SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een zwembad ws er niet he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook.
Er is een appartement boven de garage. Dat leek me wel wat.
Ik heb twee keer in een huis uit 1700 gewoond. Nooit iets gemerktquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Schijnt er wel te spoken op zolder.
nou ik kan ook flink spokenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Schijnt er wel te spoken op zolder.
Hoogbejaarde spoken, ook niet soms het zachte geluid van een knarsend slecht passend kunstgebit?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee keer in een huis uit 1700 gewoond. Nooit iets gemerkt
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoogbejaarde spoken, ook niet soms het zachte geluid van een knarsend slecht passend kunstgebit?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dat huis in schiedam al bijna ingericht in mijn hoofd
ja met die grachten ziet er leuk uit. je bent zo in den haag of rotterdam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En je wil ook in Schiedam wonen? Da’s wel echt iets anders dan Rotterdam of Den Haag.
Spannend. Wanneer ga je kijken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met die grachten ziet er leuk uit. je bent zo in den haag of rotterdam.
Klinkt als een prettig optrekje voor mij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee. En het eerste huis was een voormalig bordeel waar Prins Hendrik kwam (hue hue).
dinsdagquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spannend. Wanneer ga je kijken?
Gohquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
En hou dit huis he. Dus als ik het niet trek kan ik weer terug. Maar heb den haag wel gezien eigenlijk.
Was maar een eenvoudig appartementjequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een prettig optrekje voor mij.
Ik wil graag wat rustiger wonen, dichterbij de natuur. Maar ik geloof niet dat ik het kan betalenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
En hou dit huis he. Dus als ik het niet trek kan ik weer terug. Maar heb den haag wel gezien eigenlijk.
Heb je niet van die vinexwijken bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil graag wat rustiger wonen, dichterbij de natuur. Maar ik geloof niet dat ik het kan betalen
*ril*quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je niet van die vinexwijken bij jou in de buurt?
oh. hmm ja das ook niet goed neequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*ril*
En dat is niet rustig hoor. Mijn huis in Sliedrecht was een rijtjeshuis waar ik de buren van drie huizen verderop kon horen
mijn huis komt te koop.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil graag wat rustiger wonen, dichterbij de natuur. Maar ik geloof niet dat ik het kan betalen
Rijtjeshuis?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn huis komt te koop.
Fok! prijsje
ja dat wel, maar beide zijden volledig eigen muren met dubbele spouw. Hoor geen donder van mn buren.quote:
Nee, superirritant. Jammer, op zich was het best een lief huisje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh. hmm ja das ook niet goed nee
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat wel, maar beide zijden volledig eigen muren met dubbele spouw. Hoor geen donder van mn buren.
O? Uit welke periode is dat huis dan, want dat is toch alleen bij heel recente rijtjeshuizen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat wel, maar beide zijden volledig eigen muren met dubbele spouw. Hoor geen donder van mn buren.
'51quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O? Uit welke periode is dat huis dan, want dat is toch alleen bij heel recente rijtjeshuizen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou echt nooit in een rijtjeshuis kunnen wonen, ben ik teveel paradijsvogel voor
among other thingsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het meest irritante aan mondkapjes om in de winkel is dat je geen donder door je bril ziet er niet goed door blijft zitten,![]()
Ik heb het jaren gedaan, vond het wel prima. Okee, ik ben geboren en getogen in een rijtjeshuis, dus weet ik eigenlijk niet beter..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou echt nooit in een rijtjeshuis kunnen wonen, ben ik teveel paradijsvogel voor
Aah zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'51
zijn allemaal afzonderlijk huizen die met tussenpozen van jaren tegen elkaar aan gebouwd zijn. is geen seriematige rijtjesbouw
Ik ben een saaie dakduif maar ik trek het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Misschien een klein boerderijtje kopen anders en dan een flamingokwekerij beginnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag net in de etalage bij de bijenkorf een grote flamingoknuffel
yes dat is kut ja.. zou ik ook niet trekken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah zoDat is wel ideaal dan. Die betongenotrijtjeshuizen trek ik echt niet meer. Als de buurvrouw drie huizen verderop met haar potten en pannen aan het rommelen was, zat ik rechtovereind in bed
Ja ik ook. Maar toen had iedereen tapijt. Nu liggen overal van die kutlaminaatvloertjes, waardoor alles zo gehorig wordt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het jaren gedaan, vond het wel prima. Okee, ik ben geboren en getogen in een rijtjeshuis, dus weet ik eigenlijk niet beter..
Ja en dan nemen mensen zoals Los een flamingo in hun stenen tuin want dat ziet er zo tropisch uit naast die neppalmquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een klein boerderijtje kopen anders en dan een flamingokwekerij beginnen.
makkelijk gezegd als je geen luchtweg issues hebtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon op een andere manier ademen..![]()
![]()
Mooie typering en ik denk dat die klopt ook nogquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dan nemen mensen zoals Los een flamingo in hun stenen tuin want dat ziet er zo tropisch uit naast die neppalm
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een klein boerderijtje kopen anders en dan een flamingokwekerij beginnen.
zou dat smaken, flamingovleugel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En je eigen poelier beginnen met scharrelflamingo
Broodje halve Flamingo met garnalensausquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En je eigen poelier beginnen met scharrelflamingo
Ik hoop nog steeds op een klein vrijstaand huisje ergens. Maar de prijzen rijzen momenteel echt overal de pan uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes dat is kut ja.. zou ik ook niet trekken.
straatje is wel heel leuk hoor. en je zit, als je er voor open staat, zo met OV in de rest van 't land.
Over 10 jaar is er de onderneming Bitterbal & zooquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje door de kerrie rollen voordat je het in de pan gooitquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou dat smaken, flamingovleugel?
niet helemaal vrijstaandquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een klein vrijstaand huisje ergens. Maar de prijzen rijzen momenteel echt overal de pan uit.
Met die poten kan je niks helaasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje door de kerrie rollen voordat je het in de pan gooit
Yep, dan lopen er 630 diersoorten met vacht en kraaloogjes rond te stinken, en een roedel slangen en wat verwende vleermuizen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over 10 jaar is er de onderneming Bitterbal & zoo
Soort kroepoek van bakken, kun je al wandelende op knauwen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met die poten kan je niks helaas
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een klein vrijstaand huisje ergens. Maar de prijzen rijzen momenteel echt overal de pan uit.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, dan lopen er 630 diersoorten met vacht en kraaloogjes rond te stinken, en een roedel slangen en wat verwende vleermuizen.
O hier ga je kijken? Niet dat huis met die bungelende biefstuk?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet helemaal vrijstaand
https://www.funda.nl/koop(...)uwe-sluisstraat-4-a/
Flamingo jerkyquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kroepoek van bakken, kun je al wandelende op knauwen.
nee ga wel bij dat stuk vlees kijken. Vind deze ook super vet maar oogt super klein.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O hier ga je kijken? Niet dat huis met die bungelende biefstuk?
Leuk
Ik vind dit echt zo tof. Maar is een recreatiewoning
https://www.funda.nl/koop(...)-van-halenweg-2-132/
Heb ik niet in huisquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En straks een berg slagroom erover?
Ik zou er nog een kamertje bij willen en dat de auto wat dichterbij stondquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Aanstekelijk wel die verhuisplannen terwijl ik eigenlijk zowat perfect naar mijn zin woon, enige wat ik anders zou willen is het uitzicht en de parkeergelegenheid eigenlijk.
Nog meer bende verzamelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er nog een kamertje bij willen en dat de auto wat dichterbij stond
Klein, maar wel sfeervolquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ga wel bij dat stuk vlees kijken. Vind deze ook super vet maar oogt super klein.
mooi dat huisjeMag je er niet permanent wonen zeker?
mja als ik niet vanwege carriereplannen beter ergens anders zou wonen, zou ik hier ook blijven hoor. Maar goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Aanstekelijk wel die verhuisplannen terwijl ik eigenlijk zowat perfect naar mijn zin woon, enige wat ik anders zou willen is het uitzicht en de parkeergelegenheid eigenlijk.
Ja heb ik ook altijd gedaan hoor, zo vaak verhuist al wegens werk of poes, is ook niet zo heel erg maar inmiddels vind ik een vast stekje ook wel belangrijk worden, nu heb ik dat eigenlijk wel op die twee puntjes na dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja als ik niet vanwege carriereplannen beter ergens anders zou wonen, zou ik hier ook blijven hoor. Maar goed.
Om het master plan te doen slagen moet er verhuist worden
jammer. zeer leuk huis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klein, maar wel sfeervol![]()
Nee, helaas is permanente bewoning daar echt niet toegestaan
Pfoe daar moet veel aan gebeuren qua smaak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer. zeer leuk huis.
dit is ook nog interessant
https://www.funda.nl/koop(...)314-haringvliet-311/
Leuke locatie, om de hoek bij de Blaak. Ken het goed want ik werk daar in de buurt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer. zeer leuk huis.
ja maar ruim, en die locatie is mooi. Mooi huis voor verhuurquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfoe daar moet veel aan gebeuren qua smaak.
ja daar was ik al bang voor:pquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuke locatie, om de hoek bij de Blaak. Ken het goed want ik werk daar in de buurt.
Maar voor dat geld is het wel heel simpeltjes. En hier ga je je bovenburen horen.
Enige mensen die daar gecharmeerd van zijn zijn 60-plussers ben ik bang.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ruim, en die locatie is mooi. Mooi huis voor verhuur![]()
7 weken te koop bied ook kansen in de vraagprijs
toch niet als het netjes opknapt. dan is et een prima appartement in het centrum, zelfs nog aan een beetje waterquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige mensen die daar gecharmeerd van zijn zijn 60-plussers ben ik bang.
Eerst de Giro kijken!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het in Spanje lekker weer?Dan ga ik de hele middag lekker Vuelta kijken (nou ja vanaf 3 uur) met een knabbeltje op de bank
ja maar is niet op TV. Bovendien kijk ik alleen maar voor de landschapsplaatjesquote:
Hey dat lijkt mijn badkamer wel, ook zo'n bad in zo'n kuthoek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jammer. zeer leuk huis.
Op Eurosport toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar is niet op TV. Bovendien kijk ik alleen maar voor de landschapsplaatjes
daar kom je toch wel uit?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey dat lijkt mijn badkamer wel, ook zo'n bad in zo'n kuthoek.
oh dat zou nog kunnen ja, zo ff kijken.quote:
Ik zie dit voor me, dat die hele douchecabine in dat bad flikkert en de wasbak afbreekt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben onwijs stijf en lomp dus eigenlijk maakt het bij mij sowieso niet uit.
Ja echt hoor. Altijd dweilen als ik in bad ben geweest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me, dat die hele douchecabine in dat bad flikkert en de wasbak afbreekt.
Kranen die afbreken en water over de hele verdieping.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me, dat die hele douchecabine in dat bad flikkert en de wasbak afbreekt.
mijn pakketje ligt al bij afhaalpuntquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pakket gaat nu tussen 13:00 en 15:00 bezorgd worden. Ben ik daar de hele morgen voor thuis gebleven.
SWAT team naar binnen omdat de gasleiding ook afbreekt, chaos.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kranen die afbreken en water over de hele verdieping.
Naakt afgevoerd worden met een menigte die zich in de straat verzameld heeft.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SWAT team naar binnen omdat de gasleiding ook afbreekt, chaos.
Deze werd helaas niet bij een PostNL punt bezorgd; dus maar even afwachten weer. Normaal gesproken is DHL hier redelijk op tijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pakketje ligt al bij afhaalpunt
Iedereen met rot fruit, poep en stenen gooien omdat de halve buurt in puin ligt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naakt afgevoerd worden met een menigte die zich in de straat verzameld heeft.
Hele familie moet noodgedwongen het dorp verlaten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen met rot fruit, poep en stenen gooien omdat de halve buurt in puin ligt.
CNN helikopters boven de plaats delict, breaking news live coverage met een naakte CL.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele familie moet noodgedwongen het dorp verlaten.
Welk spel is het?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Zit al sinds 6u vanochtend m'n nieuwe spel te spelen/verslavend
Haha nerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig nog heerlijk op bedquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:48 schreef kwiwi het volgende:
ja IJsdraakje ook welquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws, ik ben stiekem wel een beetje nerdy
Dat kon ik vroeger ook wel, zo lang in bed liggen, maar nu niet meer..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lig nog heerlijk op bed
Kind kwam van zwemles af, trok haar pyjama weer aan en kroop erbij hier
Za-lig![]()
Weekends
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben intens luiquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kon ik vroeger ook wel, zo lang in bed liggen, maar nu niet meer..
opweg naar mijn pakketjequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik lig nog heerlijk op bed
Kind kwam van zwemles af, trok haar pyjama weer aan en kroop erbij hier
Za-lig![]()
Weekends
Ja ik zat er al naar de kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
de uitbreidingen (psych ward en island bound) zijn goedkoop via humble bundle te krijgen (zelfde soort key als je van mij gekregen hebt
mocht je ooit de uitbreidingen willen kopen op steam, wacht op een steam sale, scheelt fors centenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik zat er al naar de kijkenEerst nog even deze beter onder de knie krijgen.
Collega woonde daar. Zij is gevlucht vanwege de tokkie-aso’squote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Leuk stekje voor BB.
https://www.funda.nl/koop(...)avin-adelastraat-73/
Dat panterprint dekbedquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Leuk stekje voor BB.
Gewoon zorgen dat je de tokkie-aso bent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega woonde daar. Zij is gevlucht vanwege de tokkie-aso’s
Hanger er 2 zelfs.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Panterprint jasje aan de kapstok dus de eigenaresse gebruikt 'em niet alleen om te pissen.
Ziet er uit als een leuk spel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prison Architect. En Animal Crossing voor de switch komt vandaag ook nog binnen
Gewoon standaard outfit voor een geblondeerde Rotterdamse schone boven de 50quote:
200 wc-rollen, check?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zoooow boodschappen besteld, voor maandag. Voor als de lockdown woensdag in gaatAfwas gedaan. Oud papier en glas op transport gezet voor bij de weg morgenavond. Best druk geweest al. Nu toch even lopen. Anders wordt het nooit meer wat. 864 stappen tot nu toe vandaag en dat moeten er eigenlijk at the very least 4000 worden. Liefst 5500+
vast een siliconen vriendinquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om je vriendin zo te noemen
Blijf dan eens met je handen boven water.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Altijd dweilen als ik in bad ben geweest.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om je vriendin zo te noemen
quote:
Hoop het ook niet. Maar zou wel weer typisch Nederlands zijn ja. Net niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoop het niet maa denk dat Kelderman vandaag roemloos door het ijs zakt.
Ik ontken niets.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Leuk stekje voor BB.
ja voor die prijs had ik liever dat huis gekocht waar ik ben wezen kijken :pquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat hier net naar te kijken en zie wel potentie.
Ik haat mensen. We verdienen dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
13:35
De corona-teststraat in Breda is vandaag beklad en vernield door verschillende mensen. Ook zijn medewerkers uitgescholden en geïntimideerd. Volgens burgemeester Paul Depla gebeurde dat door ‘mensen die corona een sprookje vinden'. Hij noemt de intimidaties, bekladdingen en vernielingen te triest voor woorden: ,,Toon respect voor onze mensen in de zorg en bij GGD." Lees hier het hele verhaal.
Weg met ons.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haat mensen. We verdienen dit.
Raar hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
yupquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, ieder zijn zus en vrouw een keer verkracht en vervolgens vermoord en ze hebben wel wat andere prioriteiten hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:06 schreef mschol het volgende:
ik denk dat een wereldoorlog de boel wel weer even zou wakker schudden..
we leven al te lang in vrede vrees ik
Serieus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
De corona-teststraat in Breda is vandaag beklad en vernield door verschillende mensen. Ook zijn medewerkers uitgescholden en geïntimideerd. Volgens burgemeester Paul Depla gebeurde dat door ‘mensen die corona een sprookje vinden'. Hij noemt de intimidaties, bekladdingen en vernielingen te triest voor woorden: ,,Toon respect voor onze mensen in de zorg en bij GGD." Lees hier het hele verhaal.
Dat roep ik al jaren, niet dat er een oorlog moet komen maar dat het gewoon te goed gaat allemaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:06 schreef mschol het volgende:
Nee het gaat niet goed, het gaat juist te slecht met de geestelijke gezondheidszorg, de gekkies lopen hier los rond op straat, zitten in praatprogramma's of staan op brasserieën te zingenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat roep ik al jaren, niet dat er een oorlog moet komen maar dat het gewoon te goed gaat allemaal.
Mensen zijn gewoon enorm verwend en lijken altijd meer te willen hebben. In mijn vriendengroep is er een beetje een mix van mensen die altijd meer/groter/beter willen en mensen die gewoon tevreden kunnen zijn met wat ze hebben; of er bewust voor kiezen om wat dingen anders te doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat roep ik al jaren, niet dat er een oorlog moet komen maar dat het gewoon te goed gaat allemaal.
Waterstofbommen op mofrikaquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:06 schreef mschol het volgende:
Waterstofbommen lossen aardig wat op hoor.quote:
Wat een stelletje domme primaten zijn we tochquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Hoe kan je dan nog zeggen dat het niets oplost als je niet weet waar het ligtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ergens tussen molenbeek en afrika?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee het gaat niet goed, het gaat juist te slecht met de geestelijke gezondheidszorg, de gekkies lopen hier los rond op straat, zitten in praatprogramma's of staan op brasserieën te zingen
Kijk nu is het crisis dus nu even anders, maar tot een jaar geleden waren we met z'n allen aan het ruzien over welke kleur een fictief personage uit van een kinderfeest moest zijn. Als dat het grootste maatschappelijke probleem is, dan gaat het een beetje te goed zeg maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon enorm verwend en lijken altijd meer te willen hebben. In mijn vriendengroep is er een beetje een mix van mensen die altijd meer/groter/beter willen en mensen die gewoon tevreden kunnen zijn met wat ze hebben; of er bewust voor kiezen om wat dingen anders te doen.
Het zou niet vanzelfsprekend moeten zijn dat je ieder jaar meer gaat verdienen etc.
Hoezo te goed? wees erblij mee zou ik zeggenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Kijk nu is het crisis dus nu even anders, maar tot een jaar geleden waren we met z'n allen aan het ruzien over welke kleur een fictief personage uit van een kinderfeest moest zijn. Als dat het grootste maatschappelijke probleem is, dan gaat het een beetje te goed zeg maar.Nederland is al heel lang af, we zijn nog een beetje aan het finetunen.
Die gele? Dat is inderdaad de baas van alle schoonmaakmiddelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Dasty keukenreiniger gekocht. Topspul
ik zeg niet dat het niks oplost ik zeg dat het te weinig oplost..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe kan je dan nog zeggen dat het niets oplost als je niet weet waar het ligt
Tuurlijk, maar het heeft ook een keerzijde, mensen zijn niet meer gewend ergens voor te vechten, het maakt ons een vrij luie samenleving.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo te goed? wees erblij mee zou ik zeggen
maar je weet niet waar het op slaatquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niks oplost ik zeg dat het te weinig oplost..
dus ja dat lost niet genoeg op
Het probleem met de mensheid in zijn algemeenheid is dat het nooit goed genoeg is en er altijd een honger naar meer is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het heeft ook een keerzijde, mensen zijn niet meer gewend ergens voor te vechten, het maakt ons een vrij luie samenleving.
Nou dat leren ze gelukkig in gebieden met langdurige conflicten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het heeft ook een keerzijde, mensen zijn niet meer gewend ergens voor te vechten, het maakt ons een vrij luie samenleving.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die gele? Dat is inderdaad de baas van alle schoonmaakmiddelen.
Wat tegelijkertijd ook onze grootste kracht is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het probleem met de mensheid in zijn algemeenheid is dat het nooit goed genoeg is en er altijd een honger naar meer is.
Action toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja dat is het vaak, je grootste kracht is tevens je grootste zwaktequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat tegelijkertijd ook onze grootste kracht is.
Sommige verzetsstrijders wilden niets liever.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Of vraag et aan de oudere generatie die de WW2 hebben meegemaakt of ze nog een rondje willen
Wat kun je er allemaal mee boenen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Wibra. En bijna iedereen behalve twee aso-tokkies uit Krispijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Action toch?
Had er iemand een mondkapje op?
Alles wat vettig is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat kun je er allemaal mee boenen?
Heb ik net met Blue Wonder gedaan, niet heel erg fantastischquote:
Ik zei toch dat ik geen oorlog bedoelde?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Kunnen we tegen die mensen in Jemen zeggen; nou jullie leren tenminste ergens voor te vechten![]()
Godsallemachtig, wees blij dat je het niet hoeft mee te maken
Jullie zijn veel verder dan ons want jullie hebben tenminste oorlog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Kunnen we tegen die mensen in Jemen zeggen; nou jullie leren tenminste ergens voor te vechten![]()
Godsallemachtig, wees blij dat je het niet hoeft mee te maken
Ik had vorige week een fles keukenreiniger van AH huismerk gekocht. Dramaspul.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik net met Blue Wonder gedaan, niet heel erg fantastisch
Nee maar ramp en verdoemenis dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik geen oorlog bedoelde?
O ja, dat zou je zeker met Dasty kunnen proberenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek nog een mooi niet al te ranzig spullie om m'n oven uit te boenen. Ik heb de bodem grotendeels schoon gekregen met soda, maar nu de zijkanten, het raampje, de bakplaat en het rooster nog.
Dat is hier toch al geweest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie zijn veel verder dan ons want jullie hebben tenminste oorlog.
Spa citroenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst biologische wc-reiniger gekocht. Is volgens mij gewoon water met citroen.
Ik moet nog steeds het wondermiddel ontdekken dat mijn gasfornuis fatsoenlijk schoon krijgt (gas op glasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vorige week een fles keukenreiniger van AH huismerk gekocht. Dramaspul.
Inductiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds het wondermiddel ontdekken dat mijn gasfornuis fatsoenlijk schoon krijgt (gas op glas)
Ja maar jij gebruikt de oven driemaal daags toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek nog een mooi niet al te ranzig spullie om m'n oven uit te boenen. Ik heb de bodem grotendeels schoon gekregen met soda, maar nu de zijkanten, het raampje, de bakplaat en het rooster nog.
Soort zonnebank.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij gebruikt de oven driemaal daags toch?
Dat is wel een beetje terug te voeren op Trump ben ik bang.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is hier toch al geweest.
Dat is trouwens helemaal niet de reden dat er mensen zijn die corona als een hoax zien
Was helaas niet echt een optie, stoppenkast zit volquote:
Nee het was naar aanleiding van de mensen die teststraat in breda hebben beklad, dit gesprekquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje terug te voeren op Trump ben ik bang.
kan er niet een bij dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was helaas niet echt een optie, stoppenkast zit vol
Groep bij laten maken kost niet zoveel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was helaas niet echt een optie, stoppenkast zit vol
dat was mijn volgende vraagquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groep bij laten maken kost niet zoveel.
Vind ik hetzelfde met bijvoorbeeld de Pyramides, zoveel werk om de dood en de goden te eren, had godverdomme ziekenhuizen of scholen gebouwd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:43 schreef bitterbal het volgende:
overigens de reden waarom we niet van zulke idiote conflicten hebben waardoor mensen leren ergens voor te vechten is onze welvaart
Moet daar wel ruimte voor zijn in de meterkastquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik hetzelfde met bijvoorbeeld de Pyramides, zoveel werk om de dood en de goden te eren, had godverdomme ziekenhuizen of scholen gebouwd.
Ja wie roept al jaren dat je de reguliere media en de wetenschap niet kunt vertrouwenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het was naar aanleiding van de mensen die teststraat in breda hebben beklad, dit gesprek
Heb ik ook laten doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hij is letterlijk volquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet daar wel ruimte voor zijn in de meterkast
ja maar dat bedoel ik niet. Het lastigvallen van de teststraten komt niet doordat we het zo 'makkelijk' hebben in dit land.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wie roept al jaren dat je de reguliere media en de wetenschap niet kunt vertrouwen
En dan van die mensen 'weeeh ik wil geen inductie ik blijf met gas koken dat is veel fijner en beter af te stemmen inductie is of te hoog of te laag weeeh'. Oftewel mensen die digitale knoppen niet snappen.quote:
Ja, hetzelfde gaat op voor kerken bijvoorbeeld, waarom steken we zoveel moeite in de dood, geloof en bijgeloof.quote:
ja omdat het brein daar helaas nog steeds gevoelig voor isquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde gaat op voor kerken bijvoorbeeld, waarom steken we zoveel moeite in de dood, geloof en bijgeloof.
Ja precies, mijn vader kent overal wel een mannetje voorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders ook. Via een kennis van mijn broer. Kostte tweehonderd euro of zo.
O, inductie is juist perfect af te stemmen. Zijn ze niet in de war met keramisch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan van die mensen 'weeeh ik wil geen inductie ik blijf met gas koken dat is veel fijner en beter af te stemmen inductie is of te hoog of te laag weeeh'. Oftewel mensen die digitale knoppen niet snappen.
Nee daarom zeg ik, komt eerder daardoor, wat mindere breinen er eerder ook over zeidenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat bedoel ik niet. Het lastigvallen van de teststraten komt niet doordat we het zo 'makkelijk' hebben in dit land.
Ik ken zelf geen mannetjes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, mijn vader kent overal wel een mannetje voor
Niks mis met geloof an sich, alleen die uitlopers mogen soms wel even een klap krijgen om ze wakker te schudden. Wat meer geloof om je in moeilijke tijden aan vast te klampen en wat minder angst voor de dood kan op zich geen kwaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde gaat op voor kerken bijvoorbeeld, waarom steken we zoveel moeite in de dood, geloof en bijgeloof.
Fascinerend wel, lijkt me belangrijker om dat uit te roeien dan kanker of Covid-19 zelfs, dat doen we later wel dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat het brein daar helaas nog steeds gevoelig voor is
Jaquote:
Weer wat straten weggestreept?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooow ben ik weer. Even bij het stadion wezen kijken7000 steppies nu
nou kanker mag wel prio zijn hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fascinerend wel, lijkt me belangrijker om dat uit te roeien dan kanker of Covid-19 zelfs, dat doen we later wel dan.
Oh daar doelde ik helemaal niet op, reageerde gewoon op Mschol die zei dat een wereldoorlog de mensen wel wakker zou schudden. En ja we mogen blij zijn dat we in welvaart leven, ik denk alleen dat welvaart ook een keerzijde heeft.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het was naar aanleiding van de mensen die teststraat in breda hebben beklad, dit gesprek
Meestal komt dat omdat die mensen dan wel eens keramisch hebben gehad, en dat is gewoon kut, inductie is gewoon prima.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan van die mensen 'weeeh ik wil geen inductie ik blijf met gas koken dat is veel fijner en beter af te stemmen inductie is of te hoog of te laag weeeh'. Oftewel mensen die digitale knoppen niet snappen.
ik heb wel eens bio ontstopper gekocht.. deed na 8 uur inwerken niksquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst biologische wc-reiniger gekocht. Is volgens mij gewoon water met citroen.
jazekerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer wat straten weggestreept?
Keertje keramisch hebben gekookt in een vakantiehuisje en meteen een enorme aversie tegen vooruitgang hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal komt dat omdat die mensen dan wel eens keramisch hebben gehad, en dat is gewoon kut, inductie is gewoon prima.
Treffend muziekje erbij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks mis met geloof an sich, alleen die uitlopers mogen soms wel even een klap krijgen om ze wakker te schudden. Wat meer geloof om je in moeilijke tijden aan vast te klampen en wat minder angst voor de dood kan op zich geen kwaad.
Mja, dan moet je al een nieuwe meterkast laten maken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaDit huis is nog gebouwd in de tijd dat stroom allemaal niet zo gebruikelijk was, de meter'kast' is letterlijk gewoon een kastje dat ze in de muur hebben gepropt door er een stuk muur uit te hebben gehaald
Gewoon een nieuw huis kopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dan moet je al een nieuwe meterkast laten maken.
Hoor hier, vrouw van de wereldquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje keramisch hebben gekookt in een vakantiehuisje en meteen een enorme aversie tegen vooruitgang hebben.
Niet zo lang geleden was er hier gewoon een een bezetting door de Duitsers...quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar doelde ik helemaal niet op, reageerde gewoon op Mschol die zei dat een wereldoorlog de mensen wel wakker zou schudden. En ja we mogen blij zijn dat we in welvaart leven, ik denk alleen dat welvaart ook een keerzijde heeft.
Wat doe jij ineens stoer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor hier, vrouw van de wereldBen je al onder je dekbed vandaan geweest vandaag?
Daar is niet echt ruimte voor, dan maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dan moet je al een nieuwe meterkast laten maken.
quote:
Bij keramisch moet je echt een andere pit gebruiken als je wil temperen. Niet fijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje keramisch hebben gekookt in een vakantiehuisje en meteen een enorme aversie tegen vooruitgang hebben.
ook verhuizenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is niet echt ruimte voor, dan maar
[..]
Kanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je het appartement van bovengnoom niet kopen en LT daar laten wonen?
Waarom niet? Ik was na één dag gewend en wil niet anders meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan dus echt niet normaal koken op inductie hè
We hebben het echt over hele andere dingen geloof ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden was er hier gewoon een een bezetting door de Duitsers...
de reden waarom we geen conflicten hebben en relatief makkelijk leven is vanwege onze welvaart. De mensen die wakker geschud zouden moeten worden kunnen gewoon het nieuws kijken.
Dan mis ik die enorme gasbrander om een stuk dode koe goed aan te fikken, ik zou daarvoor wel naar buiten kunnen uitwijken natuurlijk, naar mijn groen eitje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik was na één dag gewend en wil niet anders meer
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:57 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
RIVM: nog niet alle coronacijfers zijn bekend
De dagelijkse coronacijfers van het RIVM laten op zich wachten. Normaal worden die om 14.15 uur gepubliceerd. Een woordvoerder van het RIVM laat weten dat nog niet alle cijfers binnen zijn.
Teveel om te tellen
We schieten in één keer door naar 20kquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:57 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
RIVM: nog niet alle coronacijfers zijn bekend
De dagelijkse coronacijfers van het RIVM laten op zich wachten. Normaal worden die om 14.15 uur gepubliceerd. Een woordvoerder van het RIVM laat weten dat nog niet alle cijfers binnen zijn.
Teveel om te tellen
We geven het op, Lange Frans moet zich maandag melden voor beëdiging bij Willem-Alexander als Minister-President.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We schieten in één keer door naar 20k
Dan ga ik asiel aanvragen in Duitsland.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We geven het op, Lange Frans moet zich maandag melden voor beëdiging bij Willem-Alexander als Minister-President.
Ach ja, mensen hebben het weer eens over hem. Was alweer een tijdje geledenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We geven het op, Lange Frans moet zich maandag melden voor beëdiging bij Willem-Alexander als Minister-President.
Dit is het land van Lange Franssiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga ik asiel aanvragen in Duitsland.
Ik zwem wel terug naar Schotland dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga ik asiel aanvragen in Duitsland.
Ik ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop al een paar dagen op afvlakking of daling en elke keer schrik ik weer van de nieuwe cijfers.
Huh? Waarom is dat het land van Lange Franssie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit is het land van Lange Franssie
Waterfiets delen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zwem wel terug naar Schotland dan.
10 K per dag is ook best een groot aantal op de 17,2 miljoen inwoners, grote kans dat je het virus in oktober nog oploopt.quote:
Nog een week de tijd dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10 K per dag is ook best een groot aantal op de 17,2 miljoen inwoners, grote kans dat je het virus in oktober nog oploopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |