in de eredivisie
Als Antony maar fit blijft voor die wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
Atalanta is ook niet echt in grootste vorm.
Sinds wanneer speelt Hertha mee in de Eredivisie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker wisselen straks.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Antony maar fit blijft voor die wedstrijd.
Staat de keukendeur open?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:59 schreef Leonos het volgende:
waarom lult er een wijf door het geluid heen
Is dit jouw passief-agressieve manier om aan te geven dat dit offtopic wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
ah, Hertha ook al in de eredivisie
ben je ooit naar limburg geweest?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Sfeerteam VVV Venlo. Zouden die mensen verder nog ook maar iets van belang in hun leven hebben?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Sfeerteam VVV Venlo. Zouden die mensen verder nog ook maar iets van belang in hun leven hebben?
Dat is je moederquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:59 schreef Leonos het volgende:
waarom lult er een wijf door het geluid heen
ik las passief-progressiefquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit jouw passief-agressieve manier om aan te geven dat dit offtopic was
Jazeker, vroeger wel een aantal keer op vakantie geweest in Valkenburg. Je waant je al in het buitenland.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ben je ooit naar limburg geweest?
geertgod
Geen idee man. Jij dacht dat Feyenoord tegen VVV moest spelen terwijl ze momenteel tegen Ajax spelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Hertha mee in de Eredivisie?
Waarom wed je op uitslagen idiootquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Shit mijn toto-voorspelling komt niet uit (ik had 0-2)
Raar dat ze dat alleen bij hem niet doen jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Je zou zeggen met zoveel man in de 16 dat er iemand bij Traoré gaat staan.
Overmars verkoopt hem in de winter voor 20 miljoen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
Traore twee goals en een assist. Wat een talent
werdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom werd je op uitslagen idioot
De FOK-toto, ik wed niet om geld (want ik zit er vaak naast)quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sommige users zijn ook momenteel met vakantiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, vroeger wel een aantal keer op vakantie geweest in Valkenburg. Je waant je al in het buitenland.
Neequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier durf ik wel een 1,5 fles Havana op te zetten. Jij ook?
Zou hij stinken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat ze dat alleen bij hem niet doen ja
Ik ben tegen racisme
Jammer, daar gaat je geld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Shit mijn toto-voorspelling komt niet uit (ik had 0-2)
werdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima backupquote:
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overmars verkoopt hem in de winter voor 20 miljoen.
Oh het spijt mijquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De FOK-toto, ik wed niet om geld (want ik zit er vaak naast)
Jij snapt meer dingen nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap niet waarom mensen hier weglopen met @:kingroland als user.
Ga jij mij nu ook al zitten verbeteren? Ik zou oppassen in bnw vanaf nuquote:
Klaiber onderschattenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor dit soort potjes ja, tot je opeens in de CL moet gaan spelen met hem.
Ik ben behoorlijk op mijn plek gezet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koekoek
Dit soort scherpe reacties zijn precies de reden waarom ik met jou wegloop als user!
Zijn schattige glimlach van zojuist doet het ook in de cl goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Zo blij met de terugkeer van Klaassen, die geeft zoveel rust samen met Blind en coacht prima
Echt een lieve jongen jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk op mijn plek gezet.
[..]
Zijn schattige glimlach van zojuist doet het ook in de cl goed.
Tja, maar Mazraoui is niet heel veel beter hoor, verdedigend sowieso niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BNWquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga jij mij nu ook al zitten verbeteren? Ik zou oppassen in bnw vanaf nu
Van die kant kwam woensdag al het gevaar van Liverpool.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, maar Mazraoui is niet heel veel beter hoor, verdedigend sowieso niet.
Schuurs is een prima talent, maar hij maakt alleen nog wel eens een foutje. Maar goed Vertonghen en Alderweireld deden dat ook op die leeftijd.quote:
Erg vreemd hè!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van die kant kwam woensdag al het gevaar van Liverpool.
Denk ik wel hoor, al ben ik ook niet de grootste Mazraoui-fan. Maar Klaiber kan je niet echt beoordelen op zijn verdedigend vermogen vandaag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, maar Mazraoui is niet heel veel beter hoor, verdedigend sowieso niet.
Niet echt, Mazraoui kan gewoon niet zo goed verdedigen. En daar weet mané wel raad mee. En die back.quote:
Altijd alles gaat via die kant bij Liverpool.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt, Mazraoui kan gewoon niet zo goed verdedigen. En daar weet mané wel raad mee. En die back.
Wat, je weet toch wie er aan de andere kant op de back staat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Altijd alles gaat via die kant bij Liverpool.
Ja en je laat het ook wel makkelijker lopen denk ik omdat je geen gefluit hoort.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:13 schreef TheVulture het volgende:
Zonder publiek is trouwens voor topclubs wel echt een voordeel in dit soort potjes. Een opzwepend thuispubliek kan nog wel eens een bak opportunisme en vechtlust aanwakkeren bij kleine clubs.
Al had heel Venlo in het stadion gezeten was vvv nog steeds flink nat gegaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:13 schreef TheVulture het volgende:
Zonder publiek is trouwens voor topclubs wel echt een voordeel in dit soort potjes. Een opzwepend thuispubliek kan nog wel eens een bak opportunisme en vechtlust aanwakkeren bij kleine clubs.
Wie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tweede helft Taylor erin brengen.
Ben wel benieuwd.
Ik hoop dat Hag een beetje vroeg gaat wisselen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tweede helft Taylor erin brengen.
Ben wel benieuwd.
Liverpool gebruikt altijd Mane om diep te gaan toch? Jij zegt nu dat alles via Mane gaat omdat mazza daar stond. Dat is niet waar!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat, je weet toch wie er aan de andere kant op de back staat?
Huh, dat zeg ik helemaal niet ouwe reus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Liverpool gebruikt altijd Mane voor diep te gaan toch? Jij zegt nu dat alles via Mane gaat omdat mazza daar stond. Dat is niet waar!!
85ste minuut.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hag een beetje vroeg gaat wisselen.
In zo'n pot kunnen zelfs spelers als Klaiber, Traore en Ekkelenkramp prima mee.quote:
Hij gaat wel wat mensen rust geven ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hag een beetje vroeg gaat wisselen.
Alles ging via Mané omdat Ajax daar zeeën van ruimte liet. Geen wonder dan ook dat Mazraoui en Schuurs de minste verdedigers leken, zij moesten telkens 1 tegen 1 of zelfs tegen een overtal spelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Liverpool gebruikt altijd Mane om diep te gaan toch? Jij zegt nu dat alles via Mane gaat omdat mazza daar stond. Dat is niet waar!!
Ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario Been die op 24 oktober vertelt hoe een ploeg slecht aan het verdedigen is.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario Been die op 24 oktober vertelt hoe een ploeg slecht aan het verdedigen is.
Kan me niet voorstellen dat feyenoord 10 jaar geleden slechter speelde dan dit vvv.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er mist nog een type Leerdamquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat feyenoord 10 jaar geleden slechter speelde dan dit vvv.
Tim de Cler zat er wel lekker in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat feyenoord 10 jaar geleden slechter speelde dan dit vvv.
Ik ga het laatste kwartier ook met het bord op schoot kijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nu al avondeten.
Waaronder ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nu al avondeten.
Het laatste kwartier is dan ook in de avond.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga het laatste kwartier ook met het bord op schoot kijken.
Spa rood?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waaronder ik.
Kan ik eerder het flesje rood opentrekken.
Cabernet Sauvignon.quote:
Daar gaan we!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er mist nog een type Leerdam
Niet gezien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van zijn schoenen? Die hep ik ook.
Blijft mooi hoe zo'n slechte trainer mag vertellen wat clubs verkeerd doen. Lekker neutraal ook altijd, je merkt bijna niet dat hij een Feyenoorder is. FoxGoden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als Van Basten die aankopen bij Ajax gaat bekritiseren. Hij kan dan best gelijk hebben, maar is niet zo serieus te nemen als hij Rob Wielaert en Evander Sno heeft gehaald.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Blijft mooi hoe zo'n slechte trainer mag vertellen wat clubs verkeerd doen. Lekker neutraal ook altijd, je merkt bijna niet dat hij een Feyenoorder is. FoxGoden.
3 dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik De Koning was zou ik er 2 verdedigers bijgooien.
Vond ik ook. Hij zit niet voor niks in mijn fokmanager team (lol)quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Swinkels.
Goed dat ie terug is.
XD, voetbalschoenen aan de wilgen hangen, ik zou het nog toe juichen ook!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Promes vandaag geen doelpunt meepikt kan hij beter stoppen.
Jaap Stam verliest alleen maar dus die zal over een paar jaar ook wel bij Fox zitten. En als Frank niet wint met Oranje mag hij naast zijn broer aanschuiven. GENOT.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als Van Basten die aankopen bij Ajax gaat bekritiseren. Hij kan dan best gelijk hebben, maar is niet zo serieus te nemen als hij Rob Wielaert en Evander Sno heeft gehaald.
Dit lijkt op een potje in de voorbereiding, tegen een stel bierdrinkende net iets te dikke amateurs.quote:
Kutdag moet jij hebben. Op wie ga je nu zeiken?quote:
Ik heb een keer 23-2 verloren zo erg is dit nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:45 schreef coronatus het volgende:
Iedereen kan bij Ajax nu scoren, zelfs Onana!
Jij wel die twee voor jouw team gescoord?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een keer 23-2 verloren zo erg is dit niet
Gaat het verder goed ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kutdag moet jij hebben. Op wie ga je nu zeiken?
Je kan altijd nog beginnen over de 2 doelpunten van Ekkelenkamp en dat hij nu meer zal spelen!!!
Die gaat straks dribbelend richting de goal van VVVquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:45 schreef coronatus het volgende:
Iedereen kan bij Ajax nu scoren, zelfs Onana!
Ja uiteraardquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wel die twee voor jouw team gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |