SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik vreesde dat dat niet in de TT paste.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
Glas is niet de juiste maat., de juiste maat is op.
nah die deur wil je toch bij de container zetten buiten
Bij Geef Nooit Op was ie gewoon erg leuk tbhquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spijtig dat ie zo koekoek is geworden.
64 voor vrouwen en 65 voor mannen. Maar mag uiteraard eerder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe oud mag je daar bij jullie met pensioen?
Heb ooit nog een brief gestuurd naar Geef nooit op met een vriendin. Geen idee meer waarvoor alleenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij Geef Nooit Op was ie gewoon erg leuk tbh
Discriminatiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
64 voor vrouwen en 65 voor mannen. Maar mag uiteraard eerder.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ooit nog een brief gestuurd naar Geef nooit op met een vriendin. Geen idee meer waarvoor alleen
Dat was wel een coole reclame. Al dat snoepquote:
Alleen die kerel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was wel een coole reclame. Al dat snoep
Ik had toen al zo'n goed afgestemde radar en feilloze mensenkennis dat ik vooral de vieze enge man zag die door die snoep heen aan het zwemmen was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was wel een coole reclame. Al dat snoep
En een paar jaar ouder toen 'ie op tv was ook, denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had toen al zo'n goed afgestemde radar en feilloze mensenkennis dat ik vooral de vieze enge man zag die door die snoep heen aan het zwemmen was.
Reces door herfstvakantiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
12:19
Het kabinet praat vandaag in Den Haag in een extra ministerraad over de coronacrisis. Eigenlijk is de politiek in reces door de herfstvakantie, maar vorige week besloot het kabinet toch bij elkaar te komen door de snel stijgende coronabesmettingen. Binnen de veiligheidsregio's gaan al geluiden op om te kiezen voor een totale lockdown, zoals de veiligheidsregio Twente bij monde van de Almelose burgemeester Arjen Gerritsen. Ook het Redteam, een groep onafhankelijke deskundigen, is er voorstander van, net als viroloog Ab Osterhaus.
Vies mannetje met grootheidswaanzin?quote:
Kan je dat hier ook een keer komen doen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Vanochtend als een gek alles schoongemaakt dus nu lekker vroeg vrij.
duitse ovenschotel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Hmm en vanavond ga ik weer die lekkere Duitse ovenschotel maken.Met gehakt, pasta en kaas.
Wou zeggen ja hoor tegen betaling maar je woont niet eens in NL.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je dat hier ook een keer komen doen?
Incl reistijdvergoeding dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou zeggen ja hoor tegen betaling maar je woont niet eens in NL.
Waarom zijn die lui altijd met reces?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
12:19
Het kabinet praat vandaag in Den Haag in een extra ministerraad over de coronacrisis. Eigenlijk is de politiek in reces door de herfstvakantie, maar vorige week besloot het kabinet toch bij elkaar te komen door de snel stijgende coronabesmettingen. Binnen de veiligheidsregio's gaan al geluiden op om te kiezen voor een totale lockdown, zoals de veiligheidsregio Twente bij monde van de Almelose burgemeester Arjen Gerritsen. Ook het Redteam, een groep onafhankelijke deskundigen, is er voorstander van, net als viroloog Ab Osterhaus.
omdat ambtenaren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zijn die lui altijd met reces?
om jouw belastinggeld op te maken. Kost ook tijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn geen ZZP'ers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heftigquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Topic was ineens verdwenen uit MyAT.
Ja dat bedoel ik. Ik zie een verband.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn geen ZZP'ers.
Ik vond het ook al opmerking dat ze in de zomer allemaal lekker op vakantie waren terwijl het land op de rand van de afgrond stond.
Noooooooesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Topic was ineens verdwenen uit MyAT.
Ik ga alvast even flink hamsterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ik zie een verband.
Op een oudje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
Ik kan mijn nieuwe fiets morgen middag pas halen
waar moet ik dan 's morgens op fietsen?
die is vorige week al verkochtquote:
Lekker naar de Giro gaan kijken morgen met een warme chocomel op de bank.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is vorige week al verkocht
maar goed, ik kan op de mtb gaan fietsen, maar ik wil op de weg
Awwwwquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is vorige week al verkocht
maar goed, ik kan op de mtb gaan fietsen, maar ik wil op de weg
ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst warme chocomel heb gehadquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker naar de Giro gaan kijken morgen met een warme chocomel op de bank.
Om het op te leren. Maar hij kan al fietsen.quote:
Ik afgelopen zomer nog in Italie in een berghutje na een lange wandelingquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst warme chocomel heb gehad
Eergisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Grappig, al ben ik niet zo'n fan van spanieltjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
deze hond![]()
https://www.instagram.com/winnie_thecocker/
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik afgelopen zomer nog in Italie in een berghutje na een lange wandeling
Lief tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grappig, al ben ik niet zo'n fan van spanieltjes.
Ik volgens mij vrijdag, maar dat was roze.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een spaniel die niet zo'n fijn karakter hadquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief toch
Mijn hond zou een halve cocker spaniel zijn geweest, maar dat was zo'n allegaartje, ze konden ons alles wijsmaken.
waarom niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grappig, al ben ik niet zo'n fan van spanieltjes.
Die hond werd soms zomaar uit het niks vreselijk agressief. Zat waarschijnlijk iets niet goed in zijn bovenkamer. Toen hij 8 was, is hij gestorven aan een hersenbloedingquote:
Dát kreng.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hond werd soms zomaar uit het niks vreselijk agressief. Zat waarschijnlijk iets niet goed in zijn bovenkamer. Toen hij 8 was, is hij gestorven aan een hersenbloeding
Op mijn verjaardag
oh das sneu. ja misschien is dat ras ook doorgefokt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hond werd soms zomaar uit het niks vreselijk agressief. Zat waarschijnlijk iets niet goed in zijn bovenkamer. Toen hij 8 was, is hij gestorven aan een hersenbloeding
Op mijn verjaardag
Hij had een goede stamboom. Maar goed, ook honden kunnen aangeboren issues hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das sneu. ja misschien is dat ras ook doorgefokt?
Ja, dat vind ik het moeilijkste aan het hebben van een hond. Ooit moet je weer afscheid nemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan nu al af en toe een verdrietig gevoel krijgen bij de gedachte dat mijn hond er over een aantal jaar niet meer zal zijn.
Ftfyquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik het moeilijkste aan het hebben van een huisdier. Ooit moet je weer afscheid nemen.
Onze setters werden 14 en 12. Mooie leeftijden voor zulke honden. Ik hoop dat het hondje van mijn vader nog een jaartje of tien leeft. Die is nu vier of vijf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ftfy
Duitse doggen werden maar 6 tot 8 jaar.. Maltezer leeuwtje is 17 geworden. Beaglemans is nu 5..
oefening baart kunst in die gamequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, moet nog een beetje oefenen
Moest je je dan elke dag opnieuw voorstellen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond was 18 maar er was al een paar jaar niemand thuis, zeg maar.
Ja snap ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze setters werden 14 en 12. Mooie leeftijden voor zulke honden. Ik hoop dat het hondje van mijn vader nog een jaartje of tien leeft. Die is nu vier of vijf.
Nou dan liep ze voor je uit aan de riem en dan na een kwartier zag ze je ineens en begroette ze je weer, zo van 'heeeey jij hier?' En dan liep ze verder, en tien minuten later weer hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je je dan elke dag opnieuw voorstellen?
Nee, ik ook niet. Zijn wel superleuke hondenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja snap ik
Zou zelf ook geen dog nemen vanwege de korte leef tijd.
Aaaawquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dan liep ze voor je uit aan de riem en dan na een kwartier zag ze je ineens en begroette ze je weer, zo van 'heeeey jij hier?' En dan liep ze verder, en tien minuten later weer hetzelfde.
Of je had haar net uitgelaten en dan hing je de boel op, en dan stond ze weer bij de deur om weer uitgelaten te worden want je trekt toch net je jas aan ipv uit?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:58 schreef Karzai het volgende:
Een hond als ik een grote tuin heb waar die in kan schijten
dat had ik bij een vorig huis ook elk najaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:59 schreef Karzai het volgende:
Zitten allemaal lieveheersbeestjes op het raam
Ja leukste die er zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Zijn wel superleuke honden
Is lang niet bij iedere hond nodig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:00 schreef Karzai het volgende:
Echt geen zin meer om om elf uur 'savonds en zes uur 's ochtends zo'n beest uit te laten
Kun je ophalen bij Karzai.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel lieveheersbeestjes die m'n luizen opvreten.
Pot shampoo doet wonderenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel lieveheersbeestjes die m'n luizen opvreten.
Valt tegen tegenwoordig, die krengen zijn resistent.quote:
Niet genoeg water gedronken?quote:
Logisch toch? Hoe meer besmettingen, hoe sneller het gaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon duizend meer dan gister ook nog. Hoe dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik vroeg me al af wat er duits was aan deze combinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed, pasta, gehakt en kaas gaat natuurlijk samen
Misschien wel nog wat groente toevoegen.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee zo is wel goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat er duits was aan deze combinatie
maar goed, pasta, gehakt en kaas gaat natuurlijk samen
Misschien wel nog wat groente toevoegen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]wraf wraf wrafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad, er is best veel waar je op moet letten. Inmiddels staat m'n keuken wederom in de fikquote:
Nee die dame met een volle bos krullenquote:
Matigjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die dame met een volle bos krullen
Ja snap dat jij meer van de lichtgetinte jongetjes bent, ik zie dit toch lieverquote:
Dit zit in mijn hoofd, doe eens niet.quote:
1 - 0 - 0 - 1 nights, arabian nightsquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zit in mijn hoofd, doe eens niet.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 - 0 - 0 - 1 nights, arabian nights
It's a journey of a lifetime
1 - 0 - 0 - 1 nights, arabian nights
Get ready for a magic carpet ride
Looks like thisquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap dat jij meer van de lichtgetinte jongetjes bent, ik zie dit toch liever
[ afbeelding ]
Dat zijn de mensen die op woensdagavond nog een Corona-borrel hadden voordat de horeca op slot ging. Die tellen nog een aantal dagen mee en dan gaan we het effect van de maatregelen zien (ware het niet dat ze eerst nog de familie thuis gaan besmetten).quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon duizend meer dan gister ook nog. Hoe dan.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Nou leuk hoor jongens, nu heb ik dit gvd weer in mijn hoofd zitten.
Om het effectief weg te krijgen kun je het beste 5x achter elkaar naar Tarzan & Jane van Toybox luisterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Nou leuk hoor jongens, nu heb ik dit gvd weer in mijn hoofd zitten.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
Go Cheetah, get banana
Hey monkey, get funky
En daarna opvolgen met dezequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om het effectief weg te krijgen kun je het beste 5x achter elkaar naar Tarzan & Jane van Toybox luisteren
WAKE UP NOWquote:
Sailor Song is ook goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
Go Cheetah, get banana
Hey monkey, get funky
SHEEPLE!quote:
Misschien kan die ons door de keroowna heen helpenquote:
Trek wel je hazmatsuit aan als je naar Nederland komt. Besmettingen rijzen de pan uit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, er is best veel waar je op moet letten. Inmiddels staat m'n keuken wederom in de fik
Ik dacht éven dat ik die niet kende.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:20 schreef FranticDJ het volgende:
Vengaboys met uncle John dan ook maar?
Cotton Eye Joe.quote:
Ik ben weer terug bij Ch!pzquote:
Die zit ook in mijn mix, met misschien wat botte schranz er doorheenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Paradisio - Bailando
Wel
Met die latere zangeres, want die is best goed opgedroogd
Oh, ik hoor het gelijk in mn hoofd.quote:
Die opvolger ervan was ook hilarisch, gewoon de tekst achterstevorenquote:
Jaa kan niet op die titel komen :’)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die opvolger ervan was ook hilarisch, gewoon de tekst achterstevoren
Tu y yo a la fiesta, tu y yoooo, oooooooooooooooooohquote:
Die is leeeeeeuk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Om het effectief weg te krijgen kun je het beste 5x achter elkaar naar Tarzan & Jane van Toybox luisteren
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jaa kan niet op die titel komen :’)
nu nog even een blokje Ey-o Captain Jack er achterquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
Mn leerling is heeft 12u dancing queen te verduren gehad. Nu kunnen er nog wel wat classics achteraan tot maandag.
Ohjaquote:
Meh die vind ik dan weer gelijk aan meat loafquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu nog even een blokje Ey-o Captain Jack er achter
Als je nu naar @Fogel vliegt kan je hier karaoke vanavondquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Waar is het karaokefeestje?
Niet hier.(Vrijwel nergens nu denk ik)
Ja doei geen tijd en corona en zus zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je nu naar @:fogel vliegt kan je hier karaoke vanavond
Dan gewoon dezequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh die vind ik dan weer gelijk aan meat loaf
Arme burenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil gewoon weer met mijn vrienden, deden in mijn vorige huis 2x per jaar groot karaokefeestje.
Graag of nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja doei geen tijd en corona en zus zo.
Nee johquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En de laatste voor ik naar huis fiets:
ICH BIN DER HASS
quote:
Woensdag 1800 Lockdowngenot allen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
15:17
Minister De Jonge laat weten dat er pas in de loop van volgende week uitsluitsel komt of de huidige coronamaatregelen aanslaan. De minister wil niet speculeren over de aard van de ingrepen, zoals een complete lockdown, maar zegt wel dat er met de 10.000 nieuwe besmettingen die vandaag zijn gemeld een record is bereikt 'dat we niet moeten willen'. Zondag vergadert het kabinet met experts over de stand van zaken in het Catshuis en maandag wordt er een besluit genomen of er dinsdag een persconferentie wordt gehouden.
Dat brult altijd wel lekker mee jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:39 schreef gianni61 het volgende:
Straks in de auto ga ik keihard Jeanny van Falco zingen. Gewoon omdat het kan
Sie werden dich nicht findenquote:
Have a Nice Day van Bon Jovi vind ik ook altijd zo heerlijk meebrullen in de autoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sie werden dich nicht finden
Niemand wird dich finden
Du bist bei mir
JEANNY!!!!
weet je zeker dat je de Schlager beerput wil open trekken met mij erbij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
Atemlos durch die nacht is wel beter dan hoor.
Dutroux is meer van Samson en Gert.. als je bang bent in her donker moet je fluiten..quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Favoriete plaatje van Josef Fritzl en Marc Dutroux ook.
Die Schwarze Barbaraquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je de Schlager beerput wil open trekken met mij erbij?
Daar was Jeanny toch veel te oud voor, die was 19 ofzo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Favoriete plaatje van Josef Fritzl en Marc Dutroux ook.
Ik moet nog mensenvoer inslaan.quote:
Dinsdag zal wel een persconferentie zijn waarbij we weer in lockdown gaan. Dus neem ook even wc-papier mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
Wel slim om dan voor het hele weekend boodschappen te doen dan
Oh ja, snel nog een baal van 20 kilo rijst mee pakken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dinsdag zal wel een persconferentie zijn waarbij we weer in lockdown gaan. Dus neem ook even wc-papier mee.
Las laatst een onderzoek welke mensen dit nu deden in het voorjaar, bange makkelijk beīnvloedbare mensen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dinsdag zal wel een persconferentie zijn waarbij we weer in lockdown gaan. Dus neem ook even wc-papier mee.
Gemist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Net naar het vrageuurtje zitten kijken. Meesterlijk hoe Rutte die vragen beantwoordt over de vakantie van de koning. Echt, dit moeten ze opnemen in elke communicatietraining.
Bijzonder hoe die zijn geduld bewaart bij soms echt te domme vragen, op een gegeven moment heb je toch de neiging om gewoon zo te reageren:quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Net naar het vrageuurtje zitten kijken. Meesterlijk hoe Rutte die vragen beantwoordt over de vakantie van de koning. Echt, dit moeten ze opnemen in elke communicatietraining.
Ik dacht net, kak, heb nog maar twee rollen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:53 schreef Karzai het volgende:
ik ben geen doemdenker, ik heb nog vier rollen doe ik wel een maand mee
dat heeft hij vaak genoeg kunnen oefenen bij de afgelopen persco'squote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder hoe die zijn geduld bewaart bij soms echt te domme vragen, op een gegeven moment heb je toch de neiging om gewoon zo te reageren:
Ben benieuwd hoe zulke vragenuurtjes eruit zouden zien met Wilders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder hoe die zijn geduld bewaart bij soms echt te domme vragen, op een gegeven moment heb je toch de neiging om gewoon zo te reageren:
De grenzen moeten dicht!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe zulke vragenuurtjes eruit zouden zien met Wilders.
'Hou toch eens op met dat gelul, man!'
yay, rust op straatquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik moest een keer naar een andere winkel om iets te halenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik weiger dingen extra in te kopen. Afgelopen voorjaar ben ik ook niks te kort gekomen.
als ik het vergelijk met maart is het nu nog wel wat drukker; scheelt zeker nu dat het vakantie is, volgende week oid is die weer voorbij en wordt het weer drukkerquote:
Ik heb uitzicht op een van de belangrijkste winkelstraten van Nijmegen. Mensen zitten niet binnen.quote:
Ohquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht op een van de belangrijkste winkelstraten van Eindhoven. Mensen zitten niet binnen.
Zelfde in Dordrechtquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb uitzicht op een van de belangrijkste winkelstraten van Nijmegen. Mensen zitten niet binnen.
Je schat mensen te hoog in vermoed ik. Dat soort mensen hebben een kort geheugen en roven weer het hele schap vol houdbare melk en pasta leeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop ook dat mensen toen hebben gezien dat winkels gewoon steeds weer voorraad krijgen en dat het niet nodig is.
Rustig.quote:
Ik ga naar de supermarkt en naar mijn vriendin. Verder zit ik de hele dag thuis achter mijn laptop te kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik weet het niet, fiets alleen nog naar de supermarkt en mijn werk.
Ja onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je schat mensen te hoog in vermoed ik. Dat soort mensen hebben een kort geheugen en roven weer het hele schap vol houdbare melk en pasta leeg.
Eens eens, ik mag ook zeker niet klagen verder over dit jaar. Ik vind heel leuk om met vrienden te chillen enz maar ik kan ook prima alleen zijn dus ach. Gebeuren voor mij wel leuke dingen dit jaar buiten corona om.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga naar de supermarkt en naar mijn vriendin. Verder zit ik de hele dag thuis achter mijn laptop te kijken.
Toch is 2020 nog best een goed jaar.
Ach, de verwaming brandt, mijn salaris is net gestort en ga zo een lekker patatje halen. Het kan erger.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga naar de supermarkt en naar mijn vriendin. Verder zit ik de hele dag thuis achter mijn laptop te kijken.
Toch is 2020 nog best een goed jaar.
fiets/ov naar werk en naar supermarkt.. evt pak ik bij die laatste ook nog andere winkels mee..quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Ja ik weet het niet, fiets alleen nog naar de supermarkt en mijn werk.
#wachtnogopsalaris...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, de verwaming brandt, mijn salaris is net gestort en ga zo een lekker patatje halen. Het kan erger.
Ik ga 1x per maand met de trein richting mijn vriend en dat is wel leuk hoor maar dat is mijn enige "uitstapje".quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
fiets/ov naar werk en naar supermarkt.. evt pak ik bij die laatste ook nog andere winkels mee..
Inderdaad. Had veel leuke dingen nog extra kunnen doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eens eens, ik mag ook zeker niet klagen verder over dit jaar. Ik vind heel leuk om met vrienden te chillen enz maar ik kan ook prima alleen zijn dus ach. Gebeuren voor mij wel leuke dingen dit jaar buiten corona om.
Ik ga niet piepen over thuiswerkvergoeding zolang ik mijn nieuwe lease-auto ga krijgen eind van het jaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze maand met thuiswerkvergoeding met terugwerkende kracht vanaf juli
oh, echt uitstapje was een keertje naar maastricht.. maar das ook echt het enige..quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga 1x per maand met de trein richting mijn vriend en dat is wel leuk hoor maar dat is mijn enige "uitstapje".
Ja naja ik ga verder nergens een stad in ofzo, ook bij hem niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, echt uitstapje was een keertje naar maastricht.. maar das ook echt het enige..
boodschappen/winkelen zie ik niet echt als uitstapje..
2005/2006 waren mijn gloriejaren. Tegenwoordig heb ik iets meer een leven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heb ik tijdens corona ook wel weer meer gepost op FOK!.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga niet piepen over thuiswerkvergoeding zolang ik mijn nieuwe lease-auto ga krijgen eind van het jaar.
Als ik die niet krijg ga ik wel serieus piepen
Nee, 3 jaar gehad. Maar dat was een "tweedehandsje" en waarvan het lease-contract nu verloopt. Die heb ik overgenomen (vanwege de lage bijtelling). Mij maakt het niet zoveel uit welke auto ik heb, zolang het me maar niet al teveel kost.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die Golf heb je nog niet eens zo lang, toch?
Snap ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, 3 jaar gehad. Maar dat was een "tweedehandsje" en waarvan het lease-contract nu verloopt. Die heb ik overgenomen (vanwege de lage bijtelling). Mij maakt het niet zoveel uit welke auto ik heb, zolang het me maar niet al teveel kost.
deze maand is wat duurder geweest dan gepland, maar goed.. spaarrekening kon dit prima opvangen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris is hier altijd de een-na-laatste werkdag van de maand. En ik heb deze maand nog wat geld over op mijn rekening lijkt het
Daar soort maanden heb ik er ook wel eens tussenzitten. Deze maand vrij "zuinig" geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
deze maand is wat duurder geweest dan gepland, maar goed.. spaarrekening kon dit prima opvangen..
Dat is iedere maand zo ongeveer mijn spaardoel: 500 naar spaarrekening; 100 naar beleggingsrekening. Toch een aantal maanden niet gelukt. Maar nu heb ik nog 500 euro op mijn rekening staan om boodschappen van te doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze maand 500 euro over
Dat krijg je van al dat binnenzitten
Ik vraag me bij zulke dingen altijd af wat er was gebeurd als je niet had gebeld?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
k maakte gebruik van die reserveerservice toch bij praxis.
dus krijg geen bericht, bel en vraag hoe lang het nog duurt voordat ik dat afhaalbericht krijg
'mijn collega is er mee bezig'
Ah hoe groot is het pakket?
' een moment ik ga het vragen'
' oh ja we hebben het hier niet in de winkel, u kunt het bestellen, duurt 10 werkdagen'
Echt krijg de tyfus met je teringdeur
Deze passie en furie en lichtgeraaktheid en opvliegendheidquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
ik gooi die deur zo bij de container buiten
nietsquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me bij zulke dingen altijd af wat er was gebeurd als je niet had gebeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |