abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:17:46 #1
63722 z80
I fink you freaky
pi_195812486
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_195812492
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:15 schreef z80 het volgende:
Iemand iets bij ah besteld? Gaat iets langer duren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oops
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:20:12 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195812519
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:12 schreef Tally het volgende: [..] Ik wilde deze ronde juist meer bestellen :') maar kregen vanmiddag een kut mailtje dat mijn meneer geld moet gaan inleveren en dat was behoorlijk wat :') dussuh misschien toch maar ff niet doen.
Waarom dat? :o
pi_195812557
@Tally : mij ouders hebben voor vanavond een heel menu besteld bij 1560. Tot nu toe erg lekker! (Hoofdgerecht is nu in de maak) :9

Weet alleen niet of ze ook bezorgen, mijn ouders hebben het vandaag afgehaald.
pi_195812559
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Waarom dat? :o
Lang verhaal. Hij wilde ander werk en daar wilde hij best geld voor inleveren. Nu behoud hij zijn werk en extra werk erbij en willen ze veel loon inhouden, bonus, 13de maand, auto v/d zaak en onkostenvergoeding :') niet dat hij er mee akkoord gaat maar toch.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_195812594
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef Candaasje het volgende:
@:Tally : mij ouders hebben voor vanavond een heel menu besteld bij 1560. Tot nu toe erg lekker! (Hoofdgerecht is nu in de maak) :9

Weet alleen niet of ze ook bezorgen, mijn ouders hebben het vandaag afgehaald.
Nee ze bezorgen niet. Maar voor in het stadtje vind ik dat niet erg. De griek beginnend met een s (weet de naam ff nie) doet nu ook bezorgen. Maar we wonen toch best tussen de boeren (appels, melk, peren en noem maar op) en daar zijn geen boxen van. Degene dichtbij kan ik laten bezorgen bij mn ouders en daar ophalen of in Zeist bij die geitenboerderij. Maar das nie lokaal!!!!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:28:34 #7
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195812647
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef Tally het volgende:

[..]

Lang verhaal. Hij wilde ander werk en daar wilde hij best geld voor inleveren. Nu behoud hij zijn werk en extra werk erbij en willen ze veel loon inhouden, bonus, 13de maand, auto v/d zaak en onkostenvergoeding :') niet dat hij er mee akkoord gaat maar toch.
He? Rare constructie. Hopelijk komt hij eruit dan. Klinkt kut.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:29:07 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195812660
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 19:52 schreef z80 het volgende:
Voor wie een keer in deze buurt verzijlt raak en een goed stuk vlees/steak wil eten.
El toro in Kranenburg. Inrichting die 30 jaar terug al oud aan deed. En een kaart die al net zo oud is.
Maar wel top is met wat er op de kaart staat. En dat voor Duitse prijzen.
Ze rekenen nog in D-marks?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195812707
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]

He? Rare constructie. Hopelijk komt hij eruit dan. Klinkt kut.
Ja gaat ook raar. Jammer wel hij werkt er al 13 jaar. En is nu een beetje depri er van. Komt ook wel goed allemaal maar dat gezeik zit je gewoon niet op te wachten.
pi_195812720
quote:

Tegenstrijdig gek verhaal.
Hopelijk komt het goed.
pi_195812727
quote:

[..]

Hmmm beetje vreemd
pi_195812739
Nog ff over de zorgbonus:
Ons RVB wil alle medewerkers die onder schaal 75 verdienen de bonus geven.
Of DH daar mee akkoord gaat is een 2e :P
pi_195812746
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Tegenstrijdig gek verhaal.
Hopelijk komt het goed.
Tuurlijk wel. Maar hij voelt zich ff niet gewaardeerd. Terwijl hij tot aan dit jaar leefde voor zijn werk en wij geregeld op de tweede plek kwamen (wat ik van tevoren wist). :')
pi_195812769
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:33 schreef Blues het volgende:
Omdat het zorgbedrijf waar ik voor werkte op 1 september niet meer bestaat kan ik er naar fluiten. :')
pi_195812991
quote:
Volgens mij hebben heel veel zorginstellingen dat aangegeven. Rijnstate gaf meteen aan, wij gaan geen keuze maken, iedereen heeft keihard gewerkt

@Tally, wat raar, en niet echt motiverend
We have far more in common than that which devides us..
pi_195813068
Nee is het ook niet @Kaatje
pi_195813099
Wat een tegenvallers Tally ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195813215
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een tegenvallers Tally ;(
Toch maar wat meer vaart zetten achter een nieuwe baan zoeken :')
pi_195813432
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:58 schreef Tally het volgende:

[..]

Toch maar wat meer vaart zetten achter een nieuwe baan zoeken :')
Het is wel een beste stok achter de deur zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:12:40 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195813471
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 20:15 schreef z80 het volgende:
Iemand iets bij ah besteld? Gaat iets langer duren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je blijft je toch afvragen hoe mensen dit voor elkaar krijgen. Dit is wel meer als een inschattingsfoutje :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:17:12 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195813554
Arme meiden uit Estland. Eerst je verheugen op voetballen in NL zodat je eens voor een gevuld stadion speelt. Toen kwam Corona.

Vervolgens met 7-0 vernederd worden.
pi_195813559
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het is wel een beste stok achter de deur zo.
Jup! We gaan het zien :s)
pi_195813640
quote:
Heeft iedereen ook echt een stapje harder moeten lopen?

Ik zou het echt een belediging vinden als ik me echt had ingezet voor corona en bij een zorgorganisatie zou werken die de bonus gewoon voor iedereen aanvraagt, terwijl daar ook afdelingen of mensen tussen zitten waarvoor het werk gewoon in het normale tempo door is gegaan. Als iedereen het gewoon krijgt, dan krijg je dus eigenlijk alsnog geen waardering voor je echte inzet.
pi_195813833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:21 schreef Myraela het volgende:

Ik zou het echt een belediging vinden als ik me echt had ingezet voor corona en bij een zorgorganisatie zou werken die de bonus gewoon voor iedereen aanvraagt, terwijl daar ook afdelingen of mensen tussen zitten waarvoor het werk gewoon in het normale tempo door is gegaan. Als iedereen het gewoon krijgt, dan krijg je dus eigenlijk alsnog geen waardering voor je echte inzet.
Je hebt duidelijk geen idee van ziekenhuizen. Eigenlijk heeft iedereen een stapje harder moeten werken. We hadden 's nachts polimedewerksters in de tent voor het ziekenhuis zitten om mensen vragen te stellen wbt coronaklachten. Die mensen hadden nog nooit nachtdiensten gedraaid.
We hadden logistiek medewerkers die overal hielpen met kamers schoon maken, of coronapatiënten naar de röntgen te vervoeren. Ook normaal hun werkzaamheden (die ook gewoon door gingen) niet. Etc. Je had overal mensen die allerlei werk deden, wat ze normaal nooit deden, zodat de verpleegkundigen (waarvan er heel veel waren uit gevallen ook doordat ze het psychisch niet konden) de tijd voor de patiënten hadden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:35:09 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195813976
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 21:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar misschien deed die persoon wel extra werkzaamheden zodat iemand anders direct corona gerelateerd werk kon doen.

Zoiets doe je samen lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')