Dan hadden ze net bij 30 seconden vol aan moeten gaan en had hij zelf moeten aansluiten om Cofidis en Israël weer in play te krijgen.quote:
Je verliest minder met Spreafico dan met Demare op deze manierquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:25 schreef Aguero het volgende:
Eén iemand met Spreafico vandaag bij Cyclingmaster.
Die 73 met Mosca hebben heel veel gelukquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:25 schreef Aguero het volgende:
Eén iemand met Spreafico vandaag bij Cyclingmaster.
Kopgroep die 50 kilometer voor een minuutje vecht zie je ook niet vaak. Zo moe zijn ze dus niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan hadden ze net bij 30 seconden vol aan moeten gaan en had hij zelf moeten aansluiten om Cofidis en Israël weer in play te krijgen.
Mijn subleague kan goede zaak doen jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 73 met Mosca hebben heel veel geluk
Zo nat is het ook niet eens. Mietjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kopgroep die 50 kilometer voor een minuutje vecht zie je ook niet vaak. Zo moe zijn ze dus niet.
Die van mij ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:34 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Mijn subleague kan goede zaak doen ja
Ik heb dit nog nooit gezien Johan, jij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[ twitter ]
De Roemeen met de beruchte en gevreesde haarlijn is nog steeds ziedend.
Wat ben je ook makklelijk om te lullen.quote:
Zoals ik gisteren al zei: your loss.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ben je ook makklelijk om te lullen.
Nee hoor, ik sta helemaal achter mijn keuze. Zeker als ik had geweten dat de etappe 100 kilometer was had ik het nooit anders gedaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zoals ik gisteren al zei: your loss. [ afbeelding ]
Het is een passend einde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta helemaal achter mijn keuze. Zeker als ik had geweten dat de etappe 100 kilometer was had ik het nooit anders gedaan.
Ja nu had je alsnog in de top 100 kunnen komen, als je standvastig was geweest natuurlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |