abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2021 @ 00:12:54 #276
491149 gilmore2000
"Think How Dull Your Life
pi_197864819
Iemand die dit kan bevestigen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:32:42 #277
436222 Japepk
Padvinder
pi_197872588
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:12 schreef gilmore2000 het volgende:
Iemand die dit kan bevestigen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel heel gaaf zijn. Ik hoop dan als familielid van iemand, niet als losse rol.

SPOILER
't Echte en 't ware!
  Miss 200.000.000! dinsdag 9 februari 2021 @ 10:05:29 #278
367000 roos94
pi_197902599
Kwam deze tegen _O-

Toen vond ik Gtst echt leuk. Nu is het niks meer
pi_197903536
Ik vind bloopers wel leuk..

Kwam deze tegen:
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197916804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 10:05 schreef roos94 het volgende:
Kwam deze tegen _O-

Toen vond ik Gtst echt leuk. Nu is het niks meer
Die rol heeft hij echt lang gespeeld, als bezopen idioot. Dit is seizoen 15 volgens mij. In de cliff van seizoen 18 gooit hij Rik en Anita dronken van het balkon en pas in seizoen 19 vertrekt hij naar Tokyo volgens mij. Hij heeft langer als alcoholist in de serie gezeten dan daarvoor _O- Nu vraag ik me wel af; waarom ging hij drinken?

Ik begin me eigenlijk meer en meer te beseffen dat de serie voor mij echt aan het stijgen is. Het is minder duister dan andere topseizoenen, maar seizoen 30 is hard op weg om één van de beste van de serie te worden wat mij betreft. Het is nog niet megaspectaculair allemaal, maar de cadans vind ik op zich wel goed. Het verhaal van Ludo beheerst het seizoen, daar is het speciaal genoeg voor. Dit is iets waar je later op terug gaat kijken, zoals Daniël in de put of Jef als zwerver. Erik speelt het echt ge-wel-dig. Je voelt precies wat Ludo voelt, vreemd in zijn eigen huis, verlangend naar de enige vriend die hem onvoorwaardelijk trouw bleef. En Janine die radeloos toekijkt. Ik ben benieuwd hoe hij zich binnenkort ontwikkelt als hij achter Richard en Billy aan gaat. Of er een moment komt waarop hij *poef* weer de oude is, of dat hij evolueert in een nieuwe variant :P

Leuk dat morgen Amir weer even te zien is dmv videobellen. Zoiets mag vaker van mij. De serie heeft eenmaal zo'n rijk verleden, daar mogen ze zeker gebruik van maken. Net als het verleden van Julian, echt tof dat ze dat nu zo prominent naar voren brengen. Het kleurt zijn karakter heel mooi in vind ik. Die familie blijft echt stijgen in mijn achting met die hele zwangerschap. Bij hen en de Amrani's proef ik echt dat familiegevoel wat ik met GTST associeer. Echt top dat ze nu door hebben dat stabiele relaties juíst voor goede verhalen kunnen zorgen, in plaats van de ene affaire na de andere. Zelfs Rik en Shanti zijn leuk zolang Billy er tussendoor glibbert. Anton en Linda passen er goed tussen en krijgen op z'n tijd hun portie wel weer. De volgende keer mag het net wat veelomvattender zijn dan Judith. Niet om een bepaald verhaal of zo, maar het lijkt me echt mooi om Anton eens met al zijn (klein)kinderen aan tafel te zien zitten. Die man heeft een behoorlijke stamboom en daar is eigenlijk niets van te merken.

Sami vind ik ook écht een toevoeging. Ik weet niet wat het is, maar ik vind hem leuker dan Henk. Die is comic relief en komt daardoor minder uit de verf met serieuzere dingen. Laat Laura achter Sami aan gaan! Die twee passen echt goed bij elkaar volgens mij. Hij heeft met zijn trots meer statuur dan Henk, en dat is het soort mannen wat ik met Laura associeer. Geen marktkoopman. Bovendien krijgt Sami dan te maken met het dilemma waar hij zijn zoons flink de les voor heeft gelezen. Ik gun Jette tzt wel wat mooie buitenlandopnames in Marokko. Ik zie Laura ook nog liever in die buurtsuper staan dan in de Koning. Of desnoods daar de administratie voor doen of zo. Laura is geen Jef, punt. Rik past beter in die rol.

Alleen Nina en Bing zijn een relikwie uit verloren tijden. De rol van Nina als dochter van Ludo en Janine heeft ook geen betekenis meer nu ze een eigen gezin heeft. Zeker naast Bo Maerten verbleekte Marly van der Velden letterlijk en figuurlijk als actrice. Marly was al geen topactrice maar de laatste tijd vind ik haar ronduit slecht.

Nina is totaal kleurloos als karakter. Ze is geen diva want ze werkt, ze is geen zakenvrouw want ze kiest voor haar gezin, ze is geen typische moeder want ze is te verwend. Ik ben echt benieuwd wat zij maar vooral Everon bij de makers heeft gedaan om in zo'n bevoorrechte positie te zitten, want ze voegen echt niets toe momenteel. Zij zitten al te lang in die gezinssituatie om nog te veranderen als karakter. Ik pleit nog steeds voor de moord op Bing. Hij is centraal, je kunt hem makkelijk vijanden laten maken en het shockt als een main character wordt omgelegd.

Het zou seizoen 30 misschien wel op 1 zetten ;)

[ Bericht 27% gewijzigd door Japepk op 09-02-2021 23:25:57 ]
't Echte en 't ware!
  woensdag 10 februari 2021 @ 14:06:10 #281
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_197924900
Ludo Sanders a.k.a. Erik "Ludo" de Vogel.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_197928874
Wat zit gtst toch in stijgende lijn! De verhaallijnen zijn beter en de acteerprestaties ook (uitzondering en daargelaten).

De tienermoeder verhaallijn verrast en fijn om te zien dat Laura dit seizoen een grotere rol heeft van voorgaande seizoenen. Ook leuk om te zien hoe Lydia als schoonmaakster steeds meer kleur krijgt als personage. Ook de privégesprekken met Janine is goed om te zien, die je zo kunnen hebben als je een schoonmaakster thuis hebt.

Lucas doet me nu denken aan Noud van de laatste jaren: inhoudloos en een grot Jefgehalte die gebruikt wordt als praatpaal. Ik ben wel benieuwd naar zijn exit of gaat hij via de achterdeur uit de serie?
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:30:41 #283
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_197932073
Ik hoop dat Ludo hierdoor weer de oude wordt. Sterker: nog meedogenlozer, maar net geen moordenaar. Een ieder die hem in de weg staat aanpakken, zonder dat hij zich laat remmen door zijn familie. Nina die bij de geringste weerstand op kan donderen en Janine die vol achter hem moet gaan staan.

Familie Verduyn is een aanwinst gebleken en ik hoop ook dat Sami blijft, desnoods als een regelmatig terugkerende gastrol.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_197936300
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 20:30 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Ludo hierdoor weer de oude wordt. Sterker: nog meedogenlozer, maar net geen moordenaar. Een ieder die hem in de weg staat aanpakken, zonder dat hij zich laat remmen door zijn familie. Nina die bij de geringste weerstand op kan donderen en Janine die vol achter hem moet gaan staan.

Familie Verduyn is een aanwinst gebleken en ik hoop ook dat Sami blijft, desnoods als een regelmatig terugkerende gastrol.
Same. Het mooie van de familie Verduyn is, is dat het echt door de verhalen komt. Zo briljant acteren ze niet, zeker de kinderen. Maar het leed wat hen overkomt zetten ze goed neer. Als Steef een grotere rol krijgt moeten ze hem echt zoals Julian maken; beetje Peter Kelder-achtige vibe, zijn kop heeft hij mee.
't Echte en 't ware!
pi_197941262
Chapeaux voor Erik en Caroline hoor. Wat een acteerprestaties! De makers hebben hier ook echt een heel goed uitgedacht verhaal uitgewerkt. Voor het eerst sinds tijden snap je gewoon waarom de karakters doen wat ze doen, zelfs de acties van Richard krijgen gewicht. Laten ze deze karakters nog maar even in de serie houden.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 11 februari 2021 @ 12:07:29 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197942297
Ik blijf Richard lastig vinden.
In het begin in de tijd met Valentijn was het een rijke zakenman met een jacht etc en een concurrent voor ludo. later blijkt dat het meer een een loop jongen is voor de rijke olie sjeik die we nooit gezien hebben later is het een mannetje voor Billie met haat voor rijke patser mensen die het gemaakt hebben.

Wat willen ze met die man hoe moet ik hem zien?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_197944810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik blijf Richard lastig vinden.
In het begin in de tijd met Valentijn was het een rijke zakenman met een jacht etc en een concurrent voor ludo. later blijkt dat het meer een een loop jongen is voor de rijke olie sjeik die we nooit gezien hebben later is het een mannetje voor Billie met haat voor rijke patser mensen die het gemaakt hebben.

Wat willen ze met die man hoe moet ik hem zien?
Blijkbaar is er nogal wat achtergrond van hem gepubliceerd in dat magazine, dat lees ik alleen niet. Volgens mij is hij inderdaad een soort loopjongen deluxe. En dat hij destijds gewoon met het geld van Al-Fahd mocht smijten om dat schilderij te bemachtigen.
't Echte en 't ware!
  donderdag 11 februari 2021 @ 17:41:53 #288
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_197948154
Ik hoop dat Richard sterft
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_197949008
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:41 schreef LetsGame het volgende:
Echt hoor.

En hoop dat ze nog wat leuks met Billy doen. Die speelt dr rol goed. Arrogante trut :r Haat liefde hier voor Billy. Leuk weer eens een verhaal waar Ludo uitgedaagd wordt. Maar wat een kut karakter heeft dat mens. Mag wel ff kaalgeplukt worden ofzo
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:07:52 #290
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_197952166
Ik vind Richard best wel een leuk karakter. Billy ook. Die mogen van mij nog wel een tijdje blijven.
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:14:24 #291
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197952370
Tijdje niet gekeken, maar wat is Shanti ineens verzuurd zeg :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:19:34 #292
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197952505
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 17:41 schreef LetsGame het volgende:
Zou toch zonde zijn? Eindelijk een karakter erbij met een beetje pit. Vervelend mannetje natuurlijk, maar Billy en hij zijn heel goed voor de serie.
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:20:57 #293
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_197952538
Ik heb zojuist de vooruitzichten gelezen en

SPOILER
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:22:19 #294
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_197956658
Wat een mooie aflevering voor volgende week donderdag _O_

SPOILER
  vrijdag 12 februari 2021 @ 00:00:31 #295
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_197957158
quote:
99s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:22 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat een mooie aflevering voor volgende week donderdag _O_

SPOILER
SPOILER
pi_197962103
Is al even geleden die scene, maar dat Saskia met Anton praatte over tienerzwangerschap en dat Anton totaal niet begon over Ricky en Sjoerd is natuurlijk een beetje vaag. Als je een redelijke band hebt, en Saskia gaat dat bespreken, lijkt het mij vrij normaal om even terug te blikken op wat jouw gezin heeft meegemaakt, keuzes die gemaakt zijn en hoe dat heeft uitgepakt. Daar betrokken ze ook het verleden niet erbij.
pi_197962319
De sneeuw zal over twee a drie maanden te zien zijn in de buitenopnamen die nu opgenomen zijn. Het meisje is inmiddels bevallen, hiervoor waren we in Zaandam aan het filmen op het terrein van Taets art gallery. Maarliefst 80 keer per jaar zijn er tv- en film-opnamen op dit terrein, voor onder andere GTST.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 13 februari 2021 @ 10:04:29 #298
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_197978603
GTST plaatst Billy de Palma in verrassende liefdesdriehoek
9 Februari 2021 17:26 | soap | Door Jef Willemsen

GTST plaatst Billy de Palma in verrassende liefdesdriehoek
© Screenshot RTL 4
GTST gooit het over een andere boeg met Billy de Palma. De soapbitch, gespeeld door Lone van Roosendaal, krijgt binnenkort voor het eerst te maken met een liefdesverhouding.

Lone van Roosendaal onthult de plannen voor haar GTST-personage in een interview met Vrouw.

Lees ook:

Richards eerste grote liefde blijft natuurlijk eten

Romance
In de serie koestert Billy momenteel heimelijke gevoelens voor haar partner in crime Richard van Nooten (Edwin Jonker). Waar De Palma vlinders voelt, beweert Richard dat het hem puur om de seks gaat. Maar hun romance gaat een diepere laag krijgen, zo verklapt Lone.

Richards ex
Zo zijn Billy en Richard niet alleen druk met het veilinghuis van Ludo Sanders dat ze onlangs op slinkse wijze in handen kregen. Lone: "Billy krijgt ook nog te maken met Richards ex die plotseling opduikt. Het gaat zeker niet saai worden."

Lone hartje Billy
Saai is Billy de Palma allerminst, Van Roosendaal geeft aan de tijd van haar leven te hebben met het personage: "Geloof me, er is niks leukers dan iemand spelen die je in het dagelijks leven niet mag zijn" En dat terwijl Billy oorspronkelijk slechts een gastrol zou zijn. Lones werk in GTST is een welkome uitkomst voor de musicalactrice die ook een B&B runt maar door corona momenteel gedwongen een stapje terug moet doen.

Over lijken
Toch betwijfelt Lone of ze met iemand als Billy bevriend zou kunnen zijn omdat ze over lijken gaat om haar doelen te bereiken: "Aan de andere kant: ik denk dat als je haar vertrouwen wint, ze voor je door het vuur gaat. Maar dan moet je wel uit hetzelfde, keiharde hout gesneden zijn. Want als je haar kwetst, ben je nog niet jarig."
  zaterdag 13 februari 2021 @ 15:00:04 #299
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_197982593
Ik vind Billy ook echt een heel leuk personage, gespeeld door een uitstekende actrice. Die mag van mij echt nog wel een tijd blijven.
  maandag 15 februari 2021 @ 15:42:55 #300
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_198019231
Ludo scenes _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')