Yup. Van files geen idee, vanmorgen was het al wel smorend druk bij de woonboulevard.quote:Op maandag 14 december 2020 15:29 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Drachten ? hoorde dat overal files staan rondom het centrum
Ik bestel al langer.quote:Op maandag 14 december 2020 15:25 schreef Declan-Harp het volgende:
H
[..]
HOE dan? Eerste bezorgmogelijkheid hier is 28 december
Ik haal altijd weekboodschappen op maandagochtend, dus zeik verder nietquote:
Ik bestel online en haal ze dan op. Hoef ik die winkel niet in.quote:Op maandag 14 december 2020 15:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom dan? Supermarkten blijven gewoon open.
Ik vermoed niet dat de supermarkten (na vandaag/morgen) echt veel drukker zullen zijn dan normaal.quote:
Drachten wil je mee makenquote:Op maandag 14 december 2020 15:29 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Yup. Van files geen idee, vanmorgen was het al wel smorend druk bij de woonboulevard.
Ah oke, ik dacht aan bezorging. Zo te zien anderen in dit topic ook.quote:Op maandag 14 december 2020 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bestel online en haal ze dan op. Hoef ik die winkel niet in.
Tot 20 januari? Lolquote:Op maandag 14 december 2020 15:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Drachten wil je mee maken![]()
moet eigenlijk na werk nog even naar kpn winkel maar dat skip ik wel even
Drachtenquote:Op maandag 14 december 2020 15:31 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Drachten wil je mee maken![]()
moet eigenlijk na werk nog even naar kpn winkel maar dat skip ik wel even
En het wordt nog kerst. December is sowieso drukker dan normaal.quote:Op maandag 14 december 2020 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat de supermarkten (na vandaag/morgen) echt veel drukker zullen zijn dan normaal.
Nu even hamsteren en daarna weer normaal (mag ik hopen)
Heb ik wel laten doen tijdens quarantaine. Is wel 6 euro bezorgkosten.quote:Op maandag 14 december 2020 15:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke, ik dacht aan bezorging. Zo te zien anderen in dit topic ook.
Natuurlijk, maar dat zal echt niet zo heel veel drukker zijn dan normaal met kerstquote:Op maandag 14 december 2020 15:32 schreef aloa het volgende:
En het wordt nog kerst. December is sowieso drukker dan normaal.
Hoe werkt dit? Moet je je dan melden bij de klantenservice ofzo?quote:Op maandag 14 december 2020 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bestel online en haal ze dan op. Hoef ik die winkel niet in.
https://www.ah.nl/over-ah/gemak/pick-up-pointsquote:Op maandag 14 december 2020 15:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe werkt dit? Moet je je dan melden bij de klantenservice ofzo?
En dat voor een -al- half lege winkel want; boerenquote:Op maandag 14 december 2020 15:40 schreef Scheepskok het volgende:
Woon tegenover AH. Complete verkeersopstopping hier.
Je rijd met je auto naar het pick up gedeelte en dan laad je de boel in. Zit bij de Jumbo in kratten en het gekoelde/bevroren spul in zakken, je rekent af (pinnen) en dan rij je naar huis. 5 minuten werk.quote:Op maandag 14 december 2020 15:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe werkt dit? Moet je je dan melden bij de klantenservice ofzo?
En de AH gaat sowieso niet dicht lijkt me?quote:Op maandag 14 december 2020 15:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En dat voor een -al- half lege winkel want; boeren
Het is niet nodig eigenlijk. Boel blijft gewoon open.quote:Op maandag 14 december 2020 15:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En dat voor een -al- half lege winkel want; boeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |