SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik vreesde dat dat niet in de TT paste.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
Glas is niet de juiste maat., de juiste maat is op.
nah die deur wil je toch bij de container zetten buiten
Bij Geef Nooit Op was ie gewoon erg leuk tbhquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spijtig dat ie zo koekoek is geworden.
64 voor vrouwen en 65 voor mannen. Maar mag uiteraard eerder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe oud mag je daar bij jullie met pensioen?
Heb ooit nog een brief gestuurd naar Geef nooit op met een vriendin. Geen idee meer waarvoor alleenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij Geef Nooit Op was ie gewoon erg leuk tbh
Discriminatiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
64 voor vrouwen en 65 voor mannen. Maar mag uiteraard eerder.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ooit nog een brief gestuurd naar Geef nooit op met een vriendin. Geen idee meer waarvoor alleen
Dat was wel een coole reclame. Al dat snoepquote:
Alleen die kerel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was wel een coole reclame. Al dat snoep
Ik had toen al zo'n goed afgestemde radar en feilloze mensenkennis dat ik vooral de vieze enge man zag die door die snoep heen aan het zwemmen was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was wel een coole reclame. Al dat snoep
En een paar jaar ouder toen 'ie op tv was ook, denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had toen al zo'n goed afgestemde radar en feilloze mensenkennis dat ik vooral de vieze enge man zag die door die snoep heen aan het zwemmen was.
Reces door herfstvakantiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
12:19
Het kabinet praat vandaag in Den Haag in een extra ministerraad over de coronacrisis. Eigenlijk is de politiek in reces door de herfstvakantie, maar vorige week besloot het kabinet toch bij elkaar te komen door de snel stijgende coronabesmettingen. Binnen de veiligheidsregio's gaan al geluiden op om te kiezen voor een totale lockdown, zoals de veiligheidsregio Twente bij monde van de Almelose burgemeester Arjen Gerritsen. Ook het Redteam, een groep onafhankelijke deskundigen, is er voorstander van, net als viroloog Ab Osterhaus.
Vies mannetje met grootheidswaanzin?quote:
Kan je dat hier ook een keer komen doen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Vanochtend als een gek alles schoongemaakt dus nu lekker vroeg vrij.
duitse ovenschotel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Hmm en vanavond ga ik weer die lekkere Duitse ovenschotel maken.Met gehakt, pasta en kaas.
Wou zeggen ja hoor tegen betaling maar je woont niet eens in NL.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je dat hier ook een keer komen doen?
Incl reistijdvergoeding dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou zeggen ja hoor tegen betaling maar je woont niet eens in NL.
Waarom zijn die lui altijd met reces?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
12:19
Het kabinet praat vandaag in Den Haag in een extra ministerraad over de coronacrisis. Eigenlijk is de politiek in reces door de herfstvakantie, maar vorige week besloot het kabinet toch bij elkaar te komen door de snel stijgende coronabesmettingen. Binnen de veiligheidsregio's gaan al geluiden op om te kiezen voor een totale lockdown, zoals de veiligheidsregio Twente bij monde van de Almelose burgemeester Arjen Gerritsen. Ook het Redteam, een groep onafhankelijke deskundigen, is er voorstander van, net als viroloog Ab Osterhaus.
omdat ambtenaren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zijn die lui altijd met reces?
om jouw belastinggeld op te maken. Kost ook tijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn geen ZZP'ers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heftigquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Topic was ineens verdwenen uit MyAT.
Ja dat bedoel ik. Ik zie een verband.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zijn geen ZZP'ers.
Ik vond het ook al opmerking dat ze in de zomer allemaal lekker op vakantie waren terwijl het land op de rand van de afgrond stond.
Noooooooesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Topic was ineens verdwenen uit MyAT.
Ik ga alvast even flink hamsterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ik zie een verband.
Op een oudje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
Ik kan mijn nieuwe fiets morgen middag pas halen
waar moet ik dan 's morgens op fietsen?
die is vorige week al verkochtquote:
Lekker naar de Giro gaan kijken morgen met een warme chocomel op de bank.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is vorige week al verkocht
maar goed, ik kan op de mtb gaan fietsen, maar ik wil op de weg
Awwwwquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is vorige week al verkocht
maar goed, ik kan op de mtb gaan fietsen, maar ik wil op de weg
ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst warme chocomel heb gehadquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker naar de Giro gaan kijken morgen met een warme chocomel op de bank.
Om het op te leren. Maar hij kan al fietsen.quote:
Ik afgelopen zomer nog in Italie in een berghutje na een lange wandelingquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst warme chocomel heb gehad
Eergisteren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Grappig, al ben ik niet zo'n fan van spanieltjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
deze hond![]()
https://www.instagram.com/winnie_thecocker/
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik afgelopen zomer nog in Italie in een berghutje na een lange wandeling
Lief tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grappig, al ben ik niet zo'n fan van spanieltjes.
Ik volgens mij vrijdag, maar dat was roze.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een spaniel die niet zo'n fijn karakter hadquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lief toch
Mijn hond zou een halve cocker spaniel zijn geweest, maar dat was zo'n allegaartje, ze konden ons alles wijsmaken.
waarom niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grappig, al ben ik niet zo'n fan van spanieltjes.
Die hond werd soms zomaar uit het niks vreselijk agressief. Zat waarschijnlijk iets niet goed in zijn bovenkamer. Toen hij 8 was, is hij gestorven aan een hersenbloedingquote:
Dát kreng.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hond werd soms zomaar uit het niks vreselijk agressief. Zat waarschijnlijk iets niet goed in zijn bovenkamer. Toen hij 8 was, is hij gestorven aan een hersenbloeding
Op mijn verjaardag
oh das sneu. ja misschien is dat ras ook doorgefokt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hond werd soms zomaar uit het niks vreselijk agressief. Zat waarschijnlijk iets niet goed in zijn bovenkamer. Toen hij 8 was, is hij gestorven aan een hersenbloeding
Op mijn verjaardag
Hij had een goede stamboom. Maar goed, ook honden kunnen aangeboren issues hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das sneu. ja misschien is dat ras ook doorgefokt?
Ja, dat vind ik het moeilijkste aan het hebben van een hond. Ooit moet je weer afscheid nemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan nu al af en toe een verdrietig gevoel krijgen bij de gedachte dat mijn hond er over een aantal jaar niet meer zal zijn.
Ftfyquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik het moeilijkste aan het hebben van een huisdier. Ooit moet je weer afscheid nemen.
Onze setters werden 14 en 12. Mooie leeftijden voor zulke honden. Ik hoop dat het hondje van mijn vader nog een jaartje of tien leeft. Die is nu vier of vijf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ftfy
Duitse doggen werden maar 6 tot 8 jaar.. Maltezer leeuwtje is 17 geworden. Beaglemans is nu 5..
oefening baart kunst in die gamequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, moet nog een beetje oefenen
Moest je je dan elke dag opnieuw voorstellen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Onze hond was 18 maar er was al een paar jaar niemand thuis, zeg maar.
Ja snap ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze setters werden 14 en 12. Mooie leeftijden voor zulke honden. Ik hoop dat het hondje van mijn vader nog een jaartje of tien leeft. Die is nu vier of vijf.
Nou dan liep ze voor je uit aan de riem en dan na een kwartier zag ze je ineens en begroette ze je weer, zo van 'heeeey jij hier?' En dan liep ze verder, en tien minuten later weer hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je je dan elke dag opnieuw voorstellen?
Nee, ik ook niet. Zijn wel superleuke hondenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja snap ik
Zou zelf ook geen dog nemen vanwege de korte leef tijd.
Aaaawquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dan liep ze voor je uit aan de riem en dan na een kwartier zag ze je ineens en begroette ze je weer, zo van 'heeeey jij hier?' En dan liep ze verder, en tien minuten later weer hetzelfde.
Of je had haar net uitgelaten en dan hing je de boel op, en dan stond ze weer bij de deur om weer uitgelaten te worden want je trekt toch net je jas aan ipv uit?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:58 schreef Karzai het volgende:
Een hond als ik een grote tuin heb waar die in kan schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |